Почистване на изпарителя
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Почистване на изпарителя
gromovich написа:slitter написа:В средата на вентилатора между двете турбини има метална скоба, отключваш я и вентилатора излиза. След това остава само да извадиш буксата на кабелите, която е по-лесно да я извадиш с остри клещи като хванеш буксата от двете страни (ляво и дясно), за да я откопчаеш дърпаш леко! После внимателно вадиш мотора като внимаваш да не счупиш турбините! Успех!
Колега, аз днес може да се каже, че почти стигнах до изпарителя. Обаче буксата на мотора не можах да я откача. Успях да сваля само някакво капаче върху нея и видях, че захранващите кабели са едва ли не запоени. Другото което си мисля е, че моторът трудно би излязъл без поражения върху лопатките на турбините, освен ако няма някакъв пиниз при ваденето, но мястото просто си е тясно. Определено процедурата ще се улесни ако се свали пластмасата под чистачките, но тя се сваля само със специален инструмент за рамената на чистачките. Както и да е - поне успях да напръскам част от изпарителя със спрей за почистване на климатици. За сега има ефект, но да видим колко ще е траен
Тази кора под чистачките и да я свалиш няма да ти помогне по добре пусни чистачките и ги спри така, че рамената да сочат нагоре за да не ти пречи при ваденето на мотора, а буксата не е на мотора а проследи кабела от мотора върви на горе и буксата е закрепена на една пластмаса ако проследиш кабелите от мотора но с опипване ще видиш и буксата тя е малко нагоре и навътре само внимавай да не се откачи мъжкото на буксата, че после слагането и ще ти се превърне в цирк абе трудно са го направили спестили са кабел и не можеш да я окачиш тая букса като хората.
- kaspar_ivo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 27.06.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 318i
Re: Почистване на изпарителя
Незнам дали има нужда от почистване на изпарителя или по скоро въздуховодите. Аз лично си премахнах гадните миризми със Пара... както казах и на Оци 
В Пловдив има автомивка с Пара. цялата процедура траеше 5 минути и мога да кажа че по ефикасно нещо за убиване на бактерии и микроби от пара няма
. пръскат няакакъв препарат в отворите след което пускат пистолета с парата за 1-2 мин.
Пробвал съм разни спреове и препарати обаче нищо не ставаше.
п.с Пробвайте и ако не ви харесва чак тогава разглобявайте

В Пловдив има автомивка с Пара. цялата процедура траеше 5 минути и мога да кажа че по ефикасно нещо за убиване на бактерии и микроби от пара няма

Пробвал съм разни спреове и препарати обаче нищо не ставаше.
п.с Пробвайте и ако не ви харесва чак тогава разглобявайте

- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Почистване на изпарителя
oci написа:gromovich написа:slitter написа:В средата на вентилатора между двете турбини има метална скоба, отключваш я и вентилатора излиза. След това остава само да извадиш буксата на кабелите, която е по-лесно да я извадиш с остри клещи като хванеш буксата от двете страни (ляво и дясно), за да я откопчаеш дърпаш леко! После внимателно вадиш мотора като внимаваш да не счупиш турбините! Успех!
Колега, аз днес може да се каже, че почти стигнах до изпарителя. Обаче буксата на мотора не можах да я откача. Успях да сваля само някакво капаче върху нея и видях, че захранващите кабели са едва ли не запоени. Другото което си мисля е, че моторът трудно би излязъл без поражения върху лопатките на турбините, освен ако няма някакъв пиниз при ваденето, но мястото просто си е тясно. Определено процедурата ще се улесни ако се свали пластмасата под чистачките, но тя се сваля само със специален инструмент за рамената на чистачките. Както и да е - поне успях да напръскам част от изпарителя със спрей за почистване на климатици. За сега има ефект, но да видим колко ще е траен
Тази кора под чистачките и да я свалиш няма да ти помогне по добре пусни чистачките и ги спри така, че рамената да сочат нагоре за да не ти пречи при ваденето на мотора, а буксата не е на мотора а проследи кабела от мотора върви на горе и буксата е закрепена на една пластмаса ако проследиш кабелите от мотора но с опипване ще видиш и буксата тя е малко нагоре и навътре само внимавай да не се откачи мъжкото на буксата, че после слагането и ще ти се превърне в цирк абе трудно са го направили спестили са кабел и не можеш да я окачиш тая букса като хората.
Аз я извадих с 2 плоски отверки, натискайки щипките и помощ от публиката, чрез издърпване на кабела на буксата.


- alexfifo73
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 4.09.2013
- Пол: Мъж
- Кара: Метро
- Мечтае да кара: РК- 1
Re: Почистване на изпарителя
Относно почистването на климатика, мога да ви предложа един вариант,който е малко по- скъп от спрейовете но е доказано ефективен. Става дума за една апаратура за антибактериално озоново третиране, при което не се образува азотна и азотиста киселина. Третира се изпарителя като се дезинфекцират въздуховодите, филтрите, купето седалките. Конвенционалните спрейове само почистват механичното замърсяване но не дезинфекцират. Третирането става за 30 минути без да се разглобява нищо. Цената е 68.00 лева.
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани