Проблем-максимално 140 км/ч
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- ThE BeAsT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 457
- Регистриран на: 26.11.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320d, 330xd
- Мечтае да кара: M4
unison написа:А защо темата се се обърна и насочи "Кой колко вдига" , знаете ,че има много фактори , дори и размера на гумите.Така че тва със скороста е абсолютно относително.
Ами защото просто е невъзможно 230 с тази машинка сток ... и ми стана интересно ... а и без да се обиждаме, просто не ме ми е приятно ( а предполагам и на другите) да чета неверни неща
А, че не сме по темата да така е и казах сори за оффа ... ама не издържах

И още 1 въпрос ... защото не съм я пържил над 4400 оборота ... нали уж има ограничител на 4500 ??? как действа ... ?
- ThE BeAsT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 457
- Регистриран на: 26.11.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320d, 330xd
- Мечтае да кара: M4
Смел човек си ти
аз не съм пробвал де ... ама знам, че имат ограничител на 4500 ... освен ако не са махани ...

- Rundev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 736
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: мадамите да крещят :)
- cfk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 6.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
- Мечтае да кара: BMW
Днес и на мен ми направи същия проблем
Ускорява добре на ниските предавки, но на 5та като дам газ набира до към 140-150, тогава спира и все едно не достига гориво, даже започва бавно да намалява
И понеже колегата kmet не е писал как си е решил проблема, въпроса ми е последно дебитомер или клапанче





- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
турбото ти пренадува,а ЕКУ-то го отчита като грешка единствено като си натиснал педала на газта докрай и си го задържал за над 10 или повече секунди,тогава записва грешка и лимитира горивото на 25мг за цикъл и от там икономайзера няма как да отиде нагоре,проблема ти е в клапана който управлява геометрията или самата геометрия ти е зацапана и блокира,проверете и вакууми-те към турбото и управлението муkmet написа:Благодаря, насочил съм се и аз към дебитомер или клапан.Много безаварийни на всички Ви.
Да попитам още нещо.Защо фаровете ми не винаги при включване се движат/тестват/?От врътката няма проблем.Имали случаи, при които те не се тестват самит?

Последна промяна VRPerformance на 20 Юни 2009, 22:17, променена общо 1 път
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
така е недостига гориво...ЕКУ-то го лимитира,понеже превантивно спира турбината(зада несе счупи) и ако горивото си остане със същите милиграми,колата ще пуши като локомотивcfk написа:Днес и на мен ми направи същия проблемУскорява добре на ниските предавки, но на 5та като дам газ набира до към 140-150, тогава спира и все едно не достига гориво,

- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
VRPerformance написа:така е недостига гориво...ЕКУ-то го лимитира,понеже превантивно спира турбината(зада несе счупи) и ако горивото си остане със същите милиграми,колата ще пуши като локомотивcfk написа:Днес и на мен ми направи същия проблемУскорява добре на ниските предавки, но на 5та като дам газ набира до към 140-150, тогава спира и все едно не достига гориво,
+1
А дебитомера не е проблем за това че не вдига повече от 140. Може да набира бавно но поне 190 би трябвало да ги направи. както каза колегата проблема в геометрията на турбото или някой клапан

Но за всеки случай откачи си дебитомера и пробвай пак. Ако пак я докараш до 140. Търси проблеа по управлението на турбото
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
НЕ,не е проблема в дебитомераmilennyc написа:VRPerformance написа:така е недостига гориво...ЕКУ-то го лимитира,понеже превантивно спира турбината(зада несе счупи) и ако горивото си остане със същите милиграми,колата ще пуши като локомотивcfk написа:Днес и на мен ми направи същия проблемУскорява добре на ниските предавки, но на 5та като дам газ набира до към 140-150, тогава спира и все едно не достига гориво,
+1
А дебитомера не е проблем за това че не вдига повече от 140. Може да набира бавно но поне 190 би трябвало да ги направи. както каза колегата проблема в геометрията на турбото или някой клапан![]()
Но за всеки случай откачи си дебитомера и пробвай пак. Ако пак я докараш до 140. Търси проблеа по управлението на турбото

- dinko_82
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: stara zagora
- Пол: Мъж
- Кара: e39 530d e30 m50b25 e30 m40b16
аз имам същиа проблем като на колегата cfk и същите симптоми дори преди два дни ми се пръсна марк4а от турбото към кулера дали е от ел. клапана на турбото 

- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
нормално е да се пръсне,все пак пренадуваdinko_82 написа:аз имам същиа проблем като на колегата cfk и същите симптоми дори преди два дни ми се пръсна марк4а от турбото към кулера дали е от ел. клапана на турбото


П.с но на тези който имат този проблем,мога да им кажа на ЛС какво да направят и да им спестя около 130лв

- cfk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 6.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
- Мечтае да кара: BMW
Днес опитах да сваля ел.клапана за вакума на турбото, тук благодаря та колегата VRPerformance за съветите, но не успях да развия болтовете с които е хванат
Обаче ето какво ми направи впечатление
:
Лостчето на уейстгейта има ход но съвсем малък, на снимката се вижда до къде се издърпва максимум, преди не беше така. Та въпроса ми е при това положение възможно ли е ел.клапана да е малко прецакан, т.е. работи ама не както трябва или проблема е слаб вакум или прецакана мембрана на уейстгейта




Лостчето на уейстгейта има ход но съвсем малък, на снимката се вижда до къде се издърпва максимум, преди не беше така. Та въпроса ми е при това положение възможно ли е ел.клапана да е малко прецакан, т.е. работи ама не както трябва или проблема е слаб вакум или прецакана мембрана на уейстгейта


- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Хода на лостчето трябва да е 9-11мм,то си е нагласено от завода как трябва да баде и ако е разбутан значи там ти е проблема,трябва да го варнеш обратно както е било за да се оправи проблема и да спре да пренадува,Клапана няма да е развален от това,той си се разваля от времето,засега направи това което ти казах и виж как ще е колата ако пак има проблем,тогава трябва да се регулира наново лостчето.
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани