Силов тунинг на 330D 184к

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 15.09.2016
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Силов тунинг на 330D 184к

Мнение от BobbyD » 04 Фев 2017, 18:04

Zagy написа:Аз бих те посъветвал да направиш само ремап, да почистиш кулера и колектора и да изолираш ЕГР-а. Всичко останало е излишно (сега ще станат големи драми с тия махнати катализатори) - спести парите по колата и ги дай за други неща, които си струват повече.

По този път вървя, само ме интересуват предимствата и недостатъците от изолирания ЕГР

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 284
Регистриран на: 23.06.2012
Пол: Мъж
Кара: '02 E46 330d
Мечтае да кара: G20 330d

Re: Силов тунинг на 330D 184к

Мнение от Stanimir330 » 06 Фев 2017, 11:13

Недостатъците са уж, че загрява по бавно ама колко е вярно не знам, а плюсовете са, че не вкарва изгорелите газове пак в всмукателния колектор. Моя е изолиран, сега остана само софтуерно да се премахне. Изолирай го, няма да съжеляваш, после го изчисти заедно с колектор и един хубав ремап и си ти. Аз се чудя дали да си сложа малко по голям кулер или да си изчистя моя, че лятото ще я ремапвам пак моята.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 15.09.2016
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Силов тунинг на 330D 184к

Мнение от BobbyD » 06 Фев 2017, 12:08

Stanimir330 написа:Недостатъците са уж, че загрява по бавно ама колко е вярно не знам, а плюсовете са, че не вкарва изгорелите газове пак в всмукателния колектор. Моя е изолиран, сега остана само софтуерно да се премахне. Изолирай го, няма да съжеляваш, после го изчисти заедно с колектор и един хубав ремап и си ти. Аз се чудя дали да си сложа малко по голям кулер или да си изчистя моя, че лятото ще я ремапвам пак моята.

Колко ти взеха да ти го изолират, откъм кулер съм много надъхан заедно с турбо пътица и генерацията, ще го обмисля това за егр и после газ към мапера :driving:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 284
Регистриран на: 23.06.2012
Пол: Мъж
Кара: '02 E46 330d
Мечтае да кара: G20 330d

Re: Силов тунинг на 330D 184к

Мнение от Stanimir330 » 06 Фев 2017, 12:15

Аз си купих колата с изолиран ЕГР, с чип и права тръба, сега остана или да си изчистя кулера или да сложа малко по голям. Но не знам колко ще вземат за изолирането ЕГР-а, но едва ли ще е скъпо.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 713
Регистриран на: 14.03.2011
Пол: Мъж
Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо

Re: Силов тунинг на 330D 184к

Мнение от virtualchild » 06 Фев 2017, 12:41

Поправете ме ако се лъжа, но ЕГР се изолира с изваждане на вакума на управлението. Понеже има пружина вътре в ЕГР, той си остава постоянно затворен. :ok:
Зимата може да го пускате, лятото да го спирате.

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Силов тунинг на 330D 184к

Мнение от Zagy » 06 Фев 2017, 12:57

Така е :yes: И е хубаво да се сложи едно болтче 5 или 6мм (забравил съм вече) в маркучето - да не се пълни с боклуци. При комън рейл моторите обаче е нужна и софтуерна намеса май.
Si non confectus, non reficiat.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 15.09.2016
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Силов тунинг на 330D 184к

Мнение от BobbyD » 06 Фев 2017, 13:45

virtualchild написа:Поправете ме ако се лъжа, но ЕГР се изолира с изваждане на вакума на управлението. Понеже има пружина вътре в ЕГР, той си остава постоянно затворен. :ok:
Зимата може да го пускате, лятото да го спирате.

Не е ли нужно това Изображение за да се изолира освен софтуерната намеса

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 713
Регистриран на: 14.03.2011
Пол: Мъж
Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо

Re: Силов тунинг на 330D 184к

Мнение от virtualchild » 06 Фев 2017, 14:15

С това ще е по-красиво! :)
Губиш опцията пак да го пуснеш ако решиш.
https://youtu.be/Qbjk4b2JtcU?list=PLqoP4p1ODY5ymaOaEHzskty7gcBBrEFgP&t=43
https://youtu.be/kqUckHmqZbI?list=PLqoP4p1ODY5ymaOaEHzskty7gcBBrEFgP&t=26
:wave:

А да и евентуално не пречиш на потока от въздух с разни метални части, които намаляват сечението на трабата. :kuku:
Последна промяна virtualchild на 06 Фев 2017, 14:37, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 284
Регистриран на: 23.06.2012
Пол: Мъж
Кара: '02 E46 330d
Мечтае да кара: G20 330d

Re: Силов тунинг на 330D 184к

Мнение от Stanimir330 » 06 Фев 2017, 14:29

Аз мисля да си слагам такъв заместител на ЕГР (Race Pipe) доста по добре е от ЕГР-а.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 215
Регистриран на: 7.11.2010
Пол: Мъж
Кара: 330D
Мечтае да кара: S62B50

Re: Силов тунинг на 330D 184к

Мнение от Evkata » 06 Фев 2017, 17:48

Stanimir330 написа:Недостатъците са уж, че загрява по бавно ама колко е вярно не знам, а плюсовете са, че не вкарва изгорелите газове пак в всмукателния колектор. Моя е изолиран, сега остана само софтуерно да се премахне. Изолирай го, няма да съжеляваш, после го изчисти заедно с колектор и един хубав ремап и си ти. Аз се чудя дали да си сложа малко по голям кулер или да си изчистя моя, че лятото ще я ремапвам пак моята.


Няма смисъл да слагаш по-голям кулер ако не сменяш и турбото с по-голямо.. И защо ще ремапваш пак след като е ремапната вече? :driving:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 284
Регистриран на: 23.06.2012
Пол: Мъж
Кара: '02 E46 330d
Мечтае да кара: G20 330d

Re: Силов тунинг на 330D 184к

Мнение от Stanimir330 » 06 Фев 2017, 18:06

Защото не знам къде е правена, не знам колко коня е и колко НМ има. За кулера все още се чудя, моя отдолу е леко огънат и е омазнен в единия край. Та, за това се чудих дали да слагам малко по голям кулер или да изчистя моя + турбо пътищата. Искам да я ремапна да си знам къде съм я правил и колко коня и НМ има.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 215
Регистриран на: 7.11.2010
Пол: Мъж
Кара: 330D
Мечтае да кара: S62B50

Re: Силов тунинг на 330D 184к

Мнение от Evkata » 06 Фев 2017, 20:01

Щом е омаслен сменяй.. и моя беше с омаслена пластмаса и го смених с чисто нов и сега е бетон.. Иначе е добре да я ремапнеш , но внимавай с автомата че не държи до много нютони , а мотора заводско си излиза с повече NM отколкото е предвиден автомата.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 284
Регистриран на: 23.06.2012
Пол: Мъж
Кара: '02 E46 330d
Мечтае да кара: G20 330d

Re: Силов тунинг на 330D 184к

Мнение от Stanimir330 » 06 Фев 2017, 22:41

Някои ги правят по 580НМ с тоя автомат. Моя е сменян, с ново масло и проблеми нямам за сега.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 791
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: Силов тунинг на 330D 184к

Мнение от choio » 08 Фев 2017, 9:48

Stanimir330 написа:Някои ги правят по 580НМ с тоя автомат. Моя е сменян, с ново масло и проблеми нямам за сега.


То може и 680 да ги направят ама...ще го сготви на салата така че малко по разумно с автомата :bchug:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 15.09.2016
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Силов тунинг на 330D 184к

Мнение от BobbyD » 09 Фев 2017, 0:32

и в крайна сметка никой не казва колко му е "здравословният" таван на тоя автомат, <500;>500; <600 или колкот може и да праим 2-3 светофара и да фвърля кутията

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook