Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
Братовчед ми има АУДИ А4 2002. Има същите проблеми едно към едно и има газова уредба! Даже му дава същите грешки, щото имам ваг ком и му я закачам през ден. Сам си направи изводите! Колко спести от гориво, колко ще дадеш за ремонти и кога ще успееш да си оправиш колата, така че като се качиш в нея да не се притесняваш и да знаш, че ще се чувстваш сигурен в нея, за да можеш да стигнеш на спокойствие там, на където си тръгнал?!
Знаеш ли от колко много работи може да прави това? и може да няма нищо развалено, а просто да не може да се стиковат заедно нещата! Може преди да е била добре, но това "добре" е довело до сегашната ситуация, така че не обяснявай, че преди и е немало нищо на колата. Тоя двигател е един от най-добрите и безпроблемните!
Нямам какво да те посъветвам. Може всичките сонди да смениш с нови и пак да прави това! Може всички бобини да смениш и пак така! Може да дърпа въздух отнякъде. Там в газовата има ламбда симулатор, който може да не работи добре! Може компа на газовата, ако е отделен да не работи добре!
При братовчед ми се наложи смяната на две от бобините и засега работи добре, до следващия път!
Знаеш ли от колко много работи може да прави това? и може да няма нищо развалено, а просто да не може да се стиковат заедно нещата! Може преди да е била добре, но това "добре" е довело до сегашната ситуация, така че не обяснявай, че преди и е немало нищо на колата. Тоя двигател е един от най-добрите и безпроблемните!
Нямам какво да те посъветвам. Може всичките сонди да смениш с нови и пак да прави това! Може всички бобини да смениш и пак така! Може да дърпа въздух отнякъде. Там в газовата има ламбда симулатор, който може да не работи добре! Може компа на газовата, ако е отделен да не работи добре!
При братовчед ми се наложи смяната на две от бобините и засега работи добре, до следващия път!
- MaXo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 30.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
- Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
Мисля е обяснил, че същия проблем го е имал и преди газовия инжекцион ... проблема не му е в газовия инжекцион!!! Трябва да се провери и инсталацията до бобините как е ...
без реклами в подписа...

- Biankonero
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: София
- Кара: 328i
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
Няма как проблема да е механичен и като загаси и запали колата да изчезва за известно време.
Лошото е, че и аз не знам какво да те посъветвам в случая колега - комп програмиран за твоята кола е ~1700лв.
Лошото е, че и аз не знам какво да те посъветвам в случая колега - комп програмиран за твоята кола е ~1700лв.
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
Проблема си го имаше и на бензин, просто се беше случил три-четири пъти и не се усещаше толкова много. Отделно проблема го прави когато колата е запалена и работи само на бензин.
С това игнорирам газовия инжекцион.
Един познат ме посъветва следното, споделете мнение:
Катализатора, който е на първите ламбди, да му се пробият 8мм дупчици да образуват големината на дупката на ауспуха. След което да покарам да видим се държи колата, ако не е от катализатора, тези дупчици лесно ще се запушат.
Как мислите ?
С това игнорирам газовия инжекцион.
Един познат ме посъветва следното, споделете мнение:
Катализатора, който е на първите ламбди, да му се пробият 8мм дупчици да образуват големината на дупката на ауспуха. След което да покарам да видим се държи колата, ако не е от катализатора, тези дупчици лесно ще се запушат.
Как мислите ?
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
Още нещо да добавя.
Грешката за lambda heat bank1 after cat - open circuit
се повтаря постоянно
карам - трия - карам няколко минути /на бензин/ и пак излиза
е колегата със зеленото бмв ми е свидетел :-)
другото, в което се осъмних..
мисля че от ауспуха ми излиза доста по-бял дим, отколкото на другите коли
в смисъл, дори когато е загряла, като съм на някой светофар май само аз димя толкова :-)
Грешката за lambda heat bank1 after cat - open circuit
се повтаря постоянно
карам - трия - карам няколко минути /на бензин/ и пак излиза
е колегата със зеленото бмв ми е свидетел :-)
другото, в което се осъмних..
мисля че от ауспуха ми излиза доста по-бял дим, отколкото на другите коли
в смисъл, дори когато е загряла, като съм на някой светофар май само аз димя толкова :-)
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
nikolae написа:Още нещо да добавя.
Грешката за lambda heat bank1 after cat - open circuit
се повтаря постоянно
карам - трия - карам няколко минути /на бензин/ и пак излиза
е колегата със зеленото бмв ми е свидетел :-)
другото, в което се осъмних..
мисля че от ауспуха ми излиза доста по-бял дим, отколкото на другите коли
в смисъл, дори когато е загряла, като съм на някой светофар май само аз димя толкова :-)
Имаш самоподгревна сонда, която не работи или поне не и работи подгряването: аз виждам следната логика, поправете ме ако греша - самоподгревната сонда работи като останалите с тая разлика, че в нея има нагревател, който я кара да достигне нормална работна температура от около 600-650 градуса по-бързо в рамките на около 60 секунди. Чак тогава тя започва да предава данни към ЕКУ на двигателя и работата започва да се съпобразява с подаваните от нея сигнали. Преди това колата работи по дифолт настройки, на "смукач" с обогатена смес. Е идваме до проблема, след като колата достигне нормален температурен режим ЕКУ почва да изисква от сондата данни, които не получава или не получава верни, защото или не е достигнала пък сондата нейната си работна температура. Оттам става обърквация и започва да се ебава като загрее напълно колата, а сондата дава грешни сигнали или нищо не дава. Затова като запалиш наново всичко е наред, защото колата в първия момент работи с дифолт настройката, а след тва изисква данни от сондата, а нема!Тва е хипотеза! Но така или иначе трябва да я смениш, така че действай. Грешката означава прекъсната верига, което според мен значи, че е изгорал проводника вътре в нея за подграването и така неподгряваща не се знае дали работи въобще! съветвам те да прочетеш данните в реално време като загрее колата дали почва да предава сигнали към компа, за да видиш все пак дали сработва с изгорял нагревател или не. Гледай как се променят нещата - палиш работи добре, четеш данни в реално време от нея (докато е студена не би следвало да има данни), загрява колата, почва да тресе, пак четеш данните и ако пак няма текучество, начи тая сонда не сработва дори когато сама се подгрее от изгорелите газове. Слад тва пиши! Ако логиката ми е верна само със смяната й би трябвало да се оправи колата!
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
Ето прочети и това, за да разбереш как работят сондите - подгревни, неподгревни и т.н.: http://www.aa1car.com/library/o2sensor.htm
- _OSMICATA_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 3.12.2007
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: M
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
Обзалагам се, че накрая ще излезе нещо много просто!
Come play with POWER
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
_OSMICATA_ написа:_OSMICATA_
да ти кажа и аз така си мисля или ми се иска да си го мисля, но само времето ще покаже
днес получих сондата, само че не е същата, тази е късата, предполагам няма да има проблем с удължаването
като я закачим ще я разходя малко, днес хубаво време
ще пиша отзиви
в краен случай предложете някое сервизче, което работи днес и могат да ми сменят/удължат ламбдата
- ясен николов
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: само бмв та
- Детайли за колата: много бърза
- motor
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: back to diesel(Ld)
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
най-добре се обади на колегата да ти реши проблема, защото тая сонда дето си я взел няма да ти помогне с решаване на проблема. втората сонда е контролна за катализатора и не е основна за образуването на гориво-въздушната смес.
БЯЛ ЛЯП И КОЛАТА ПО ИНЕРЦИЯ(НА ГАС)
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
nikolae написа:_OSMICATA_ написа:_OSMICATA_
да ти кажа и аз така си мисля или ми се иска да си го мисля, но само времето ще покаже
днес получих сондата, само че не е същата, тази е късата, предполагам няма да има проблем с удължаването
като я закачим ще я разходя малко, днес хубаво време
ще пиша отзиви
в краен случай предложете някое сервизче, което работи днес и могат да ми сменят/удължат ламбдата
Kak така късата, защо не взе точно такава, каквато трябва да бъде!? Защо сега трябва да се удължава? Нали разбираш, че удължаването трябва да стане изключително прецизно, за да няма проблеми - кабелите за сигналите трябва да са с еднакво съпротивление, за да няма отклонение на данните, които преминават по тях. Промяната на съпротивлението би променило правилното протичане през тях (данните протичат в МС). Да не говориме за подгревните кабели - те също трябва да са с добра свръзка, за да не почне да нягрява при нея и да се преебе. И всичко това става в среда, където пръска вода, изложено е на студ и високи температури, т.е. неблагоприятни условия и ако се сложи един изолир банд просто много бързо ще почне да се ебава пак! Пожелавам ти успех, разбира се, но гледай всичко да стане много прецизно!
- ясен николов
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: само бмв та
- Детайли за колата: много бърза
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
slitter написа:nikolae написа:_OSMICATA_ написа:_OSMICATA_
да ти кажа и аз така си мисля или ми се иска да си го мисля, но само времето ще покаже
днес получих сондата, само че не е същата, тази е късата, предполагам няма да има проблем с удължаването
като я закачим ще я разходя малко, днес хубаво време
ще пиша отзиви
в краен случай предложете някое сервизче, което работи днес и могат да ми сменят/удължат ламбдата
Kak така късата, защо не взе точно такава, каквато трябва да бъде!? Защо сега трябва да се удължава? Нали разбираш, че удължаването трябва да стане изключително прецизно, за да няма проблеми - кабелите за сигналите трябва да са с еднакво съпротивление, за да няма отклонение на данните, които преминават по тях. Промяната на съпротивлението би променило правилното протичане през тях (данните протичат в МС). Да не говориме за подгревните кабели - те също трябва да са с добра свръзка, за да не почне да нягрява при нея и да се преебе. И всичко това става в среда, където пръска вода, изложено е на студ и високи температури, т.е. неблагоприятни условия и ако се сложи един изолир банд просто много бързо ще почне да се ебава пак! Пожелавам ти успех, разбира се, но гледай всичко да стане много прецизно!

Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
Понеже я взех на принципа ако стане плащаш, ако не не
сега такава има, такава даде, аз съм му благодарен!
на е36 бях сменял при него и ми я беше удължил без проблем
ако се закучи работата, разбрах къде :-)
аз веднъж бях в сервиза на Ясен с е36 :-)
сега такава има, такава даде, аз съм му благодарен!
на е36 бях сменял при него и ми я беше удължил без проблем
ако се закучи работата, разбрах къде :-)
аз веднъж бях в сервиза на Ясен с е36 :-)
- ясен николов
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: само бмв та
- Детайли за колата: много бърза
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
ами смени я с такава каквато трябва да е
и нещата ще станат по добре
си мисля


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани