Проблем с палене Е46 320Д 150к.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- miroalpina
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 259
- Регистриран на: 7.07.2008
- Местоположение: SOFIA
- Пол: Мъж
- Кара: 525 D
Re: Проблем с палене Е46 320Д 150к.

пробваи да въртиш с друг ключ колега ако имаш 2-ри за колата
- yavor20V
-
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 15.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е92 335i & E90 320d
Re: Проблем с палене Е46 320Д 150к.
Добре ,пичове....когато е клеморед,каква е процедурата??Подлежи ли на ремонт или трбябва да се сменя?И съответно произтичащите въпроси след това?? 

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Проблем с палене Е46 320Д 150к.
Много зависи!
На колега от форума след час и нещо въпроси от какво може да е, гледане на стартер, и т.н. само разглобиха корите на волана, "пипнаха" дебелата червена жица на клемореда и запали!
Явно от вибрациите не даваше добър контакт.
В други случай замяната на клемореда с нов е наложаща на 100%.
Аз лично ако опра до него - сменям с нов и забравям за простотии и ядове
Под нов разбирайте оригинален! - не си правете експерименти с някакви китайци, тайванци и т.н. !!
На колега от форума след час и нещо въпроси от какво може да е, гледане на стартер, и т.н. само разглобиха корите на волана, "пипнаха" дебелата червена жица на клемореда и запали!
Явно от вибрациите не даваше добър контакт.
В други случай замяната на клемореда с нов е наложаща на 100%.
Аз лично ако опра до него - сменям с нов и забравям за простотии и ядове

Под нов разбирайте оригинален! - не си правете експерименти с някакви китайци, тайванци и т.н. !!
- jivko2828
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 377
- Регистриран на: 20.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G70
- Детайли за колата: 2023 G70 M760e, M Brooklyn Grey, Full Options
Re: Проблем с палене Е46 320Д 150к.
Dimitroff написа:Много зависи!
На колега от форума след час и нещо въпроси от какво може да е, гледане на стартер, и т.н. само разглобиха корите на волана, "пипнаха" дебелата червена жица на клемореда и запали!
Явно от вибрациите не даваше добър контакт.
В други случай замяната на клемореда с нов е наложаща на 100%.
Аз лично ако опра до него - сменям с нов и забравям за простотии и ядове![]()
Под нов разбирайте оригинален! - не си правете експерименти с някакви китайци, тайванци и т.н. !!
При мен беше този случай, за който говори Ванката. Все още не мога да си обясня какво стана.

Просто изведнъж спря да пали. Нов клеморед, нов стартер, няма никой.

След наместване на жицата и до днес пали без проблем.
- e 46 maniq
- royal jester
-
- Мнения: 231
- Регистриран на: 20.04.2010
- Местоположение: Севлиево/Тиквенбург
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е46 на дизел
- Мечтае да кара: X5 (E70) M 4.4 (555Hp)
- Детайли за колата: " Колкото по- проходим джип караш, толкова по-далеч ходиш за трактор. "
Re: Проблем с палене Е46 320Д 150к.
shark1986 написа:Да преди и аз имах тоя проблем обаче при мен със въртене на ключа не се оправяше и не палеше!Но твоята си пали със повторни опити със въртене на ключа.Според мен си за клеморед.Симптомите бяха същите,стартера нямаше реакция.Бутнахме я и запали и след гасене и повторно палене си запали от раз и на следващата сутрин пак въртя и никаква реакция и после на майстор и той ми каза,че е от четките.И гледай да не те преметнат за рециклиране на стартер щото на едното място където ходих майстора ми искаше 130лв само за сваляне!Наистина свалянето и поставянето на стартера е голям зор!А тоя ми го направи за 39лв. и четките влизат в цената,аз му оставих 40лв.разбира се
От същия проблем пострадах и аз и то в СОФИЯ а съм от провинцията.
Колата запали с бутане, та въпроса ми е къде да търся проблема в стартера или в тоя клеморед.Лампите ми светят а от стартера ни вопъл

ПП-Едно голямо благодаря на колегата Zagy за оказаната помощ,човек който винаги е готов да помогне в дадена ситуация.


!!! ВНИМАНИЕ !!! 
Коню ми е шашав! Рита апе и налата на бой !!!

Коню ми е шашав! Рита апе и налата на бой !!!
- yavor20V
-
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 15.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е92 335i & E90 320d
Re: Проблем с палене Е46 320Д 150к.
При мене нещата не се получават все още....
След консултацията с Dimitroff,който винаги ме изтърпява по телефона ,стана ясно че проблемът е в ключа на колата и с резервния всичко е ток.
Смених свещите ,както и релето което ги управлява ,но на следващата сутрин хур.....
пак въртене 5-6 пъти ,докато колата запали ,при положение че има ток,има нафта,има нови свещи,които греят адекватно и работещо реле ....
След това,през целия ден колата си пали от раз,само студеното палене сутрин е греда
А са де??
Ванка,дай още жокери че си бало мама-та...
А за капак,на другото ми БМВ пък му се срина акумолатора тая сутрин и беше як фън

След консултацията с Dimitroff,който винаги ме изтърпява по телефона ,стана ясно че проблемът е в ключа на колата и с резервния всичко е ток.
Смених свещите ,както и релето което ги управлява ,но на следващата сутрин хур.....

След това,през целия ден колата си пали от раз,само студеното палене сутрин е греда

Ванка,дай още жокери че си бало мама-та...
А за капак,на другото ми БМВ пък му се срина акумолатора тая сутрин и беше як фън

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Проблем с палене Е46 320Д 150к.
Яворе...аз жокери имам, но май ще е по-добре да ми го докараш това БМВ да го видя най-накрая!
По-телефона сме на проба грешка - на място - няма грешка

По-телефона сме на проба грешка - на място - няма грешка


- e 46 maniq
- royal jester
-
- Мнения: 231
- Регистриран на: 20.04.2010
- Местоположение: Севлиево/Тиквенбург
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е46 на дизел
- Мечтае да кара: X5 (E70) M 4.4 (555Hp)
- Детайли за колата: " Колкото по- проходим джип караш, толкова по-далеч ходиш за трактор. "
Re: Проблем с палене Е46 320Д 150к.
Dimitroff написа:Яворе...аз жокери имам, но май ще е по-добре да ми го докараш това БМВ да го видя най-накрая!
По-телефона сме на проба грешка - на място - няма грешка![]()
Ванка,благодаря ти за темата наистина много може да научи човек от нея,защото е обяснено, как и ,къде да се търси проблема.


ПП-Проблема с моята кола СТАРТЕР или по точно четки.РЕШЕН

!!! ВНИМАНИЕ !!! 
Коню ми е шашав! Рита апе и налата на бой !!!

Коню ми е шашав! Рита апе и налата на бой !!!
- vladobosh
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: 12.04.2011
- Местоположение: В. Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 320d 2001г.
Re: Проблем с палене Е46 320Д 150к.
Здравейте! Пиша в тази тема, въпреки, че съм със 136 коньовия двигател.
Проблемът при мене е по-особен от описаните тук. Откакто застудя сутрин като завъртя да запаля, стартера прави 2-3 оборота след което спира да върти без да пускам ключа и се чува едно щракване и свисти докато не върна ключа. На втори, трети опит пали и след това няма никакви проблеми. Моля, ако някой знае какво е да ме насочи къде да търся проблема. Дали са четки или е бендикс. Интересното е, че винаги първо върти и след това залепва.
Благодаря предварително за отговорите!
Проблемът при мене е по-особен от описаните тук. Откакто застудя сутрин като завъртя да запаля, стартера прави 2-3 оборота след което спира да върти без да пускам ключа и се чува едно щракване и свисти докато не върна ключа. На втори, трети опит пали и след това няма никакви проблеми. Моля, ако някой знае какво е да ме насочи къде да търся проблема. Дали са четки или е бендикс. Интересното е, че винаги първо върти и след това залепва.
Благодаря предварително за отговорите!
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани