Смяна на волан

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 198
Регистриран на: 13.11.2011
Местоположение: Schweiz
Пол: Мъж
Кара: F11 M550D LCI
Детайли за колата: Champagner quarz metallic

Re: Смяна на волан

Мнение от Burnar » 26 Мар 2013, 21:33

русиабн написа:
V3L1N написа:Пичове имам следния проблем.
смених четирилъчев с трилъчен с мулти, обаче мулти-то не тръгва.
По-горе в темата четох, че трябва прекодиране, дали това е проблема и при мен?

Първо не си написал стария ти волан дали е имал мулти и новия не тръгва или си нямал и не тръгва. По втория вариян колегата OCI e прав-трябват ти три кабела с дължина 2х60см и 1х 1м, два клипса, и от стара букса четри кабелета с женските клемички- около 1 час работа за начинаещ и си готов :yes:
П.П> Но доколкото гледам ти си 2ка бензин и при теб за да тръгне темпомата ще трябва повечко игра. Можеш да ползваш само управлението на касетофона и да ти светят копчетата при включване на габарит. За това ти отпада кабела с дължина 1м и две кабелчета с женска обувка от стара букса :yes:

Само на 316, може би и на 318 е сложно слагането на темпомата, за 320 и по-големите си важи правилото като на дизелите.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Смяна на волан

Мнение от oci » 26 Мар 2013, 23:12

Burnar написа:
русиабн написа:
V3L1N написа:Пичове имам следния проблем.
смених четирилъчев с трилъчен с мулти, обаче мулти-то не тръгва.
По-горе в темата четох, че трябва прекодиране, дали това е проблема и при мен?

Първо не си написал стария ти волан дали е имал мулти и новия не тръгва или си нямал и не тръгва. По втория вариян колегата OCI e прав-трябват ти три кабела с дължина 2х60см и 1х 1м, два клипса, и от стара букса четри кабелета с женските клемички- около 1 час работа за начинаещ и си готов :yes:
П.П> Но доколкото гледам ти си 2ка бензин и при теб за да тръгне темпомата ще трябва повечко игра. Можеш да ползваш само управлението на касетофона и да ти светят копчетата при включване на габарит. За това ти отпада кабела с дължина 1м и две кабелчета с женска обувка от стара букса :yes:

Само на 316, може би и на 318 е сложно слагането на темпомата, за 320 и по-големите си важи правилото като на дизелите.



Да сме по-точни по-сложно както написа колета, но не и невъзможно слагал съм няколко и такива автопилота е само на М43 мотора, т.е на 316-ка и 318-ка преди фейса, на всички други мотори без значение бензин, дизел, преди или след фейса слагането е само с окабеляване защото всичките са с електронна газ.
Това го казвам от доста опит вече да не кажа, че няма мотор на който да не съм пуснал автопилота и то не само на е46, Х-сове и др. дано не звучи не скромно :mhihi:
Така, че при колегата V3L1N ще стане по тънкия и лесен начин.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 324
Регистриран на: 20.01.2012
Местоположение: Банско
Пол: Мъж
Кара: ше Е36, Е46, E61, а сега Passat B8
Мечтае да кара: BMW

Re: Смяна на волан

Мнение от русиабн » 27 Мар 2013, 21:52

oci написа:
Burnar написа:
русиабн написа:
V3L1N написа:Пичове имам следния проблем.
смених четирилъчев с трилъчен с мулти, обаче мулти-то не тръгва.
По-горе в темата четох, че трябва прекодиране, дали това е проблема и при мен?

Първо не си написал стария ти волан дали е имал мулти и новия не тръгва или си нямал и не тръгва. По втория вариян колегата OCI e прав-трябват ти три кабела с дължина 2х60см и 1х 1м, два клипса, и от стара букса четри кабелета с женските клемички- около 1 час работа за начинаещ и си готов :yes:
П.П> Но доколкото гледам ти си 2ка бензин и при теб за да тръгне темпомата ще трябва повечко игра. Можеш да ползваш само управлението на касетофона и да ти светят копчетата при включване на габарит. За това ти отпада кабела с дължина 1м и две кабелчета с женска обувка от стара букса :yes:

Само на 316, може би и на 318 е сложно слагането на темпомата, за 320 и по-големите си важи правилото като на дизелите.



Да сме по-точни по-сложно както написа колета, но не и невъзможно слагал съм няколко и такива автопилота е само на М43 мотора, т.е на 316-ка и 318-ка преди фейса, на всички други мотори без значение бензин, дизел, преди или след фейса слагането е само с окабеляване защото всичките са с електронна газ.
Това го казвам от доста опит вече да не кажа, че няма мотор на който да не съм пуснал автопилота и то не само на е46, Х-сове и др. дано не звучи не скромно :mhihi:
Така, че при колегата V3L1N ще стане по тънкия и лесен начин.

Е цар си, веднага да сложиш всичко на мястото и да няма скрито покрито :yes:
П.П. Чакам път към СФ и ще те тормозя да си поиграем с ГМ модула :wave:
ЖЕНА БЕЗ ЦИЦИ Е КАТО СЕЛО БЕЗ НАЧАЛНО УЧИЛИЩЕ-НЯМА ОТ КЪДЕ ДА ЗАПОЧНЕШ !
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 22.11.2007
Местоположение: Варна

Re: Смяна на волан

Мнение от BMW_TO » 13 Юли 2013, 16:06

Здравейте, преминах към двустъпален аербег - търся някой да ми програмира модула - Варна.

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook