От автоматик към ръчни скорости
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- dxd
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: 3.01.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: както я може.
- Мечтае да кара: На пържоли и пържени картофки нон-стоп.
Re: От автоматик към ръчни скорости
Диференциал също,с други предавателни числа е.
- Stanimir330
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 23.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: '02 E46 330d
- Мечтае да кара: G20 330d
Re: От автоматик към ръчни скорости
Диференциал само, ако се слага 6 степенна кутия. За 5 степенната не е задължително, на автоматика дифа мисля, че беше 2,81, а на ръчката е 2,28. Нещо такова беше, ще има някаква разлика, но ще е минимална. За това не съм си взел диференциал.
- Stanimir330
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 23.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: '02 E46 330d
- Мечтае да кара: G20 330d
Re: От автоматик към ръчни скорости
Здравейте,
Малко ъпдейт по темата.
Частите са поръчани от колегата Laviatan, за което му Благодаря, чакам ги да пристигнат и колата заминава в сервиза за подмяната на автоматика с ръчка.
Та, за хората, които искат да правят такава конверсия на Е46 330d, а и не само, това са нещата, които ще Ви трябват. Пак ги повтарям, за да няма объркване.
1. Скоростна кутия 5 или 6 степенна, зависи на кой, колко пари му се дават после за маховик. Задължително с лостовия механизъм
2. Конзолата с педалите, горната помпа и да седи на педала е хубаво да се смени. Хубаво е да има поне тръбичката на нея.
3. Кардан
4. Диференциал, ако е 5 степенна ръчката не е задължително, ако е 6 степенна е задължително.
5. Plate-а, който държи опашката на кутията към купето, за там може да се вземат 2 нови тампончета.
6. 21217512329 - маховик за 5 степенната кутия. / 21207533924 това е номера на маховика за 6 степенната ръчка.
7. 11211720310 - лагерчето, което се слага в коляновия вал.
8. 21207531845 - комплект съединител с притискател и аксиален лагер. / 21207542521 това е номера на комплекта за 6 степенната кутия.
9. 21526785966 - долната помпа.
10. 21526773670 - горната помпа.
11. 25111222015 - тампончето, което държи лостовия механизъм в задния му край за купето.
12. Компютър на мотора от кола с ръчни скорости, за да се прехвърли софта на компютъра на колата Ви.
Не е задължително, в моя случай майстора ми каза, че така процедира.
Може да се вземе масло за кутията, 75W90, че и без това на повечето, ако не и на всички лагера на първичния вал е разбит и ще е хубаво да уплътни маслото тия хлабини. Освен ако не се отваря кутията и да се сменя лагера.
Може да пропускам нещо, ще допълвам, ако има нещо.
Ще пиша отзиви как е колата след тая галимация, надявам се да е доста по - добре от автоматика.
Малко ъпдейт по темата.
Частите са поръчани от колегата Laviatan, за което му Благодаря, чакам ги да пристигнат и колата заминава в сервиза за подмяната на автоматика с ръчка.
Та, за хората, които искат да правят такава конверсия на Е46 330d, а и не само, това са нещата, които ще Ви трябват. Пак ги повтарям, за да няма объркване.
1. Скоростна кутия 5 или 6 степенна, зависи на кой, колко пари му се дават после за маховик. Задължително с лостовия механизъм
2. Конзолата с педалите, горната помпа и да седи на педала е хубаво да се смени. Хубаво е да има поне тръбичката на нея.
3. Кардан
4. Диференциал, ако е 5 степенна ръчката не е задължително, ако е 6 степенна е задължително.
5. Plate-а, който държи опашката на кутията към купето, за там може да се вземат 2 нови тампончета.
6. 21217512329 - маховик за 5 степенната кутия. / 21207533924 това е номера на маховика за 6 степенната ръчка.
7. 11211720310 - лагерчето, което се слага в коляновия вал.
8. 21207531845 - комплект съединител с притискател и аксиален лагер. / 21207542521 това е номера на комплекта за 6 степенната кутия.
9. 21526785966 - долната помпа.
10. 21526773670 - горната помпа.
11. 25111222015 - тампончето, което държи лостовия механизъм в задния му край за купето.
12. Компютър на мотора от кола с ръчни скорости, за да се прехвърли софта на компютъра на колата Ви.
Не е задължително, в моя случай майстора ми каза, че така процедира.
Може да се вземе масло за кутията, 75W90, че и без това на повечето, ако не и на всички лагера на първичния вал е разбит и ще е хубаво да уплътни маслото тия хлабини. Освен ако не се отваря кутията и да се сменя лагера.
Може да пропускам нещо, ще допълвам, ако има нещо.
Ще пиша отзиви как е колата след тая галимация, надявам се да е доста по - добре от автоматика.
- Stanimir330
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 23.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: '02 E46 330d
- Мечтае да кара: G20 330d
Re: От автоматик към ръчни скорости
Здравейте,
Да вдигна малко темата, относно конверсията.
Колата е готова, пали, върви, всичко е точно.
Относно диференциала, както съм писал по - горе, не е задължителен за смяна, но е препоръчителен.
Колата, с този диф на 2000 оборота е на 80км/ч, на 2500 е на 100км/ч.
Много по - къс е, ако се кара повече градско няма да има проблеми, но аз пътувам повече извън града и ще си го сменя с такъв от 330d 184 коня ръчка. Той е 2.28, а този на автомата е 2.81, има разлика, не малка, но и колата върви осезаемо повече с по късите скорости, много по забавна за каране е, но на дълъг път ще е малко изморително. Но за из града е като някой картинг, кара се чудесно. Така че, всеки да си го подбере според нуждите.
Относно цената на това удоволствие, не е никак малка, но смятам, че си заслужава всяка една стотинка.
Конверсията излезе колкото едно Е46 общо взето, има неща за дооправяне, но не са болка за умиране.
Надявам се темата да помогне на някой, който е решил да влиза в същия филм.
Не е нещо страшно, просто трябва да се подберат правилните части.
Да вдигна малко темата, относно конверсията.
Колата е готова, пали, върви, всичко е точно.
Относно диференциала, както съм писал по - горе, не е задължителен за смяна, но е препоръчителен.

Колата, с този диф на 2000 оборота е на 80км/ч, на 2500 е на 100км/ч.
Много по - къс е, ако се кара повече градско няма да има проблеми, но аз пътувам повече извън града и ще си го сменя с такъв от 330d 184 коня ръчка. Той е 2.28, а този на автомата е 2.81, има разлика, не малка, но и колата върви осезаемо повече с по късите скорости, много по забавна за каране е, но на дълъг път ще е малко изморително. Но за из града е като някой картинг, кара се чудесно. Така че, всеки да си го подбере според нуждите.
Относно цената на това удоволствие, не е никак малка, но смятам, че си заслужава всяка една стотинка.
Конверсията излезе колкото едно Е46 общо взето, има неща за дооправяне, но не са болка за умиране.
Надявам се темата да помогне на някой, който е решил да влиза в същия филм.
Не е нещо страшно, просто трябва да се подберат правилните части.
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани