Не държи на скорост
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
69 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Не държи на скорост
kriso85 написа:Принципно бензиновите е нормално да изпускат леко под наклон. Но няколко зъба и се наместват (ако не е зверски наклона).
Някои казват , че дизелите не изпускали... нямам наблюдение върху Е46 дизел дали изпуска но един 17 годишен дизелов форд няма ръчна поне от 16 години и не мърда на баирите
ето кой спомена форд
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Re: Не държи на скорост
Колега дал съм за пример, защото тази дизелова кола не е имала никога ръчна спирачка. Пък е паркирана на наклони и не изпуска. И съдейки от това, ако дизелова кола ми изпуска, бих се притеснил.
За бензинките е нормално, въпреки че в определени граници. Пробвах мойта преди малко на доста стръмно спрях и не дръпнах ръчната. Прескочи 2-3 зъба колата и спря...
За бензинките е нормално, въпреки че в определени граници. Пробвах мойта преди малко на доста стръмно спрях и не дръпнах ръчната. Прескочи 2-3 зъба колата и спря...
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- Luki Junior
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 99
- Регистриран на: 5.11.2009
- Пол: Мъж
- Кара: e46 N46B20
Re: Не държи на скорост
Крисо85 има право. На баща ми Мондеото, набор 95 и на 500к километри нема ръчна спирачка веч 5 години, и никаде не е испускала.
Също моята е46-ца съм я тествал на наклони не испуска. (Баща ми имаше и гоуф 2 1.6 моно-инжекция и такива спустови имаше, човек да се уплаши)
(Живея на село и си има бая наклони къде да се тества)
Също моята е46-ца съм я тествал на наклони не испуска. (Баща ми имаше и гоуф 2 1.6 моно-инжекция и такива спустови имаше, човек да се уплаши)
(Живея на село и си има бая наклони къде да се тества)
Re: Не държи на скорост
преди година и половина моята я оставих на първа след подземен гараж
върнах се да заключа вратата, защото не беше с мотор, заключих, обърнах се и видях, че колата ми върви към мен със страшна сила. Удари ме с вратата, която беше отворена и ме вкара обратно в гаража през вратата. Счупи ми бедрото и 6 месеца бях с патерици. После ми казаха, че са я намерили вътре на първа скорост (а вървеше назад)
Не съм имал никога проблеми с колата, но ... точно тогава тръгна
От тогава не съм излизал от нея без да дръпна ръчната
Може би е нормално да не държи на скорост. Старата бензинова Е36-ца никога не е мърдала на каквито и да е наклони
върнах се да заключа вратата, защото не беше с мотор, заключих, обърнах се и видях, че колата ми върви към мен със страшна сила. Удари ме с вратата, която беше отворена и ме вкара обратно в гаража през вратата. Счупи ми бедрото и 6 месеца бях с патерици. После ми казаха, че са я намерили вътре на първа скорост (а вървеше назад)
Не съм имал никога проблеми с колата, но ... точно тогава тръгна
От тогава не съм излизал от нея без да дръпна ръчната

Може би е нормално да не държи на скорост. Старата бензинова Е36-ца никога не е мърдала на каквито и да е наклони
Re: Не държи на скорост
то това мръдване 2, 3 пъти по посока на наклона и аз съм го забелязал, но като си се намести си стои и
въпреки това не смятам, че е нормално...
малко допълнение:
за хората, който са си заварвали алармата да пищи или да мигат мигачите(което означаца, че се е включвала)
ако е било на наклон от това е, колата си седи алармата се включва и ако мръдне малко почва да пищи
говорим за фабричната аларма.
аз така една сутрин стравам и какво да видя мигачите мигат и си викам ся кой ме обърса или стълко счупено ще
намеря, а то нищо и си викам алармата нещо се бъзика даже тема бях псунал докато се усетя какво става...
въпреки това не смятам, че е нормално...
малко допълнение:
за хората, който са си заварвали алармата да пищи или да мигат мигачите(което означаца, че се е включвала)
ако е било на наклон от това е, колата си седи алармата се включва и ако мръдне малко почва да пищи
говорим за фабричната аларма.
аз така една сутрин стравам и какво да видя мигачите мигат и си викам ся кой ме обърса или стълко счупено ще
намеря, а то нищо и си викам алармата нещо се бъзика даже тема бях псунал докато се усетя какво става...

- kmet
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: 7.03.2004
- Местоположение: общ.Трявна гр.Плачковци
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318d
- Мечтае да кара: всички от марката БМВ
Re: Не държи на скорост
Благодаря Ви Разбрах, че проблема може да е от съединител, загуба на компресия или проблем с клапани.Да но какво може да е при клапаните?Като се заслушам. когато спра на скорост в наклон се чува леко прискърцване и прескача, после пак ....Можели да е от верига ,повдигачи или нещо с клапанаи.Моля само за съвет и сериозни предложения.Колта пали добре топла и студена и не гори масло.
- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Не държи на скорост
опъвайте ръчната и не се плашете. колите имат компресия ако намеквате че нямат. ако нямат компресия дизелаците не биха запалили, и няма така да дърпат, няма страшно. ръчната е създадена за да се използва о то не само при наклон.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- mistyrain
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 789
- Регистриран на: 1.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F34 320d
- Мечтае да кара: G32
- Детайли за колата: 320d GT B47
Re: Не държи на скорост
Здравейте колеги,
И при мен се получи същото нещо и даже пуснах тема за това понеже не бях видял тази. И при мен тръгна на един наклон назад и се оплаших за компресия. В сервиза измерихме на 1ви 8.5 2ри 8.5 3ти 9.5 4ти 9.5. Казаха ми да съм спокоен и че по принцип трябва да е 10-11 (поправете ако това не е вярно) но за кола на 12 годинки е нормално да е спаднала. Предположиха че клапана на 1ви цилиндър не затваря добре. Иначе си работи колата на 6. А относно дизелите, там компресията е много повече и за това тя държи и няма нужда да се дърпа ръчна. С риск да ме зачекнете и мен
аз имам фордче ескорт 1.8 тди и заради него съветвах приятели да не пипат ръчната особео зимата да не им замръзне жило или да залепят накладките. След като си купих Е46 цата започнах да си взимам съвета назад 
И при мен се получи същото нещо и даже пуснах тема за това понеже не бях видял тази. И при мен тръгна на един наклон назад и се оплаших за компресия. В сервиза измерихме на 1ви 8.5 2ри 8.5 3ти 9.5 4ти 9.5. Казаха ми да съм спокоен и че по принцип трябва да е 10-11 (поправете ако това не е вярно) но за кола на 12 годинки е нормално да е спаднала. Предположиха че клапана на 1ви цилиндър не затваря добре. Иначе си работи колата на 6. А относно дизелите, там компресията е много повече и за това тя държи и няма нужда да се дърпа ръчна. С риск да ме зачекнете и мен


- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Не държи на скорост
при дизелите компресията е повече но и предавките са много по дълги ,така че няма да има голяма разлика на гумите на първа скорост примерно .. все пак не мисля че е нормално да изтърва колата ,това говори за проблем с компресията ..
- Runnaway
-
Е46нтусиаст
-
- Мнения: 1800
- Регистриран на: 2.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M3 E46
- Мечтае да кара: M3 E46
- Детайли за колата: BMW E46 M3 '03 - Carbon Black & Manual Gearbox
Re: Не държи на скорост
А аз се чудех защо колата ми се движи няколко сантиметра след като я изгася и я оставя на скорост.
Явно е нормално.

Явно е нормално.

- HeBePeH
- Lulin Boys Cska Sofia
-
- Мнения: 639
- Регистриран на: 22.10.2008
- Местоположение: оТ СоФиЯ Бе БаТе
- Пол: Мъж
- Кара: го на все по силни тройки, е46 330i
- Мечтае да кара: ///M4™ /G65 ////AMG
Re: Не държи на скорост
Да и мойта е така но е е36 бензин , дори и да е лек наклона пак мърда малко и явно после се намества. Но миналата седмица бях на риба и там небеше малък наклона и то към водата и я спрях на задна скорост ръчна и един камък , зада несе събудя сутринта в язовира

Американски форум: питаш и ти отговарят.
Руски форум: питаш и те питат.
Български форум: питаш и ти обясняват колко си ТЪП.

Руски форум: питаш и те питат.
Български форум: питаш и ти обясняват колко си ТЪП.

- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Не държи на скорост
хората са изобретили ръчната спирачка с цел да задържи на място , било то при наклон или на равно , много преди ние да започнем да се правим на умници че не ни трябва и като е на скорост ще държи защото ''тя мой'та кола има най яката компресия''
ползвайте ги тези ръчни по предназначение бе хора, не са сложени да дрифим с тях, и не мислете за глупости нормално ли е да прескача или не на скорост при наклон, имали компресия или няма. не е нормално и не е правилно да не се използва ръчната спирачка и да се оставя колата само на скорост.
ползвайте ги тези ръчни по предназначение бе хора, не са сложени да дрифим с тях, и не мислете за глупости нормално ли е да прескача или не на скорост при наклон, имали компресия или няма. не е нормално и не е правилно да не се използва ръчната спирачка и да се оставя колата само на скорост.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- zmeyan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 6.09.2008
- Местоположение: София, Стара Загора
Re: Не държи на скорост
няма да отварям спор за какво е ръчната спирачка - за да се дърпа, когато сме спрели или за да се дърпа, когато сме в движение и не можем да спрем (аварийна спирачка). Мисля, че второто е правилно за повечето автомобили освен Е46!!!
Е46 - изтърват при не много големи наклони (т.е. при нормален към стръмен)! Това НЕ Е ПРОБЛЕМ НА КОМПРЕСИЯТА!
Повечето модели от други марки и от тази марка не изтърват на такива наклони!
Предположениете, че купето е твърде тежко, е необосновано и смешно!
Тъй като досега никой не е намерил дефект, който да се отразява на този проблем, остава да е ... заводско-инжинерно-технически недостатък - поредният за Е46!
А коментари от рода, че така е изчислено... са просто смешни...
не е изчислено да е така, а по-скоро е пропуснато да се изчисли да не е така...
И все пак, ако се окаже, че не е заводски недостатък, а се дължи на дефект при повечето от нас ... споделете, че не е баварско да си носиш камъни в колата, за да я подпираш по наклоните.
П.П. В Мюнхенско няма баири и планини - може просто да са забравили да предвидят, че не цялата земна повърхност е равна - земята е кръгла!!!
Е46 - изтърват при не много големи наклони (т.е. при нормален към стръмен)! Това НЕ Е ПРОБЛЕМ НА КОМПРЕСИЯТА!
Повечето модели от други марки и от тази марка не изтърват на такива наклони!
Предположениете, че купето е твърде тежко, е необосновано и смешно!
Тъй като досега никой не е намерил дефект, който да се отразява на този проблем, остава да е ... заводско-инжинерно-технически недостатък - поредният за Е46!
А коментари от рода, че така е изчислено... са просто смешни...
не е изчислено да е така, а по-скоро е пропуснато да се изчисли да не е така...
И все пак, ако се окаже, че не е заводски недостатък, а се дължи на дефект при повечето от нас ... споделете, че не е баварско да си носиш камъни в колата, за да я подпираш по наклоните.
П.П. В Мюнхенско няма баири и планини - може просто да са забравили да предвидят, че не цялата земна повърхност е равна - земята е кръгла!!!
- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Не държи на скорост
за ръчната спирачка да се използва в движение като аварийна за пръв път чувам и честно казано без увъртания ми се струва много ама много смешно и глупаво.
а да се използва скоростният лост за да се задържи автомобила на място било то при наклон или не..... незнам някой автомобилостроител или който и да е правилник или учител да го препоръчва.
хахахахахахахахахахах най се смях на това че изтурват на скорост защото в бавария няма баири хахахахахахаха
а да се използва скоростният лост за да се задържи автомобила на място било то при наклон или не..... незнам някой автомобилостроител или който и да е правилник или учител да го препоръчва.
хахахахахахахахахахах най се смях на това че изтурват на скорост защото в бавария няма баири хахахахахахаха
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- zmeyan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 6.09.2008
- Местоположение: София, Стара Загора
Re: Не държи на скорост
хехе, ама е факт - там е равно и само колелета карат, а иначе правят БМВ-та.
Казвам го "аварийна спирачка", защото на някои езици точно така е преведено. Не че съм голям спец... ама нали нямаше да спорим за тва, аз щото не го знам и за тва
))
Oфф, много ми стана криво като си взех баварчето и спрях по надалнище. Като тръгна след мен и ходих в сервиза със свито сърце в очакване на цифрата за ремонт.
И като казаха, че всичко е отлично - хем се зарадвах, хем се натъжих.
Зарадвах се, че няма да дам купища пари и че автомобилчето е в супер състояние.
Натажих се, че Е46 не е без кусури, а е много досадно като го мислиш къде и как спираш, особено ако и ръчната не държи както трябва... ама хайде да не спамим темата...
Кажете решение - освен камъни и дърве, освен завиване на гумите и подпирането им в бордюр... нещо по като за тузари с БМВ
))
Казвам го "аварийна спирачка", защото на някои езици точно така е преведено. Не че съм голям спец... ама нали нямаше да спорим за тва, аз щото не го знам и за тва

Oфф, много ми стана криво като си взех баварчето и спрях по надалнище. Като тръгна след мен и ходих в сервиза със свито сърце в очакване на цифрата за ремонт.
И като казаха, че всичко е отлично - хем се зарадвах, хем се натъжих.
Зарадвах се, че няма да дам купища пари и че автомобилчето е в супер състояние.
Натажих се, че Е46 не е без кусури, а е много досадно като го мислиш къде и как спираш, особено ако и ръчната не държи както трябва... ама хайде да не спамим темата...
Кажете решение - освен камъни и дърве, освен завиване на гумите и подпирането им в бордюр... нещо по като за тузари с БМВ

69 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани