рециклиране или ново турбо
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Face
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 654
- Регистриран на: 24.12.2007
- Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
- Кара: 320Д(M47TUD20)
Re: рециклиране или ново турбо
ReDDcaFFe написа:На Милен е 320д с турбо на 330д, но и доста други неща трябва да се сменят.
Я сподели малко повече за крайният резултат,ако имаш инфо.(к.с.,нм,харч)
- marto853.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1064
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 coupe 323ci
- Детайли за колата: Някво купе 2.5
Re: рециклиране или ново турбо
Колата на Милен е около 200кс. за харченето знам от него,че извън градско харчи по-малко от нормална 320ка.Но градско нещата отиват много-нагоре. 

новият ми номер: 0877787835
- quickshare
-
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Хулиган по пътищата
- Детайли за колата: Екстри много :)
Re: рециклиране или ново турбо
Естествено че ще трябва нов софтуер за турбото и доста други неща,но в край на сметка смятам че си заслужава при положение че ти се дават излишни пари.....иначе то си е казано-ако искаш 330д си купи 330д!!!И най-малкото което е живота на мотора се скъсява драстично!!!
- marto853.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1064
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 coupe 323ci
- Детайли за колата: Някво купе 2.5
Re: рециклиране или ново турбо
Ооо колега повярвай,че не само мотора е проблемен има много други части който ще изпреварят мотора.
новият ми номер: 0877787835
- Face
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 654
- Регистриран на: 24.12.2007
- Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
- Кара: 320Д(M47TUD20)
Re: рециклиране или ново турбо
В крайна сметка вместо да се търси компенсация на 2 цилиндъра,по добре да си ги купиш...
- marto853.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1064
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 coupe 323ci
- Детайли за колата: Някво купе 2.5
- karnak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: BURGAS
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Boeing
Re: рециклиране или ново турбо
Да така е особенно сега като пада акциза след няколко дни!По мои наблюдения 4 цилиндровия дизел е много кекав не става за изнасилвания, късат колянови валове!
- bozukov_a
- Малката Базука
-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: 16.04.2009
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: e46 e30
Re: рециклиране или ново турбо
викентии70 написа:Здравейте,колеги!Преди месец колата сувсем 'угасна' на 175 хил.км и я дадох за почистване на колектори,АГР и турбо.Хората си свършиха страхотно работата и вече не забива предницата и не хвърля бял дим в 'забито' положение.Иначе се оправяше като изключа от скорост и форсирам до 4000 об.Тогава се отпушваше и тръгва нормално до ... след малко.Сега този проблем го няма,въпреки 4е се появи само един път и веднага звъннах на майстора.Човека ми обясни,че турбото,когато го чистил се въртяло доста трудно.Вероятно някаква втулка била разбита и ако искам да да я оправя,трябва да занеса турбото във ВМЕИ-Варна и да ми поправят турбото,да го регулират и т.н.Ремонта щял да струва 800-1000лв.Та искам да попитам колко струва ново турбо,някой от форума предлага ли за продаване или въобще има ли алтернативен вариант за ремонт във Варна.Иначе разликата във вървенето на колата отпреди почистването и след това е огромна.Казах на майстора да изолира АГР-а,но не намирам разлика във вървенето или загряването на колата.Само не съм сигурен,дали няма с течение на времето да даде грешка с това изолиране на АГР-а.
Тези дни чакам да ми пратят турбината която пратих за рециклиране.Преди около 3седмици я изгърмях-освен корпуса и централната ОС всичко друго беше смляно по нея,ремонта ми излезе 730лв. като всички строшени части са сменени с чисто нови.
Другото е че от Германия могат да ми пратят рециклирана турбина от Гарет-1000лв.
Намерих и от форума един колега си продава неговата за 500лв.,но си мисля че такава част е глупаво да се копува 2ра ръка.
Колега пиши по-нататък какво си направил
Отделно трябва да се вземе филтър за въздуха който аз не съкм сменял и човека който я реставрира ми каза че най-вероятно нещо от този филтър е влязло в турбото и от там е дошла цялата система
Re: рециклиране или ново турбо
Пичове не е ли по-добре да карате бензинови БМВта ... вярно дизела харчи по-малко ... обаче подръжката явно е в пъти по-висока от колкото на някое атмосферно бензиново БМВ.Да не смятаме нервите, които трошите с всеки скъп и досаден проблем...
Re: рециклиране или ново турбо
Sherman написа:Пичове не е ли по-добре да карате бензинови БМВта ... вярно дизела харчи по-малко ... обаче подръжката явно е в пъти по-висока от колкото на някое атмосферно бензиново БМВ.Да не смятаме нервите, които трошите с всеки скъп и досаден проблем...
Главата на бензините не е ли скъпа? И май се сменя по-често от турбото на дизеловите!!!


- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: рециклиране или ново турбо
quickshare написа:Естествено че ще трябва нов софтуер за турбото и доста други неща,но в край на сметка смятам че си заслужава при положение че ти се дават излишни пари.....иначе то си е казано-ако искаш 330д си купи 330д!!!И най-малкото което е живота на мотора се скъсява драстично!!!
заслужава си всеки 1лв. но проблема ми е помпата..... но нали аз си я ремонтирам ми излиза ефтино

- bozukov_a
- Малката Базука
-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: 16.04.2009
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: e46 e30
Re: рециклиране или ново турбо
stilko написа:Sherman написа:Пичове не е ли по-добре да карате бензинови БМВта ... вярно дизела харчи по-малко ... обаче подръжката явно е в пъти по-висока от колкото на някое атмосферно бензиново БМВ.Да не смятаме нервите, които трошите с всеки скъп и досаден проблем...
Главата на бензините не е ли скъпа? И май се сменя по-често от турбото на дизеловите!!!![]()
Доста относително,но фактите говорят сами за себе си

Sherman-исках дизелово,черно е46-седан и си взех такова,ако се върна 3години назад сигурно пак щеше да е дизелово.
- Face
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 654
- Регистриран на: 24.12.2007
- Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
- Кара: 320Д(M47TUD20)
Re: рециклиране или ново турбо
Доста се отклонихме от темата,но като сме заговорили в тази насока.
На мен ми беше фикс идея,че трябва да карам дизел.Някакси бензиновите коли ми се струват технически несъвършени,макар и аз да съм налял сума пари в подръжката на колата си,но инвестицията вече се изплаща всеки ден.
Подръжка му е майката за да няма скъпи ядове.Всеки компромис се заплаща скъпо в последствие!
На мен ми беше фикс идея,че трябва да карам дизел.Някакси бензиновите коли ми се струват технически несъвършени,макар и аз да съм налял сума пари в подръжката на колата си,но инвестицията вече се изплаща всеки ден.
Подръжка му е майката за да няма скъпи ядове.Всеки компромис се заплаща скъпо в последствие!
- karnak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: BURGAS
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Boeing
Re: рециклиране или ново турбо
Та каква беше темата?
Аз пращам турбини за рециклация в Пловдив коректен е човека излиза около 550 600лв в най лошия случей,във Варна последно време се излагат аз лично не съм доволен от цените им

- zoti
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: 30.06.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: 320Д 2002
- Мечтае да кара: 330 d
Re: рециклиране или ново турбо
Добре,а заслужава ли си да се рециклира турбото.От една страна новото е солено (моето струва 2900 лв,ако не се лъжа),става въпрос за 320д 2002.Но все пак има ли гаранция,че ще изкара 50-60 000км.Иначе на диагностика данните са ми в норма,но има теч на масло през него.Да пробвам ли с рециклиране или да доливам масло и като се скапе да взимам ново??
From the body to the soul,where our hearts lead.....we must go
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани