Имам нужда от съвет?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- 100imenov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с Adaptive Drive
- Мечтае да кара: F06 с B58
Re: Имам нужда от съвет?
Не до сега карам само с 5в30 лонглаив и започна преди около 10000км да го пипа,долях,малко след тва го смених,но сега съм минал 5к километра и на топъл мотор на щеката е около минимума.Не мисля,че от веднъж ще направи такава разлика,че да е за друг тип масло иначе съм чел,мобил 0-40 е добър избор.Mariga написа:100imenov написа:Не е от маслото,а от мотора.Мойта я обслужвам само в отиризиран сервиз и по последни наблюдения,от както смених маслото 1л~5000км 5w30, което ми се вижда много и съм се наканил да ми проверяват гумичките на клапаните,че до колкото съм запознат,главно заради тях се харчи маслото.
Колега, пробвал ли си да я караш с друго масло, да видиш има ли разлика? С БМВ или с Кастрол си, макар да знам че и двете се водят на Кастрол.
- besnia_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 195
- Регистриран на: 22.09.2010
- Местоположение: london uk
- Пол: Мъж
- Кара: M sport
- Мечтае да кара: черно ламбо по прашните улици
Re: Имам нужда от съвет?
Говорим за маслото и гумички на клапаните и ревизия обаче всъщност забравяме едни много важен фактор за този мотор и не само за него,аз имам и проблем с клапана на картерните газове които ми вкара маслото в колекторите
четох за този клапан доста и хората казват че този клапан се сменя от време на време че като почне да се разваля ей така качва маслото горе,имам една петица и от скоро започна да гори много масло 1л на 1000мл и пуши та днес ще и го сменям да видим може да е от него 


- Mariga
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 16.05.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i N42
Re: Имам нужда от съвет?
besnia_ написа:Говорим за маслото и гумички на клапаните и ревизия обаче всъщност забравяме едни много важен фактор за този мотор и не само за него,аз имам и проблем с клапана на картерните газове които ми вкара маслото в колекторитечетох за този клапан доста и хората казват че този клапан се сменя от време на време че като почне да се разваля ей така качва маслото горе,имам една петица и от скоро започна да гори много масло 1л на 1000мл и пуши та днес ще и го сменям да видим може да е от него
Колега, като го смениш кажи как е резултата?
А как може да познаем дали този клапан за картерните газове е "отишъл", или само разглобяване му е майката


- besnia_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 195
- Регистриран на: 22.09.2010
- Местоположение: london uk
- Пол: Мъж
- Кара: M sport
- Мечтае да кара: черно ламбо по прашните улици
Re: Имам нужда от съвет?
Mariga написа:besnia_ написа:Говорим за маслото и гумички на клапаните и ревизия обаче всъщност забравяме едни много важен фактор за този мотор и не само за него,аз имам и проблем с клапана на картерните газове които ми вкара маслото в колекторитечетох за този клапан доста и хората казват че този клапан се сменя от време на време че като почне да се разваля ей така качва маслото горе,имам една петица и от скоро започна да гори много масло 1л на 1000мл и пуши та днес ще и го сменям да видим може да е от него
Колега, като го смениш кажи как е резултата?
А как може да познаем дали този клапан за картерните газове е "отишъл", или само разглобяване му е майката
Да колега смених го




Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Имам нужда от съвет?
Колега, я вземи и провери и твоя клапан как е, за да не се окаже после, че маслото си е екстра, а клапана прави мизерията! На старата 18-ка М43 като се прецака тоя клапан също почва да харчи маслко като полудяла, а и не само масло - и бензин. Разхода се качва от нормално около 10 средно на около 13-14! Така че почни с течове, клапана за картерните газове и т.н. И не на последно място кажи каква марка масло си сложил, че според мен си е много важно. Имай предвид, че във форума колеги продават БМВ масло, което е ебати кучето! Сигурно няма нищо общо с оригиналното БМВ масло! Не ме разбирайте погрешно, не искам да обидя никого от форума, ама доста колеги, с които се познаваме вече почват да ми се оплакват, че след като са сложили БМВ масло, закупено от колеги от форума, нарочно няма да споменавам имена, двигателите са им се разтракали и харчат като полудели! Аз самия отдавна спрях да слагам БМВ масло, защото станах потърпевш по същия начин. Тракаха ми повдигачите и харчеше над 2 л. за 10 000 км. Сега с Кастрол, който знам, че е внос от Германия от близък мой приятел - нито тракат, не съм ги чул, откакто съм го налял и вече съм почти на 9000 и приближавам минимума, което си е реално около литър на 10000 км, демек нищо! Потвърждавам, че Кастрола си е Кастрол поне този, който аз съм налял! Даже пак ще слагам от него и даже тоя път ще се пробвам с 5W40, тамън по редичко и тънко за зимата, че до сега залагах само на 10W40!
- Mariga
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 16.05.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i N42
Re: Имам нужда от съвет?
slitter написа:Колега, я вземи и провери и твоя клапан как е, за да не се окаже после, че маслото си е екстра, а клапана прави мизерията! На старата 18-ка М43 като се прецака тоя клапан също почва да харчи маслко като полудяла, а и не само масло - и бензин. Разхода се качва от нормално около 10 средно на около 13-14! Така че почни с течове, клапана за картерните газове и т.н. И не на последно място кажи каква марка масло си сложил, че според мен си е много важно. Имай предвид, че във форума колеги продават БМВ масло, което е ебати кучето! Сигурно няма нищо общо с оригиналното БМВ масло! Не ме разбирайте погрешно, не искам да обидя никого от форума, ама доста колеги, с които се познаваме вече почват да ми се оплакват, че след като са сложили БМВ масло, закупено от колеги от форума, нарочно няма да споменавам имена, двигателите са им се разтракали и харчат като полудели! Аз самия отдавна спрях да слагам БМВ масло, защото станах потърпевш по същия начин. Тракаха ми повдигачите и харчеше над 2 л. за 10 000 км. Сега с Кастрол, който знам, че е внос от Германия от близък мой приятел - нито тракат, не съм ги чул, откакто съм го налял и вече съм почти на 9000 и приближавам минимума, което си е реално около литър на 10000 км, демек нищо! Потвърждавам, че Кастрола си е Кастрол поне този, който аз съм налял! Даже пак ще слагам от него и даже тоя път ще се пробвам с 5W40, тамън по редичко и тънко за зимата, че до сега залагах само на 10W40!
Колега сега се прибирам от малко двудневно пътешествие, като изминах около 470км и разхода по борда ми е просто прекрасен(миналия път беше верен, на по-малка дистанция). Налях до горе и сега като налея пак ще го засека с точност и ще споделя. Та мисълта ми е, че разхода е нормален, даже нисък за мен(колата е 4 цилиндъра 2,0сс.143к.с.). Долях и маслото до горе и утре на студен двигател ще го видя как е, като се моля да не е помръднало, ама надали

Маслото го взех от форума, BMW Longlife 5w30. Щом казваш, че има боклуци и други колеги да се оплакват, почвам да се замислям дали не е от него. Ще огледам за течове и този клапан за който говорим, за да видя да не би да е от тях.

21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани