Рециклиране на рейка
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
56 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- TheKiller
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 16.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i
- Детайли за колата: M43B19TU
Re: Рециклиране на рейка
И аз имах същите симптоми като всички колеги писали в темата и се надявах да е някой накрайник но уви-рейка
И аз се ослушвам за рециклаж някъде и следя темата с интерес,мога да ви кажа къде да не ходите със сигурност (горчив опит с бмв е39) - сервиза на орион зад макдоналдса (страшни мърлячи,10 пъти връщах колата и с всеки път все повече осираха всичко,накрая ми върнаха парите) и при жан в младост,взимат скъпичко,преди работеха доста добре,но сега чувам мнения от няколко месеца,че тотално се излагат и то грозно 


/// 6>4




Re: Рециклиране на рейка
Счупих се от четене по всякакви форуми за отзиви от рециклиране на рейка по различни сервизи.
В крайна сметка за всички известни сервизи има и недоволни коментари. Повечето хора пишат че били доволни от МЕИ-то, но и там имаше някои с негативни коментари. Лошото е че не намерих нито едно мнение за сервиза от предишния ми пост.
Да поясня, че цената била 100лв защото мойта рейка не тече и щели да и оправят само тропането. Още се чудя какво да правя. Дали нямат намерение за 100лв само да я натегнат от болта
В крайна сметка за всички известни сервизи има и недоволни коментари. Повечето хора пишат че били доволни от МЕИ-то, но и там имаше някои с негативни коментари. Лошото е че не намерих нито едно мнение за сервиза от предишния ми пост.
Да поясня, че цената била 100лв защото мойта рейка не тече и щели да и оправят само тропането. Още се чудя какво да правя. Дали нямат намерение за 100лв само да я натегнат от болта

- stkazakov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Симеоновград, Харманли
- Пол: Мъж
- Кара: e60 535d
- Мечтае да кара: BMW X6M
Re: Рециклиране на рейка
Проверете си вътрешните накрайници, и при мен говориха че имам лек луфт в рейката, смених двата вътрешни накрайника и нито троп, нито хлоп. Консултирайте се с няколко различни "майстора".
Оригинални масла BMW, CASTROL, MOTUL, TOTAL, BARDAHL, ELF, GM, REPSOL и т.н.
Имаме налични много голяма гама автомобилни части на супер атрактивни цени, съединители, спирачна система, ходова част, филтри и т.н.
Безплатна доставка на масло и филтри!!!
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=63&t=293316
[u]http://autokazakov.bg
0894042727, 0898972222, 0883436333
skype: stkazakov
https://www.facebook.com/Autokazakov
Имаме налични много голяма гама автомобилни части на супер атрактивни цени, съединители, спирачна система, ходова част, филтри и т.н.
Безплатна доставка на масло и филтри!!!
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=63&t=293316
[u]http://autokazakov.bg
0894042727, 0898972222, 0883436333
skype: stkazakov
https://www.facebook.com/Autokazakov
- NicKo_8
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320d,Peugeot 407SW
- Мечтае да кара: BMW E61
Re: Рециклиране на рейка
Колега и аз се счупих от четене кат теб.Четох и по другите форуми и накрая незнам какво да правя.По-принцип бях решил да взимам втора употреба,после се зачудих дали да не я сваля и да я изпратя в София да я рециклират тези момчета в МЕИ-то.Моята сега също не тече,ама трака,особенно на завой с дупки.И след всичко изчетено ми стана една голяма каша.И незнам какво да правя.koziak написа:Счупих се от четене по всякакви форуми за отзиви от рециклиране на рейка по различни сервизи.
В крайна сметка за всички известни сервизи има и недоволни коментари. Повечето хора пишат че били доволни от МЕИ-то, но и там имаше някои с негативни коментари. Лошото е че не намерих нито едно мнение за сервиза от предишния ми пост.
Да поясня, че цената била 100лв защото мойта рейка не тече и щели да и оправят само тропането. Още се чудя какво да правя. Дали нямат намерение за 100лв само да я натегнат от болта

The Power of Dreams!
Re: Рециклиране на рейка
Днес карах колата повече и проблема си се усеща сериозно. Направо ме подлудява. Следващата стъпка която ще предприема е да закарам колата в още някой сервиз да изкажат мнение и ако е рейката я свалям и я нося на тези от предишния ми пост.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Рециклиране на рейка
Непушач съм и съм против забраната да отпадне. Достатъчно ми е вкъщи дето дишам на майка ми цигарите. Ами и малкото пъти, в които изляза с приятели някъде да се напушвам и аз... По-скоро наистина ще е удачно да има отделни места за пушене, но пък това ще изисква отделни помещения с вентилация и т.н., което не е ясно колко от заведенията ще могат да си позволят. С две думи - ни така, ни иначе. А това, че бизнеса ще живне... да ви имам аз бизнеса. Развитите страни са развити, защото имат производство, а не щото пушат навсякъде 

- skoklev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 5.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше E46 330xi, сега Туарег 3.2 vr6
Re: Рециклиране на рейка
Dirty M5 driveR написа:Непушач съм и съм против забраната да отпадне. Достатъчно ми е вкъщи дето дишам на майка ми цигарите. Ами и малкото пъти, в които изляза с приятели някъде да се напушвам и аз... По-скоро наистина ще е удачно да има отделни места за пушене, но пък това ще изисква отделни помещения с вентилация и т.н., което не е ясно колко от заведенията ще могат да си позволят. С две думи - ни така, ни иначе. А това, че бизнеса ще живне... да ви имам аз бизнеса. Развитите страни са развити, защото имат производство, а не щото пушат навсякъде

Колега, гледай имената на темите в отворените табове на браузъра

ОН: Имам го същото гадно похлопване, но съветвам колегите да прегледат и карето на кормилния прът. При мен съм почти сигурен, че е от там. Не знам дали обаче се ремонтира, рециклира или подменя.

Re: Рециклиране на рейка
Много ме зарадваха днес в сервиза! В крайна сметка проблема се оказа вътрешен накрайник!
Добре, че не се набутах с рециклиране. Имах съмнения, понеже само на колелото от шофьорската страна усещах луфт като го мърдам. Другото е че в предишния сервиз, само размърдаха колелото, усетиха че има луфт и казаха - рейка е! Нито хванаха с ръка да усетят накрайник ли е, нито нищо.
Добре, че не се набутах с рециклиране. Имах съмнения, понеже само на колелото от шофьорската страна усещах луфт като го мърдам. Другото е че в предишния сервиз, само размърдаха колелото, усетиха че има луфт и казаха - рейка е! Нито хванаха с ръка да усетят накрайник ли е, нито нищо.
- NicKo_8
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320d,Peugeot 407SW
- Мечтае да кара: BMW E61
Re: Рециклиране на рейка
Ето затова ти казвах да посетиш и друг сервиз!Радвам се,че си си решил проблема! 

The Power of Dreams!
- TheKiller
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 16.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i
- Детайли за колата: M43B19TU
Re: Рециклиране на рейка
koziak написа:Много ме зарадваха днес в сервиза! В крайна сметка проблема се оказа вътрешен накрайник!
Добре, че не се набутах с рециклиране. Имах съмнения, понеже само на колелото от шофьорската страна усещах луфт като го мърдам. Другото е че в предишния сервиз, само размърдаха колелото, усетиха че има луфт и казаха - рейка е! Нито хванаха с ръка да усетят накрайник ли е, нито нищо.
Колега би ли споделил на лс кой е сервиза

/// 6>4




Re: Рециклиране на рейка
Здравейте,
Моята рейка беше доста разбита, след като преди 4 г. прелетях през поне 15 см. бордюр с 90. Карах доскоро така, понеже не течеше, а само имаше лек луфт и хлопаше при напречни неравности. Наскоро, след като ми писна само се чудя къде, защо и как да я рециклирам, се наканих и отидох в сервиза на колегата Димитров в Надежда. Казаха ми, че рейката ми е в последен стадии и има вероятност да не стане за рециклаж, но трябва да се разглоби да се види гребена. Момчетата я свалиха сутринта, занесоха я за рециклаж и вечерта си взех колата. За мое щастие се оказа, че гребена е бил в много добро състояние. Дават ми и 6 месеца гаранция. Останах доволен от ремонта - разликата беше осезаема - мина почти месец от тогава и не съм усетил проблем....но знае ли човек.
Моята рейка беше доста разбита, след като преди 4 г. прелетях през поне 15 см. бордюр с 90. Карах доскоро така, понеже не течеше, а само имаше лек луфт и хлопаше при напречни неравности. Наскоро, след като ми писна само се чудя къде, защо и как да я рециклирам, се наканих и отидох в сервиза на колегата Димитров в Надежда. Казаха ми, че рейката ми е в последен стадии и има вероятност да не стане за рециклаж, но трябва да се разглоби да се види гребена. Момчетата я свалиха сутринта, занесоха я за рециклаж и вечерта си взех колата. За мое щастие се оказа, че гребена е бил в много добро състояние. Дават ми и 6 месеца гаранция. Останах доволен от ремонта - разликата беше осезаема - мина почти месец от тогава и не съм усетил проблем....но знае ли човек.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Рециклиране на рейка
При теб рейката преди да се рециклира е била натягана - което дава допълнително напрежение на гребена - затова и ти казахме, че не е 100% сигуно дали ще успеят да я рециклират.
Момчетата, които се занимават с рециклаж и с които работим са подменили всичко, като също така са обработили и гребена (каквото и да значи това - аз лично нямам идея), поради тази причина са дали и 6 месеца гаранция с условието да бъде подменена хидравличната течност - ако имаш каквито и да било забележки или притеснения - чувствай се спокоен да дойдеш и да ги споделиш
Карето на кормилният прът не се рециклира (или поне отказват да го рециклират на местата, където рециклират хидравлични рейки или носачи) - реално се изяжда самото каре и от там започва да потропва - налага се смяна с такова втора ръка, но в по-добро състояние.
Искайте да "чуете" рейката при оглед на ходовата част на колите Ви!
При проблем в самата рейка има една специфично почукване на гребена, който под напрежение (предадено при клатене на гумата) издава специфичен почукващ звук - едната страна на гребена се измества и почуква в самата рейка - сигурен признак, че рейката е
"тръгнала" - колко точно - няма как да се каже в сервиз, освен ако чукането не е фрапиращо!
И нещо много важно, което ще повтора - избягвайте да обирате луфта на рейката ! (така нареченото "натягане на рейката").
Причината е, че след подобен "ремонт" - напрежението върху всички компоненти на рейката (включително и накрайниците!) се увеличава драстично и при последващо разбиване има шанс:
1. ремонта на рейката да бъде по-висок!
2. Ремонта на рейката да бъде не достатъчно добър (точно затова на повечето места не дават гаранция за рециклирана рейка).
И...колкото по-здрава е ходовата част (носачи, тампони и накрайници) - толкова по-малко "удари" понася и самата рейка - предпоставка за дълъг живот на рейката.
Момчетата, които се занимават с рециклаж и с които работим са подменили всичко, като също така са обработили и гребена (каквото и да значи това - аз лично нямам идея), поради тази причина са дали и 6 месеца гаранция с условието да бъде подменена хидравличната течност - ако имаш каквито и да било забележки или притеснения - чувствай се спокоен да дойдеш и да ги споделиш

skoklev написа:
ОН: Имам го същото гадно похлопване, но съветвам колегите да прегледат и карето на кормилния прът. При мен съм почти сигурен, че е от там. Не знам дали обаче се ремонтира, рециклира или подменя.
Карето на кормилният прът не се рециклира (или поне отказват да го рециклират на местата, където рециклират хидравлични рейки или носачи) - реално се изяжда самото каре и от там започва да потропва - налага се смяна с такова втора ръка, но в по-добро състояние.
koziak написа:Много ме зарадваха днес в сервиза! В крайна сметка проблема се оказа вътрешен накрайник!
Добре, че не се набутах с рециклиране. Имах съмнения, понеже само на колелото от шофьорската страна усещах луфт като го мърдам. Другото е че в предишния сервиз, само размърдаха колелото, усетиха че има луфт и казаха - рейка е! Нито хванаха с ръка да усетят накрайник ли е, нито нищо.
Искайте да "чуете" рейката при оглед на ходовата част на колите Ви!
При проблем в самата рейка има една специфично почукване на гребена, който под напрежение (предадено при клатене на гумата) издава специфичен почукващ звук - едната страна на гребена се измества и почуква в самата рейка - сигурен признак, че рейката е
"тръгнала" - колко точно - няма как да се каже в сервиз, освен ако чукането не е фрапиращо!
И нещо много важно, което ще повтора - избягвайте да обирате луфта на рейката ! (така нареченото "натягане на рейката").
Причината е, че след подобен "ремонт" - напрежението върху всички компоненти на рейката (включително и накрайниците!) се увеличава драстично и при последващо разбиване има шанс:
1. ремонта на рейката да бъде по-висок!
2. Ремонта на рейката да бъде не достатъчно добър (точно затова на повечето места не дават гаранция за рециклирана рейка).
И...колкото по-здрава е ходовата част (носачи, тампони и накрайници) - толкова по-малко "удари" понася и самата рейка - предпоставка за дълъг живот на рейката.
- iriney stoyanov
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 29.02.2012
- Пол: Мъж
- Кара: bmw 318 ci
- Мечтае да кара: Dacia Logan hahaha
Re: Рециклиране на рейка

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Рециклиране на рейка
iriney stoyanov написа:Колеги, и на мен ми тропа рейката от скоро, реших да разглобя рейка която имам от дясна дирекция. Разглобих я, като цяло самата рейка беше в много добро състояние и ми беше жал да и при4иня тази операция, но в името науката. И така, разбрах 4е няма нищо сложно вътре, има семеринги от метал и с външно покритие от гума и във вътрешната 4аст има пласмасова основа, която според мен се износва с времето и от там идва дразнещото тропане. Дали е възможно да е от тези пластмасови уплътнители на назъбената ос която уплътняват или е от самите зъбци, но ако е от зъбите не мислите ли 4е, когато се износват зъбите ще има метални стружки, а такива няма, когато прегледах по колата. Луфт имаше в назъбения прът на рейката то4но там където стоят семерингите и платмасовите уплътнители. Звъннах в магазина за авто4асти и попитах за ремонтен комплект за рейка за бмв е46, оказа се 4е има такова животно и струва около 35 лв. утре отивам да го видя какво представлява и ако ги има тези пластмаси директно го купувам и се захващам със смяната. ще пиша по натам какво ще стане със ремонта, но мисля 4е ще стане.
Колега можеш ли да споделиш дали ремонта е успешен. Този ремонтен комплект свърши ли работа и ако да, от къде може да се поръча?
- ThE BeAsT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 457
- Регистриран на: 26.11.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320d, 330xd
- Мечтае да кара: M4
Re: Рециклиране на рейка
Здравейте колеги,
появи се при мен едно ужасно стържене на където и да помръдна волана, било то на място или в движение, ако не го докосвам няма проблеми.
Завъртя ли било то на ляво или дясно се чува чегъртане като на липса на масло в хидравличната система (ужасно и доста силно). Долях 200мл перфектно атф масло, но проблемът си остана
Въпросът ми е да ме насочите какво да гледам.. ужасяващият звук идва от към помпата, някъде ..
Рейка, помпа или ??? След като споделите мнение може да предложите и вариант за решаването му с подходящ сервиз например
Благодаря предварително.
П.С. Колата е 330xd, ако има някакво значение.
появи се при мен едно ужасно стържене на където и да помръдна волана, било то на място или в движение, ако не го докосвам няма проблеми.
Завъртя ли било то на ляво или дясно се чува чегъртане като на липса на масло в хидравличната система (ужасно и доста силно). Долях 200мл перфектно атф масло, но проблемът си остана

Въпросът ми е да ме насочите какво да гледам.. ужасяващият звук идва от към помпата, някъде ..
Рейка, помпа или ??? След като споделите мнение може да предложите и вариант за решаването му с подходящ сервиз например

Благодаря предварително.
П.С. Колата е 330xd, ако има някакво значение.
56 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани