Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 24.09.2009
Пол: Мъж

Re: Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!

Мнение от N_Krustev » 20 Юли 2010, 13:10

oleg написа:Перката на вентилатора работи постоянно.Някои има ли идея от какво може да е.Не е от ел.блок!!!


Аз имах същия проблем... Наложи се да сменя перката, която се продава заедно с управляващия блок и проблемът изчезна...

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!

Мнение от Dimitroff » 21 Юли 2010, 15:01

При мен пък проблема...е различен и се чудя дали да търся друга причина или да сменям перката.

Моята върти на най-висока степен...но само когато и скимне!
За пример:
От скритото меню си активирам температурата на водата да ми излиза на дисплея - 86 градуса и перката върти като луда...после обаче тръгвам...перката спира след малко, температурата качва до 97-98, а перката не се пуска :kuku: :dunno: даже и на по-ниска степен не се пуска - мълчи като умряла!
Пускам парното на макс температура, пускам вентилаторите на макс мощност...температурата спада, но тъпата перка пак не се пуска!!
Паркирам за 1 час, качвам се в колата, пак пускам от скритото меню градусите - 91- тръгвам и се пуска пак перката на макс...за малко...после спира...някой с идея ?

Тук съм описал по-подробно:
viewtopic.php?f=34&t=212160&p=2336286#p2336286

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 115
Регистриран на: 17.03.2010
Местоположение: РИМ
Пол: Мъж
Кара: Е46 320d 03 TOURING

Re: Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!

Мнение от sasho_80 » 01 Авг 2010, 23:16

Здравейте! днес забелязах нещто страно, като завартя клиуча на 2 и след няколко секунди се вклиучва перката на радиатора върти слабо спира за момент след няколко секунди се вклиучва наново и така нон стоп като варна на (контакт) позиция 1 се изклиучва от скоро имам колата и незнам това нормално ли е или не? колата е 320д 2003г не я пробвах запалена дали пак се влкиучва перката така в събота патувам за бг и искам да сам спокоен че всичко е наред.
ИзображениеИзображение

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!

Мнение от Dimitroff » 03 Авг 2010, 14:55

Климатика беше ли включен, когато въртеше и спираше перката на контакт?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 115
Регистриран на: 17.03.2010
Местоположение: РИМ
Пол: Мъж
Кара: Е46 320d 03 TOURING

Re: Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!

Мнение от sasho_80 » 03 Авг 2010, 22:01

колата беше загрияла до втората черта и току щто бях угасил климатика, днес сутринта пробвах на студено не въртеше перката, може би е било заради климатика, а аз се бях претиснил а и току щто бях прочел темата за радиаторите и постояно въртящтите се перки сам се вкарах в този филм.
ИзображениеИзображение

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!

Мнение от Zagy » 08 Ное 2010, 12:59

И аз от днес съм в сериала :banghead: ... перката върти докато падне акумулатора. Сложих друг - върти и с него. Колата е студена. Пробвах само да запаля с другия акумулатор, после да го разкача и да закача моя - гасне след 1-2 секунди - явно консумацията е голяма и не държи. Какви са вариантите?
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!

Мнение от adovet » 08 Ное 2010, 13:07

И при мене мислех, че върти постоянно перката.Беше ми направило впечатление, че когато и не е загряла хубаво колата се включва.В последствие обаче разбрах, че спира пуска се.Според мене може да не е свързано с темп. на водата, а и с температура на някое от маслата(нали има там и маслени радиатори).Според мене си е нормално.На диагностики не излиза никаква грешка

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!

Мнение от Zagy » 08 Ное 2010, 13:32

Ами при мен въртя над 20 минути снощи... мислех да откача акумулатора, но не го направих - май беше грешка...

Сутринта колата беше умряла. Сега уикенда имах дълъг път и може да е набила някоя грешка в компа... че се катерихме по едни планини, едни сокаци, майка плаче... НО не ми е прегрявала...
Si non confectus, non reficiat.

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!

Мнение от Dimitroff » 08 Ное 2010, 17:12

До 110 градуса седи стрелката в средата...после мърда в дясно... тоест до 110 градуса шофьора изобщо не разбира, че колата е загряла!
За справка - в средата застава след 75-77 градуса ;)

Пуснал съм една тема с проблем с тази перка - ако нямаш какво да правиш - чети.

Сега като застудее - няма да имаш грижи, но на пролет...ще трябва да я сменяш, че иначе я разширителния съд...я глава...


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Re: Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!

Мнение от dinozab » 08 Ное 2010, 17:44

Проблема е в самата перка или по-точно устройството което е закачено за нея.Щом върти постоянно е окъсила към + и затова дори и да махнеш контакта тя пак върти докато не бутне акумулатора.Решението е или нова - което е много скъпо,втора ръка - рисковано или някой кадърен електротехник да отвори тая кутийка и да види какви кондезатори ли са квото е там на платката да ги смени и перката е като нова.На мой познат му я направиха беше абсолютно със същия проблем и засега перката си работи всичко е ОК.

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!

Мнение от Dimitroff » 08 Ное 2010, 17:53

1. нова перка - това винаги е решение.
2. втора ръка - задължително от за дизел, не че и бензиновата не върши работа, но цената е една и съща и аз лично бих търсил дизелова!
3. ако някой жичкаджия успее да поправи управлението - ще стане богаташ!

Аз лично съм носил 2 перки на над 10 души, който казваха, че за тях тайни няма...обаче само греди!
В момента в който отвориш управлението и си му видял сметката - залято е и се кърти всичко наред докато махнеш капака...

Zagy - имам перка за теб, друже 8)
Втора ръка лятото са между 300 и 350 лева...а на всичкото отгоре са кът...аз намерих 4 бензинови и само 1 дизелова!!

П.с. НЯМА РАЗЛИКА ЗА ПРЕДИ И СЛЕД ФЕЙСА - и двете са с еднакъв парт номер - мита, че тези на фейслифта не горят...е пълна глупост :mhihi:

Управлението само втора ръка върви около 150-200 лева...друг е проблема, че никой не го продава отделно!
Как пък веднъж не изгоря моторчето на тези перки - винаги е управлението!!! :banghead:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1906
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Miami
Кара: G05 xdrive 40i
Мечтае да кара: трезвен

Re: Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!

Мнение от S7 » 08 Ное 2010, 17:58

Мойта пък я има само на първите две степени после няма никой.Ама не се косете зимата нямате грижи иначе доди ли пролета сменяйте я щото и се прецаква управлението.И докато не сте избързали да ви кажа една случка:Отивам при майстора и оня вика перката ти не работи ама вика не купувай нова че накарал един пич да си вземе нова и пак не проработила и накрая се оказало че проблема бил в компютъра на колата и го пращали в някакъв сервиз в Пловдив дето бил единствения за този проблем :shock: така че пича си останал с нова перка и рестартирано ПС.При мене закачихме една нова перка и разбрах че проблема ми е от нея :roll:

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!

Мнение от Zagy » 08 Ное 2010, 18:12

Ами ще го видя утре. Довечера ще разкача и ще взема акумулатора у нас да го заредя, че е напълно изтощен. Утре ще го върна и ще видя какво ще стане. Ще вържа клемите на късо, за да ресетна компа - дано да стане...

Ванка, мерси за перката - ако се наложи ще я взема. Прочетох темата - при мен перката върти на максимална мощност - звучи като излитащ Хариър.

Утре ще пиша какво се случва.
Последна промяна Zagy на 08 Ное 2010, 18:14, променена общо 1 път
Si non confectus, non reficiat.


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Re: Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!

Мнение от dinozab » 08 Ное 2010, 18:14

Dimitroff написа:1. нова перка - това винаги е решение.
2. втора ръка - задължително от за дизел, не че и бензиновата не върши работа, но цената е една и съща и аз лично бих търсил дизелова!
3. ако някой жичкаджия успее да поправи управлението - ще стане богаташ!

Аз лично съм носил 2 перки на над 10 души, който казваха, че за тях тайни няма...обаче само греди!
В момента в който отвориш управлението и си му видял сметката - залято е и се кърти всичко наред докато махнеш капака...

Zagy - имам перка за теб, друже 8)
Втора ръка лятото са между 300 и 350 лева...а на всичкото отгоре са кът...аз намерих 4 бензинови и само 1 дизелова!!

П.с. НЯМА РАЗЛИКА ЗА ПРЕДИ И СЛЕД ФЕЙСА - и двете са с еднакъв парт номер - мита, че тези на фейслифта не горят...е пълна глупост :mhihi:

Управлението само втора ръка върви около 150-200 лева...друг е проблема, че никой не го продава отделно!
Как пък веднъж не изгоря моторчето на тези перки - винаги е управлението!!! :banghead:

Значи самото управление гърми заради температурата постоянно жега и от двигателя и от радиатора.Значи ако искате мога да се допитам с тоя човек дали може да свърши работа но по принцип е зает щото оправя телевизори :mhihi: :mhihi: :mhihi: и работи дори и събота.Доколкото разбрах новите чести стрували по-малко от 10лв само дето били малко по-големи и трудно ги е събрал в кутийката.Но няма невъзможни неща просто си е до човек явно.А доколкото бензинова или дизелова разликата е само в мощността на самия мотор аз като ги гледах тия перки за моя приятел.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1906
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Miami
Кара: G05 xdrive 40i
Мечтае да кара: трезвен

Re: Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!

Мнение от S7 » 08 Ное 2010, 18:32

dinozab написа:
Dimitroff написа:1. нова перка - това винаги е решение.
2. втора ръка - задължително от за дизел, не че и бензиновата не върши работа, но цената е една и съща и аз лично бих търсил дизелова!
3. ако някой жичкаджия успее да поправи управлението - ще стане богаташ!

Аз лично съм носил 2 перки на над 10 души, който казваха, че за тях тайни няма...обаче само греди!
В момента в който отвориш управлението и си му видял сметката - залято е и се кърти всичко наред докато махнеш капака...

Zagy - имам перка за теб, друже 8)
Втора ръка лятото са между 300 и 350 лева...а на всичкото отгоре са кът...аз намерих 4 бензинови и само 1 дизелова!!

П.с. НЯМА РАЗЛИКА ЗА ПРЕДИ И СЛЕД ФЕЙСА - и двете са с еднакъв парт номер - мита, че тези на фейслифта не горят...е пълна глупост :mhihi:

Управлението само втора ръка върви около 150-200 лева...друг е проблема, че никой не го продава отделно!
Как пък веднъж не изгоря моторчето на тези перки - винаги е управлението!!! :banghead:

Значи самото управление гърми заради температурата постоянно жега и от двигателя и от радиатора.Значи ако искате мога да се допитам с тоя човек дали може да свърши работа но по принцип е зает щото оправя телевизори :mhihi: :mhihi: :mhihi: и работи дори и събота.Доколкото разбрах новите чести стрували по-малко от 10лв само дето били малко по-големи и трудно ги е събрал в кутийката.Но няма невъзможни неща просто си е до човек явно.А доколкото бензинова или дизелова разликата е само в мощността на самия мотор аз като ги гледах тия перки за моя приятел.


Аз съм ЗА,нека не даваме по 250 лв за втора ръка перки който не се знае докога ще работят :yes:

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook