e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
37 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- logout
- старши ентусиаст
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 29.10.2005
- Местоположение: фар-ийст ъв София
- Пол: Мъж
- Кара: KiA, Volvo, Ford
- Мечтае да кара: Болид от F1
- Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021
Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44
Демек лятото ако караш все с пълен резервоар, може да предотвратиш кончината на помпата... или бъркам
It's not who You are, it's who You know...
- dimitar46
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 175
- Регистриран на: 10.12.2009
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: e46
Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44
Демек помпата в резервоара като не дава достатачно гориво (помалко от 2.5)бара ГНП то неможе да се охлажда защото излишното гориво намаля 70% от горивото трябва да се враща в резервоара .А като загрее гнп то задира авансовия цилиндър гори транзистора и вп44 умряло
Вече да си видите колите колеги и да ги оправите и да спестите мн ядове
А за тез дето мн разират ..........
Вече да си видите колите колеги и да ги оправите и да спестите мн ядове
А за тез дето мн разират ..........
- dan-dam
- ентусиаст
- Мнения: 1010
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44
Момчета, струва ми се, че не разбрахте... Автора май е пуснал темата, за да питате, ако нещо не ви е ясно и той да обясни
- dimitar46
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 175
- Регистриран на: 10.12.2009
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: e46
Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44
А ще питат то тук от капацитет нагоре
- frizzante
- младши ентусиаст
- Мнения: 481
- Регистриран на: 29.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: му се на вода
Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44
Мога да ви кажа това което са ме съветвали майстори ремонтирали именно тази помпа и това което съм чел/чул - елементарно - никога, по никакви причини не оставям нафтата да падне под първата черта като количество(25%). Наумете си че там е резерва и толкова. Другото което правя от как е моя талигата - 5 мл двутактово масло на 1 лт дизел. Сипвам го преди да заредя в такова съотношение. Избягвайте нафта с неясен произход. Другото е божа работа!
Sent from the черешата
Sent from the черешата
Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!
- tosh
- младши ентусиаст
- Мнения: 436
- Регистриран на: 22.06.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше BMW F36 420xD GC, E90 320d
- Мечтае да кара: изтребител F16 но ще се задоволя с F36 (за сега)
- Детайли за колата: Сега се радвам на G11 740d XDrive LCI
Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44
Здравейте,
Моля за помощ!
И аз влязох във филма със загубаа на мощност и спъването. Колата е 320d 136кс. Закарах я при майстор и я закачихме на компа - в момента в който колата се спъне, пропада налягането на турбото. почисти ми колекторите, дебитомера, смени вакумните маркучи. Смени и клапана на турбото с втора ръка като според него предния не работил добре. Пак я закачихме - налягането пак пропада. На около 2300-2500 оборота налягането пада, турбината разтоварва. Грешка излиза само за умната дюза, но това си е отдавна. Единственото странно е че не отчита аванса на помпата -показва 0.
Закарахме я в турбосервиза в МЕИто. Там ми казаха че за тях турбината е наред, управлението на турбото също е наред и проблема е в тая помпа vp44 - проблем с аванса и не стигало горивото. Има логика, но на живите данни порцията гориво си е добре, не пропада и си отива до високи стойности. Изчетох тая тема за помпата и си мисля че тоя авансатор да е проблема. Въпроса ми е какво точно се случва когато авансатора не бачка? Дали поради тази повреда, компа подава сигнал към клапана на турбото да разтовари?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Моля за помощ!
И аз влязох във филма със загубаа на мощност и спъването. Колата е 320d 136кс. Закарах я при майстор и я закачихме на компа - в момента в който колата се спъне, пропада налягането на турбото. почисти ми колекторите, дебитомера, смени вакумните маркучи. Смени и клапана на турбото с втора ръка като според него предния не работил добре. Пак я закачихме - налягането пак пропада. На около 2300-2500 оборота налягането пада, турбината разтоварва. Грешка излиза само за умната дюза, но това си е отдавна. Единственото странно е че не отчита аванса на помпата -показва 0.
Закарахме я в турбосервиза в МЕИто. Там ми казаха че за тях турбината е наред, управлението на турбото също е наред и проблема е в тая помпа vp44 - проблем с аванса и не стигало горивото. Има логика, но на живите данни порцията гориво си е добре, не пропада и си отива до високи стойности. Изчетох тая тема за помпата и си мисля че тоя авансатор да е проблема. Въпроса ми е какво точно се случва когато авансатора не бачка? Дали поради тази повреда, компа подава сигнал към клапана на турбото да разтовари?
Sent from my iPhone using Tapatalk
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44
tosh написа:Здравейте,
Моля за помощ!
И аз влязох във филма със загубаа на мощност и спъването. Колата е 320d 136кс. Закарах я при майстор и я закачихме на компа - в момента в който колата се спъне, пропада налягането на турбото. почисти ми колекторите, дебитомера, смени вакумните маркучи. Смени и клапана на турбото с втора ръка като според него предния не работил добре. Пак я закачихме - налягането пак пропада. На около 2300-2500 оборота налягането пада, турбината разтоварва. Грешка излиза само за умната дюза, но това си е отдавна. Единственото странно е че не отчита аванса на помпата -показва 0.
Закарахме я в турбосервиза в МЕИто. Там ми казаха че за тях турбината е наред, управлението на турбото също е наред и проблема е в тая помпа vp44 - проблем с аванса и не стигало горивото. Има логика, но на живите данни порцията гориво си е добре, не пропада и си отива до високи стойности. Изчетох тая тема за помпата и си мисля че тоя авансатор да е проблема. Въпроса ми е какво точно се случва когато авансатора не бачка? Дали поради тази повреда, компа подава сигнал към клапана на турбото да разтовари?
Sent from my iPhone using Tapatalk
записва ли грешка и в умната дюза
- tosh
- младши ентусиаст
- Мнения: 436
- Регистриран на: 22.06.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше BMW F36 420xD GC, E90 320d
- Мечтае да кара: изтребител F16 но ще се задоволя с F36 (за сега)
- Детайли за колата: Сега се радвам на G11 740d XDrive LCI
Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44
Да - Needle motion sensor..., но с тая грешка си карам от както съм я взел(2010г) и не ми е правило проблеми. Още тогава в БОШ сервиз ми казаха, а и тука във форума четох че и с “малоУМНА“ дюза мога да си карам без проблем. Много съм се отчаял вече - днес 200лв назад, утре ако дам помпата за проверка/ремонт още 300лв ми искат..... и ако не е от помпата пак едни пари на вятъра Общо взето тоя проблем с вървежа на дизелака 136кс си е проба грешка
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44
tosh написа:Да - Needle motion sensor..., но с тая грешка си карам от както съм я взел(2010г) и не ми е правило проблеми. Още тогава в БОШ сервиз ми казаха, а и тука във форума четох че и с “малоУМНА“ дюза мога да си карам без проблем. Много съм се отчаял вече - днес 200лв назад, утре ако дам помпата за проверка/ремонт още 300лв ми искат..... и ако не е от помпата пак едни пари на вятъра Общо взето тоя проблем с вървежа на дизелака 136кс си е проба грешка
щом не работи дюзата нормално е да виждаш аванса на помпата на 0 -градуса, то умната дюза точно за това служи да показва аванса, може и да не е проблема в помпата ще си дадеш парите на вятъра.
Днес се прибрах от Варна иначе можеше да ти я погледна и да ти кажа със сигурност дали е помпата, но докато не заработи дюзата никой няма да знае какъв е аванса, а на тия от БОШ без коментар сигурно бмв инженерите ей така са я сложили там дюза да се прецаква. Щом може без нея защото тогава са я сложили замисли се
Ти на кой от Бош сервизите ходи във Варна да не е до затвора защото ако е там всичко е ясно
- tosh
- младши ентусиаст
- Мнения: 436
- Регистриран на: 22.06.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше BMW F36 420xD GC, E90 320d
- Мечтае да кара: изтребител F16 но ще се задоволя с F36 (за сега)
- Детайли за колата: Сега се радвам на G11 740d XDrive LCI
Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44
Бош сервиз над МЕТРО (Юни ауто) - това беше 2010та.
Сега я прави едно момче Софиянец, ама живее във Варна и ги разбира БМВтата - то само името на сервиза го подсказва - BMW real OEM сервиз
Хммм аванса не е ли от датчика на помпата - говоря за момента или ъгъла на впръскване нещо такова.... Тука всички това казват.
Сега я прави едно момче Софиянец, ама живее във Варна и ги разбира БМВтата - то само името на сервиза го подсказва - BMW real OEM сервиз
oci написа:Днес се прибрах от Варна иначе можеше да ти я погледна и да ти кажа със сигурност дали е помпата, но докато не заработи дюзата никой няма да знае какъв е аванса
Хммм аванса не е ли от датчика на помпата - говоря за момента или ъгъла на впръскване нещо такова.... Тука всички това казват.
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44
tosh написа:Бош сервиз над МЕТРО (Юни ауто) - това беше 2010та.
Сега я прави едно момче Софиянец, ама живее във Варна и ги разбира БМВтата - то само името на сервиза го подсказва - BMW real OEM сервизoci написа:Днес се прибрах от Варна иначе можеше да ти я погледна и да ти кажа със сигурност дали е помпата, но докато не заработи дюзата никой няма да знае какъв е аванса
Хммм аванса не е ли от датчика на помпата - говоря за момента или ъгъла на впръскване нещо такова.... Тука всички това казват.
Не
аванса се вижда от умната дюза, това и децата го знаят за този мотор
а относно колегата явно е много добър щом не знае, че аванса е на 0-ла когато умната дюза не работи
Мой съвет е смени си първо майстора BMW real OEM сервиз , след това смени умната дюза с работеща и тогава виж какво става с помпата и ще видиш, че ще може да се гледа аванса на живи данни, ако не вярваш мога да се хвана на бас с твоя майстор на цената на една умна дюза
- tosh
- младши ентусиаст
- Мнения: 436
- Регистриран на: 22.06.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше BMW F36 420xD GC, E90 320d
- Мечтае да кара: изтребител F16 но ще се задоволя с F36 (за сега)
- Детайли за колата: Сега се радвам на G11 740d XDrive LCI
Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44
Така, днес закачих колата на DIS. На живи данни на място, установявам следното:
- до 2500 оборота актуалните стойности на налягането на въздуха и количеството въздух са по-големи от зададените, а след 2500 об обратно. Турбината разтоварва и налягането пада. Защо подяволите тая турбина разтоварва? Ясно си личи че клапана я разтоварва, но защо компютъра подава сигнал на турбото да разтовари? Пак повтарям, 4 години си я карах колата с МАЛОумна дюза и не е правила така....
Sent from my iPhone using Tapatalk
- до 2500 оборота актуалните стойности на налягането на въздуха и количеството въздух са по-големи от зададените, а след 2500 об обратно. Турбината разтоварва и налягането пада. Защо подяволите тая турбина разтоварва? Ясно си личи че клапана я разтоварва, но защо компютъра подава сигнал на турбото да разтовари? Пак повтарям, 4 години си я карах колата с МАЛОумна дюза и не е правила така....
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Stoyan Bashev
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 11.08.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 320 D 136 k.c.
Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44
Май и аз скоро ще имам проблем с помпата,на компютъра ми даде грешка ''5 сензор движение игла'',колата в ниските обороти не набира добре,преди 2000 оборота е мудна,а и разхода ми се вдигна.Някакви идей..колата е 320 Д 136 коня
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44
Stoyan Bashev написа:Май и аз скоро ще имам проблем с помпата,на компютъра ми даде грешка ''5 сензор движение игла'',колата в ниските обороти не набира добре,преди 2000 оборота е мудна,а и разхода ми се вдигна.Някакви идей..колата е 320 Д 136 коня
това че ти дава грешка не е гаранция за тръгнала помпа. Проблема е в аванса иска центровка
- el lobo
- младши ентусиаст
- Мнения: 342
- Регистриран на: 4.07.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше E46 320D
- Мечтае да кара: 850
Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44
малко извън темата , извинявам се за което , моята кола е 116 коня 2002 но със стария мотор с гнп , пак ли е с тази помпа?
само да кажа , че 3г карах точно тоя двигател 136 коня , внос от италия , карал съм на лампа , сипвал съм нафта от туби от време на време и нямах никакви ядове нито с помпата нито с турбото нито с дюзите , така че спокойно
само да кажа , че 3г карах точно тоя двигател 136 коня , внос от италия , карал съм на лампа , сипвал съм нафта от туби от време на време и нямах никакви ядове нито с помпата нито с турбото нито с дюзите , така че спокойно
37 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани