Проблем с паленето! 320D 136к.с. Помагайте!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- bebekrisss
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 2.11.2008
Тогава се извинявам за подозренията и отново благодаря на всички за вниманието! Днес имам час при един разбирач на BMW... да видим какво ще излезе! После ще пиша какво става!
Хиляди благодарности към всички вас!

Хиляди благодарности към всички вас!



Разбира се, че щастието не е в парите. Но по-добре да плачеш в BMW, отколкото в Golf...
- bebekrisss
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 2.11.2008
Понеже много колеги откликнаха на промлема ми на лични - ще пиша тук какво излезе вчера при майстора.
Та на този май може да му се вярва - излезе умната дюза и вентил на турбото. Сега се започва с ходенето по мъките - като и чух цената на тая дюза и направо ме заболя сърцето... сега ще се разровя да видим май има вариант за лекуване... щото иначе...
А с турбото пък странно - досега не е имало никакви усетени проблеми!
Сега на първо четене е дюзата, а после ще видим какво правя и с турбото!
И още веднъж благодарности на всички отзовали се!
Та на този май може да му се вярва - излезе умната дюза и вентил на турбото. Сега се започва с ходенето по мъките - като и чух цената на тая дюза и направо ме заболя сърцето... сега ще се разровя да видим май има вариант за лекуване... щото иначе...
А с турбото пък странно - досега не е имало никакви усетени проблеми!
Сега на първо четене е дюзата, а после ще видим какво правя и с турбото!
И още веднъж благодарности на всички отзовали се!

Разбира се, че щастието не е в парите. Но по-добре да плачеш в BMW, отколкото в Golf...
- cfk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 6.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
- Мечтае да кара: BMW
Клапана на турбото така или иначе е хубаво да се смени, тук повечето колеги вече са го направили, както и аз миналия месец
имаше осезаемо подобрение, само че твоя проблем с паленето не е в него. Дюзата може и наистина да се е прецакала, но щом има теч първо може да се смени медната дифтунга на дюзата - струва 2-3 лева, да се затегне хубаво, и ако вече пак има проблем тогава да се мисли за смяна на самата дюза. Предупреждавам те защото случаите в които се сменят здрави части сърсем не са редки 


- bebekrisss
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 2.11.2008
Я обясни малко по-точно за тази медна дифтунга?!
От къде да я купя?
И колко струва ремонта на клапана на турбото, щом скоро си го правил?
От къде да я купя?
И колко струва ремонта на клапана на турбото, щом скоро си го правил?
Разбира се, че щастието не е в парите. Но по-добре да плачеш в BMW, отколкото в Golf...
- cfk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 6.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
- Мечтае да кара: BMW
Клапана е 170 лв + около 20 лв. труд
Медната дифтунга представлява една малка шайба, която уплътнява мястото където дюзата ляга на главата и по-тясната й част продължава още около 1 см към цилиндъра, смяната й не е много трудоемка, 10-15 минути. При мен имаше теч от дюзата и след смяната вече го няма, но пък не съм имал проблем с паленето преди това
Медната дифтунга представлява една малка шайба, която уплътнява мястото където дюзата ляга на главата и по-тясната й част продължава още около 1 см към цилиндъра, смяната й не е много трудоемка, 10-15 минути. При мен имаше теч от дюзата и след смяната вече го няма, но пък не съм имал проблем с паленето преди това

20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани