Дебитомер-параметри

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 25 Юни 2009, 22:12

браво бе мен искаш да ми кажеш че през далечната 98-а когато е излязла примерно е46 320д каквато вероятно е на колегата специално за диагностика на ход от бмв са си купували бошовски тестери или тестери с тъч скрийн (ако е имало такива тогава) и за твое сведение господине дебитомер на 320д и въобще повечето да не кажа всички дебитомери се хващат ако не са а е в час при спряла кола и това се прави точно по тия данни при празен ход и при форсиран до определени обороти мотор само от значение е дали е отворен или не агр-клапана

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 265
Регистриран на: 19.04.2008
Местоположение: русе
Пол: Мъж
Кара: Х5 Е70-3.0D
Мечтае да кара: BMW X6M

Мнение от bad_bad_boy » 26 Юни 2009, 1:19

сега момчета, ай малко да оставим хората които с това си изкарват хляба да се изкажат по темата, все пак го правят на добра воля и можем да понаучим нещо :!: от личният ми опит с 320д-136кс мога да споделя, че дебитомера се хваща точно в движение има дори тема от 35/40 сраници в които се обсъжда проблема :!: В Русе аз ходих при колега от форума-VRPerformance, за който само добро мога да кажа, прави ми няколко пъти диагностика, дори свали дебитомера от своята си 320д-136кс и карах с него 2дни, за да разберем има ли подобрение, тъй като при диагностиката излизаше, че дебитомера не пуска достатъчно въздух и колата забиваше за секунда на 2500об и после си ускоряваше без проблем, след като компютъра каза дебитомер-сложих неговия и компютъра каза е това е вече друго нещо и колата почна да върви повече и гадното забиване го нямаше :!: Та в тая връзка мога отговорно в качеството си на потребител и опитващ се да помага на съфорумците си човек, че дебитомера се засича в движение, още повече, че самата програма показва стойностите какви трябва да са и какви са всъщтност, тъй че слушайте VRPerformance и няма да сгрешите :yes:

за колегата който се чуди как става, ами с лаптоп и по-дълъг кабел, просто няма проблем, нищо че буксата е в двигателният отсег :?: :!:
ex E36-97"................ ex 525dA-02"-163kc++
ex 330d-00"-184kc......ex 320d-02"-150kc
ex E36-tds-97"...........ex 118d-05"-122kc
ex 320d-99"-136kc......ex 330d-03" - 184kc+
ex 320d-00"-136kc......ex 530dA-05" - 218 kc
ex E83-05"-3.0dA-204kc...ex E90-320i-150kc
E60-530xdA-231kc...ex.E60-530dA-sed-3БР.
now loading pleace wait..............

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 26 Юни 2009, 11:04

bad_bad_boy написа:сега момчета, ай малко да оставим хората които с това си изкарват хляба да се изкажат по темата, все пак го правят на добра воля и можем да понаучим нещо :!: от личният ми опит с 320д-136кс мога да споделя, че дебитомера се хваща точно в движение има дори тема от 35/40 сраници в които се обсъжда проблема :!: В Русе аз ходих при колега от форума-VRPerformance, за който само добро мога да кажа, прави ми няколко пъти диагностика, дори свали дебитомера от своята си 320д-136кс и карах с него 2дни, за да разберем има ли подобрение, тъй като при диагностиката излизаше, че дебитомера не пуска достатъчно въздух и колата забиваше за секунда на 2500об и после си ускоряваше без проблем, след като компютъра каза дебитомер-сложих неговия и компютъра каза е това е вече друго нещо и колата почна да върви повече и гадното забиване го нямаше :!: Та в тая връзка мога отговорно в качеството си на потребител и опитващ се да помага на съфорумците си човек, че дебитомера се засича в движение, още повече, че самата програма показва стойностите какви трябва да са и какви са всъщтност, тъй че слушайте VRPerformance и няма да сгрешите :yes:

за колегата който се чуди как става, ами с лаптоп и по-дълъг кабел, просто няма проблем, нищо че буксата е в двигателният отсег :?: :!:

Блажени са вярващите .....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 26 Юни 2009, 11:26

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 27 Юли 2009, 14:46, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Мнение от VRPerformance » 26 Юни 2009, 14:30

anzak написа:
bad_bad_boy написа:сега момчета, ай малко да оставим хората които с това си изкарват хляба да се изкажат по темата, все пак го правят на добра воля и можем да понаучим нещо :!: от личният ми опит с 320д-136кс мога да споделя, че дебитомера се хваща точно в движение има дори тема от 35/40 сраници в които се обсъжда проблема :!: В Русе аз ходих при колега от форума-VRPerformance, за който само добро мога да кажа, прави ми няколко пъти диагностика, дори свали дебитомера от своята си 320д-136кс и карах с него 2дни, за да разберем има ли подобрение, тъй като при диагностиката излизаше, че дебитомера не пуска достатъчно въздух и колата забиваше за секунда на 2500об и после си ускоряваше без проблем, след като компютъра каза дебитомер-сложих неговия и компютъра каза е това е вече друго нещо и колата почна да върви повече и гадното забиване го нямаше :!: Та в тая връзка мога отговорно в качеството си на потребител и опитващ се да помага на съфорумците си човек, че дебитомера се засича в движение, още повече, че самата програма показва стойностите какви трябва да са и какви са всъщтност, тъй че слушайте VRPerformance и няма да сгрешите :yes:

за колегата който се чуди как става, ами с лаптоп и по-дълъг кабел, просто няма проблем, нищо че буксата е в двигателният отсег :?: :!:

Блажени са вярващите .....
това какво трябва да означава?мога да ти кажа че и двата метода са ми ясни,като този който си мислиш ти,се прави като се подава газ на определи обороти и се задържа на тях,след това се дава на по-високи като пак се задаржа....но този метод никак не е приложим в автомобилите с турбо,можеш да си го ползваш само на бензиновите атмосферки....турбо автомобил неможеш да накараш да работи на празен ход така както работи под товар и само в движение можеш да накараш турбото да надува като хората,перката на студения охлюв на турбото от високите обороти които се развърта турбото си прави самозасмукване от това следва че ще преминава и много повече въздух през дебитомера който той трябва да отчете,честно казано незнам и неме интересува как са работели едно време в бмв,но аз лично използвам метода в движение,като искам да разбера как е дебитомера,турбинката,клапана за турбото и още....


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 26 Юни 2009, 20:20

Вече няколко пъти му казах че не е прав колегата но той си е убеден че е прав..... Важното е колегата пуснал темата да му се изясни

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 26 Юни 2009, 20:23

VRPerformance написа:
anzak написа:
bad_bad_boy написа:сега момчета, ай малко да оставим хората които с това си изкарват хляба да се изкажат по темата, все пак го правят на добра воля и можем да понаучим нещо :!: от личният ми опит с 320д-136кс мога да споделя, че дебитомера се хваща точно в движение има дори тема от 35/40 сраници в които се обсъжда проблема :!: В Русе аз ходих при колега от форума-VRPerformance, за който само добро мога да кажа, прави ми няколко пъти диагностика, дори свали дебитомера от своята си 320д-136кс и карах с него 2дни, за да разберем има ли подобрение, тъй като при диагностиката излизаше, че дебитомера не пуска достатъчно въздух и колата забиваше за секунда на 2500об и после си ускоряваше без проблем, след като компютъра каза дебитомер-сложих неговия и компютъра каза е това е вече друго нещо и колата почна да върви повече и гадното забиване го нямаше :!: Та в тая връзка мога отговорно в качеството си на потребител и опитващ се да помага на съфорумците си човек, че дебитомера се засича в движение, още повече, че самата програма показва стойностите какви трябва да са и какви са всъщтност, тъй че слушайте VRPerformance и няма да сгрешите :yes:

за колегата който се чуди как става, ами с лаптоп и по-дълъг кабел, просто няма проблем, нищо че буксата е в двигателният отсег :?: :!:

Блажени са вярващите .....
това какво трябва да означава?мога да ти кажа че и двата метода са ми ясни,като този който си мислиш ти,се прави като се подава газ на определи обороти и се задържа на тях,след това се дава на по-високи като пак се задаржа....но този метод никак не е приложим в автомобилите с турбо,можеш да си го ползваш само на бензиновите атмосферки....турбо автомобил неможеш да накараш да работи на празен ход така както работи под товар и само в движение можеш да накараш турбото да надува като хората,перката на студения охлюв на турбото от високите обороти които се развърта турбото си прави самозасмукване от това следва че ще преминава и много повече въздух през дебитомера който той трябва да отчете,честно казано незнам и неме интересува как са работели едно време в бмв,но аз лично използвам метода в движение,като искам да разбера как е дебитомера,турбинката,клапана за турбото и още....

на мен колега недей ми обяснява кое как работи няма нужда просто и това че ти го тестваш така не значи че преебан дебитомер или турбина не могат да се хванат и на място не откривате топлата вода момчета

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 87
Регистриран на: 6.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е91 330xd
Мечтае да кара: M6 Grand Coupe

Мнение от sider23 » 26 Юни 2009, 20:29

колеги,
съжалявам за оф-топика, но всички говорите за проблеми с дебитомерите при 320д, 136 кс....

мога ли да попитам, дали тези проблеми са характерни и за 320д, 150 кс.??? и дали бавното набиране е признак на прецакан дебитомер???


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 26 Юни 2009, 20:41

sider23 написа:колеги,
съжалявам за оф-топика, но всички говорите за проблеми с дебитомерите при 320д, 136 кс....

мога ли да попитам, дали тези проблеми са характерни и за 320д, 150 кс.??? и дали бавното набиране е признак на прецакан дебитомер???


колега говорим за ДЕБИТОМЕР.... може и на форд фиеста там пак е дебитомер :). Т.е да може да е прецакан

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 87
Регистриран на: 6.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е91 330xd
Мечтае да кара: M6 Grand Coupe

Мнение от sider23 » 26 Юни 2009, 20:46

колега,
благодаря за бързия отговор...
въпроса ми бе продиктуван от факта, че моя е с друг номер от тези, които съм виждал да дават като проблемни....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Мнение от VRPerformance » 26 Юни 2009, 21:08

anzak написа:
VRPerformance написа:
anzak написа:
bad_bad_boy написа:сега момчета, ай малко да оставим хората които с това си изкарват хляба да се изкажат по темата, все пак го правят на добра воля и можем да понаучим нещо :!: от личният ми опит с 320д-136кс мога да споделя, че дебитомера се хваща точно в движение има дори тема от 35/40 сраници в които се обсъжда проблема :!: В Русе аз ходих при колега от форума-VRPerformance, за който само добро мога да кажа, прави ми няколко пъти диагностика, дори свали дебитомера от своята си 320д-136кс и карах с него 2дни, за да разберем има ли подобрение, тъй като при диагностиката излизаше, че дебитомера не пуска достатъчно въздух и колата забиваше за секунда на 2500об и после си ускоряваше без проблем, след като компютъра каза дебитомер-сложих неговия и компютъра каза е това е вече друго нещо и колата почна да върви повече и гадното забиване го нямаше :!: Та в тая връзка мога отговорно в качеството си на потребител и опитващ се да помага на съфорумците си човек, че дебитомера се засича в движение, още повече, че самата програма показва стойностите какви трябва да са и какви са всъщтност, тъй че слушайте VRPerformance и няма да сгрешите :yes:

за колегата който се чуди как става, ами с лаптоп и по-дълъг кабел, просто няма проблем, нищо че буксата е в двигателният отсег :?: :!:

Блажени са вярващите .....
това какво трябва да означава?мога да ти кажа че и двата метода са ми ясни,като този който си мислиш ти,се прави като се подава газ на определи обороти и се задържа на тях,след това се дава на по-високи като пак се задаржа....но този метод никак не е приложим в автомобилите с турбо,можеш да си го ползваш само на бензиновите атмосферки....турбо автомобил неможеш да накараш да работи на празен ход така както работи под товар и само в движение можеш да накараш турбото да надува като хората,перката на студения охлюв на турбото от високите обороти които се развърта турбото си прави самозасмукване от това следва че ще преминава и много повече въздух през дебитомера който той трябва да отчете,честно казано незнам и неме интересува как са работели едно време в бмв,но аз лично използвам метода в движение,като искам да разбера как е дебитомера,турбинката,клапана за турбото и още....

на мен колега недей ми обяснява кое как работи няма нужда просто и това че ти го тестваш така не значи че преебан дебитомер или турбина не могат да се хванат и на място не откривате топлата вода момчета
само неми се карай ако обичаш...с твойте заядливите постове неми се занимава и нямам намерение да споря...написъл съм го разбираемо,че аз използвам метода в движение,за мен е ефикасен....никаде несъм писал че съм открил топлата вода,но несъм като тебе само да критикувам,ако имаш нещо да обесниш за методите,та да се придържаме към темата го направи,ако нямаш какво да кажеш си замълчи :idea:


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 26 Юни 2009, 21:27

подкрепям мнението на VRPerformance ..... както и на WALL

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 17.10.2007
Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: F10 525d AT

Мнение от Jenerala » 26 Юни 2009, 21:43

Не знам дали става въпрос за друга букса, но при мен тази в която се закача за да се чете колата е в купето под малката жабка в ляво от волана.
Когато го мерихме, ме убедиха да пробваме да го изчистим със някакъв спрей щото при някой си дало голям резултат и аз се съгласих, карам я вече 2-3дена и поне засега не е забивала на 2500об. макар че тя по принцип рядко го правеше ако има промяна ще пиша. :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 26 Юни 2009, 21:52

VRPerformance написа:
anzak написа:
VRPerformance написа:
anzak написа:
bad_bad_boy написа:сега момчета, ай малко да оставим хората които с това си изкарват хляба да се изкажат по темата, все пак го правят на добра воля и можем да понаучим нещо :!: от личният ми опит с 320д-136кс мога да споделя, че дебитомера се хваща точно в движение има дори тема от 35/40 сраници в които се обсъжда проблема :!: В Русе аз ходих при колега от форума-VRPerformance, за който само добро мога да кажа, прави ми няколко пъти диагностика, дори свали дебитомера от своята си 320д-136кс и карах с него 2дни, за да разберем има ли подобрение, тъй като при диагностиката излизаше, че дебитомера не пуска достатъчно въздух и колата забиваше за секунда на 2500об и после си ускоряваше без проблем, след като компютъра каза дебитомер-сложих неговия и компютъра каза е това е вече друго нещо и колата почна да върви повече и гадното забиване го нямаше :!: Та в тая връзка мога отговорно в качеството си на потребител и опитващ се да помага на съфорумците си човек, че дебитомера се засича в движение, още повече, че самата програма показва стойностите какви трябва да са и какви са всъщтност, тъй че слушайте VRPerformance и няма да сгрешите :yes:

за колегата който се чуди как става, ами с лаптоп и по-дълъг кабел, просто няма проблем, нищо че буксата е в двигателният отсег :?: :!:

Блажени са вярващите .....
това какво трябва да означава?мога да ти кажа че и двата метода са ми ясни,като този който си мислиш ти,се прави като се подава газ на определи обороти и се задържа на тях,след това се дава на по-високи като пак се задаржа....но този метод никак не е приложим в автомобилите с турбо,можеш да си го ползваш само на бензиновите атмосферки....турбо автомобил неможеш да накараш да работи на празен ход така както работи под товар и само в движение можеш да накараш турбото да надува като хората,перката на студения охлюв на турбото от високите обороти които се развърта турбото си прави самозасмукване от това следва че ще преминава и много повече въздух през дебитомера който той трябва да отчете,честно казано незнам и неме интересува как са работели едно време в бмв,но аз лично използвам метода в движение,като искам да разбера как е дебитомера,турбинката,клапана за турбото и още....

на мен колега недей ми обяснява кое как работи няма нужда просто и това че ти го тестваш така не значи че преебан дебитомер или турбина не могат да се хванат и на място не откривате топлата вода момчета
само неми се карай ако обичаш...с твойте заядливите постове неми се занимава и нямам намерение да споря...написъл съм го разбираемо,че аз използвам метода в движение,за мен е ефикасен....никаде несъм писал че съм открил топлата вода,но несъм като тебе само да критикувам,ако имаш нещо да обесниш за методите,та да се придържаме към темата го направи,ако нямаш какво да кажеш си замълчи :idea:

ми да мога да ти обясня първо никой не те питал за да седнеш да ми се правиш на голям разбирач просто с миленик поспорихме и ти взе да даваш компетентни мнения пък колите ако искаш и по телепатия си ги диагностицирай все ми е тая за друго не се сещам

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Мнение от VRPerformance » 26 Юни 2009, 22:16

anzak написа:
VRPerformance написа:
anzak написа:
VRPerformance написа:
anzak написа:
bad_bad_boy написа:сега момчета, ай малко да оставим хората които с това си изкарват хляба да се изкажат по темата, все пак го правят на добра воля и можем да понаучим нещо :!: от личният ми опит с 320д-136кс мога да споделя, че дебитомера се хваща точно в движение има дори тема от 35/40 сраници в които се обсъжда проблема :!: В Русе аз ходих при колега от форума-VRPerformance, за който само добро мога да кажа, прави ми няколко пъти диагностика, дори свали дебитомера от своята си 320д-136кс и карах с него 2дни, за да разберем има ли подобрение, тъй като при диагностиката излизаше, че дебитомера не пуска достатъчно въздух и колата забиваше за секунда на 2500об и после си ускоряваше без проблем, след като компютъра каза дебитомер-сложих неговия и компютъра каза е това е вече друго нещо и колата почна да върви повече и гадното забиване го нямаше :!: Та в тая връзка мога отговорно в качеството си на потребител и опитващ се да помага на съфорумците си човек, че дебитомера се засича в движение, още повече, че самата програма показва стойностите какви трябва да са и какви са всъщтност, тъй че слушайте VRPerformance и няма да сгрешите :yes:

за колегата който се чуди как става, ами с лаптоп и по-дълъг кабел, просто няма проблем, нищо че буксата е в двигателният отсег :?: :!:

Блажени са вярващите .....
това какво трябва да означава?мога да ти кажа че и двата метода са ми ясни,като този който си мислиш ти,се прави като се подава газ на определи обороти и се задържа на тях,след това се дава на по-високи като пак се задаржа....но този метод никак не е приложим в автомобилите с турбо,можеш да си го ползваш само на бензиновите атмосферки....турбо автомобил неможеш да накараш да работи на празен ход така както работи под товар и само в движение можеш да накараш турбото да надува като хората,перката на студения охлюв на турбото от високите обороти които се развърта турбото си прави самозасмукване от това следва че ще преминава и много повече въздух през дебитомера който той трябва да отчете,честно казано незнам и неме интересува как са работели едно време в бмв,но аз лично използвам метода в движение,като искам да разбера как е дебитомера,турбинката,клапана за турбото и още....

на мен колега недей ми обяснява кое как работи няма нужда просто и това че ти го тестваш така не значи че преебан дебитомер или турбина не могат да се хванат и на място не откривате топлата вода момчета
само неми се карай ако обичаш...с твойте заядливите постове неми се занимава и нямам намерение да споря...написъл съм го разбираемо,че аз използвам метода в движение,за мен е ефикасен....никаде несъм писал че съм открил топлата вода,но несъм като тебе само да критикувам,ако имаш нещо да обесниш за методите,та да се придържаме към темата го направи,ако нямаш какво да кажеш си замълчи :idea:

ми да мога да ти обясня първо никой не те питал за да седнеш да ми се правиш на голям разбирач просто с миленик поспорихме и ти взе да даваш компетентни мнения пък колите ако искаш и по телепатия си ги диагностицирай все ми е тая за друго не се сещам
ти някаде виждаш ли на миленник ника в цитатите?несе меся във вашия спор :idea: меся се в мненията който ме засягат,Bad_bad_boy го е написал ПАК повтарям четливо,а ти си вкарал някав заядлив пост на който аз ти зададох въпрос и написах това което мисля по темата :idea: а ти като можеш да обесниш нещо го направи за форума,защото никаде несъм казал че искам на мен лично да ми го обесниш,нито искам нито имам нужда,отсега ти казвам че няма да го коментирам квото и да напишеш и колкото и грешно да е....и последно на нас също ни е все тая че ти си недоволен.... и немисля да ти отговарям повече,все пак по-умния отстъпва :D

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook