320d 150 к.с. - Загуба на мощност
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: 320d 150 к.с. - Загуба на мощност
Колега има вероятност да е от там ама много малка
Аз свалях преди няколко дена моята генерация понеже сменях мека връзка и дати кажа чеснтно изпускателните колектори са хванати доста здраво и ме съмнява да се е разместил ноооооо пък знаеш ли.По добре провери двата болта на генерацията където се хваща за турбото там е малко шибано ама няма как или меката връзка дали е здрава . Добре аз немога да разбера как колата преди това е работила супер и след смяна на съеденител край !!!!!!!!! тя дори трябва да работи още по добре - колега нещо дребно е при теб да знаеш
Аз свалях преди няколко дена моята генерация понеже сменях мека връзка и дати кажа чеснтно изпускателните колектори са хванати доста здраво и ме съмнява да се е разместил ноооооо пък знаеш ли.По добре провери двата болта на генерацията където се хваща за турбото там е малко шибано ама няма как или меката връзка дали е здрава . Добре аз немога да разбера как колата преди това е работила супер и след смяна на съеденител край !!!!!!!!! тя дори трябва да работи още по добре - колега нещо дребно е при теб да знаеш- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1046
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: 320d 150 к.с. - Загуба на мощност
E.Alexandrov написа:Пичове, имам едни мрачни предположения, породени от една тема в английски форум. При все че когато са смъкнали скоростната кутия и не са подпряли двигателя, реално той е увиснал на изпускателната система. От там си мисля,че може да се е разместил колектора и да има много малък теч на изгорели газове преди турбото, което обяснява защо има такъв огромен турбо лаг.
Някой имал ли е подобен проблем?
Напълно е възможно да не са подпряли двигателя, но чак пък така да увисне, има си два тампона все пак. При справка от тук http://bmwfans.info/parts-catalog/E46-Sedan/Europe/320d-M47N/feb2004/browse/engine/short_engine/ двигател 320-ка тежи 125 кг. Като се добавят шайби, демпфер и другите допълнителни тежести да докара до 150-160 кила. Държи се от два здрави тампона и да увисне на една страна така, че да огъне колектор, това ми се струва фантастика. И доколкото знам, ако имаш изпускане на отработени газове, ще мирише качествено в купето.
П.С. Изгледах няколко клипа със смяна на маховик и никъде не видях "подпиране на двигателя", каквото и да значи. ТОва е възможно ако ти сменят тампоните.
- E.Alexandrov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 8.07.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d Touring и E21 316
- Мечтае да кара: Кола без ръжда и с S-ков двигател
Re: 320d 150 к.с. - Загуба на мощност
Не споря, колега. Както написах в началото, това са просто предположения. Фактът е, че колата няма същата мощност като преди да им бъде оставена във "вещите" ръце . Закарана е в друг сервиз и се надявам да се установи какъв е проблемът. Ще се стигне накрая до решение и ще им дам касовата бележка на специалистите. Ясно ми е че ще отрекат отговорност и ще ми се изсмеят, но в такъв случай ще знаете всички къде да НЕ ходите.
- E.Alexandrov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 8.07.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d Touring и E21 316
- Мечтае да кара: Кола без ръжда и с S-ков двигател
Re: 320d 150 к.с. - Загуба на мощност
След няколко седмици чакане да влезе в сервиз, в който чуват петлите, колата е вече готова. Оказа се теч в турбо пътищата. Явно когато са я "тествали" са изритали тежко съединителя, двигателя в такива ситуации се лашка силно и се разхлабва връзката между интеркулера и входяща/изходяща тръба. Освен това гуменото уплътнение между студена страна и входа на турбо пътищата не е било наместено добре и от там също е изпускала. Научих се, че евтиното излиза скъпо....
Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1046
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: 320d 150 к.с. - Загуба на мощност
Тази връзка не вярвай много, че се е разхлабила от "изритване" Ако ставаше така, щяха да се вадят на половината БМВ-та. Просто не са я пъхнали както трябва. Важното е, че краят е с хепи енд и поука.
- cmdkick
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 478
- Регистриран на: 14.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e70 3.0d
- Детайли за колата: remapped
ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998
Re: 320d 150 к.с. - Загуба на мощност
Връзките на кулера ще се разхлабят точно никога от лашкане на мотора, които е разкачал и закачал знае защо... Те не са такива /маркуча върху тръбата и със скобата отгоре да се стягат/, ама както и да е, въпроса е да се измисли някакво що годе правдоподобно обяснение...
Ето какви са те: (тая скобичка като щракне надоло, някоя отверка не я ли надигне, няма вадене).

Ето какви са те: (тая скобичка като щракне надоло, някоя отверка не я ли надигне, няма вадене).

Tires are evil - destroy them all ...
- VladiE
- ентусиаст
-
- Мнения: 830
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: 320d 150 к.с. - Загуба на мощност
Присъединявам се и аз с подобно мнение. Миналата седмица свалях да чистя кулера и радиатора и тая скоба без напъване с отвертка няма вадене.
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани