да угасим айрбега
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Re: да угасим айрбега
shark1986 написа:LoS BanditoS написа:Колега разгледай подробно тези два клипа който ще постна и ще ти стане ясно. На единия обяснява къде се намира буксата. Аз по тях си го направих и даже и на комп не съм я карал лампата изгасна сама.
1. http://www.youtube.com/watch?v=M6HsUapq ... =autoshare
2. http://www.youtube.com/watch?v=x2UqGJ_L ... =autoshare
Успех!!!
Колега гледам на клиповете резисторите и диода са свързани последователно,а на горната снимка са успоредно свързани!По кой вариант да ги свържа успоредно последователно или няма значение?И после трябва ли да се изчисти грешката или лампата угасва от самосебе си?
и аз точно това се опитвам да обясня...
- mustang1986
- ентусиаст
-
- Мнения: 893
- Регистриран на: 6.12.2009
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: E46 M47N
Re: да угасим айрбега
Само диода има значение.Белега да е към синия кабел.Кондензатова и резистора както ги сложиш.Прави всичко при изключен акумулатор и шанса да не ходиш да ти тият грешката после е голям 


Да пишеш на български с латински букви е като да пишеш на стена с лайна....чете се,но не е красиво!!!
- LoS BanditoS
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 21.06.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330D Touring
- Мечтае да кара: BMW E46 330D Touring
Re: да угасим айрбега
Последователно колега защото при диода има вход и изход и има значение как го слагаш момчето от клипа набляга на това няколко пъти. Това което е на снимката по горе в постовете и аз като го гледах как да го права го видях но това ме спря пак и не ми изглежда толкова надеждно както като го запоиш.
- LoS BanditoS
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 21.06.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330D Touring
- Мечтае да кара: BMW E46 330D Touring
Re: да угасим айрбега
mustang1986 написа:Само диода има значение.Белега да е към синия кабел.Кондензатова и резистора както ги сложиш.Прави всичко при изключен акумулатор и шанса да не ходиш да ти тият грешката после е голям
Напротив колега това е много индивидуално четох в чуждите форуми че един път сама изгасне друг път трябва да се изтрие грешката. Аз не съм свалял акумулатора просто не бях давал на контакт свалих буксата направих залагалката сложих го и тогава дадох на контакт и тя си изгасна сам.
- shark1986
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 598
- Регистриран на: 4.04.2010
- Местоположение: Мюнхен
- Пол: Мъж
- Кара: 320д Е46 136к.с
- Мечтае да кара: BMW F10
Re: да угасим айрбега
Значи ми трябват 2 резистора по 100 OhM и 1 диод 1N4001!?Така ли да ги искам от продавача?И на диода от която страна е белега да е към синия кабел на буксата слагам давам на контакт и стискам палци!?!
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: да угасим айрбега
Другия вариант е софтуерно изключване и тогава няма рязане на кабели и резистори и диоди.
- LoS BanditoS
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 21.06.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330D Touring
- Мечтае да кара: BMW E46 330D Touring
Re: да угасим айрбега
shark1986 написа:Значи ми трябват 2 резистора по 100 OhM и 1 диод 1N4001!?Така ли да ги искам от продавача?И на диода от която страна е белега да е към синия кабел на буксата слагам давам на контакт и стискам палци!?!
Точно така колега.
За софтуерно не съм запознат но до колкото си спомням някъде беше писано че след време може пак да я засече грешката и пак да светне.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: да угасим айрбега
LoS BanditoS написа:shark1986 написа:Значи ми трябват 2 резистора по 100 OhM и 1 диод 1N4001!?Така ли да ги искам от продавача?И на диода от която страна е белега да е към синия кабел на буксата слагам давам на контакт и стискам палци!?!
Точно така колега.
За софтуерно не съм запознат но до колкото си спомням някъде беше писано че след време може пак да я засече грешката и пак да светне.
Това няма как да стане.
Всъщност има, но от друг проблем - различен от софтуерно изолираният - я шофьорски бег, я пиропатрон на колата, я нещо друго.
- LoS BanditoS
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 21.06.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330D Touring
- Мечтае да кара: BMW E46 330D Touring
Re: да угасим айрбега
Dimitroff написа:LoS BanditoS написа:shark1986 написа:Значи ми трябват 2 резистора по 100 OhM и 1 диод 1N4001!?Така ли да ги искам от продавача?И на диода от която страна е белега да е към синия кабел на буксата слагам давам на контакт и стискам палци!?!
Точно така колега.
За софтуерно не съм запознат но до колкото си спомням някъде беше писано че след време може пак да я засече грешката и пак да светне.
Това няма как да стане.
Всъщност има, но от друг проблем - различен от софтуерно изолираният - я шофьорски бег, я пиропатрон на колата, я нещо друго.
За това казах че не съм запознат просто предположих.
- LoS BanditoS
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 21.06.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330D Touring
- Мечтае да кара: BMW E46 330D Touring
Re: да угасим айрбега
Видя ли колко е лесно 

- cherrypopper
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 4.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E92
- Мечтае да кара: F01
Re: да угасим айрбега
Колеги едно питане имам.
1.режем кабела с буксата, който отива от компютъра към седалката.
2.правим си залъгалката
3.свързваме залъгалката към кабела с буксата
4.вкарваме буксата обратно към седалката
Въпрос: Кабелите, които сме срязали под седалката, свързваме ли ги пак? Или си затваряме схемата със залъгалката, а останалите 2 оригинални жици ги оставяме да си висят несвъзрани?
1.режем кабела с буксата, който отива от компютъра към седалката.
2.правим си залъгалката
3.свързваме залъгалката към кабела с буксата
4.вкарваме буксата обратно към седалката
Въпрос: Кабелите, които сме срязали под седалката, свързваме ли ги пак? Или си затваряме схемата със залъгалката, а останалите 2 оригинални жици ги оставяме да си висят несвъзрани?
- LoS BanditoS
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 21.06.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330D Touring
- Мечтае да кара: BMW E46 330D Touring
Re: да угасим айрбега
cherrypopper написа:Колеги едно питане имам.
1.режем кабела с буксата, който отива от компютъра към седалката.
2.правим си залъгалката
3.свързваме залъгалката към кабела с буксата
4.вкарваме буксата обратно към седалката
Въпрос: Кабелите, които сме срязали под седалката, свързваме ли ги пак? Или си затваряме схемата със залъгалката, а останалите 2 оригинални жици ги оставяме да си висят несвъзрани?
Значи режи се буксата което излиза от седалката и влиза в компютъра под нея.
Кабелите от седалката се остават така те вече не са свързани към системата няма какво да стане.
Режеш буксата правиш залъгалката свързваш я и палиш, не давай колата на контакт докато си махнал буксата!!!
- cherrypopper
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 4.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E92
- Мечтае да кара: F01
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани