Прегрява
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Re: Прегрява
Phil написа:Е моят е точно от Лавиатан и явно не работи
От същият колега и аз го бях взел.


Re: Прегрява
Phil написа:pepi_grafa написа:Добре де,що не вземеш да го свалиш и го слагай в тенджерата и го вариМисля,че така ще си покаже
Обмислям го това като вариант, но пък той отваря на 105 градуса...Водата кипи на 100...та не знам дали ще има ефект от варенето
Решението е много сол, или просто да го вариш в антифриз.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- Phil
- ентусиаст
-
- Мнения: 859
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: София/ Стара Загора
- Кара: G30 540xi, S1000r, EXC 450, R1300GS
Re: Прегрява
Така...Сагата продължава...Днес реших да тествам уж оправената ми кола с отварящ термостат...Резултата беше трагичен...Колата пак си вдигаше до 110 градуса и то в града...Спрях пред нас, за да видя дали термостата е отворил...И докато пипах леденият маркуч от термостата към радиатора ми изби пробката за обезвъздушаване
Резултатът - 5 минутен гейзер от антифриз
Аз и цялата кола сме омазани яко
Интересното обаче беше че като поспадна налягането на гейзера взеха да се редуват антифриз с гореща пара...Което ме навежда на мисълта, че системата не е била обезвъздушена...Предполагам че термостатът може да не отваря ако има въздух в системата...Някой с идеи?
П.П. До тук съм около 500лв назад от тоя шибан проблем:
Сменени са:
1. Термостат
2. Разширителен съд
3. Водна помпа
4. Ролки
5. Антифриз - 2 пъти
Някой да има идея колко струва тая пластмаса с пробката за обезвъздушаване?

Резултатът - 5 минутен гейзер от антифриз


Интересното обаче беше че като поспадна налягането на гейзера взеха да се редуват антифриз с гореща пара...Което ме навежда на мисълта, че системата не е била обезвъздушена...Предполагам че термостатът може да не отваря ако има въздух в системата...Някой с идеи?
П.П. До тук съм около 500лв назад от тоя шибан проблем:
Сменени са:
1. Термостат
2. Разширителен съд
3. Водна помпа
4. Ролки
5. Антифриз - 2 пъти
Някой да има идея колко струва тая пластмаса с пробката за обезвъздушаване?
- GecataBMW-E46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 647
- Регистриран на: 8.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Прегрява
Phil написа:Така...Сагата продължава...Днес реших да тествам уж оправената ми кола с отварящ термостат...Резултата беше трагичен...Колата пак си вдигаше до 110 градуса и то в града...Спрях пред нас, за да видя дали термостата е отворил...И докато пипах леденият маркуч от термостата към радиатора ми изби пробката за обезвъздушаване![]()
Резултатът - 5 минутен гейзер от антифризАз и цялата кола сме омазани яко
![]()
Интересното обаче беше че като поспадна налягането на гейзера взеха да се редуват антифриз с гореща пара...Което ме навежда на мисълта, че системата не е била обезвъздушена...Предполагам че термостатът може да не отваря ако има въздух в системата...Някой с идеи?
П.П. До тук съм около 500лв назад от тоя шибан проблем:
Сменени са:
1. Термостат
2. Разширителен съд
3. Водна помпа
4. Ролки
5. Антифриз - 2 пъти
Някой да има идея колко струва тая пластмаса с пробката за обезвъздушаване?
Тая пласмаса върви с маркуча и е към 80-90 лв.В тоя термостат не влиза ли 1 букса не е ли електронен?
- Phil
- ентусиаст
-
- Мнения: 859
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: София/ Стара Загора
- Кара: G30 540xi, S1000r, EXC 450, R1300GS
Re: Прегрява
GecataBMW-E46 написа:Тая пласмаса върви с маркуча и е към 80-90 лв.В тоя термостат не влиза ли 1 букса не е ли електронен?
Това е термостатът, но не е електронен. Иначе сега в realoem видях че пробката се продава отделно, което означава, че се набутам само за антифриз...пак...
- GecataBMW-E46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 647
- Регистриран на: 8.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Прегрява
Phil написа:GecataBMW-E46 написа:Тая пласмаса върви с маркуча и е към 80-90 лв.В тоя термостат не влиза ли 1 букса не е ли електронен?
Това е термостатът, но не е електронен. Иначе сега в realoem видях че пробката се продава отделно, което означава, че се набутам само за антифриз...пак...
Като го обезвъздушаваш пускаш ли кранчето за парното на 3-те червени точки и температурата на макс от панела на климатроника?
- Phil
- ентусиаст
-
- Мнения: 859
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: София/ Стара Загора
- Кара: G30 540xi, S1000r, EXC 450, R1300GS
Re: Прегрява
Най-забавното е че колата уж беше обезвъздушена в сервиз....Но пък колко пара излезе докато изхвърляше антифриза....Започвам да мисля, че точно там е проблема...И като се сетя колко пари хвърлих на вятъра 

- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Прегрява
Phil написа:Така...Сагата продължава...Днес реших да тествам уж оправената ми кола с отварящ термостат...Резултата беше трагичен...Колата пак си вдигаше до 110 градуса и то в града...Спрях пред нас, за да видя дали термостата е отворил...И докато пипах леденият маркуч от термостата към радиатора ми изби пробката за обезвъздушаване![]()
Резултатът - 5 минутен гейзер от антифризАз и цялата кола сме омазани яко
![]()
Интересното обаче беше че като поспадна налягането на гейзера взеха да се редуват антифриз с гореща пара...Което ме навежда на мисълта, че системата не е била обезвъздушена...Предполагам че термостатът може да не отваря ако има въздух в системата...Някой с идеи?
П.П. До тук съм около 500лв назад от тоя шибан проблем:
Сменени са:
1. Термостат
2. Разширителен съд
3. Водна помпа
4. Ролки
5. Антифриз - 2 пъти
Някой да има идея колко струва тая пластмаса с пробката за обезвъздушаване?
8лв. само пропката и я има в Дарукар. Аз също имам, но след 27-и, ще съм в Сф.

- Phil
- ентусиаст
-
- Мнения: 859
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: София/ Стара Загора
- Кара: G30 540xi, S1000r, EXC 450, R1300GS
Re: Прегрява
vavilon написа:8лв. само пропката и я има в Дарукар. Аз също имам, но след 27-и, ще съм в Сф.
Вече си взех пробка. Сега остава да си купя антифриз за 3-ти път и да разбера защо подяволите не отваря термостата

- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Прегрява
Обезвъздушавне: врътката на 3- те червени точки; 32 гр.; вентилатора на минимум; обезвъздушаваш от пробката и ако се наложи доливаш антифриз.
П.п. Виж за всеки случай, дали ти циркулира течноста, на запален двигател и отворена капачка!
П.п. Виж за всеки случай, дали ти циркулира течноста, на запален двигател и отворена капачка!
- Phil
- ентусиаст
-
- Мнения: 859
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: София/ Стара Загора
- Кара: G30 540xi, S1000r, EXC 450, R1300GS
Re: Прегрява
А пробката кога се отваря? В началото още ли?
- GecataBMW-E46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 647
- Регистриран на: 8.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Прегрява
Phil написа:А пробката кога се отваря? В началото още ли?
1.Колата не работи отваряш капачката на казанчето и наливаш догоре антифриз
2.палиш колата и въртиш крана на 3-те червени точки и температурата на макс оборотите на вентилатора на минимум
3.отиваш отпред при капачката и ще видиш че нивото спада продължаваш да наливаш антифриз до де спре да спада надоло
4.капачката на казана не я завиваш,отвиваш пробката на коляното и даваш малко газ до де почне да изпуска антифриз а не мехурчета и завиваш пробката,нивото в казана ще спадне още и доливаш пак.
5.Изчакваш колата да загрее до оптимална температура и повтаряш точка 4.Отиваш в купето и трябва да духа топло.Доливаш антифриза до горе на щекичката и оставяш да истине хубаво колата.
6.На студена кола доливаш до горе на щеката
Тва е.
Re: Прегрява
Колега,
понеже съм сменял радиатор и съм обезвъздушавал единия, забелязах, че аз обезвъздушавах около час и половина бавно, много бавно, като изтече много вода с антифриз фира. Не искам да обвинявам сервизите, но на друг мой радиатор чисто нов- обезвъздушаването беше скоростно и като резултат радиаторът ми е раздут надолу и после сам си го обезвъздушавах, но ще трябва да го сменям. Според мен проблемът ти е в лошото, прибързаното и подцененото обезвъздушаване. Определено ако стрелката ти не е по средата имаш проблем. Стрелката не мърда от средата по принцип. Освен това е недопустимо да отваря на 100 или 110 градуса, трябва да е на 90 градуса. Няма такава опция и е по- добре да видиш данните за отваряне на термостата.
За тази кола обезвъздушаването е нещо много важно, колкото и да изглежда просто и лесно.
понеже съм сменял радиатор и съм обезвъздушавал единия, забелязах, че аз обезвъздушавах около час и половина бавно, много бавно, като изтече много вода с антифриз фира. Не искам да обвинявам сервизите, но на друг мой радиатор чисто нов- обезвъздушаването беше скоростно и като резултат радиаторът ми е раздут надолу и после сам си го обезвъздушавах, но ще трябва да го сменям. Според мен проблемът ти е в лошото, прибързаното и подцененото обезвъздушаване. Определено ако стрелката ти не е по средата имаш проблем. Стрелката не мърда от средата по принцип. Освен това е недопустимо да отваря на 100 или 110 градуса, трябва да е на 90 градуса. Няма такава опция и е по- добре да видиш данните за отваряне на термостата.
За тази кола обезвъздушаването е нещо много важно, колкото и да изглежда просто и лесно.
- tekabg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 3.05.2009
- Местоположение: Сл.Бряг,Schwarzwald
- Пол: Мъж
- Кара: 530xd F11 individual
Re: Прегрява
Колега най-добре според мен свали термостата и го свари в тенджерата заедно с един термометър за да видиш на колко градуса отваря.А тази пара ,която е излязла след антифриза си мисля ,че е парата ,която се отделя от загрелия-заврял антифриз в следствие на неправилно функциониращ термостат.Най-вероятно си попаднал на дефектен термостат въпреки ,че е нов историята познава много такива случаи.
- Phil
- ентусиаст
-
- Мнения: 859
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: София/ Стара Загора
- Кара: G30 540xi, S1000r, EXC 450, R1300GS
Re: Прегрява
гумата написа:Стрелката не мърда от средата по принцип. Освен това е недопустимо да отваря на 100 или 110 градуса, трябва да е на 90 градуса. Няма такава опция и е по- добре да видиш данните за отваряне на термостата.
Колега, този мотор работи на 105-106-107 градуса...Това му е нормалната работна температура...Термостатът трябва да отвори на 105...Това с варенето не е вариант освен, ако не изсипя 1кг сол във водата

Утре ще пробвам да я обезвъздуша като хората и ще видим какво ще стане.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани