Съвет може ли да се кара с резервната патерица с над 90?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Съвет може ли да се кара с резервната патерица с над 90?
диаметъра ще е различен, но по-малко отколкото в сравнение с резервната
какво да кажат джиповете - само с платформа се придвижват

какво да кажат джиповете - само с платформа се придвижват

- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
Re: Съвет може ли да се кара с резервната патерица с над 90?
За това като правите такива далечни пътувания. Сложете си нормална джанта (примерно една от зимните ви) с гума било то дори 15",16"..... за да можете да подържате добра скорост и да не ви е страх да не гръмне тая гума за колело.
Пожелавам ти безпроблемно завръщане колега
Пожелавам ти безпроблемно завръщане колега

- pistata9889
- ентусиаст
-
- Мнения: 1288
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Пловдив,Р.Конаре
- Пол: Мъж
- Кара: Камион колкото читалището...
Re: Съвет може ли да се кара с резервната патерица с над 90?
Давай смело,писано ли ти е да се удавиш няма да се обесиш.
Колега направи си гумата и си свиркай.Веднъж се пребирах от Варна за Пловдив с Е36цата,спуках гума на излизане от Варна и си казах че ще я направя като се пребера,но уви на колелото след Стара загора спуках още една гума.И се получи добър вечер Ганьо.....цял ден се молих на колеги да ми услужат с гума до Чирпан(никой не ми е длъжен)и накрая по джанта до Чирпан!!!После си купих две джанти,че по една не продават на хора със зор,и една гума и се пребрах.Варна Пловдив 18часа,честито на печелившите.
Ти решаваш
Колега направи си гумата и си свиркай.Веднъж се пребирах от Варна за Пловдив с Е36цата,спуках гума на излизане от Варна и си казах че ще я направя като се пребера,но уви на колелото след Стара загора спуках още една гума.И се получи добър вечер Ганьо.....цял ден се молих на колеги да ми услужат с гума до Чирпан(никой не ми е длъжен)и накрая по джанта до Чирпан!!!После си купих две джанти,че по една не продават на хора със зор,и една гума и се пребрах.Варна Пловдив 18часа,честито на печелившите.
Ти решаваш

Когато трябва да вземеш решение относно една страна,изслушай и другата,може нейната версия да е по достоверна!!!
- MaXo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 30.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
- Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90
Re: Съвет може ли да се кара с резервната патерица с над 90?
Прибрах се ... но не без драми.
Тръгнах с изпускащата гума , която забелязах, че е направила лек балон от карането мека. Когато карах в града ... всичко беше ОК ... и реших да се прибера с нея и резервен вариант патерицата. Такаааа.... тръгвам аз и със стъпването
на магистралата усещам едни вибрации и тупкане пи по-висоа скорост ... над 80... викам ...балона е явно ... ама ще карам така. Карам карам ... и на 160км от Монтпелие от където бях тръгнал при 130км/ч ... гумата гръмна на магистралата ... добре, че не се ударихме понеже колата поднесе и смени вратите на 3-4 пъти. Появиха се точно след 1мин пътна помощ без да сме ги викали ... сложих патерицата ... тъпите французи бъкел не знаят английски ... това се оказа голям проблем при търсенето на гума. На 10км от инцидента имаше някви центрове с представителства на всякакви марки ... както и на БМВ ... а на 100м от тях ... гумаджийница.
Викам си ... те тук ще опавят нещата ... ясно ми беше, че 2ра употреба гума няма да има... обаче то се оказа, че тия 18ки нямат никви ... в смотаната Франция общо взето карат малки коли и 18ки няма ...
Имаха 17ки ... а 18ка щели да имат след 6 часа .... 2 гуми за 600 евро ... ае мерси ... приятен ден и обратно към Монтпелие при сестра ми където мъжа и щеше да ми помогне в търсенето на гуми. Обиколихме 3 магазина ... няма 18ки ... а като ми търсят гума искат талона на колата ми ... и задължително скоростен индекс да им кажа хаха.
Единия имаше 2 235/45/18 ... ама не пожела да ми я продаде ... понеже била по-висока от тия с които съм.
На финала намерих едно място където имали 1 гума като моя размер ... 2ра ръка ... обаче гадните французи явно решиха да ми я пробутат ... защото нито ми я показаха преди да я монтират ... нито ми казаха цена ... на финала виждам монтирана няква Мишелинка с едва 3мм граифери и "приятната" цена от 100 евро. Гума, която тук няма да ми е удобно да и взема и 30лв.
Та тръгнах с тая гума ... не знам какъв баланс са и направили ... ама колата още с тръгването почна отзад да вие... причерня ми ... добре, че на магистралата с около 130-140 тва виене намаляваше ... и главно се чуваше около 60-70 като виене на лагер.
Та успях да стигна до тук с тази гума ... макар, че се оказа, че изпуска и я помпах на всеки 4 часа ... или е спукана или качествен френски монтаж
... и си направих някои изводи ... които искам да споделя и да предпазя някой от същите проблеми. Изводите са:
- в чужбина никога само с патерицата... може патерицата+ една нормална гума и джанта!
- редовна проверка на налягането на гумите
- недейте да пътувате с 18ки ... сложете някви малки джанти и високи гуми ... и пътуването е по-приятно а и няма да треперите за някоя дупка. Ако се наложи да сменявате гуми ще ви излезе по-евтино и няма да се налага да обикаляте като мен.
- джантите най-добре да са железарки.
- застраховка за пътни инциденти, която да ви покрие разходи за пътна помощ! Заслужава си ... 4700км минах леко неспокоен... и после съжалявах , че не съм си направил.
- гуми с балони да не се карат с повече от 100км/ч ... или изобщо най-добре да не се карат.
Иначе много съм доволен от 330ката ... надеждна кола се оказа ... и приятна за пътувания.




Единия имаше 2 235/45/18 ... ама не пожела да ми я продаде ... понеже била по-висока от тия с които съм.

На финала намерих едно място където имали 1 гума като моя размер ... 2ра ръка ... обаче гадните французи явно решиха да ми я пробутат ... защото нито ми я показаха преди да я монтират ... нито ми казаха цена ... на финала виждам монтирана няква Мишелинка с едва 3мм граифери и "приятната" цена от 100 евро. Гума, която тук няма да ми е удобно да и взема и 30лв.



- в чужбина никога само с патерицата... може патерицата+ една нормална гума и джанта!
- редовна проверка на налягането на гумите
- недейте да пътувате с 18ки ... сложете някви малки джанти и високи гуми ... и пътуването е по-приятно а и няма да треперите за някоя дупка. Ако се наложи да сменявате гуми ще ви излезе по-евтино и няма да се налага да обикаляте като мен.
- джантите най-добре да са железарки.

- застраховка за пътни инциденти, която да ви покрие разходи за пътна помощ! Заслужава си ... 4700км минах леко неспокоен... и после съжалявах , че не съм си направил.
- гуми с балони да не се карат с повече от 100км/ч ... или изобщо най-добре да не се карат.
Иначе много съм доволен от 330ката ... надеждна кола се оказа ... и приятна за пътувания.
без реклами в подписа...

- samuil_m3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: lunata
- Пол: Мъж
- Кара: e46
- Мечтае да кара: sl 63 amg black series
Re: Съвет може ли да се кара с резервната патерица с над 90?
yellowsubmarine написа:Аз не бих рискувал и до колкото си спомням макс скор. беше май 80 км/ч
точно така max-а е 80км
- pistata9889
- ентусиаст
-
- Мнения: 1288
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Пловдив,Р.Конаре
- Пол: Мъж
- Кара: Камион колкото читалището...
Re: Съвет може ли да се кара с резервната патерица с над 90?
Ха добър вечер Ганьо....писах ти горе и сега пак.Защо мислиш че си карам на 16"стил 43 че ме кефят много ли.Не проато са най-практични,и в България и по света където и да си,има ги на всякъде и са доста добри за из дупки.
Когато трябва да вземеш решение относно една страна,изслушай и другата,може нейната версия да е по достоверна!!!
- MaXo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 30.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
- Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90
Re: Съвет може ли да се кара с резервната патерица с над 90?
На мен са ми голями спирачките и 16ка не влиза...
Оригинално колата си е с 18ка ... но имам и 17ки железни, които ще ползвам вече за дълги пътувания.

без реклами в подписа...

Re: Съвет може ли да се кара с резервната патерица с над 90?
страшна история
щеше да е смешна, ако не беше се случило на колега
не съм предполагал, че е такъв голям проблем да спукаш гума в чужбина
а за французите май е обида да знаят английски

щеше да е смешна, ако не беше се случило на колега
не съм предполагал, че е такъв голям проблем да спукаш гума в чужбина

а за французите май е обида да знаят английски

23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани