Силов тунинг на 330D 184к
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- BobbyD
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 15.09.2016
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Силов тунинг на 330D 184к
Zagy написа:Аз бих те посъветвал да направиш само ремап, да почистиш кулера и колектора и да изолираш ЕГР-а. Всичко останало е излишно (сега ще станат големи драми с тия махнати катализатори) - спести парите по колата и ги дай за други неща, които си струват повече.
По този път вървя, само ме интересуват предимствата и недостатъците от изолирания ЕГР
- Stanimir330
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 284
- Регистриран на: 23.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: '02 E46 330d
- Мечтае да кара: G20 330d
Re: Силов тунинг на 330D 184к
Недостатъците са уж, че загрява по бавно ама колко е вярно не знам, а плюсовете са, че не вкарва изгорелите газове пак в всмукателния колектор. Моя е изолиран, сега остана само софтуерно да се премахне. Изолирай го, няма да съжеляваш, после го изчисти заедно с колектор и един хубав ремап и си ти. Аз се чудя дали да си сложа малко по голям кулер или да си изчистя моя, че лятото ще я ремапвам пак моята.
- BobbyD
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 15.09.2016
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Силов тунинг на 330D 184к
Stanimir330 написа:Недостатъците са уж, че загрява по бавно ама колко е вярно не знам, а плюсовете са, че не вкарва изгорелите газове пак в всмукателния колектор. Моя е изолиран, сега остана само софтуерно да се премахне. Изолирай го, няма да съжеляваш, после го изчисти заедно с колектор и един хубав ремап и си ти. Аз се чудя дали да си сложа малко по голям кулер или да си изчистя моя, че лятото ще я ремапвам пак моята.
Колко ти взеха да ти го изолират, откъм кулер съм много надъхан заедно с турбо пътица и генерацията, ще го обмисля това за егр и после газ към мапера

- Stanimir330
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 284
- Регистриран на: 23.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: '02 E46 330d
- Мечтае да кара: G20 330d
Re: Силов тунинг на 330D 184к
Аз си купих колата с изолиран ЕГР, с чип и права тръба, сега остана или да си изчистя кулера или да сложа малко по голям. Но не знам колко ще вземат за изолирането ЕГР-а, но едва ли ще е скъпо.
- virtualchild
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: Силов тунинг на 330D 184к
Поправете ме ако се лъжа, но ЕГР се изолира с изваждане на вакума на управлението. Понеже има пружина вътре в ЕГР, той си остава постоянно затворен.
Зимата може да го пускате, лятото да го спирате.

Зимата може да го пускате, лятото да го спирате.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Силов тунинг на 330D 184к
Така е
И е хубаво да се сложи едно болтче 5 или 6мм (забравил съм вече) в маркучето - да не се пълни с боклуци. При комън рейл моторите обаче е нужна и софтуерна намеса май.

Si non confectus, non reficiat.
- BobbyD
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 15.09.2016
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Силов тунинг на 330D 184к
virtualchild написа:Поправете ме ако се лъжа, но ЕГР се изолира с изваждане на вакума на управлението. Понеже има пружина вътре в ЕГР, той си остава постоянно затворен.![]()
Зимата може да го пускате, лятото да го спирате.
Не е ли нужно това

- virtualchild
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: Силов тунинг на 330D 184к
С това ще е по-красиво! 
Губиш опцията пак да го пуснеш ако решиш.
https://youtu.be/Qbjk4b2JtcU?list=PLqoP4p1ODY5ymaOaEHzskty7gcBBrEFgP&t=43
https://youtu.be/kqUckHmqZbI?list=PLqoP4p1ODY5ymaOaEHzskty7gcBBrEFgP&t=26

А да и евентуално не пречиш на потока от въздух с разни метални части, които намаляват сечението на трабата.

Губиш опцията пак да го пуснеш ако решиш.
https://youtu.be/Qbjk4b2JtcU?list=PLqoP4p1ODY5ymaOaEHzskty7gcBBrEFgP&t=43
https://youtu.be/kqUckHmqZbI?list=PLqoP4p1ODY5ymaOaEHzskty7gcBBrEFgP&t=26

А да и евентуално не пречиш на потока от въздух с разни метални части, които намаляват сечението на трабата.

Последна промяна virtualchild на 06 Фев 2017, 14:37, променена общо 1 път
- Stanimir330
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 284
- Регистриран на: 23.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: '02 E46 330d
- Мечтае да кара: G20 330d
Re: Силов тунинг на 330D 184к
Аз мисля да си слагам такъв заместител на ЕГР (Race Pipe) доста по добре е от ЕГР-а.
- Evkata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 215
- Регистриран на: 7.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 330D
- Мечтае да кара: S62B50
Re: Силов тунинг на 330D 184к
Stanimir330 написа:Недостатъците са уж, че загрява по бавно ама колко е вярно не знам, а плюсовете са, че не вкарва изгорелите газове пак в всмукателния колектор. Моя е изолиран, сега остана само софтуерно да се премахне. Изолирай го, няма да съжеляваш, после го изчисти заедно с колектор и един хубав ремап и си ти. Аз се чудя дали да си сложа малко по голям кулер или да си изчистя моя, че лятото ще я ремапвам пак моята.
Няма смисъл да слагаш по-голям кулер ако не сменяш и турбото с по-голямо.. И защо ще ремапваш пак след като е ремапната вече?

- Stanimir330
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 284
- Регистриран на: 23.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: '02 E46 330d
- Мечтае да кара: G20 330d
Re: Силов тунинг на 330D 184к
Защото не знам къде е правена, не знам колко коня е и колко НМ има. За кулера все още се чудя, моя отдолу е леко огънат и е омазнен в единия край. Та, за това се чудих дали да слагам малко по голям кулер или да изчистя моя + турбо пътищата. Искам да я ремапна да си знам къде съм я правил и колко коня и НМ има.
- Evkata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 215
- Регистриран на: 7.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 330D
- Мечтае да кара: S62B50
Re: Силов тунинг на 330D 184к
Щом е омаслен сменяй.. и моя беше с омаслена пластмаса и го смених с чисто нов и сега е бетон.. Иначе е добре да я ремапнеш , но внимавай с автомата че не държи до много нютони , а мотора заводско си излиза с повече NM отколкото е предвиден автомата.
- Stanimir330
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 284
- Регистриран на: 23.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: '02 E46 330d
- Мечтае да кара: G20 330d
Re: Силов тунинг на 330D 184к
Някои ги правят по 580НМ с тоя автомат. Моя е сменян, с ново масло и проблеми нямам за сега.
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Силов тунинг на 330D 184к
Stanimir330 написа:Някои ги правят по 580НМ с тоя автомат. Моя е сменян, с ново масло и проблеми нямам за сега.
То може и 680 да ги направят ама...ще го сготви на салата така че малко по разумно с автомата

- BobbyD
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 15.09.2016
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Силов тунинг на 330D 184к
и в крайна сметка никой не казва колко му е "здравословният" таван на тоя автомат, <500;>500; <600 или колкот може и да праим 2-3 светофара и да фвърля кутията
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани