к&н филтри
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
52 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Mitko195
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 418
- Регистриран на: 23.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530xi
- Мечтае да кара: S65 Lorinser
Re: к&н филтри
nikolae написа:накратко
100 лв и нагоре
и ефект я има я не, по-скоро като хапчето на Плацебо :-)
все си мислих, че до 100на лв. може да стане някакъв тунинг лек :-)
С тея пари- сипи си един резервоар хубав бензин 100+++ октана и една добавчица, карай си колата и си гледай кефа


Re: к&н филтри
Mitko195 написа:nikolae написа:накратко
100 лв и нагоре
и ефект я има я не, по-скоро като хапчето на Плацебо :-)
все си мислих, че до 100на лв. може да стане някакъв тунинг лек :-)
С тея пари- сипи си един резервоар хубав бензин 100+++ октана и една добавчица, карай си колата и си гледай кефа![]()
С тия пари я напълни малко повече от половината със 100 октанов и добавка, я не... И след ххх километра к'во праЙм ? - Връщаме се на изходна позиция, преди зареждането...

- 320iPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport
Re: к&н филтри
Без да правите нищо по колата си мога да ви дам пример в какви граници ще се подобри държанието на колата с филтър,
излизате сутрин когато е хладно,давате газ и колата ви върви повече от колкото през деня когато е 40 градуса жега.Това става защото в двигателя влиза студен въздух.Студения въздух се разширява повече при възпламеняване от там налягането в горивната камера се увеличава и получавате повече мощнтост,точно както при турбо двигателите само че в по малки граници.
Сега се сетих точно нещо.Към филтрите обикновнно нали се продават мазила с които да напръскате филтъра преди да го монтирате,точно това е идеята им когато въздуха минава през филтъра това мазило се изпарява и отнема от топлината на въздуха,но ще усещате разлика първите два дена и до там.Говорим за нормални коли!!!
излизате сутрин когато е хладно,давате газ и колата ви върви повече от колкото през деня когато е 40 градуса жега.Това става защото в двигателя влиза студен въздух.Студения въздух се разширява повече при възпламеняване от там налягането в горивната камера се увеличава и получавате повече мощнтост,точно както при турбо двигателите само че в по малки граници.

Сега се сетих точно нещо.Към филтрите обикновнно нали се продават мазила с които да напръскате филтъра преди да го монтирате,точно това е идеята им когато въздуха минава през филтъра това мазило се изпарява и отнема от топлината на въздуха,но ще усещате разлика първите два дена и до там.Говорим за нормални коли!!!
- alexsch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1410
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: на жълтите павета
- Кара: на бира и кебапчета
- Мечтае да кара: М6-ца кабрио
Re: к&н филтри
абе мазах го моя пръсках го- те са две тия мазила- едното почиства а другото смазва- нищо не прави! за мен ефекта е много слабо доловим.
my mods:
tv function; lumbar support; front pdc; xenon fogs; harmon kardon audio; webasto park heater with gsm remote; rear power sun blind; rear camera; AC Schnitzer exhaust muffler; DVB-T tunner
tv function; lumbar support; front pdc; xenon fogs; harmon kardon audio; webasto park heater with gsm remote; rear power sun blind; rear camera; AC Schnitzer exhaust muffler; DVB-T tunner
- spi_mi_se
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 13.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 М3
Re: к&н филтри
Слагал съм спортен панелен филтър JR и на двете ми коли (Citroen Saxo VTS и BMW E46 320i) ефекта е еднакъв - разлика във звука, и леко отпушване в ниските обороти. Не мога да кажа че върви кой знае колко повече колата но определено е по приятна за каране.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: к&н филтри
Само за сравнение - мойта печка върви повече от същата такава, но с K&N филтър. И двете коли са в добро техническо състояние, така че си мисля, че ефекта е малък. Примерно шунтирането на ЕГР-а би дало доста повече ефект от еднин такъв илиенски комарник K&N...
Si non confectus, non reficiat.
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: к&н филтри
Говорим за истински К&N филтър.Можете само да поглезите колата си и нищо повече.Аз съм с такъв защото искаш да видя има ли разлика и честно казано със сигурност е по-добър от обикновен.Дори и две смени на масла да изкара и да го хвърлите(въпреки че му дават 1000000км гаранция)няма да ви излезе по-скъпо ако карате с такъв!
Re: к&н филтри
Добре, сега... Гледам панелките вървят на цената на универсален конусен такъв... (К&N) (И двата типа са нови...) ... Кое е по-доброто решение ?? Мисля с едно коляно да изкарам конусния някъде долу под фара ? Има ли някакъв смисъл или да си ръгам панелката ? 

- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: к&н филтри
Индукшън Кит-а е по-добър от панелният(той е за дизелови бегачки като моята
)

- 100imenov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с Adaptive Drive
- Мечтае да кара: F06 с B58
Re: к&н филтри
Споерд мен няма смисъл от излишни интервенции,най-малкото,че в стоков вариант във кутията си влиза въздух през бъбреците.Ако слагаш конус си вземи от тези "прегради" ,които не допускат топъл въздух задължително,за да има минимален ефект.Ако ти се вижда скъпа,във форума имаше някой колега дето ги прави сравнително добре,но трябва да потърса.Мисля с едно коляно да изкарам конусния някъде долу под фара ? Има ли някакъв смисъл или да си ръгам панелката ?
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: к&н филтри
320iPower написа:... Към филтрите обикновнно нали се продават мазила с които да напръскате филтъра преди да го монтирате,точно това е идеята им когато въздуха минава през филтъра това мазило се изпарява и отнема от топлината на въздуха,но ще усещате разлика първите два дена и до там.Говорим за нормални коли!!!
Глупости. Филтърът се пръска обилно с масло за да полепват по мазните ламели евентуалните дребни боклучета, които биха преминали. По този начин се образува тънък слой от масло и боклуци (гняс) който сам по себе си филтрира от същите дребни елементи, които продължават да полепват. Toчно поради тази причина се препоръчва пране и повторно третиране с маслото чак след 20-30,000 км, когато боклуците вече са повече от необходимото и маслото не може да ги задържи. Моя панелен филтър го изпрах на 17,000 и от него изпаднаха доста неща.


- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
Re: к&н филтри
Аз на Е36-цата съм с конусен без прегради и са ми казали освен че се пръска за да полепва прахта, но и да се пере не на 15000, 20000 км, а на 2-3000 (вечер след пребиране до сутринта преди тръгване за работа се монтира само с 1 скоба и става за 1 мин).

- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: к&н филтри
taba4ko написа:... но и да се пере не на 15000, 20000 км, а на 2-3000...
То това зависи само и единствено от условията, в които се шофира автомобилът. Нормално, ако караш в Сахара, да го переш всяка вечер дори, ама чак на 2-3000 км...

- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
Re: к&н филтри
да така е не го успорвам, но от моя опит знам че си пуска доста мизерия, не само прах, ми и всякякви мухи и подобни. опоределено има ефект от честото пране. поне и повече ще се запази самият филтър (моя е с метална оплетка което също му позволява да се пере по-често - поне според мен).

- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: к&н филтри
С всяко преждевременно миене нито подобряваш действието на самия филтър, нито си щадиш мотора. Единствената разлика е, че на четвъртото пране вече ще трябва да си купуваш нов комплект за почистване. 


52 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани