Лампата за тракшъна свети при запалване на колата?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
BMDrago написа:slitter написа:Държа да отбележа, че за да се появи този проблем заради акумулатора, то преди това трябва да свети лампата за акумулатора, че не зарежда, и чак след като източиш акумулатора започват да светят първо ABSa, след това тракшъна или едновременно. А ако акумулатора е поизхабен предварително, то забрави, че изобщо ще запалиш, защото е 46 блокира запалването, ако напрежението е под 10.5 V. Така, че на тия глупости може да вярваш, ако искаш, но според мен не е от това.
Със сигурност проблема не е сериозен, щом лампата угасва и не ти свети в движение, значи системата работи, но и със сигурност, поне според мен, тази индикация иска да подскаже нещо. Аз не смея да се изказвам толкова категорично, защото не знам, но знам, че ако има проблем някъде, то диагностиката ще ти го покаже. Останалото е тъпотия! Аз поне така мисля! Поне така ми се струва логично!
Все пак остявям 10% вероятност Драго да е прав, ако случайно акумулатора в първите три завъртания на стартера може да задържи ток, след това изведнъж да падне напрежението и да светнат лампите докато тръгне зареждането, макар да мисля, че зареждането при изправен алтернатор заппочва още със започването на въртенето на стартера, и ми се струва много малко вероятен този сценарии. В крайна сметка блокирането на запалването е именно с цел да не се нарушат функциите на системите - Аir bags, ABS, ........
Доста смело се впускаш да обиждаш и да правиш диагностики без да имаш елементарни познания по електротехника
Не мога да разбера къде съм те обидил и как разбра, че нямам елемантарни познания по електротехника! Не че съм страшен разбирач, но се опитвам да мисля логично, а и предложих на човека да видиме кво ще му изпише, ако изпише battery voltage в система ASC, ok.... затова написах и 10% Драго може да е прав. Аз съм последия човек, който иска да обиди някого от форума, щото на мене тоя форум ми е дал достатъчно много - познания, спестил ми е пари и т.н., а и се старая с каквото мога да помогна. Доста хора ми се обаждат за диагностики и всички си тртгват доволни! Без Oci

- Mitko195
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 418
- Регистриран на: 23.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530xi
- Мечтае да кара: S65 Lorinser
Wolfen написа:Плафоните изгасват сами след известно време, дори когато вратите са отворени ... ако затвориш вратата и пак я отвориш, плафоните отново светват. Това е направено явно, за да не заминава акумулатора по начина, по който си го описал ти.
ПС: тва важи и за багажника
Така е, прав си! Но в мивката се отварят и затварят врати,колата се мести и става така, че светят доооста време,а и старата батерия беше сдала багажа

- BlackManz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 291
- Регистриран на: 10.05.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М57
- Мечтае да кара: E31
Mitko195 написа:Wolfen написа:Плафоните изгасват сами след известно време, дори когато вратите са отворени ... ако затвориш вратата и пак я отвориш, плафоните отново светват. Това е направено явно, за да не заминава акумулатора по начина, по който си го описал ти.
ПС: тва важи и за багажника
Така е, прав си! Но в мивката се отварят и затварят врати,колата се мести и става така, че светят доооста време,а и старата батерия беше сдала багажа
при първа позиция на ключа плафоните не гаснат колкото и да стои отворено... без ключ е друга работа, или поне при мен е така...
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани