Zvetiko
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Zvetiko
Така по-може. На всичкото отгоре приятно ме изненада, че долу-горе си написал предимно вярни неща без да си измисляш. Лошото е, че продължаваш да не схващаш, че буквално всичките до един “проблеми”, които си описал нямат никакво отношение към проблема или с някаква далечна, теоретична възможност при 2 на 2000 евентуално може и да имат. В същото време крещящи неща, които ще ти извадят очите, ти не, та не. Защо трябва да е лесно като може да е трудно. Та:
Когато мога (наистина скоро) ще ти отговоря по точките, които пак повтарям са леки безсмислици и после в друго мнение ще напиша доста смислени неща, които ти като диагностик би трябвало да знаеш и да ги вземаш предвид приоритетно. Благодаря, че се включи, вече съм ти доста по-малко бесен.
Когато мога (наистина скоро) ще ти отговоря по точките, които пак повтарям са леки безсмислици и после в друго мнение ще напиша доста смислени неща, които ти като диагностик би трябвало да знаеш и да ги вземаш предвид приоритетно. Благодаря, че се включи, вече съм ти доста по-малко бесен.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 426
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: Zvetiko
Адаш доста си афектиран ,успокой се .Газта е капризно гориво от към свещи,кабели,бобини,въздушен филтър и прочие консумативи....Можеше като са ти започнали проблемите да направиш една тема и да търсим решение .
Преди доста време със старата кола имах подобни драми ,микро пукнатина в дистрибуторната капачка и точно във влажно време правеше мизерии .
Преди доста време със старата кола имах подобни драми ,микро пукнатина в дистрибуторната капачка и точно във влажно време правеше мизерии .

- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Zvetiko
Вече не съм толкова афектиран. И както казах проблема вече е открит. Подхода на Петьо беше грешен и силно подвеждащ през цялото време от край до край и категорично отказваше да прогледне, че пред себе си има 17 пъти по-умен и знаещ и трябваше САААААМО да го чуе, а не да го хвърля постоянно от безсмислица в безсмислица, коя от коя по-скъпа, сложна, бавна за реализация и тн.
Та... съвсем човешки отново към Петьо:
Сложи сега ръка на сърцето, че според твоето четене на грешки трябваше да сменя дебитомер, Ламбда, свещи, бобини, гарнитура на капак клапани, термостат, да я префлашвам пак, щото се е забозила.... . Знам, че пропуснах неща. Супер грозно е да си товариш така клиентите! Помисли. Това колко хилядарки са и сега си помисли как да речем ако съм наивен, сменя ги и следващия диагностик и той ми измисли 200 още по-ненужни неща за смяна.... някой припозна ли се??:)
....колата работи супер добре без да съм дал и 20 стотинки за смяна на която и да е част.
Ще отговоря на Петьо отделно, дано си спомням правилно името. Междувременно го призовавам само да се замисли над думите ми. Имам още наистина много да кажа. Доста.
Та... съвсем човешки отново към Петьо:
Сложи сега ръка на сърцето, че според твоето четене на грешки трябваше да сменя дебитомер, Ламбда, свещи, бобини, гарнитура на капак клапани, термостат, да я префлашвам пак, щото се е забозила.... . Знам, че пропуснах неща. Супер грозно е да си товариш така клиентите! Помисли. Това колко хилядарки са и сега си помисли как да речем ако съм наивен, сменя ги и следващия диагностик и той ми измисли 200 още по-ненужни неща за смяна.... някой припозна ли се??:)
....колата работи супер добре без да съм дал и 20 стотинки за смяна на която и да е част.
Ще отговоря на Петьо отделно, дано си спомням правилно името. Междувременно го призовавам само да се замисли над думите ми. Имам още наистина много да кажа. Доста.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Zvetiko
Тази тема, в този си вид, е доста несериозна за технически раздел - по-прилича на БГ мама... Общо взето чичо Иво се е нервирал, че колегата е отделил два часа да му гледа колата и е посмял да му иска някакви къси, при положение че това му занимание е всеизвестно за всички тук, че го върши срещу заплащане.
Как не е поискал колегата да му плати, че се обучава на автомобила му?!
Как не е поискал колегата да му плати, че се обучава на автомобила му?!
- streetz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 515
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46, G20
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: M54B22
B48B20
Re: Zvetiko
Едната страна обясни ясно и систематизирано, а другата страна, супер мега знаещата и разбиращата, за два дни избълва 10 мнения, но така и не каза нещо съществено за проблема, само се усуква и гъне като сурова луканка. 

The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Zvetiko
streetz написа:Едната страна обясни ясно и систематизирано, а другата страна, супер мега знаещата и разбиращата, за два дни избълва 10 мнения, но така и не каза нещо съществено за проблема, само се усуква и гъне като сурова луканка.
Е как? Каза, че си иска парите - то тва е най-големият проблем на съвремието... Интересно насила ли ги е платил, след като е останал недоволен, или са го налазили модерните мундзи...?!
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Zvetiko
Конкретно викате, ай тогава конкретно:
-термостат. Я Петьо, да обясниш на аудиторията тук, термостата по кой конкретно начин влияе на смесообразуване и може да провокира придърпване? Чета. На всичкото отгоре говорим за ЗДРАВ термостат, чийто модел е просто без допълнителното отопление, заради което и излиза и грешката.
-дебитомер. Специалиста вижда грешка там дебитомер и почва да го набеждава. Толкова му е акъла. Диагностик братче. Няма кой да погледне първо датата, че туй е било преди години, кой и да се сети, че на живи данни отчита отлично. А то просто щото е запалена някога с откачен такъв и дай ся, повреден е!!
-цитат -“ огромен теч масло”. Я да обясни сега Цветико как се случва огромен теч на суха, ама суха, жълта от прах кора под мотора?? Я?? Хем му казвам, че аз дори и не доливам, ма той ароганта не чува, той иска да е интересен. Как да се сети, че някой умник при смяната на масло е поолял и осмозата е довършила нещата. А чака, то пък ко беше ся туй осмоза....
-щом нямало мисфайър и то видиш ли, осцилоскопа нищо нямало да отчете. Айде бе. Я обясни как осцилоскопа знае, че е нямало мисфайър? Друго. От де да го знаеш ти:
Мисфайър пише при НАПЪЛНА липса на запалване! То точно това си и означава думата. Трудно ли ти е да се сетиш, че цилиндъра може да пали на 80-50-40 % и няма да ти излезе мисфайър, просто щото той не е missing, ама осцилоскопа това ще го види. Теб обаче те мързи да помогнеш. Ти искаш бързи кинти.
-Несъществуваща Ламбда. Точно така мой човек, този мотор няма ламбди на колекторите. Няма и катове. Няма и какво да им се търси!
-многото грешки забозявали софта. Забозен ти е до крайност мозъка! ЕКУ може само да пише в клъстърите за грешки. Кво е туй пък ся клъстър
ЕКУ дори не знае колко грешки има там, въпреки, че самото то ги пише там. Достъп за четене там има този, който ще включи Донгъл за това. Тоест диагностик. Тея селски простотии с многото грешки де забозявали не спряхте да ги повтаряте.
-термостат. Я Петьо, да обясниш на аудиторията тук, термостата по кой конкретно начин влияе на смесообразуване и може да провокира придърпване? Чета. На всичкото отгоре говорим за ЗДРАВ термостат, чийто модел е просто без допълнителното отопление, заради което и излиза и грешката.
-дебитомер. Специалиста вижда грешка там дебитомер и почва да го набеждава. Толкова му е акъла. Диагностик братче. Няма кой да погледне първо датата, че туй е било преди години, кой и да се сети, че на живи данни отчита отлично. А то просто щото е запалена някога с откачен такъв и дай ся, повреден е!!
-цитат -“ огромен теч масло”. Я да обясни сега Цветико как се случва огромен теч на суха, ама суха, жълта от прах кора под мотора?? Я?? Хем му казвам, че аз дори и не доливам, ма той ароганта не чува, той иска да е интересен. Как да се сети, че някой умник при смяната на масло е поолял и осмозата е довършила нещата. А чака, то пък ко беше ся туй осмоза....

-щом нямало мисфайър и то видиш ли, осцилоскопа нищо нямало да отчете. Айде бе. Я обясни как осцилоскопа знае, че е нямало мисфайър? Друго. От де да го знаеш ти:
Мисфайър пише при НАПЪЛНА липса на запалване! То точно това си и означава думата. Трудно ли ти е да се сетиш, че цилиндъра може да пали на 80-50-40 % и няма да ти излезе мисфайър, просто щото той не е missing, ама осцилоскопа това ще го види. Теб обаче те мързи да помогнеш. Ти искаш бързи кинти.
-Несъществуваща Ламбда. Точно така мой човек, този мотор няма ламбди на колекторите. Няма и катове. Няма и какво да им се търси!
-многото грешки забозявали софта. Забозен ти е до крайност мозъка! ЕКУ може само да пише в клъстърите за грешки. Кво е туй пък ся клъстър

Последна промяна ivoaudi на 17 Май 2024, 21:30, променена общо 3 пъти
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Zvetiko
Стана дълго и продължавам в друго мнение да обяснявам за светилото хирург, което има трудности да различи нож от ножица:
- при префлашване на ЕКУ-то ми не се знаело кво може да се е забозило. Умник. Това хората отдавна са го измислили с чек суми. Съвпадат след края на префлаша и край, излиза зелена отметка, не съвпадат, няма край на префлашването. Има си и за това литература, ама къде по-лесно е само да се правиш на интересен пред незнаещите.
-щом съм сменял ЕКУ, нямало да се прочете. WTF????? Как успяваш да ръсиш толкова простотии, бре?? можеш ли да кажеш защо?? А забеляза ли, че ТО СЕ ПРОЧЕТЕ??
-осцилоскопа нямал да хване лошите свещи. Айде бе. Лошата свещ има увеличено разстояние, това автоматично повишава ясно напрежението заради ВИСОКООМНАТА вторична бобина. Понижава се товара, умник. Елементарно е.
-същия осцилоскоп нямал да хване утечка(точно моя случай) в бобината. Строши и тък тъпомера, умник. Въпросната утечка е живо късо съединение за пак ВИСОКООМНАТА вторична бобина. Виж как като за теб ти ги пиша с големи букви. Белким стоплиш нещо и поспреш да лъжеш хората.
Тотален профан си! Тотален. Недоумявам как още съществуваш в оня гараж. Представям си колко хора си изпоизлъгал за да се правиш на интересен, това в комбинация, че дори елементарни неща не отбираш. Мислех, че си осъзнал, че сгреши и омекна, затова мислех да ти спестя да те излагам пред всички да те видят колко ти е акъла в главата, но гледам Зоро ти е дал крила:) Сгреши.
- при префлашване на ЕКУ-то ми не се знаело кво може да се е забозило. Умник. Това хората отдавна са го измислили с чек суми. Съвпадат след края на префлаша и край, излиза зелена отметка, не съвпадат, няма край на префлашването. Има си и за това литература, ама къде по-лесно е само да се правиш на интересен пред незнаещите.
-щом съм сменял ЕКУ, нямало да се прочете. WTF????? Как успяваш да ръсиш толкова простотии, бре?? можеш ли да кажеш защо?? А забеляза ли, че ТО СЕ ПРОЧЕТЕ??
-осцилоскопа нямал да хване лошите свещи. Айде бе. Лошата свещ има увеличено разстояние, това автоматично повишава ясно напрежението заради ВИСОКООМНАТА вторична бобина. Понижава се товара, умник. Елементарно е.
-същия осцилоскоп нямал да хване утечка(точно моя случай) в бобината. Строши и тък тъпомера, умник. Въпросната утечка е живо късо съединение за пак ВИСОКООМНАТА вторична бобина. Виж как като за теб ти ги пиша с големи букви. Белким стоплиш нещо и поспреш да лъжеш хората.
Тотален профан си! Тотален. Недоумявам как още съществуваш в оня гараж. Представям си колко хора си изпоизлъгал за да се правиш на интересен, това в комбинация, че дори елементарни неща не отбираш. Мислех, че си осъзнал, че сгреши и омекна, затова мислех да ти спестя да те излагам пред всички да те видят колко ти е акъла в главата, но гледам Зоро ти е дал крила:) Сгреши.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Zvetiko
Чакай, че се сещам и още, а кой знае колко забравих:
-съвет: да съм започнел с мостчета за инжекторите на газовото, щото забележете пак цитирам - “някога имал такъв случай”. Ей ся ше почна да се занимавам с безсмислици, само щото на теб аналитичното ти мислене е щета. Въпросните връзки отдавна, отдавна и глупавите газаджии почнаха да запояват, щото се светнаха, че правят проблеми, а вътре в газовия ЕКУ същите тези писти са яко удебелени и преоразнамерени за в десетки пъти по-силни токове от въпросния половин ампер, който тече там. Земи един газов ЕКУ, отвори и виж.
-огромния теч на масло, пак. Че недоумявам как можеш ИЗОБЩО ДА НЕ МИСЛИШ. Ти не се ли сещаш, че големия теч изисква голяма дупка? През същата тая голяма дупка ще влезе МНОГО неотчетен въздух през картерната вентилация и ще понижи стойностите на дебитомера? Абе диагностико, как ги правиш тези диагностики с ТОТАЛНА липса на елементарна размисъл?????? Друго:
Тоя същия неотчетен въздух ще бутне дългите тримове в обратната насока в която бяха моите. Мале, мале. Диагностик, братче. Светило.
-съвет: да съм започнел с мостчета за инжекторите на газовото, щото забележете пак цитирам - “някога имал такъв случай”. Ей ся ше почна да се занимавам с безсмислици, само щото на теб аналитичното ти мислене е щета. Въпросните връзки отдавна, отдавна и глупавите газаджии почнаха да запояват, щото се светнаха, че правят проблеми, а вътре в газовия ЕКУ същите тези писти са яко удебелени и преоразнамерени за в десетки пъти по-силни токове от въпросния половин ампер, който тече там. Земи един газов ЕКУ, отвори и виж.
-огромния теч на масло, пак. Че недоумявам как можеш ИЗОБЩО ДА НЕ МИСЛИШ. Ти не се ли сещаш, че големия теч изисква голяма дупка? През същата тая голяма дупка ще влезе МНОГО неотчетен въздух през картерната вентилация и ще понижи стойностите на дебитомера? Абе диагностико, как ги правиш тези диагностики с ТОТАЛНА липса на елементарна размисъл?????? Друго:
Тоя същия неотчетен въздух ще бутне дългите тримове в обратната насока в която бяха моите. Мале, мале. Диагностик, братче. Светило.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Zvetiko
Ако ще има реплики, нещо смислено и конкретно по някое тиренце, моля. А то простотии не ми се четат.
Ако някой мисли, че чува петела по-добре от мен да заповяда, ще му се зарадвам. Може и да поговорим за мулти спарк на конкретния модел, как умно е направен той и всъщност как си открих проблема благодарение именно на тая сисъема. Твърдя, че е много, много интересно да се знае как работи системата мулти спарк на н42 и как можете да си правите директно диагностика по запалването само с това, че съе си включили за момент радиото на КЪСИ вълни! И не, инфо за нея няма НИКЪДЕ! Дори по чуждите форуми няма нищичко. И други неща може да обсъдим..
Петьо, Петьо. Къде си тръгнал, Петьо. Толкова много се изложи..
Ако някой мисли, че чува петела по-добре от мен да заповяда, ще му се зарадвам. Може и да поговорим за мулти спарк на конкретния модел, как умно е направен той и всъщност как си открих проблема благодарение именно на тая сисъема. Твърдя, че е много, много интересно да се знае как работи системата мулти спарк на н42 и как можете да си правите директно диагностика по запалването само с това, че съе си включили за момент радиото на КЪСИ вълни! И не, инфо за нея няма НИКЪДЕ! Дори по чуждите форуми няма нищичко. И други неща може да обсъдим..
Петьо, Петьо. Къде си тръгнал, Петьо. Толкова много се изложи..
Последна промяна ivoaudi на 17 Май 2024, 21:42, променена общо 1 път
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Zvetiko
ivoaudi написа:Ако ще има реплики, нещо смислено и конкретно по някое тиренце, моля. А то простотии не ми се четат.
Като не ти се четат, защо ги пишеш на останалите?! Тия локуми, дето ги разтягаш, внасяш ли ги или оттук се снабдяваш? Специално на теб ще ти кажа нещо смислено - на никого не давам крила... Даже ако ме питат, не съм съгласен с това форумът да се ползва, за да си намират клиенти колегите - има си търговски раздел, да си отворят фирми и така. Форумът е, за да си помагат потребителите, поне според мен. А като отворя твоите мнения назад, рядко ти се случва да помогнеш на някого - най-често се заяждаш с хората. Затова не разбирам защо се допуска да го правиш, още повече явно да обиждаш други потребители, след като в правилата пише, че за това се полага бан?!
Накрая ще обясниш ли на аудиторията, за да има поне някакъв смисъл тоя бълвоч - след като си такъв факир, защо търсиш услугите на диагностик, който според тебе е на ниво Юра?
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Zvetiko
И на теб ли ти е трудно да се сетиш, че да речем в момента бях на път и нямам нищо с какво да чета? Отидох при него най-вече заради осцилоскопа, за който той толкова говори, но така и не извади. Точно с осцилоскоп щеше да стане бързо и лесно.
Дай ся нещо конкретно по някое тиренце.
Дай ся нещо конкретно по някое тиренце.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Zvetiko
ivoaudi написа:И на теб ли ти е трудно да се сетиш, че да речем в момента бях на път и нямам нищо с какво да чета? Отидох при него най-вече заради осцилоскопа, за който той толкова говори, но така и не извади. Точно с осцилоскоп щеше да стане бързо и лесно.
Дай ся нещо конкретно по някое тиренце.
Трудно ми е да се сетя защо си без нещо за четене на път, след като си сенсей?! По тирета грам не ми се влиза в полемики, защото е безсмислено да се коментира с тебе, така че лека от мен и след като си постигнал такива висоти, поработи над елементарните неща - уважение, разум, търпение и други такива...
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Zvetiko
Жлъчно и безсилно прозвуча, от теб толкоз
Аз принципно и на Петьо нямам какво повече да кажа. Всеки е свободен да чете и премисли.

9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: Zvetiko
Не мога да кажа, че съм имал споделени възгледи с Zvetiko досега, но действително отговора му тук е на ниво и му желая повече и по-улегнали клиенти.
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани