Е46 320D facelift - 5 или 6 скорости

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Е46 320D facelift - 5 или 6 скорости

Мнение от Gqbriel » 25 Окт 2010, 12:10

Интересното е ,че другия сайт дава същите показания :dunno: ..другото е ,че с по-тесни гуми дава по-голяма макс скорост ,което е нормално според мен по-малко триене,но май сме :OT: ..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Е46 320D facelift - 5 или 6 скорости

Мнение от Dimitroff » 25 Окт 2010, 13:01

Ами...не точно.
По-високата максимална скорост с по-тесни гуми не идва толкова от триенето (не, че не си казва и то думата), колкото от по-малкото челно съпротивление (въздушната струя контактува с по-малка площ)...ама...това...за 2-3-5км повече...няма смисъл да го говорим май-май.

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Re: Е46 320D facelift - 5 или 6 скорости

Мнение от © » 26 Окт 2010, 16:48

http://www.unixnerd.demon.co.uk/revs.html
още един сайт
имам спомен че ми беше записана грешка при 3337об. на пета и скоростта беше 163.4км/ч.
трябва да поразровя да видя как точно беше, обаче тези числа нещо май не са верни

Getriebeübersetzung (5 Gang / 6 Gang)

1: 5,24 / 5,14
2: 2,92 / 2,83
3: 1,82 / 1,79
4: 1,27 / 1,26
5: 1,00 / 1,00
6: ---- / 0,83


А това е за дифа:
interachsübersetzung: 2,35 / 2,56
[/quote]

всъщност с 2,35 (вместо 2,32) излиза малко по-реално


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Re: Е46 320D facelift - 5 или 6 скорости

Мнение от ludia » 26 Окт 2010, 17:49

Според мен показателите са напълно реални.
Но имайте в предвид че това са показатели които показват максималната скорост при максимално натоварване без никакво външно съпротивление или намеса. Според мен на всеки трябва да му е ясно че това на пътя няма как да стане.
Изображение
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!


http://clip4e.com/play.php?id=45143

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Re: Е46 320D facelift - 5 или 6 скорости

Мнение от © » 26 Окт 2010, 18:07

за това, че на пътя няма как да се получат идеални условия си прав, но това тук е обикновена математика - щом едното се върти с толкова оборота, другото (гумите) са с толкова и скоростта е точно определена
Все пак 3337 об. за 163,4 км/ч не се получават с тези числа, за това може би има нещо сбъркано. Т.е. в колата са заложени други данни, които е записала при възникването на грешката

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Е46 320D facelift - 5 или 6 скорости

Мнение от Zagy » 26 Окт 2010, 18:10

Все си мисля, че числото на дифа е едно, а главното предавателно число е на скоростната кутия и е друго... ма може и да бъркам. :dunno:
Si non confectus, non reficiat.

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Re: Е46 320D facelift - 5 или 6 скорости

Мнение от © » 26 Окт 2010, 21:24

в задния редуктор живеят съвместно и неразделно 2 агрегата - главното предаване и диференциала. На популярен език това цялото хората го наричат диференциал, което е неправилно. Кое е главното предаване и кое е диференциала - главното предаване е хипоидната предавка - пиньона и короната, заедно с лагерите им; диференциала е кутията, която е поместена в центъра на короната и вътре е касетата с планетите и сателитите. Дефакто короната на главното предаване лагерува върху касетката на диференциала.
Функционално тези 2 механизма имат различно предназначение, макар че са толкова стабилно интегрирани - главното предаване има за цел да адаптира конкретния двигател и конкретната скоростна кутия към конкретния автомобил, това става чрез подходящо предавателно число, т.е. предпазва да не стане така, че маломощен двигател да задвижва автомобил, които заради бързооборотния двигател би имал нереално висока максимална скорост - в такива случай се повишава предавателното число. Когато става дума за предавателни числа, те ВИНАГИ касаят главното предаване. Диференциалът няма предавателно число, неговото предназначение в наи-начален етап от идеята му е да позволи различните скорости на колелата в завои с малък радиус.

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook