Проблем със съединителя и скоростите
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
45 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Biankonero
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: София
- Кара: 328i
Re: Проблем със съединителя и скоростите
vavilon написа:Biankonero написа:Аз мисля, че не става - веднъж свален без да се законтрят пружините с въпросната скоба, която представлява един тройник, и наподобява тази, която е за слагането на съединителя, но е с различни размери - съединителя вече не може да се събере както трябва - ще приплъзва.
Няма такова нещо. Даже мисля, че на закс препоръчваха да се свали фабричната звезда и да се монтира със скоба.
Това е като е нов от кутията и е "заключен".
Колега, щом е така ела да го свалиш и да го сложим на колата - моя е точно SACHS. В момента е на сваления блок - ако го свалиш без скоба и притискателя превърти, и успееш да го монтираш и няма проблем, т.е. не приплъзва, ще изкараш някой лев.
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Проблем със съединителя и скоростите
Biankonero написа:vavilon написа:Biankonero написа:Аз мисля, че не става - веднъж свален без да се законтрят пружините с въпросната скоба, която представлява един тройник, и наподобява тази, която е за слагането на съединителя, но е с различни размери - съединителя вече не може да се събере както трябва - ще приплъзва.
Няма такова нещо. Даже мисля, че на закс препоръчваха да се свали фабричната звезда и да се монтира със скоба.
Това е като е нов от кутията и е "заключен".
Колега, щом е така ела да го свалиш и да го сложим на колата - моя е точно SACHS. В момента е на сваления блок - ако го свалиш без скоба и притискателя превърти, и успееш да го монтираш и няма проблем, т.е. не приплъзва, ще изкараш някой лев.
Трябва ни това от 4-та минута!

http://www.youtube.com/watch?v=qIf5nbjF ... re=related
- iv4o9999
- ентусиаст
-
- Мнения: 1145
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact 320td
Re: Проблем със съединителя и скоростите
клипчето е много полезно, обаче без тази скоба тия пружини нямат натягане явно
- Biankonero
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: София
- Кара: 328i
Re: Проблем със съединителя и скоростите
vavilon написа:Biankonero написа:vavilon написа:Biankonero написа:Аз мисля, че не става - веднъж свален без да се законтрят пружините с въпросната скоба, която представлява един тройник, и наподобява тази, която е за слагането на съединителя, но е с различни размери - съединителя вече не може да се събере както трябва - ще приплъзва.
Няма такова нещо. Даже мисля, че на закс препоръчваха да се свали фабричната звезда и да се монтира със скоба.
Това е като е нов от кутията и е "заключен".
Колега, щом е така ела да го свалиш и да го сложим на колата - моя е точно SACHS. В момента е на сваления блок - ако го свалиш без скоба и притискателя превърти, и успееш да го монтираш и няма проблем, т.е. не приплъзва, ще изкараш някой лев.
Трябва ни това от 4-та минута!
http://www.youtube.com/watch?v=qIf5nbjF ... re=related
Баш де

Ако някой го намери или направи на стругар, да се обажда - тамън повод да се видим и почерпим

- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Проблем със съединителя и скоростите
Biankonero написа:vavilon написа:Biankonero написа:vavilon написа:Biankonero написа:Аз мисля, че не става - веднъж свален без да се законтрят пружините с въпросната скоба, която представлява един тройник, и наподобява тази, която е за слагането на съединителя, но е с различни размери - съединителя вече не може да се събере както трябва - ще приплъзва.
Няма такова нещо. Даже мисля, че на закс препоръчваха да се свали фабричната звезда и да се монтира със скоба.
Това е като е нов от кутията и е "заключен".
Колега, щом е така ела да го свалиш и да го сложим на колата - моя е точно SACHS. В момента е на сваления блок - ако го свалиш без скоба и притискателя превърти, и успееш да го монтираш и няма проблем, т.е. не приплъзва, ще изкараш някой лев.
Трябва ни това от 4-та минута!
http://www.youtube.com/watch?v=qIf5nbjF ... re=related
Баш де![]()
Ако някой го намери или направи на стругар, да се обажда - тамън повод да се видим и почерпим
Начи забравих да поясня! Кръглата вложка с ножиците не ни трябва. Важно е да се намери някаква скоба и опора за ламелите на съединителя. След като се притиснат ламелите със скобата е достатъчно с една отвертка да се натисне еднта пружина и се сгъват и трите. Пример моя съединител Лук със заводска звезда заключен. Натиснах едната пружина и се прибраха и трите.

- CTORH
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 328ci
Re: Проблем със съединителя и скоростите
CTORH написа:...
Искам само да питам дали ще ми трябва и чопа за законтряне на маховика, ако маховика не го свалям от колата, мога ли без да законтрям с тоя чоп да развия и после да стегна притискателя?
Аз така и не разбрах трябва ли да законтря маховика с тоя чоп като сменям съединителя?
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Проблем със съединителя и скоростите
CTORH написа:CTORH написа:...
Искам само да питам дали ще ми трябва и чопа за законтряне на маховика, ако маховика не го свалям от колата, мога ли без да законтрям с тоя чоп да развия и после да стегна притискателя?
Аз така и не разбрах трябва ли да законтря маховика с тоя чоп като сменям съединителя?
Какъв чоп?


- CTORH
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 328ci
Re: Проблем със съединителя и скоростите
Е как на 1-ва скорост като скоростната кутия е свалена?
Това имам предвид. Като тръгна да развивам притискателя от маховика и после като го затягам питам дали трябва с нещо да е законтрено отзад да не превърта двигателя.

Това имам предвид. Като тръгна да развивам притискателя от маховика и после като го затягам питам дали трябва с нещо да е законтрено отзад да не превърта двигателя.
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Проблем със съединителя и скоростите
CTORH написа:Е как на 1-ва скорост като скоростната кутия е свалена?![]()
Това имам предвид. Като тръгна да развивам притискателя от маховика и после като го затягам питам дали трябва с нещо да е законтрено отзад да не превърта двигателя.
Опс, малко поинерция.


- CTORH
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 328ci
Re: Проблем със съединителя и скоростите
Ясно.
А някой може ли да даде размерите на тоя спешъл туул? 


- CTORH
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 328ci
Re: Проблем със съединителя и скоростите
@vavilon, в една от темите за съединител беше писал, че си сменявал и втулки на скоростния лост, можеш ли да ми кажеш за кои части от тая схема става въпрос?
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Проблем със съединителя и скоростите
CTORH написа:@vavilon, в една от темите за съединител беше писал, че си сменявал и втулки на скоростния лост, можеш ли да ми кажеш за кои части от тая схема става въпрос?
Номера: 2, 3, 4, 7, 10
Ще ти трябва и силиконова грес за пластмаси. Аз си взех в тубичка на Лики Моли 28лв. Има го в представителството им до офиса на форума в Дружба 2. Мога и да ти услужа, че за едното мазане да взимаш цяла опаковка, не си струва.

- CTORH
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 328ci
Re: Проблем със съединителя и скоростите
В бриколажа бях видял силиконова грес, 9 лева тубичката, ама не знам дали тая за пластмаси не е някаква друга.
Иначе имам медна грес, нея мога ли да я ползвам или трябва да е такава като твойта?

- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Проблем със съединителя и скоростите
Медна не съм сигурен, че става. Не е задължително, като моята да е. Важното е да става за пластмасови детайли. На опаковките си пише. Само НЕ взимай от спрейовете. 

- CTORH
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 328ci
Re: Проблем със съединителя и скоростите
Колеги, вдигам си темата, защото имам проблем.
Преди малко си купих комплект съединител на LUK, а преди 2 седмици си бях направил инструмента за центриране на феродовия диск при един стругари. Цитирам размерите на инструмента от друга тема за съединител:
Проблемът е, че сега като взех съединителя, пробвах да вкарам дорника във феродовия диск, но не влиза, отвора на феродовия диск е по-тесен!
От магазина са уверени, че по каралог това е съединителя за мойта кола. Ето снимка на етикета на кутята, там е написан и парт номера на LUK:

Вътре в кутията има едно листче, на което са дадени различни размери за централния отвор на феродовия диск:

Защо са дадени няколко размера не ми е ясно, но се вижда, че нито един от размерите не съответства на диаметъра на дебелата част на дорника!
Значи или размерите на дорника от цитирания чертеж са за друг модел BMW или в магазина нещо бъркат. Пак да кажа за колата - E46 328Ci, M52B28TU двигател. Помагайте, че ми писна вече с тоя съединител...

Преди малко си купих комплект съединител на LUK, а преди 2 седмици си бях направил инструмента за центриране на феродовия диск при един стругари. Цитирам размерите на инструмента от друга тема за съединител:
vavilon написа:stoimenov_1958 написа:От снимките се вижда, че пружинките(три броя) не са свити докрай.Трябва да се свият и това е редно да стане преди да свалиш заключващата скоба.Става лесно с една отвертка.
Ако искаш да си направиш дорник то размерите са:ф14.97(L-24) ф23.97(40мм),между двете дължини 24 и 40мм има конус сдължина 10мм.Който е ползвал дорник ще разбере какво съм написал,като тези размери са от оригинален немски дорник
Ще си позволя да сложа едно чертежче...![]()
Проблемът е, че сега като взех съединителя, пробвах да вкарам дорника във феродовия диск, но не влиза, отвора на феродовия диск е по-тесен!

От магазина са уверени, че по каралог това е съединителя за мойта кола. Ето снимка на етикета на кутята, там е написан и парт номера на LUK:

Вътре в кутията има едно листче, на което са дадени различни размери за централния отвор на феродовия диск:

Защо са дадени няколко размера не ми е ясно, но се вижда, че нито един от размерите не съответства на диаметъра на дебелата част на дорника!

Значи или размерите на дорника от цитирания чертеж са за друг модел BMW или в магазина нещо бъркат. Пак да кажа за колата - E46 328Ci, M52B28TU двигател. Помагайте, че ми писна вече с тоя съединител...

45 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани