Как се нарича тази част? (опора на скоростна кутия)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- bochogogogo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 381
- Регистриран на: 22.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: M6
Re: Как се нарича тази част?
Колеги от фейса 2002г.става ли?
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Как се нарича тази част?
Знам поне три морги в която я има тази греда, пиши ми на лично, ако имаш интерес и ще ти кажа къде са. (за да няма жълти картони)
Не си сменил двата предни тампона известно време или тампон на дифа и тая греда го е отнесла, нищо и няма... карай си колата докато си намериш тампоните и гредата и ги смени. Иначе става и със заварка, но ти така или иначе за 100лв ще я намериш, а тоя алуминии го заваряват с разглабянето за 50тина.
Не си сменил двата предни тампона известно време или тампон на дифа и тая греда го е отнесла, нищо и няма... карай си колата докато си намериш тампоните и гредата и ги смени. Иначе става и със заварка, но ти така или иначе за 100лв ще я намериш, а тоя алуминии го заваряват с разглабянето за 50тина.
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- bochogogogo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 381
- Регистриран на: 22.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: M6
Re: Как се нарича тази част?
Трябва да се види това нещо,защото да не стане и с новата греда така,друго няма от какво да се сцепи,освен ако не е подпряна някаде!Утре пристига гредата и ще видим какво става 

Re: Как се нарича тази част?
въпросната греда се спукала и при мен, малко е т.е. само в задната част, но се чудя защо
а иначе няма смисъл да се търси по морги защото нова е около 60лв, а лошото е че никъде не я държат налична

освен да е прав колегата, че заради тампон на диференциала да се счупи?
а иначе няма смисъл да се търси по морги защото нова е около 60лв, а лошото е че никъде не я държат налична

Номенклатурен номер : 22316760531
Описание : GETRIEBETR?GER
Ед.цена (с ДДС) : 54.07 BGN
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
освен да е прав колегата, че заради тампон на диференциала да се счупи?
- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
- kelemety
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 22.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
Re: Как се нарича тази част?
Къде точно се намира тази греда (в коя част на колата отдолу)?
Вижда ли се директно или трябва нещо да се свали?
че да погледна и аз моята...
Вижда ли се директно или трябва нещо да се свали?

- Rosendo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 379
- Регистриран на: 10.09.2009
- Местоположение: Pleven (Bulgaria)
- Кара: E46 330Ci M2 PACK CABRIO
Re: Как се нарича тази част?
Друг въпрос,
колите на колегите, на които се е спукала тази греда дизел ли са или са бензин.Идеята ми е дали спукването е свързано със повечето вибрации при дизела или при всички го има този проблем.
колите на колегите, на които се е спукала тази греда дизел ли са или са бензин.Идеята ми е дали спукването е свързано със повечето вибрации при дизела или при всички го има този проблем.
- kelemety
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 22.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
Re: Как се нарича тази част?

- bochogogogo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 381
- Регистриран на: 22.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: M6
Re: Как се нарича тази част?
Възможно е да се сцепи и при разбити тампони на двигателя!При мен от това трябва да е причината 

Re: Как се нарича тази част?
от сервиза бяха много учудени, че се е спукала
до сега нямали такъв случай
не го тълкувайте като масов проблем
дизел съм и тампона на диференциала ми е тръгнал
до сега нямали такъв случай

не го тълкувайте като масов проблем
дизел съм и тампона на диференциала ми е тръгнал
- bochogogogo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 381
- Регистриран на: 22.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: M6
Re: Как се нарича тази част?
Намери си гредата и си я смени сам.Супер елементарно!развиваш гайките на тампоните,подпираш скоростната кутия с крик или нещо друго,другото останало са 4 болта с тръбен ключ13 и си ти 

Re: Как се нарича тази част? (опора на скоростна кутия)
В крана сметка се оказа, че номер 22316760531 не става за моята кола, въпреки че по VIN излиза той. От 01/2002 до 09/2002 се монтира номер 22316760297 и за късмет са го сложили и при мен (колата ми е 09/2002)
Опората е от алуминий е и се заварява без проблем, заварих я и поръчах новият номер...
Опората е от алуминий е и се заварява без проблем, заварих я и поръчах новият номер...
- BOBO BAVARIA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 1.03.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325d
- Детайли за колата: BMW FOREVER
Re: Как се нарича тази част? (опора на скоростна кутия)
колего и аз карам е46 не се занимаваи с цигании циганиите са за по скапаните коли а е46 си е кола
бмв-то е болест за която няма лек
Re: Как се нарича тази част? (опора на скоростна кутия)
не знам дали има нужда да обяснявам, че заварката е само докато пристигне новата
за съжаление опората идва минимум за една седмица и няма от къде да я купя веднага
в следствие на пукнатината, явно се е огъвала и се чуваше тракане при ниска скорост, сега със заварката всичко е наред,
а днес ще сложа новата, която вече дойде
между другото си мисля, че този номер са го заменили с друг само за 9 месеца именно за това, защото самата опора изглежда по-тънка и нестабилна, от тази която се слага след това. За съжаление не могат да се заменят, тъй като разстоянието между тампоните, болтове - всичко е различно
за съжаление опората идва минимум за една седмица и няма от къде да я купя веднага
в следствие на пукнатината, явно се е огъвала и се чуваше тракане при ниска скорост, сега със заварката всичко е наред,
а днес ще сложа новата, която вече дойде
между другото си мисля, че този номер са го заменили с друг само за 9 месеца именно за това, защото самата опора изглежда по-тънка и нестабилна, от тази която се слага след това. За съжаление не могат да се заменят, тъй като разстоянието между тампоните, болтове - всичко е различно
Re: Как се нарича тази част?
Колега, свали я и я занеси на някой "цветен аварчик". Той ще ти каже става ли или не става. Според мен с аргон нищо няма да стане.
Но като гледам цената по-добре направо нова.
Свалял съм скоростна кутия и смея да твърдя, че ако тази гред се махне, скоростите и двигателя остават да се дръжат на предните тампони. Гуменото каре няма да се скъса нито кардана да се измъкне от опашката на изходящия вал на скоростната кутия, само кардана ще опре в предпазните кори отдолу и ще започне да стърже.
Това като го гледам при е46 е отливка, която или немеца не е изчислил както трябва или тая кола е карана много зверски.
Доколкото разбирам от темата май е фабричен дефект. А при е36 е щампована ламарина и такива проблем няма.
Но като гледам цената по-добре направо нова.
tsb_bg написа:Колега двигателя заедно със скоростната кутия се държат на 2 тампона отпред и 2 тампона които лягат на "това чудо"
Представи си ако тази греда се скъса в движение и скоростната кутия заедно с двигателя се наведе назад какво става ...![]()
Дори и да издържат предните тампони (в което силно се съмнявам) със сигурност скоростите ще се откъснат от гуменото каре на кардана и .....
Какви заварки и какви икономии мислиш да постигнеш като рискуваш целостта на такъв отговорен детайл
Свалял съм скоростна кутия и смея да твърдя, че ако тази гред се махне, скоростите и двигателя остават да се дръжат на предните тампони. Гуменото каре няма да се скъса нито кардана да се измъкне от опашката на изходящия вал на скоростната кутия, само кардана ще опре в предпазните кори отдолу и ще започне да стърже.
Това като го гледам при е46 е отливка, която или немеца не е изчислил както трябва или тая кола е карана много зверски.
Доколкото разбирам от темата май е фабричен дефект. А при е36 е щампована ламарина и такива проблем няма.
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани