изгасна в движение - РЕШЕНИЕТО !
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: изгасна в движение
Ей много майстори в този форум..... а и знаят да определят другите "майстори". Като гледам тук има хора който са толкова на пред с мтерияла че може да правят помпите ей така за кеф.... на собствени разноски, може и джобни да му дадат за да не плаче колегата 

Re: изгасна в движение
Като имаш предвид какви майстори работят в повечето сервизи, едва ли има човек който да не се справи поне както тях. А за изсилените цени просто не ми се коментира. Прочел някой две теми свободно публикувани в интернет и започва да печели от това. Не е лошо за самия него, но форума е да си помагаме не да печелим. Или ти мислиш по друг начин?
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: изгасна в движение
Не, не мисля по друг начин. Но за офроуда ако си чел тези постове 1/3 от тези постове са мой. И колегата пуснал темата научи неща за тези помпи от мен. Както и аз съм казвал каквото знам, така и те. Много е лесно да дадеш линк към нещо готово. Ама кой оценява хората писали по тези теми..... тва не го виждаш. Аз лично съм платил 800лв. за моята помпа.... не разбирах и така ме изръсиха. Както виждаш тук му казвам на колегата какво да види и какво да провери. Не съм му отказал съдействие...... а цената от 300лв. съм му я дал аз..... така че тези пишман "майстори" визираш кой? Но дано Ваньо си оправим сам помпата и ще говорим. А този ремонт е за VP44, но има мноооо различни неща за БМВ. А аз вече минах през това, направил съм достатачно помпи за да мога да кажа че искам нещо. Давам и гаранция....
Re: изгасна в движение
Цената от 300лв са му я дали в Бош сервиза тук във Варна с една година гаранция. Незнаех, че и при теб е такава цената! Пуснах темата от офроуд форума защото има достатъчно информация, която учевидно и ти знаеш, но премълчаваш. Смяташ ли че цената от 300лв е реална?
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: изгасна в движение
Не колега не съм малчал, писал сам там където е темата за VP44,ако потърсиш в нашия раздел ще видиш че пак съм казвал каквото знам(за VP44). А това до колко и как ще помагам си е лична преценка. Тва е ако ти ако ти имаш 100000лв. в банка аз 5лв. ти си длажен да ми дадеш 50000лв щото пишем във форум
Тва е и като темата за дебитомера..... пак така кажи ни кажи ни, после колегата пацоколаров го написа и колко човека се въползваха .... само тези който ме напдаха.... Слитер и Божко. Друг колега да си е програмирал дебитомер благодарение на тази информация... не. А на тези колеги им трябваше тази информация за какво.... да го правят на колеги във София(Слитер) за пари
, и Божку защото си купи дебитомер нов и трябваше да се препрограмира. Можете да го питате сега кой ми каза как се програмира. Макер че не си купи от мен дебитомера. И кой му прави помпата на Божку
п.п В Пловдив Бош ремонта е 550лв. без гаранция. А дали цената от 300лв. е много..... всеки сам да си прецени. Питай колегата Ceno83 как му излезна ремонта.



п.п В Пловдив Бош ремонта е 550лв. без гаранция. А дали цената от 300лв. е много..... всеки сам да си прецени. Питай колегата Ceno83 как му излезна ремонта.
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: изгасна в движение
Цена на ремонт на помпа от 300 лева...си е направо подарък,така че да сложим край на тази сага за цената на ремонт на помпа и да продължим на татък...освен това ,колеги,не се излагайте,всеки иска да спечели нещо или поне да си покрие разходите по времето за даден ремонт,ситуацията е следната,всеки разбира от нещо в дадена област,това се базира на четене и задълбочени анализи и опит,хубаво,Милен споделя как се прави нещо но не е достатъчно,по-добре да дадем на някой да го оправи и докато го прави той,ние да измислим начин да изкараме тея пари или да предложим бартер ако нямаме възможност за друго...
Аз съм доволен от ба'т Миленчо,дойде момчето ,отнесе колата и я върна с круйз контрол,само имах забележка за начина на ценообразуване(разбирай не че е по-скъпо а че е по...странно),но от там на татък няма забележки,незнам даже дали има гараж но не ме интересъва-свърши работа-което е важно за крайният резултат...
Аз съм доволен от ба'т Миленчо,дойде момчето ,отнесе колата и я върна с круйз контрол,само имах забележка за начина на ценообразуване(разбирай не че е по-скъпо а че е по...странно),но от там на татък няма забележки,незнам даже дали има гараж но не ме интересъва-свърши работа-което е важно за крайният резултат...
Re: изгасна в движение
здр колеги -благодаря на вси4ки за мненията!
засега колата все о6те не с1м я пипал понеже с1м на курс относно моята работа, и така БМВ-то ще се прави след вторник.
Ще споделя после какво ,как и к1де с1м направил .
пп. Все о6те не с1м убеден аз 4е проблема е в ГНП - което е и най-лошото .
засега колата все о6те не с1м я пипал понеже с1м на курс относно моята работа, и така БМВ-то ще се прави след вторник.
Ще споделя после какво ,как и к1де с1м направил .
пп. Все о6те не с1м убеден аз 4е проблема е в ГНП - което е и най-лошото .
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: изгасна в движение
Емо тук говорим за това, че всеки сам си определя какво да каже и до къде. Това си е лична преценка. И не е правилно някой да те съди за това колко съм казал и до къде. А ти благодаря за ценообразуването
, важното е че си довоелн. както ти казах и на Л.С извинявам се за ..... А и това което исках аз да кажа че в офроуда съм писал достатачно, темата е развивана от мен. Даже колегата пуснал темата не знаеше кой е истинския транзистор в помпата
. Не съм спестил инфо..... аз съм брал ядове и сега след като го знам и мога никой не го прави без пари или подарък. Мога да дам съвет и да подскажа но не и да го НАПРАВЯ АЗ.
Аз за цената на ремонта на помпата наистина е подарък особено за БМВ ремонта се различава по мн неща от , Нисан, Форд, Ауди, Опел..... с тези помпи. Транзисторите са различни и колата пали ама после не върви добре. А за да откриеш истинския иска мн проби и тестове и маса часове под колата.


Аз за цената на ремонта на помпата наистина е подарък особено за БМВ ремонта се различава по мн неща от , Нисан, Форд, Ауди, Опел..... с тези помпи. Транзисторите са различни и колата пали ама после не върви добре. А за да откриеш истинския иска мн проби и тестове и маса часове под колата.
Re: изгасна в движение
milennyc написа:Емо тук говорим за това, че всеки сам си определя какво да каже и до къде. Това си е лична преценка. И не е правилно някой да те съди за това колко съм казал и до къде. А ти благодаря за ценообразуването, важното е че си довоелн. както ти казах и на Л.С извинявам се за ..... А и това което исках аз да кажа че в офроуда съм писал достатачно, темата е развивана от мен. Даже колегата пуснал темата не знаеше кой е истинския транзистор в помпата
. Не съм спестил инфо..... аз съм брал ядове и сега след като го знам и мога никой не го прави без пари или подарък. Мога да дам съвет и да подскажа но не и да го НАПРАВЯ АЗ.
Аз за цената на ремонта на помпата наистина е подарък особено за БМВ ремонта се различава по мн неща от , Нисан, Форд, Ауди, Опел..... с тези помпи. Транзисторите са различни и колата пали ама после не върви добре. А за да откриеш истинския иска мн проби и тестове и маса часове под колата.
Ако беше започнал с това, а не с лафа "за цена на лично", изобщо нямаше да има и един коментар.

Re: изгасна в движение
колеги днес реших проблема - оказа се електроника на ГНП (1 от ел. в платката е изгорял)
Реших проблема в Бош Варна ( Цоков и Канев) за сумата от 325 лв + 1 година гаранция !!!
1-во има6е проверка с ДИС
2-ро проверка с осцилоскоп на ГНП (за 100% то4ност къде е проблема)
3-то сваляне на електрониката и ремонт (сменя се изгорелия елемент)
4-то Сглобяване и запалване на колата
мисля 4е ве4е проблема с ГНП от който мн. от колегите се плашеха ,НЕ изглежда страшен !
Лек жокер давам на колегите ,който сами ще си оправят подобен проблем в бъдеще с помоща на линковете в темата - прословутия ел ''Т''. за който някои ''КОЛЕГИ'' крият какъв е (т.е какви са параметрите и номера) същия се използва и в по новите модели на електрониката на 2.5 ТДИ АУДИ (то помпата пак е ВП 44 ,но ве4е немците са се усетили 4е прави проблем и са заменили прословутия елемент с др. такъв НО доста по-усилен) става в1прос за Ауди 03 - 05 год произвеждани.
Моля , без коментари 4е е мн. сложно и това не е истина -АЗ видях с о4ите си каде ,какво,как- и хора имащи гараж и инструменти + нужната информация - МОГАТ да се справят и сами!
!!! Помпата не се сваля -защото после става голяма галимация и има възможност от допълнителни проблеми при зацепването.
АЗ мисля оба4е 4е с тази ЦЕНА (325 лв) не си заслужава да се мъчите толкова да разглабяте, сваляте и запоявате (+ възможността да усерете нещо).
Информацията ми е от 1-ва ръка !
ПП. Ве4е няма от какво да ви плаши ГНП-то
Поздрави на вси4ки които ми дадоха мнение и помощ за проблема. (Stilko - Благодарности )
Реших проблема в Бош Варна ( Цоков и Канев) за сумата от 325 лв + 1 година гаранция !!!
1-во има6е проверка с ДИС
2-ро проверка с осцилоскоп на ГНП (за 100% то4ност къде е проблема)
3-то сваляне на електрониката и ремонт (сменя се изгорелия елемент)
4-то Сглобяване и запалване на колата

мисля 4е ве4е проблема с ГНП от който мн. от колегите се плашеха ,НЕ изглежда страшен !
Лек жокер давам на колегите ,който сами ще си оправят подобен проблем в бъдеще с помоща на линковете в темата - прословутия ел ''Т''. за който някои ''КОЛЕГИ'' крият какъв е (т.е какви са параметрите и номера) същия се използва и в по новите модели на електрониката на 2.5 ТДИ АУДИ (то помпата пак е ВП 44 ,но ве4е немците са се усетили 4е прави проблем и са заменили прословутия елемент с др. такъв НО доста по-усилен) става в1прос за Ауди 03 - 05 год произвеждани.
Моля , без коментари 4е е мн. сложно и това не е истина -АЗ видях с о4ите си каде ,какво,как- и хора имащи гараж и инструменти + нужната информация - МОГАТ да се справят и сами!
!!! Помпата не се сваля -защото после става голяма галимация и има възможност от допълнителни проблеми при зацепването.
АЗ мисля оба4е 4е с тази ЦЕНА (325 лв) не си заслужава да се мъчите толкова да разглабяте, сваляте и запоявате (+ възможността да усерете нещо).
Информацията ми е от 1-ва ръка !
ПП. Ве4е няма от какво да ви плаши ГНП-то
Поздрави на вси4ки които ми дадоха мнение и помощ за проблема. (Stilko - Благодарности )
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: изгасна в движение - РЕШЕНИЕТО !
Радвам се че си оправил колата. Нямаше да ти е по скъпо и при мен но ти си от Варна аз от Пловдив..... ти каза нещо много хубаво
".... -АЗ видях с о4ите си каде ,какво,как- и хора имащи гараж и инструменти + нужната информация - МОГАТ да се справят и сами!
АЗ мисля оба4е 4е с тази ЦЕНА (325 лв) не си заслужава да се мъчите толкова да разглабяте, сваляте и запоявате (+ възможността да усерете нещо).

Така че това да се дават линкове към форуми с уж лесното решение не е толова важно. Че 1 път става белята и после ел. блока става не използваем.
".... -АЗ видях с о4ите си каде ,какво,как- и хора имащи гараж и инструменти + нужната информация - МОГАТ да се справят и сами!
АЗ мисля оба4е 4е с тази ЦЕНА (325 лв) не си заслужава да се мъчите толкова да разглабяте, сваляте и запоявате (+ възможността да усерете нещо).

Така че това да се дават линкове към форуми с уж лесното решение не е толова важно. Че 1 път става белята и после ел. блока става не използваем.
Re: изгасна в движение
Vanio_bmw написа:...ПП. Ве4е няма от какво да ви плаши ГНП-то
Поздрави на вси4ки които ми дадоха мнение и помощ за проблема. (Stilko - Благодарности )
Радвам се, че си подкарал колата

Знаеш, че винаги с каквото мога помагам.
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Re: изгасна в движение - РЕШЕНИЕТО !
Не знам защо, някои хора са решили, че този форум е специално за набиране на клиенти по възможно най-тъп селки маниер. Ако имаш да казваш нещо, с което да помогнеш - казвай, ако не - не товари останалите с простотията си. Прост принцип, но явно трудно се схваща.
Ремонт на плочка на ГНП-то.. темата в картинки.
Темата е от форума на Е39, но важи с пълна сила и за нашите турбодизели (двигателите, които нe са с комънрейл система).
Не е точно 100% за въпросния проблем, но може да се направи зивод за достоверността на ценообразуването
Ремонт на плочка на ГНП-то.. темата в картинки.
Темата е от форума на Е39, но важи с пълна сила и за нашите турбодизели (двигателите, които нe са с комънрейл система).
Не е точно 100% за въпросния проблем, но може да се направи зивод за достоверността на ценообразуването

Re: изгасна в движение - РЕШЕНИЕТО !
pazokolarov написа:Не знам защо, някои хора са решили, че този форум е специално за набиране на клиенти по възможно най-тъп селки маниер. Ако имаш да казваш нещо, с което да помогнеш - казвай, ако не - не товари останалите с простотията си. Прост принцип, но явно трудно се схваща.
Ремонт на плочка на ГНП-то.. темата в картинки.
Темата е от форума на Е39, но важи с пълна сила и за нашите турбодизели (двигателите, които на са с комънрейл система).
Не е точно 100% за въпросния проблем, но може да се направи зивод за достоверността на ценообразуването
колега не знам ,дали визираш мен в думите си,но аз съм дал информацията (пълната без да спестявам нищо!) + това което видях - да е в помощ на др. с такъв проблем.
Нито агитирам някои да ходи там , нито пък сервиза е мой!
А който иска по подробно инфо + тел. естествено 4е 6те е на ЛС.
А колкото до помпата на Е 39 - тя НЯМА НИЩО,АМА НИЩО ОБЩО С ВП 44 (за Е46)- нито като показатели нито като ремонт! Ако не ми в1рваш попитай колегата пуснал темата в Форум Е39 (ли4но съм говорил с него) или някой специалист по нафтови помпи .

Ценообразуване: комсумативи 25 лв


Добрата новина е 4е ве4е има 2 места в БГ, където могат да ти оправят ГНП за около 300 лв -което според мен е добра цена за този хрони4ен проблем (независещ от състояние ,км и поддръжка на колата) тя просто загасва и край.
Поздрави и дано съм бил в помощ на някой ,а ако ли не здраве да е ,нека постовете ми в темата бъдат изтрити

- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Re: изгасна в движение - РЕШЕНИЕТО !
Не колега, не визирам тебе. Ти си от потърпвшите и се радвам че си оправил колата 

32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани