Проблем в съединителя след чип...

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 348
Регистриран на: 3.04.2010
Местоположение: Банкя
Пол: Мъж
Кара: е 46 320д 136кс + чип

Re: Проблем в съединителя след чип...

Мнение от tani bojilov » 14 Дек 2010, 22:09

Gh0s7 написа:връщане.
tani bojilov написа:Разбрах какъв е проблема.Проблема е в майстора т.е. в мен.Досега не бях слагал такъв съединител и не знаех каква точно е ролята на звездата,която държи притискателя прибран.И така какво съм направил...Слагам новия съединител стягам болтовете на притискателя и виждам,че феродовия диск се движи свободно вътре.Съвсем нормално,защото притискателя е прибран.Обаче идва другия въпрос,как да фиксирам феродовия диск точно в средата без необходимите инструменти(нямам ги).След,което ми изниква "гениалната"идея да сваля притискателя и да му махна звездата,която го държи прибран за да се отпусне и като го слагам да може да притисне феродовия диск в положението в което съм го фиксирал.Е от там е проблема.Притискателния диск се саморегулира според износването но феродовия.Като съм го отпуснал в свободно положение той се е опънал докрая :dummy:Сега всичко отначало и се надявам тоя съединител да е още читав.Благодаря на колегите,които ми писаха и се надявам темата да предпази други самоуки майстори от тая грешка :yes:


Да, това е проблема, но нямах идея, че си си го слагал сам. Лошото е, че пак трябва да купуваш съединител, демонтира ли се веднъж, няма връщане.
Сигурен ли си?Мислех някак да го прибирам притискатела...Ключа го пазя

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Проблем в съединителя след чип...

Мнение от Zagy » 14 Дек 2010, 22:11

Притискателя много лесно се прибира - само ти трябва един малък маслен крик (от тея по 15 лева на Илиенци - цилинтричните) и място, на което да го запънеш ;)
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1907
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Miami
Кара: G05 xdrive 40i
Мечтае да кара: трезвен

Re: Проблем в съединителя след чип...

Мнение от S7 » 14 Дек 2010, 22:19

:OT: Все повече ме отказвате от този чип обаче :confused:

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Проблем в съединителя след чип...

Мнение от Zagy » 14 Дек 2010, 22:24

:OT: Следващата пак ще е чипната, рарната и зипната :smoke: :mrgreen:
Si non confectus, non reficiat.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 593
Регистриран на: 29.01.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 ///M5
Детайли за колата: Eisenmann Exhaust

Re: Проблем в съединителя след чип...

Мнение от B.Tunchev » 14 Дек 2010, 23:57

Принципно е възможно да стане съединителя, но би било почти невъзможно трудно. Дръж ни в течение все пак какво става. ;)

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Проблем в съединителя след чип...

Мнение от Dimitroff » 15 Дек 2010, 15:00

Zagy написа::OT: Следващата пак ще е чипната, рарната и зипната :smoke: :mrgreen:

:OT:
Разбра ли сега какво имах в предвид като казвах, че без чип може, но веднъж кола с ремап = всяка следваща с ремап! :mhihi:

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Проблем в съединителя след чип...

Мнение от Zagy » 15 Дек 2010, 16:28

Вярно - така си беше :yes: Ма си е краста... :mrgreen:
Si non confectus, non reficiat.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1207
Регистриран на: 12.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '00 E46 323ci & 12' F30 335i

Re: Проблем в съединителя след чип...

Мнение от taba4ko » 15 Дек 2010, 16:50

Gh0s7 написа:Щом боксува, значи 100% не е наред, а щом е току-що сменен, значи не е разработен => е запален още отначало...

точно така. чипа управлява работата на еку-то, следователно на двигателя. няма нищо общо със съединителя. дошло си му е времето след като ти е било голям кеффффф. ако не си го ръчкал можело е да изкара още някой и друг километър повече със стария съединител.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 593
Регистриран на: 29.01.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 ///M5
Детайли за колата: Eisenmann Exhaust

Re: Проблем в съединителя след чип...

Мнение от B.Tunchev » 15 Дек 2010, 19:00

taba4ko написа:
Gh0s7 написа:Щом боксува, значи 100% не е наред, а щом е току-що сменен, значи не е разработен => е запален още отначало...

точно така. чипа управлява работата на еку-то, следователно на двигателя. няма нищо общо със съединителя. дошло си му е времето след като ти е било голям кеффффф. ако не си го ръчкал можело е да изкара още някой и друг километър повече със стария съединител.

Не си разбрал нещо, колегата откри, че новия му съединител боксува, защото не го е монтирал правилно.
А коли с чип взимат на консуматив съединители, не защото чипа играе роля пряко в/у съединителя, а защото мотора го напъва повече от това за което е предвиден да издържа, при смяната на скорости във високи обороти примерно...

п.п. Някой по-горе беше написал, че нямало логика съединителя да се разработва, но абсолютно не е така, крайно препоръчително е нов съединител да се покара известно време в градски условия без много газ и резки движения, преди да почне да се напъва. Много лесно се запалва чисто нов не улегнал съединител. След разработка издържа в пъти повече.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 322
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: Mалката Виена
Пол: Мъж
Кара: Е60,530Д
Мечтае да кара: влака

Re: Проблем в съединителя след чип...

Мнение от ivo752 » 15 Дек 2010, 19:34

S7 написа::OT: Все повече ме отказвате от този чип обаче :confused:

:OT: Нема да се отказваш :driving:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1207
Регистриран на: 12.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '00 E46 323ci & 12' F30 335i

Re: Проблем в съединителя след чип...

Мнение от taba4ko » 15 Дек 2010, 20:02

Gh0s7 написа:
taba4ko написа:
Gh0s7 написа:Щом боксува, значи 100% не е наред, а щом е току-що сменен, значи не е разработен => е запален още отначало...

точно така. чипа управлява работата на еку-то, следователно на двигателя. няма нищо общо със съединителя. дошло си му е времето след като ти е било голям кеффффф. ако не си го ръчкал можело е да изкара още някой и друг километър повече със стария съединител.

Не си разбрал нещо, колегата откри, че новия му съединител боксува, защото не го е монтирал правилно.
А коли с чип взимат на консуматив съединители, не защото чипа играе роля пряко в/у съединителя, а защото мотора го напъва повече от това за което е предвиден да издържа, при смяната на скорости във високи обороти примерно...

п.п. Някой по-горе беше написал, че нямало логика съединителя да се разработва, но абсолютно не е така, крайно препоръчително е нов съединител да се покара известно време в градски условия без много газ и резки движения, преди да почне да се напъва. Много лесно се запалва чисто нов не улегнал съединител. След разработка издържа в пъти повече.


точно това исках и аз да кажа. :yes: шофьора си е причината за повредата на съединителя защото се кефи на чипа и ръчка повече. за това че не е бил монтиран правилно наистина не съм го разбрал. надявам се и му пожелавам да си кара колата безаварийно. :bchug:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 348
Регистриран на: 3.04.2010
Местоположение: Банкя
Пол: Мъж
Кара: е 46 320д 136кс + чип

Re: Проблем в съединителя след чип...

Мнение от tani bojilov » 19 Дек 2010, 13:53

tani bojilov написа:
Gh0s7 написа:връщане.
tani bojilov написа:Разбрах какъв е проблема.Проблема е в майстора т.е. в мен.Досега не бях слагал такъв съединител и не знаех каква точно е ролята на звездата,която държи притискателя прибран.И така какво съм направил...Слагам новия съединител стягам болтовете на притискателя и виждам,че феродовия диск се движи свободно вътре.Съвсем нормално,защото притискателя е прибран.Обаче идва другия въпрос,как да фиксирам феродовия диск точно в средата без необходимите инструменти(нямам ги).След,което ми изниква "гениалната"идея да сваля притискателя и да му махна звездата,която го държи прибран за да се отпусне и като го слагам да може да притисне феродовия диск в положението в което съм го фиксирал.Е от там е проблема.Притискателния диск се саморегулира според износването но феродовия.Като съм го отпуснал в свободно положение той се е опънал докрая :dummy:Сега всичко отначало и се надявам тоя съединител да е още читав.Благодаря на колегите,които ми писаха и се надявам темата да предпази други самоуки майстори от тая грешка :yes:


Да, това е проблема, но нямах идея, че си си го слагал сам. Лошото е, че пак трябва да купуваш съединител, демонтира ли се веднъж, няма връщане.
Няма такова нещо,вчера го свалих,притискателния диск го прибрах с помоща на преса,пак слагане и сега само газ.Всичко е ок :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 593
Регистриран на: 29.01.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 ///M5
Детайли за колата: Eisenmann Exhaust

Re: Проблем в съединителя след чип...

Мнение от B.Tunchev » 19 Дек 2010, 14:42

tani bojilov написа:
Gh0s7 написа:

Да, това е проблема, но нямах идея, че си си го слагал сам. Лошото е, че пак трябва да купуваш съединител, демонтира ли се веднъж, няма връщане.
tani bojilov написа:Няма такова нещо,вчера го свалих,притискателния диск го прибрах с помоща на преса,пак слагане и сега само газ.Всичко е ок :yes:


Gh0s7 написа:Принципно е възможно да стане съединителя, но би било почти невъзможно трудно. Дръж ни в течение все пак какво става. ;)


Ами, евала, че си успял да го натиснеш и да го затвориш, голям зор си е.. Че до колкото разбирам и в домашни условия :yes:
п.п. Помниш ли си маховика, дали има нещо издрано или дали на места е на по-тъмни петна?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 348
Регистриран на: 3.04.2010
Местоположение: Банкя
Пол: Мъж
Кара: е 46 320д 136кс + чип

Re: Проблем в съединителя след чип...

Мнение от tani bojilov » 04 Апр 2011, 10:51

И така за съжаление продължавам с темата..Минах с новия съединител 8-9хил.км ипак започна да буксува.След прибирането на притискателя и втория монтаж спря да буксува,но педала си остана да отделя горе високо и сега пак отначало.Май нещата отиват към нов съединител.Някой ако има да вмъкне нещо по темата освен това което е изписано досега ще му бъда благодарен...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 348
Регистриран на: 3.04.2010
Местоположение: Банкя
Пол: Мъж
Кара: е 46 320д 136кс + чип

Re: Проблем в съединителя след чип...

Мнение от tani bojilov » 04 Апр 2011, 21:49

Вече започвам да си мисля,че ферадовия диск е по-тънък... :dunno:

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook