Лампа двигател и еърбег
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Лампа двигател и еърбег
Лампата дава само обща индикация, че нещо по системата с беговете не е както трябва. Но най-често е тъпия кантар...
Si non confectus, non reficiat.
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Лампа двигател и еърбег

Значи това е за пасажерският бег,но ако свети пасажерския има ли нещо общо с драйверският бег
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Лампа двигател и еърбег
Не.
Zagy е прав - най-често е кантара, но докато не се закачи да се види - няма как да бъде ясно заради кой бег свети.
На въпроса ти - ако свети заради кантара на пасажерската седалка - сложил ли си колана - бега на волана ще се отвори
Zagy е прав - най-често е кантара, но докато не се закачи да се види - няма как да бъде ясно заради кой бег свети.
На въпроса ти - ако свети заради кантара на пасажерската седалка - сложил ли си колана - бега на волана ще се отвори

Re: Лампа двигател и еърбег
kriso85 написа:Сега май най-модерно е да се изключва тоя датчик софтуерно.
Иначе схемата за диод,съпротивление я има горе във важните теми
А ако не е тайна как правите магията с изключването на датчика софтурно??? Къде се пипа? С ДИС, ИНПА или с кво точно се прави тва?
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: Лампа двигател и еърбег
С БМВ скенер Слитер ама с 1,40
- Runnaway
-
Е46нтусиаст
-
- Мнения: 1800
- Регистриран на: 2.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M3 E46
- Мечтае да кара: M3 E46
- Детайли за колата: BMW E46 M3 '03 - Carbon Black & Manual Gearbox
Re: Лампа двигател и еърбег
Хора, относно лампата на бега. Имайте предвид, че както Заги каза, не винаги проблемът е в кантара.
При мен ми казаха, че е кантар. И си карах цифрата време така, докато отидох в друг сервиз, случайно, и там ми казаха, че имам гърмял пиропатрон на колана на шофьорското място и буксата си е отишла.
Така, че не вярвайте на 100% на това, което ви се казва.
При мен ми казаха, че е кантар. И си карах цифрата време така, докато отидох в друг сервиз, случайно, и там ми казаха, че имам гърмял пиропатрон на колана на шофьорското място и буксата си е отишла.
Така, че не вярвайте на 100% на това, което ви се казва.
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Лампа двигател и еърбег
Малииииии тука каква какафония е станала.
Айде аз само да вметна, че когато лампата свети и проблема е в "кантара" на пасажерската седалка, аербеците ще се отворят в случай, независимо има ли човек или не. Но най-добре е да се отстрани проблем, защото се подразбира, че не знаете във всеки момент защо свети лампата и каква грешка е записана.
Софтуерно "кантара" се иключва с НЦС експерт, но както каза milennyc, може и с БМВ Скенер 1.4 (дори и с демото, но става само за MRS IV).
Също така не съм съгласен, че причината да светне лампата в 99% от случаите е "кантара". По мои наблюдения е по скоро в 50% от случаите, като в останилите случаи най-често е от буксите на пиропатроните (но не на самите пиропатрони, а тези под седалката) или от буксата на пиропатрона на акумулатора (за тези, които акумулатора им е отпред при двигателя). Разбира се майсторите по сервизите в 99% от случаите като видят грешка за пиропатрона веднага правят генерално заключение, че колата е имала удар и е гърмял пиропатрона, а не дочитат (или самата диагностична програма им е калпава и не им вади подробно обяснение), че всъщност проблема е в кабелите до пиропатрона.

Айде аз само да вметна, че когато лампата свети и проблема е в "кантара" на пасажерската седалка, аербеците ще се отворят в случай, независимо има ли човек или не. Но най-добре е да се отстрани проблем, защото се подразбира, че не знаете във всеки момент защо свети лампата и каква грешка е записана.
Софтуерно "кантара" се иключва с НЦС експерт, но както каза milennyc, може и с БМВ Скенер 1.4 (дори и с демото, но става само за MRS IV).
Също така не съм съгласен, че причината да светне лампата в 99% от случаите е "кантара". По мои наблюдения е по скоро в 50% от случаите, като в останилите случаи най-често е от буксите на пиропатроните (но не на самите пиропатрони, а тези под седалката) или от буксата на пиропатрона на акумулатора (за тези, които акумулатора им е отпред при двигателя). Разбира се майсторите по сервизите в 99% от случаите като видят грешка за пиропатрона веднага правят генерално заключение, че колата е имала удар и е гърмял пиропатрона, а не дочитат (или самата диагностична програма им е калпава и не им вади подробно обяснение), че всъщност проблема е в кабелите до пиропатрона.
Re: Лампа двигател и еърбег
Koлега, обясни моля те как се прави изключването на датчика с НЦСа, че с тоя НЦС така омазах нещата преди два дена, че едвам се оправих. Не съм работил до сега с него и не ми е ясно къде се пипа!
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Лампа двигател и еърбег
slitter написа:Koлега, обясни моля те как се прави изключването на датчика с НЦСа, че с тоя НЦС така омазах нещата преди два дена, че едвам се оправих. Не съм работил до сега с него и не ми е ясно къде се пипа!
Темата е невероятна - всичко е обяснено и няма какво да се добави --> http://bmwpost.ru/forum/showthread.php?t=2626
- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
Re: Лампа двигател и еърбег
И при мен след автомивка ми светна бега, въпреки че ги предупреждавах да внимават като перат седалките... излиза грешка, че е прословутия кантар...
Искам колата ми да си е в оригиналното състояние, и ме интересува някой правил ли е кантара.. Преди малко развих седалката да я огледам размърдах и буксите да не е от тях, трия грешката, но след секунди пак се появява..
Ето схема на седалката:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=52&fg=10 , кое точно е кантара гледам, че кората под седалката се маха на схемата, но като развих седалката за самата пружинна рамка е закачен датчика. Ако кантара е под дунапрена някъде няма ли вариант да се възстанови, и изобщо какво представлява...
Искам колата ми да си е в оригиналното състояние, и ме интересува някой правил ли е кантара.. Преди малко развих седалката да я огледам размърдах и буксите да не е от тях, трия грешката, но след секунди пак се появява..
Ето схема на седалката:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=52&fg=10 , кое точно е кантара гледам, че кората под седалката се маха на схемата, но като развих седалката за самата пружинна рамка е закачен датчика. Ако кантара е под дунапрена някъде няма ли вариант да се възстанови, и изобщо какво представлява...
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Лампа двигател и еърбег
spower написа:И при мен след автомивка ми светна бега, въпреки че ги предупреждавах да внимават като перат седалките... излиза грешка, че е прословутия кантар...
Искам колата ми да си е в оригиналното състояние, и ме интересува някой правил ли е кантара.. Преди малко развих седалката да я огледам размърдах и буксите да не е от тях, трия грешката, но след секунди пак се появява..
Ето схема на седалката:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=52&fg=10 , кое точно е кантара гледам, че кората под седалката се маха на схемата, но като развих седалката за самата пружинна рамка е закачен датчика. Ако кантара е под дунапрена някъде няма ли вариант да се възстанови, и изобщо какво представлява...
http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/S ... ts_airbag/
На схемата с номер 11 е въпросния кантар като си изразяваш иначе това е осезателя на пасежерската седалка а кутия под самата седалка е с други функции, на теб проблема ти е в осезателя и за да стигнеш до него трябва да разтапицираш седлото на пасашерстака седалка и той се намира под тапицерията и затова излиза скъпо да се смени защото освен датчик ще трябва да даваш пари и по тапицери и после седалката никога няма да е същата.
Мен ако ме питаш шунтираш го по един от познатите начини и си готов, най-добрия и сигурен начин е със залъгалка щото с екперта ако го спираш софтуерно има опасност после да смениш и централата на беговете.
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани