Смяна на волан
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Burnar
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 13.11.2011
- Местоположение: Schweiz
- Пол: Мъж
- Кара: F11 M550D LCI
- Детайли за колата: Champagner quarz metallic
Re: Смяна на волан
русиабн написа:V3L1N написа:Пичове имам следния проблем.
смених четирилъчев с трилъчен с мулти, обаче мулти-то не тръгва.
По-горе в темата четох, че трябва прекодиране, дали това е проблема и при мен?
Първо не си написал стария ти волан дали е имал мулти и новия не тръгва или си нямал и не тръгва. По втория вариян колегата OCI e прав-трябват ти три кабела с дължина 2х60см и 1х 1м, два клипса, и от стара букса четри кабелета с женските клемички- около 1 час работа за начинаещ и си готов
П.П> Но доколкото гледам ти си 2ка бензин и при теб за да тръгне темпомата ще трябва повечко игра. Можеш да ползваш само управлението на касетофона и да ти светят копчетата при включване на габарит. За това ти отпада кабела с дължина 1м и две кабелчета с женска обувка от стара букса
Само на 316, може би и на 318 е сложно слагането на темпомата, за 320 и по-големите си важи правилото като на дизелите.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Смяна на волан
Burnar написа:русиабн написа:V3L1N написа:Пичове имам следния проблем.
смених четирилъчев с трилъчен с мулти, обаче мулти-то не тръгва.
По-горе в темата четох, че трябва прекодиране, дали това е проблема и при мен?
Първо не си написал стария ти волан дали е имал мулти и новия не тръгва или си нямал и не тръгва. По втория вариян колегата OCI e прав-трябват ти три кабела с дължина 2х60см и 1х 1м, два клипса, и от стара букса четри кабелета с женските клемички- около 1 час работа за начинаещ и си готов
П.П> Но доколкото гледам ти си 2ка бензин и при теб за да тръгне темпомата ще трябва повечко игра. Можеш да ползваш само управлението на касетофона и да ти светят копчетата при включване на габарит. За това ти отпада кабела с дължина 1м и две кабелчета с женска обувка от стара букса
Само на 316, може би и на 318 е сложно слагането на темпомата, за 320 и по-големите си важи правилото като на дизелите.
Да сме по-точни по-сложно както написа колета, но не и невъзможно слагал съм няколко и такива автопилота е само на М43 мотора, т.е на 316-ка и 318-ка преди фейса, на всички други мотори без значение бензин, дизел, преди или след фейса слагането е само с окабеляване защото всичките са с електронна газ.
Това го казвам от доста опит вече да не кажа, че няма мотор на който да не съм пуснал автопилота и то не само на е46, Х-сове и др. дано не звучи не скромно
Така, че при колегата V3L1N ще стане по тънкия и лесен начин.
- русиабн
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 324
- Регистриран на: 20.01.2012
- Местоположение: Банско
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36, Е46, E61, а сега Passat B8
- Мечтае да кара: BMW
Re: Смяна на волан
oci написа:Burnar написа:русиабн написа:V3L1N написа:Пичове имам следния проблем.
смених четирилъчев с трилъчен с мулти, обаче мулти-то не тръгва.
По-горе в темата четох, че трябва прекодиране, дали това е проблема и при мен?
Първо не си написал стария ти волан дали е имал мулти и новия не тръгва или си нямал и не тръгва. По втория вариян колегата OCI e прав-трябват ти три кабела с дължина 2х60см и 1х 1м, два клипса, и от стара букса четри кабелета с женските клемички- около 1 час работа за начинаещ и си готов
П.П> Но доколкото гледам ти си 2ка бензин и при теб за да тръгне темпомата ще трябва повечко игра. Можеш да ползваш само управлението на касетофона и да ти светят копчетата при включване на габарит. За това ти отпада кабела с дължина 1м и две кабелчета с женска обувка от стара букса
Само на 316, може би и на 318 е сложно слагането на темпомата, за 320 и по-големите си важи правилото като на дизелите.
Да сме по-точни по-сложно както написа колета, но не и невъзможно слагал съм няколко и такива автопилота е само на М43 мотора, т.е на 316-ка и 318-ка преди фейса, на всички други мотори без значение бензин, дизел, преди или след фейса слагането е само с окабеляване защото всичките са с електронна газ.
Това го казвам от доста опит вече да не кажа, че няма мотор на който да не съм пуснал автопилота и то не само на е46, Х-сове и др. дано не звучи не скромно
Така, че при колегата V3L1N ще стане по тънкия и лесен начин.
Е цар си, веднага да сложиш всичко на мястото и да няма скрито покрито
П.П. Чакам път към СФ и ще те тормозя да си поиграем с ГМ модула

ЖЕНА БЕЗ ЦИЦИ Е КАТО СЕЛО БЕЗ НАЧАЛНО УЧИЛИЩЕ-НЯМА ОТ КЪДЕ ДА ЗАПОЧНЕШ !




Re: Смяна на волан
Здравейте, преминах към двустъпален аербег - търся някой да ми програмира модула - Варна.
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани