Да бъде или да не бъде...това е въпроса :)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
45 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- PUTER
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 13.05.2003
- Местоположение: USA за сега
- Кара: е92 335i 6MT
- Мечтае да кара: e92 M3 може би....
- Детайли за колата: сток като за начало ...
Пич,ти много готин въпрос си задал...
Все пак това е БМВ форум и мисля че си знаел отговора на този въпрос предварително
Все пак това е БМВ форум и мисля че си знаел отговора на този въпрос предварително
- Ciki
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 8.01.2007
- Местоположение: София
- Кара: F10 530D xDrive
PUTER написа:Пич,ти много готин въпрос си задал...
Все пак това е БМВ форум и мисля че си знаел отговора на този въпрос предварително
Аз знам кое е по хубаво ....но не там е въпроса...
Все пак за мен това си е сериозна инвестиция и реших да се посъветвам със знающите по въпроса що за птица е това...и има ли тя почва у назе

- Ciki
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 8.01.2007
- Местоположение: София
- Кара: F10 530D xDrive
dany написа:....а защо Ви съмняват караните в BG BMWта
....в Германия все едно не им скъсват задниците
Българина по природа си е от племето "Зулу"

Та в този ред на мисли караните в БГ автомобили пък било те и БМВ-та никога неможеш да бъдеш сигурен в това кой е продавача и какво крие от теб.
Просто манталитета ни е такъв... не е важно на на мен да ми е добре важно е на Вуте да му е зле...
- petio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: 23.02.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 550d xdrive
Според мен вероятността да ти е превъртан километража и да има сериозни удари, които да са замаскирани в Германия или Австрия е смешно малка, докато в БГ 90% от тези на пазара са на това дередже! Отвори мобиле.де и виж, че там колите са на по 250-300 000 км! Как в БГ стават всичките на 125-130 000 км? 320д както и старите дизели си пати от горивната помпа, турбото и дюзите. Ресурса на тези части е изтекъл в повечето случаи за тези километри и скоро се налага смяна, която е доста прилични пари. За пример скапа се умната дюза и 600лв назадна. Окачването е доста по добро от на Е36 и за 35000 км съм сменил само гумените тампони по окачването, което е около 400-500 лв с труда. 320д е окомплектовано с нафтова печка, която помага на двигателя за пързо достигане на работна температура, но като всичко останало и тя се скапва и оня ден дадох 400 лв за втора употреба. Термостат 150 лв със смяната, амортесьори 1200 лв. Общо взето трябва да се подплатиш с известна сума пари за непредвидени разходи, която ако имаш късмет няма да използваш. Успех и се надявам да съм ти бил полезен!
- The 5th element
- Арабиата
-
- Мнения: 1454
- Регистриран на: 18.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
Купиш ли си веднъж БМВ-то...никога повече няма да имаш колебания по-тези въпроси... 

[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG]
[/url
- Ivan Petrov
- Скрапчо
-
- Мнения: 912
- Регистриран на: 7.04.2006
- Местоположение: Средата на 90-те, иначе София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
така е, иначе на ЕКО някой беше споменавал че в Дару можело да се проверят реалните километри на колата през ключа ама може и аз да не съм разбрал нещо



- Ciki
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 8.01.2007
- Местоположение: София
- Кара: F10 530D xDrive
petio написа:Според мен вероятността да ти е превъртан километража и да има сериозни удари, които да са замаскирани в Германия или Австрия е смешно малка, докато в БГ 90% от тези на пазара са на това дередже! Отвори мобиле.де и виж, че там колите са на по 250-300 000 км! Как в БГ стават всичките на 125-130 000 км? 320д както и старите дизели си пати от горивната помпа, турбото и дюзите. Ресурса на тези части е изтекъл в повечето случаи за тези километри и скоро се налага смяна, която е доста прилични пари. За пример скапа се умната дюза и 600лв назадна. Окачването е доста по добро от на Е36 и за 35000 км съм сменил само гумените тампони по окачването, което е около 400-500 лв с труда. 320д е окомплектовано с нафтова печка, която помага на двигателя за пързо достигане на работна температура, но като всичко останало и тя се скапва и оня ден дадох 400 лв за втора употреба. Термостат 150 лв със смяната, амортесьори 1200 лв. Общо взето трябва да се подплатиш с известна сума пари за непредвидени разходи, която ако имаш късмет няма да използваш. Успех и се надявам да съм ти бил полезен!
Абсолютно всяко мнение е от значение за мен за което найстина Благодаря на всички който го изразиха.
По навит съм да дам малко повечко в началото за найстина читава кола от колкото след това да стигна същата сума но по сервизите.
Не ме притеснява покупката на колата а нейната подружка след това.
Тези цифри който спомена са фрапантни за мен по простата причина, че до момента аз ги сравнявам с Опел Вектра. Разбира се разликата е огромна или по скоро немогат да се сравняват.
Ако някой може да ми каже приблизителен разход на 320д или 320тд ще съм много благодарен.
Съжалявам ако съм станал досаден с тази тема но за мен 20 000 или 23 000 лв са си бая пари и съм готов да рискувам ако преценя, че найстина си заслужава. МИна ми времето за гъзария вече го раздаваме по сериозно

- Ciki
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 8.01.2007
- Местоположение: София
- Кара: F10 530D xDrive
И още нещо.....
Правейки си собствената калкулация излиза, че тези който си позволяват да карат такива коли трябва да изкарват найстина добри заплати за да могат да си позволяват да се бъркат толкова дълбочко за части и подръжка....
Поправете ме ако греша но с 1000 лв. заплата едва ли човек може да смогне на тези непредвидени разходи. Опитвам се да разсъждавам на глас хипотетично. Поправете ме ако греша.
Правейки си собствената калкулация излиза, че тези който си позволяват да карат такива коли трябва да изкарват найстина добри заплати за да могат да си позволяват да се бъркат толкова дълбочко за части и подръжка....
Поправете ме ако греша но с 1000 лв. заплата едва ли човек може да смогне на тези непредвидени разходи. Опитвам се да разсъждавам на глас хипотетично. Поправете ме ако греша.
- Ciki
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 8.01.2007
- Местоположение: София
- Кара: F10 530D xDrive
Нека да конкретизирам все пак за какво Е46 говоря.
Модел: БМВ
Година: 2001-2002
Двигател: 20L 136ps или 2L 150ps
Цена в mobile.de: 10 000 - 12 000 Euro
Снимка на примерно такова линк:
http://mobile.de/SIDoZ7Axyy1ynxTypYAt1INlg-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11Iindex_cgiJ1168338177A1Iindex_cgiD1100CCar%5B-t-vctpLtt~BmPA1B41B20D5870%81V-t-vCaMiMkQuSeUnVb_X_Y_x_yprrd~BSRA6A1B10D3500BGNCPKWA0HinPublicA2A0A0A0H50000000D2001/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=56&id=11111111240023687&
Модел: БМВ
Година: 2001-2002
Двигател: 20L 136ps или 2L 150ps
Цена в mobile.de: 10 000 - 12 000 Euro
Снимка на примерно такова линк:
http://mobile.de/SIDoZ7Axyy1ynxTypYAt1INlg-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11Iindex_cgiJ1168338177A1Iindex_cgiD1100CCar%5B-t-vctpLtt~BmPA1B41B20D5870%81V-t-vCaMiMkQuSeUnVb_X_Y_x_yprrd~BSRA6A1B10D3500BGNCPKWA0HinPublicA2A0A0A0H50000000D2001/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=56&id=11111111240023687&
136 коня съм ги отписал, разхода на 150 коня е 5-7l /100 според запознати
Разхода е направо нереален ако слизаш от бензинова кола
Вярно, че ще е дизел, удоволствието от двигателя ще е много по-малко и ще струва много повече от аналогична кола друга марка на същите години и к.с., но като седнеш в БМВ - все едно съм си у дома. Всичко се е на мястото, няма изненади, външно и вътрешно всичко е наред
Все пак за 320д след 2001г съм приготвил над 25 000, защото под тази цена май няма ... От голямо значение за цената са и екстри като трилъчев волан, мултифункционален волан, огринално СД кожи подгрявания на седалки, навигации и други...
)


Вярно, че ще е дизел, удоволствието от двигателя ще е много по-малко и ще струва много повече от аналогична кола друга марка на същите години и к.с., но като седнеш в БМВ - все едно съм си у дома. Всичко се е на мястото, няма изненади, външно и вътрешно всичко е наред

Все пак за 320д след 2001г съм приготвил над 25 000, защото под тази цена май няма ... От голямо значение за цената са и екстри като трилъчев волан, мултифункционален волан, огринално СД кожи подгрявания на седалки, навигации и други...

Последна промяна © на 09 Яну 2007, 11:48, променена общо 1 път
- Ciki
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 8.01.2007
- Местоположение: София
- Кара: F10 530D xDrive
© написа:136 коня съм ги отписал, разхода на 150 коня е 5-7l /100 според запознатиРазхода е направо нереален ако слизаш от бензинова кола
![]()
Слизам от бензин 2L 16v 136ps. - Опел Вектра `95 CDX всички екстри без кожен салон и климатроник.
разход: градко-9-10L / извънградско: 8-9L (ми тежичък ми е десния крак)

© написа:Все пак за 320д след 2001г съм приготвил над 25 000, защото под тази цена май няма ... От голямо значение за цената са и екстри като трилъчев волан, мултифункционален волан, огринално СД кожи подгрявания на седалки, навигации и други...)
Не държа толкова на допълнителните екстри който си изброил.
За мен от значение и важност са:
Сигурност!!!
Качество
Комфорт
Стандартни екстри: Климатик, абс, есп, ел пакет, etc.
- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
я да питам аз нещо, много не е по темата...
според вас до колко км е разумно да се вземе едно 320д.
например 150-180000, нормално ли е или е много и евентуално какви ремонти ме очакват после. това ми е като краен вариянт иначе ще търся нещо до 100-120к. Ще се търси нещо от частно лице в Германия а не от сладкодумни джамбази на Горубляне
веднъж вече се упарих. тдс-а ми беше уж на 124000 пък после се указа че е на над 350.(ама пак си вървеше гадината
)
според вас до колко км е разумно да се вземе едно 320д.
например 150-180000, нормално ли е или е много и евентуално какви ремонти ме очакват после. това ми е като краен вариянт иначе ще търся нещо до 100-120к. Ще се търси нещо от частно лице в Германия а не от сладкодумни джамбази на Горубляне


45 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани