Работна темепература на 320Д, 150 к.с. ?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Работна темепература на 320Д, 150 к.с. ?
Стрелката на Е46 седи на средата от 80 до 107 градуса. Който не вярва може да си направи експеримент и да провери. Също така има и защита и при 112 Градуса двигателя се изключва. Лично съм го пробвал 

- gromovich
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: 18.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: T-72 само направо и с пълна газ
Re: Работна темепература на 320Д, 150 к.с. ?
Да поизтупам темата, която съм отворил преди 5 години. Тогава имах проблем с по-ниска работна температура и след смяна на термостата с нов оригинален всичко се оправи. Днес си направих тест по магистрала Тракия при външна температура в диапазона 3-9 градуса работната температура стигаше 87-88 градуса. На спускане изстиваше до 82 градуса. Та общо взето равносметката от монтирания тогава оригинален термостат е 5 години и 38000 км пробег. Едно обаче ме съмнява - дали изключения ЕГР не е причина за по-ниската работна температура на двигателя 

Re: Работна темепература на 320Д, 150 к.с. ?
gromovich написа:Да поизтупам темата, която съм отворил преди 5 години. Тогава имах проблем с по-ниска работна температура и след смяна на термостата с нов оригинален всичко се оправи. Днес си направих тест по магистрала Тракия при външна температура в диапазона 3-9 градуса работната температура стигаше 87-88 градуса. На спускане изстиваше до 82 градуса. Та общо взето равносметката от монтирания тогава оригинален термостат е 5 години и 38000 км пробег. Едно обаче ме съмнява - дали изключения ЕГР не е причина за по-ниската работна температура на двигателя
88 градуса е супер температура, не знам защо ти се струва ниска.
- gromovich
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: 18.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: T-72 само направо и с пълна газ
Re: Работна темепература на 320Д, 150 к.с. ?
Kurtov написа:gromovich написа:Да поизтупам темата, която съм отворил преди 5 години. Тогава имах проблем с по-ниска работна температура и след смяна на термостата с нов оригинален всичко се оправи. Днес си направих тест по магистрала Тракия при външна температура в диапазона 3-9 градуса работната температура стигаше 87-88 градуса. На спускане изстиваше до 82 градуса. Та общо взето равносметката от монтирания тогава оригинален термостат е 5 години и 38000 км пробег. Едно обаче ме съмнява - дали изключения ЕГР не е причина за по-ниската работна температура на двигателя
88 градуса е супер температура, не знам защо ти се струва ниска.
Притесняваме това, че повече от 88 градуса не се качи и това при изкачване и настъпване на педала. Освен това си мисля, че не е нормално да изстива до 82 градуса когато спускам по надолнище.
Re: Работна темепература на 320Д, 150 к.с. ?
gromovich написа:Kurtov написа:gromovich написа:Да поизтупам темата, която съм отворил преди 5 години. Тогава имах проблем с по-ниска работна температура и след смяна на термостата с нов оригинален всичко се оправи. Днес си направих тест по магистрала Тракия при външна температура в диапазона 3-9 градуса работната температура стигаше 87-88 градуса. На спускане изстиваше до 82 градуса. Та общо взето равносметката от монтирания тогава оригинален термостат е 5 години и 38000 км пробег. Едно обаче ме съмнява - дали изключения ЕГР не е причина за по-ниската работна температура на двигателя
88 градуса е супер температура, не знам защо ти се струва ниска.
Притесняваме това, че повече от 88 градуса не се качи и това при изкачване и настъпване на педала. Освен това си мисля, че не е нормално да изстива до 82 градуса когато спускам по надолнище.
Колега това е 20 годишна охладителна система, няма как да цепи градуса на 2.
Сигурно са сменяни, някои неща, ама все пак.
Казваш, че вдига 88 градус по изкачване, но температурата външната е 9 градуса, ами лятото когато е 40 ?
При спускане също е нормално да падне малко, зависи от спускането и външната температура.
Супер ти е колата, не се притеснявай.
Последна промяна Kurtov на 16 Дек 2020, 18:19, променена общо 1 път
- gromovich
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: 18.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: T-72 само направо и с пълна газ
Re: Работна темепература на 320Д, 150 к.с. ?
Kurtov написа:gromovich написа:Kurtov написа:gromovich написа:Да поизтупам темата, която съм отворил преди 5 години. Тогава имах проблем с по-ниска работна температура и след смяна на термостата с нов оригинален всичко се оправи. Днес си направих тест по магистрала Тракия при външна температура в диапазона 3-9 градуса работната температура стигаше 87-88 градуса. На спускане изстиваше до 82 градуса. Та общо взето равносметката от монтирания тогава оригинален термостат е 5 години и 38000 км пробег. Едно обаче ме съмнява - дали изключения ЕГР не е причина за по-ниската работна температура на двигателя
88 градуса е супер температура, не знам защо ти се струва ниска.
Притесняваме това, че повече от 88 градуса не се качи и това при изкачване и настъпване на педала. Освен това си мисля, че не е нормално да изстива до 82 градуса когато спускам по надолнище.
Колега това е 20 годишна охладителна система, няма как да цепи градуса на 2.
Сигурно са сменяни, някои неща, ама все пак.
Казваш, че вдига 88 градус по изкачване, но температурата външната е 9 градуса, ами лятото когато е 40 ?
При спускане също е нормално да падне малко, зависи от спускането и външната температура.
Супер ти е колата, не се притеснявай.
Пък и
Благодаря за съветите колега. В същност мисля да изчакам до лятото да видя как ще се държи тогава с температурата. Смяната ми е най-лесната работа. Гледам, че за 5 години цената на оригиналния термостат е скочила близо с 50 лева, сега в Дару кар е 174,97 лъва.
Re: Работна темепература на 320Д, 150 к.с. ?
Здравейте , при мен преди смяна на 2-та термостата колата държеше 78 градуса , реших че са заминали но след смяна и на 2-та термостата разлика във градусите няма абсолютно никаква градско-извънградско от скритото меню гледам стой постоянно на 78 градуса и стрелката стой на 11 часа , къде да търся проблема . Марката и на двата термостата дето сложихме е БЕРХ .
Re: Работна темепература на 320Д, 150 к.с. ?
И при мен се получи същия проблем.Досега стрелката не трепваше от средата на извън градско отиде вляво при спряно парно застана пак на средата.Смених малкия термостат на скритото меню държи 82 гр. при парно и 87 гр. при изключено.Това нормално ли или съм за голям термостат.Колата е дизел 136 коня.Загрява за 15 минути с нафтова печка.
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани