Проблем при скорост 120 - 130
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Проблем при скорост 120 - 130
колега погледнете турбото така може да прави от променливата геометрия може да е за чистене погледнете дали отваря е затваря хубаво вакума на турбото
BMW 320 D
- Krasimir19
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 11.04.2010
- Местоположение: Planet Roterende
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 136hp И BMW 530XiA 258hp
Re: Проблем при скорост 120 - 130
Ее най после успяха да я оправят, смениха датчик който подава сигнал към турбината
. Е ама сега колата поне отново си върви като преди 


- Krasimir19
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 11.04.2010
- Местоположение: Planet Roterende
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 136hp И BMW 530XiA 258hp
Re: Проблем при скорост 120 - 130
Doggy написа:каде се намира този датчик дай линк да го видим
Колега, да ти кажа и аз незнам къде се намира този датчик. Колата я оставихе в сервиза да я оправят, и като се върнахме да си я закараме ни казаха че е бил датчик на турбината. Дори не погледнахме стария датчик да му видя серийния номер, за да го потърся в реалоем.

- zoti
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: 30.06.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: 320Д 2002
- Мечтае да кара: 330 d
Re: Проблем при скорост 120 - 130
Krasimir19 написа:Здр отново само да кажа , катализатора на ауспуха е премахнат,беше запушен и тогава не искаше да върви въобще,веднъж от този катализатор на 1-ва не искаше да върви. Та да попитам възможно ли е да се прецака турбината като караш поне около 10, минути някъде с скорост 220 километра в час и като спреш направо загасиш колата, чувал съм че дизела след продължително каране в обороти е било хубаво да зе изчаква да изстине. Иначе колата понякога стига и 160 т чак там връща оборотите.
Има още един до двигателя

From the body to the soul,where our hearts lead.....we must go
- zoti
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: 30.06.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: 320Д 2002
- Мечтае да кара: 330 d
Re: Проблем при скорост 120 - 130
А относно т.нар датчик-колега,да нямаш предвид клапана на турбото?zoti написа:Krasimir19 написа:Здр отново само да кажа , катализатора на ауспуха е премахнат,беше запушен и тогава не искаше да върви въобще,веднъж от този катализатор на 1-ва не искаше да върви. Та да попитам възможно ли е да се прецака турбината като караш поне около 10, минути някъде с скорост 220 километра в час и като спреш направо загасиш колата, чувал съм че дизела след продължително каране в обороти е било хубаво да зе изчаква да изстине. Иначе колата понякога стига и 160 т чак там връща оборотите.
Има още един до двигателя
From the body to the soul,where our hearts lead.....we must go
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Проблем при скорост 120 - 130
Krasimir19 написа:Та да попитам възможно ли е да се прецака турбината като караш поне около 10, минути някъде с скорост 220 километра в час и като спреш направо загасиш колата, чувал съм че дизела след продължително каране в обороти е било хубаво да зе изчаква да изстине.
Който и да ти го е казал е бил много прав. По тоя начин направо й ебаваш мамата на турбината. Ако юркаш, после най-добре покарай няколко минути кротко, за да охладиш турбото. Може и да я оставиш за 1-2 минути на тих оборот преди да я изгасиш

Si non confectus, non reficiat.
- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Проблем при скорост 120 - 130
Аз на скоро пътувах Испания-България-Испания
след като я държа в продължение на 10 часа със скорост 130, като спра на бензиностанция я оставям минимум 5 минути да работи на място преди да я изгася. казаха ми че ако не го правя това има опасност да се получи проблем при които двигателя глъхне към 2500 оборота-явно точно това са имали в предвид.
след като я държа в продължение на 10 часа със скорост 130, като спра на бензиностанция я оставям минимум 5 минути да работи на място преди да я изгася. казаха ми че ако не го правя това има опасност да се получи проблем при които двигателя глъхне към 2500 оборота-явно точно това са имали в предвид.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- Krasimir19
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 11.04.2010
- Местоположение: Planet Roterende
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 136hp И BMW 530XiA 258hp
Re: Проблем при скорост 120 - 130
Zagy написа:Krasimir19 написа:Та да попитам възможно ли е да се прецака турбината като караш поне около 10, минути някъде с скорост 220 километра в час и като спреш направо загасиш колата, чувал съм че дизела след продължително каране в обороти е било хубаво да зе изчаква да изстине.
Който и да ти го е казал е бил много прав. По тоя начин направо й ебаваш мамата на турбината. Ако юркаш, после най-добре покарай няколко минути кротко, за да охладиш турбото. Може и да я оставиш за 1-2 минути на тих оборот преди да я изгасиш
Това не го знаех колега




- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Проблем при скорост 120 - 130
е, не е задължително проблема да е точно от това. Все пак тези автомобили не са толкова некачествени че като вдигнеш 200 и угасиш и да се счупи. Просто не е полезно и понякога може да доведе до проблем при често практикуване на такова гасене след натоварване.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- Krasimir19
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 11.04.2010
- Местоположение: Planet Roterende
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 136hp И BMW 530XiA 258hp
Re: Проблем при скорост 120 - 130
katronski_br написа:е, не е задължително проблема да е точно от това. Все пак тези автомобили не са толкова некачествени че като вдигнеш 200 и угасиш и да се счупи. Просто не е полезно и понякога може да доведе до проблем при често практикуване на такова гасене след натоварване.
Да вярно, че тези коли не са толкова некачествени. Но все пак си е натоварване това а и проблема не стана веднага след като ги вдигнахме тия 200, ами бяхме тръгнали на път и през Сърбия се прецака колата. И мисля че там и смениха гарнитурата на главата защото колата беше взела да омесва водата с маслото, и там и правиха диагностика в движение и нищо не изкара. Накрая си тръгнахме пак на път с проблема, дето връщаше оборотите при скорост 120-130.
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани