Налягане на турбината
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
52 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Налягане на турбината
Ами мисля, че няма чип.Имам и познати дето имат като мойта и техните съм ги карал и така вървят, а и нали ако имаше чип щеще и да харчи повече, а тя си харчи колкото си трябва.Как мога да разбера дали е чипосана?
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: Налягане на турбината
adovet написа:Ами мисля, че няма чип.Имам и познати дето имат като мойта и техните съм ги карал и така вървят, а и нали ако имаше чип щеще и да харчи повече, а тя си харчи колкото си трябва.Как мога да разбера дали е чипосана?
Отиваш на "чипаджия" .... ти няма как да разбереш(ако няма разлика във вървенето)
Re: Налягане на турбината
bojky написа:Колега това което сме ти казали по-горе си напълно вярно! Сега видях, че твоята кола е 2003 - демек 150 коня сток,което значи, че на компа като се закачи трябва да покаже налягане на турбото 2350мбар , но атмосферното налягане е 1000мбар следователно турбото ти надува 1350мбар! Що колата ти върви добре и ако наистина надува на толкова турбото ти без атмосферното налягане може би да имаш чип! Приятел с такава му беше на 2350 сложи чип и сега е 2500 или 2600 беше,ще те излужа! Ако греша някъде моля колегите да ме поправят!
според инпа зелената зона е от 850 до 2500mbar
като натисна моето често показваше 2400 и нещо
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Налягане на турбината
v_V_v написа:Това налягане как го мерихте?На място или в движение?
На място го мерихме
- gocho_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 544
- Регистриран на: 3.10.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d 2000г.
Re: Налягане на турбината
Аз неразбирам много - ама това се мери под товар май-май !!!
То в ниските обороти даже си я товариш турбината ,като е в движение !!!
То в ниските обороти даже си я товариш турбината ,като е в движение !!!

- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Налягане на турбината
Наистина е така.Аз имам и един SAAB 9000turbo.На него има на таблото стрелка, която показва под какво натоварване работи турбината.Ако го форсирам на място даже и до дупка не може да даде такова налягане каквото е когато се движи колата и товара двигателя.
- bmw_racing
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 11.03.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D 1999г.
Re: Налягане на турбината
А никой ли не знае на 136к.с. какво е налягането и от къде може да е прекара тройник в някое от маркучетата за вакуум , а колкото за меренето винаги се мери при натоварване.
- ckrumov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: 21.04.2008
- Местоположение: София
- Кара: f31, 320D
- Мечтае да кара: Каквото и да е, но да е BMW :)
Re: Налягане на турбината
bmw_racing написа:А никой ли не знае на 136к.с. какво е налягането и от къде може да е прекара тройник в някое от маркучетата за вакуум , а колкото за меренето винаги се мери при натоварване.
На 1-ва страница е написано колко е налягането за 136к.с. При мен /136к.с./ е сток 2100 някаде /по ИНПА говоря/, демек 1100 налягане на турбината, а с REMAP на двигателя ми е около 1500 + 1000 атмосферно = 2500 по INPA.
Тройник си има за вакума до EGR клапана. Там можеш да сложиш още един ако искаш

- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Налягане на турбината
не разбирам от турбини но.... ми е много интересно това ''плюс 1000 атмосверното.......минус 1000 атмосверното''
значи при изгасен двигател ще показва 1000 така ли? защото това си е атмосверното ако показва 0 значи пълен вакум като в космоса така ли да го разбирам. един колега по горе беше споменал че зелената зона започва от 850 което и третокласник знае че е по малко от 1000 и щом 1000 е атмосверното значи 850 е лек вакум, тоест смучи вместо да духа.
такава логика връзвам аз ако греша обяснете ми.
значи при изгасен двигател ще показва 1000 така ли? защото това си е атмосверното ако показва 0 значи пълен вакум като в космоса така ли да го разбирам. един колега по горе беше споменал че зелената зона започва от 850 което и третокласник знае че е по малко от 1000 и щом 1000 е атмосверното значи 850 е лек вакум, тоест смучи вместо да духа.
такава логика връзвам аз ако греша обяснете ми.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- ckrumov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: 21.04.2008
- Местоположение: София
- Кара: f31, 320D
- Мечтае да кара: Каквото и да е, но да е BMW :)
Re: Налягане на турбината
Значи INPA- та показва 900 и нещо, на празни обороти за налягане. Почва от 850, защото ако си в София е едно, на връх Еверест ще е по - ниско
))).

- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Налягане на турбината
ако съм пък на морето ще показва повече -логично.
значи тези 1000 може да са 850 , може и да са 1200 зависи от морското равнище и от тамосверните условия.
трябва да питаме Минчо Празников утре ако съм на софия турбото дали ще работи добре или не
и ако минавам през беклемето там как ще е.
значи тези 1000 може да са 850 , може и да са 1200 зависи от морското равнище и от тамосверните условия.



и ако минавам през беклемето там как ще е.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- Luki Junior
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 99
- Регистриран на: 5.11.2009
- Пол: Мъж
- Кара: e46 N46B20
Re: Налягане на турбината
Замери налягането в турбината. Вземи го измери и въздушното налягане където живееш и ще видиш колкаво налягане прави турбината.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Налягане на турбината
katronski_br написа:не разбирам от турбини но.... ми е много интересно това ''плюс 1000 атмосверното.......минус 1000 атмосверното''
значи при изгасен двигател ще показва 1000 така ли? защото това си е атмосверното ако показва 0 значи пълен вакум като в космоса така ли да го разбирам. един колега по горе беше споменал че зелената зона започва от 850 което и третокласник знае че е по малко от 1000 и щом 1000 е атмосверното значи 850 е лек вакум, тоест смучи вместо да духа.
такава логика връзвам аз ако греша обяснете ми.
Турбината винаги мери в надналягане - не се отчита атмосферното.
Si non confectus, non reficiat.
52 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани