Съвет за изваждане на ключ
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- zmeyan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 6.09.2008
- Местоположение: София, Стара Загора
Ами не се разглобява оригиналния, а се реже - режете внимателно.
Няма никакъв проблем да се прехвърлят на друга заготовка чарколяците вътре, но не забравяйте транспондера
Това е най-евтиния вариант, ако имате оригиналния ромбоиден палещ ключ.
Ако го нямате обаче, най-евтиният вариант, на който попаднах е обявата тук 190лв + нарязване от ключар 15-20лв = 210лв.
Няма никакъв проблем да се прехвърлят на друга заготовка чарколяците вътре, но не забравяйте транспондера

Това е най-евтиния вариант, ако имате оригиналния ромбоиден палещ ключ.
Ако го нямате обаче, най-евтиният вариант, на който попаднах е обявата тук 190лв + нарязване от ключар 15-20лв = 210лв.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Не съм сигурен, че прехвърлянето на оригинален ключ в неоригинална заготовка ще сработи. Батерията в ключа се презарежда от гнездото, което не виждам как ще бъде постигнато с неоригинална заготовка. Батерията може да се смени с разрязване и след това залепяне на ключа, но за направа на нов ключ е добре да се ползва оригинална заготовка с 433 МХц (за европейски модели) предавател. Има платена обява в Продава, а дали работи се разбира на място, така че не виждам риск да си дадете парите на вятъра. Разбира се, може да се поръча от оторизиран магазин/сервиз, но цената е точно 2 пъти по-висока. Аз лично не бих си правил експерименти с различен от горните 2 варианта, защото резултата може да е доста повече от цитираните 200 лв. Скоро ще правя ромбоиден ключ при колегата от форума и ще опиша резултата в неговата тема в Продава. 

Never mistake motion for action...
- zmeyan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 6.09.2008
- Местоположение: София, Стара Загора
Аз коментирам от гледна точка на личния си опит:
1) На оригиналния ключ му липсваше средното капаче на копчето за заключване, взехме китайска заготовка (разбирайте само капаче с копченца и стърчащото желязо, нарязахме го при ключар и прехвълихме платката с батерията и транспондера в заготовката - всичко си работи, все пак само черупката е китайска
2) Отидох при колегата с обява за 190лв, разглоби колата, взе си заготовката (вероятно китайска) на капсилован ключ с платки, транспондери и батерия, разглоби ми колата, свали информацията и настрои ключа по нея, отидох при ключар и всичко си е точно вече втори месец - това, което не ми хареса беше, че батерията не била зареждаща се, а траела 5 години. Отидох на ключар и нарязахме заготовката. Аз просто исках да имам втори резервен ключ. Чувал съм, че е рискован този момент с разглобяването и разпояването/запояването, за да се свали информацията, но си поех риска и към момента не съжалявам.
Всеки сам си преценява дали и какво и сам си носи риска.
Каквото и да решите - успех и дано нямате проблеми.
1) На оригиналния ключ му липсваше средното капаче на копчето за заключване, взехме китайска заготовка (разбирайте само капаче с копченца и стърчащото желязо, нарязахме го при ключар и прехвълихме платката с батерията и транспондера в заготовката - всичко си работи, все пак само черупката е китайска
2) Отидох при колегата с обява за 190лв, разглоби колата, взе си заготовката (вероятно китайска) на капсилован ключ с платки, транспондери и батерия, разглоби ми колата, свали информацията и настрои ключа по нея, отидох при ключар и всичко си е точно вече втори месец - това, което не ми хареса беше, че батерията не била зареждаща се, а траела 5 години. Отидох на ключар и нарязахме заготовката. Аз просто исках да имам втори резервен ключ. Чувал съм, че е рискован този момент с разглобяването и разпояването/запояването, за да се свали информацията, но си поех риска и към момента не съжалявам.
Всеки сам си преценява дали и какво и сам си носи риска.
Каквото и да решите - успех и дано нямате проблеми.
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Както сме всички с по един ключ, ако отида да си извадя един без да работи имобилайзера и след това ако ми откраднат случайно колата с ключа на нея, за пред застрахователите ще ми важи тоя ключ нали... то по тая логика мога да си извадя дубликат какъвто си искам само и само да имам ключ.
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
При стария ключ (тоя големия с трите гумени бутона), става и с евтини неоргинални заготовки. Само си прехвърляш платката и чипа
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
kriso85 написа:При стария ключ (тоя големия с трите гумени бутона), става и с евтини неоргинални заготовки. Само си прехвърляш платката и чипа
а от къде да вземем заготовки


- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани