Самоадаптация на ксенон фарове.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- xterminator
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 12.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Самоадаптация на ксенон фарове.
И при мен при всяко даване на контакт фаровете отиват надолу и после нагоре. През деня също. Като е малко по-тихо в колата се чуват. Нямам ксенон.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Самоадаптация на ксенон фарове.
JTD написа:Едно знам, че фаровете се регулират още на габарити, преди реално да си включил късите светлини.
Вчера за първи път ми се регулираха през 2 или 3 запалвания и за това реално се замислих дали трябва да е така. Защото предишните регулирания винаги ставаха по-рядко, а сега за 2 дни го видях 2 пъти и за това реших директно да питам, след като не намерих отговор в техническа литература (която явно не е добре описана за БМВ) и след търсене във форума.
За да се регулират всеки път - освен изключване и включване мисля, че трябваше да върнеш и контакта...не помня вече...
xterminator написа:И при мен при всяко даване на контакт фаровете отиват надолу и после нагоре. През деня също. Като е малко по-тихо в колата се чуват. Нямам ксенон.
Прочети пак какво съм писал на задната страница

Re: Самоадаптация на ксенон фарове.
Сега ще ви кажа за какво е това и да приключваме с темата! Първо, на всяко палене на фаровете се прави така нареченото самонагласяне до позицията, на която са нагласени според потенциометъра, ако сте без ксенон. Например на 0 - във възможно най-висока позиция или 1 - малко по-ниско... без значение, както сте ги нагласили! А ако сте с ксенон се самонагласят на нивото на датчиците, което те са определили. Когато мърдат моторичетата не винаги мърдат еднакво и понякога се получава различна денивелация помежду им. Ето защо при всяко палене това е вид рестарт/ресет, което изравнява нивото на двата фара, отивайки до най-долна позиция и после до позицията, която вие сте определили или датчиците, както казах по-горе. Затова слизат до долу, за да започнат двата от едно и също място! Това се случва на всяко палене на фаровете. Възможно е да не сте го усетили, а да се е случвало, защото е било светло например, възможно е да не го е правило по някаква причина. Обикновено се записва грешка в паметта на лайт модула за проблем с нивелацията, така че напълно възможно е понякога да не ви го е правела. Но!!!! Стандартно заложено е всеки път да прави тази самонстройка и това е нормалното!
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Самоадаптация на ксенон фарове.
slitter написа:Сега ще ви кажа за какво е това и да приключваме с темата! Първо, на всяко палене на фаровете се прави така нареченото самонагласяне до позицията, на която са нагласени според потенциометъра, ако сте без ксенон. Например на 0 - във възможно най-висока позиция или 1 - малко по-ниско... без значение, както сте ги нагласили! А ако сте с ксенон се самонагласят на нивото на датчиците, което те са определили. Когато мърдат моторичетата не винаги мърдат еднакво и понякога се получава различна денивелация помежду им. Ето защо при всяко палене това е вид рестарт/ресет, което изравнява нивото на двата фара, отивайки до най-долна позиция и после до позицията, която вие сте определили или датчиците, както казах по-горе. Затова слизат до долу, за да започнат двата от едно и също място! Това се случва на всяко палене на фаровете. Възможно е да не сте го усетили, а да се е случвало, защото е било светло например, възможно е да не го е правило по някаква причина. Обикновено се записва грешка в паметта на лайт модула за проблем с нивелацията, така че напълно възможно е понякога да не ви го е правела. Но!!!! Стандартно заложено е всеки път да прави тази самонстройка и това е нормалното!
Прав си,но не го рпави всеки път - и вярвай ми казвам ти го от опит,има някаква зависимост но не помня просто не съм обърнал внимание толкова .За грешки в лайт модул специално за това никога не съм имал,за други неща да но те са от други мои настройки...да коментирам как е четено - няма смисъл - Dimitroff..изключва върпоса правилно ли е четена

Но темата е свършена с твоето обяснение

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Самоадаптация на ксенон фарове.
Да прав е
Всеки един мотор, управляваш нещо си, примерно ЦПУ машините. Преди да се започне работа с тях, се зануляват по осите контролно (намиране на нуливите кординати по осите си или по-точно казано, обхождане на линейните датчици). Това се прави за да не се натрупват грешки при местенето на масата в трите кординати X, Y и Z в процес на работа.
А настройката и чека на фаровете е важна част за нас и околните около нас!

А настройката и чека на фаровете е важна част за нас и околните около нас!

- shitizreal
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 20.07.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е91
- Детайли за колата: 325i Automatic
Re: Самоадаптация на ксенон фарове.
Аз също съм с ксенон, мисля че ако няма разлика в положението на колата не го прави този чек,рестарт на нивелацията,но това е мноого рядко,на предишната ми кола от друга марка беше също така...
$ anotha day anotha dollar $
Re: Самоадаптация на ксенон фарове.
Пичове, всеки път трябва да го прави! Ако не го прави почнете с изтриване на грешката от лайта за движението на фаровете, ако пак не се оправи - едно прекодиране на модула и сте вие!
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани