Проблем в съединителя след чип...
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
39 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- tani bojilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 3.04.2010
- Местоположение: Банкя
- Пол: Мъж
- Кара: е 46 320д 136кс + чип
Re: Проблем в съединителя след чип...
Сигурен ли си?Мислех някак да го прибирам притискатела...Ключа го пазяGh0s7 написа:връщане.tani bojilov написа:Разбрах какъв е проблема.Проблема е в майстора т.е. в мен.Досега не бях слагал такъв съединител и не знаех каква точно е ролята на звездата,която държи притискателя прибран.И така какво съм направил...Слагам новия съединител стягам болтовете на притискателя и виждам,че феродовия диск се движи свободно вътре.Съвсем нормално,защото притискателя е прибран.Обаче идва другия въпрос,как да фиксирам феродовия диск точно в средата без необходимите инструменти(нямам ги).След,което ми изниква "гениалната"идея да сваля притискателя и да му махна звездата,която го държи прибран за да се отпусне и като го слагам да може да притисне феродовия диск в положението в което съм го фиксирал.Е от там е проблема.Притискателния диск се саморегулира според износването но феродовия.Като съм го отпуснал в свободно положение той се е опънал докраяСега всичко отначало и се надявам тоя съединител да е още читав.Благодаря на колегите,които ми писаха и се надявам темата да предпази други самоуки майстори от тая грешка
Да, това е проблема, но нямах идея, че си си го слагал сам. Лошото е, че пак трябва да купуваш съединител, демонтира ли се веднъж, няма връщане.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Проблем в съединителя след чип...
Притискателя много лесно се прибира - само ти трябва един малък маслен крик (от тея по 15 лева на Илиенци - цилинтричните) и място, на което да го запънеш 

Si non confectus, non reficiat.
- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1907
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: Проблем в съединителя след чип...


- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Проблем в съединителя след чип...



Si non confectus, non reficiat.
- B.Tunchev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 593
- Регистриран на: 29.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 ///M5
- Детайли за колата: Eisenmann Exhaust
Re: Проблем в съединителя след чип...
Принципно е възможно да стане съединителя, но би било почти невъзможно трудно. Дръж ни в течение все пак какво става. 

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Проблем в съединителя след чип...
Zagy написа::OT: Следващата пак ще е чипната, рарната и зипната![]()

Разбра ли сега какво имах в предвид като казвах, че без чип може, но веднъж кола с ремап = всяка следваща с ремап!

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Проблем в съединителя след чип...
Вярно - така си беше
Ма си е краста... 


Si non confectus, non reficiat.
- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '00 E46 323ci & 12' F30 335i
Re: Проблем в съединителя след чип...
Gh0s7 написа:Щом боксува, значи 100% не е наред, а щом е току-що сменен, значи не е разработен => е запален още отначало...
точно така. чипа управлява работата на еку-то, следователно на двигателя. няма нищо общо със съединителя. дошло си му е времето след като ти е било голям кеффффф. ако не си го ръчкал можело е да изкара още някой и друг километър повече със стария съединител.

- B.Tunchev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 593
- Регистриран на: 29.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 ///M5
- Детайли за колата: Eisenmann Exhaust
Re: Проблем в съединителя след чип...
taba4ko написа:Gh0s7 написа:Щом боксува, значи 100% не е наред, а щом е току-що сменен, значи не е разработен => е запален още отначало...
точно така. чипа управлява работата на еку-то, следователно на двигателя. няма нищо общо със съединителя. дошло си му е времето след като ти е било голям кеффффф. ако не си го ръчкал можело е да изкара още някой и друг километър повече със стария съединител.
Не си разбрал нещо, колегата откри, че новия му съединител боксува, защото не го е монтирал правилно.
А коли с чип взимат на консуматив съединители, не защото чипа играе роля пряко в/у съединителя, а защото мотора го напъва повече от това за което е предвиден да издържа, при смяната на скорости във високи обороти примерно...
п.п. Някой по-горе беше написал, че нямало логика съединителя да се разработва, но абсолютно не е така, крайно препоръчително е нов съединител да се покара известно време в градски условия без много газ и резки движения, преди да почне да се напъва. Много лесно се запалва чисто нов не улегнал съединител. След разработка издържа в пъти повече.
- ivo752
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: Mалката Виена
- Пол: Мъж
- Кара: Е60,530Д
- Мечтае да кара: влака
Re: Проблем в съединителя след чип...
S7 написа::OT: Все повече ме отказвате от този чип обаче


- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '00 E46 323ci & 12' F30 335i
Re: Проблем в съединителя след чип...
Gh0s7 написа:taba4ko написа:Gh0s7 написа:Щом боксува, значи 100% не е наред, а щом е току-що сменен, значи не е разработен => е запален още отначало...
точно така. чипа управлява работата на еку-то, следователно на двигателя. няма нищо общо със съединителя. дошло си му е времето след като ти е било голям кеффффф. ако не си го ръчкал можело е да изкара още някой и друг километър повече със стария съединител.
Не си разбрал нещо, колегата откри, че новия му съединител боксува, защото не го е монтирал правилно.
А коли с чип взимат на консуматив съединители, не защото чипа играе роля пряко в/у съединителя, а защото мотора го напъва повече от това за което е предвиден да издържа, при смяната на скорости във високи обороти примерно...
п.п. Някой по-горе беше написал, че нямало логика съединителя да се разработва, но абсолютно не е така, крайно препоръчително е нов съединител да се покара известно време в градски условия без много газ и резки движения, преди да почне да се напъва. Много лесно се запалва чисто нов не улегнал съединител. След разработка издържа в пъти повече.
точно това исках и аз да кажа.



- tani bojilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 3.04.2010
- Местоположение: Банкя
- Пол: Мъж
- Кара: е 46 320д 136кс + чип
Re: Проблем в съединителя след чип...
Няма такова нещо,вчера го свалих,притискателния диск го прибрах с помоща на преса,пак слагане и сега само газ.Всичко е окtani bojilov написа:Gh0s7 написа:връщане.tani bojilov написа:Разбрах какъв е проблема.Проблема е в майстора т.е. в мен.Досега не бях слагал такъв съединител и не знаех каква точно е ролята на звездата,която държи притискателя прибран.И така какво съм направил...Слагам новия съединител стягам болтовете на притискателя и виждам,че феродовия диск се движи свободно вътре.Съвсем нормално,защото притискателя е прибран.Обаче идва другия въпрос,как да фиксирам феродовия диск точно в средата без необходимите инструменти(нямам ги).След,което ми изниква "гениалната"идея да сваля притискателя и да му махна звездата,която го държи прибран за да се отпусне и като го слагам да може да притисне феродовия диск в положението в което съм го фиксирал.Е от там е проблема.Притискателния диск се саморегулира според износването но феродовия.Като съм го отпуснал в свободно положение той се е опънал докраяСега всичко отначало и се надявам тоя съединител да е още читав.Благодаря на колегите,които ми писаха и се надявам темата да предпази други самоуки майстори от тая грешка
Да, това е проблема, но нямах идея, че си си го слагал сам. Лошото е, че пак трябва да купуваш съединител, демонтира ли се веднъж, няма връщане.

- B.Tunchev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 593
- Регистриран на: 29.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 ///M5
- Детайли за колата: Eisenmann Exhaust
Re: Проблем в съединителя след чип...
tani bojilov написа:Gh0s7 написа:
Да, това е проблема, но нямах идея, че си си го слагал сам. Лошото е, че пак трябва да купуваш съединител, демонтира ли се веднъж, няма връщане.tani bojilov написа:Няма такова нещо,вчера го свалих,притискателния диск го прибрах с помоща на преса,пак слагане и сега само газ.Всичко е ок
Gh0s7 написа:Принципно е възможно да стане съединителя, но би било почти невъзможно трудно. Дръж ни в течение все пак какво става.
Ами, евала, че си успял да го натиснеш и да го затвориш, голям зор си е.. Че до колкото разбирам и в домашни условия

п.п. Помниш ли си маховика, дали има нещо издрано или дали на места е на по-тъмни петна?
- tani bojilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 3.04.2010
- Местоположение: Банкя
- Пол: Мъж
- Кара: е 46 320д 136кс + чип
Re: Проблем в съединителя след чип...
И така за съжаление продължавам с темата..Минах с новия съединител 8-9хил.км ипак започна да буксува.След прибирането на притискателя и втория монтаж спря да буксува,но педала си остана да отделя горе високо и сега пак отначало.Май нещата отиват към нов съединител.Някой ако има да вмъкне нещо по темата освен това което е изписано досега ще му бъда благодарен...
- tani bojilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 3.04.2010
- Местоположение: Банкя
- Пол: Мъж
- Кара: е 46 320д 136кс + чип
Re: Проблем в съединителя след чип...
Вече започвам да си мисля,че ферадовия диск е по-тънък... 

39 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани