Проблем-максимално 140 км/ч

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 457
Регистриран на: 26.11.2008
Пол: Мъж
Кара: e46 320d, 330xd
Мечтае да кара: M4

Мнение от ThE BeAsT » 05 Май 2009, 23:48

unison написа:А защо темата се се обърна и насочи "Кой колко вдига" , знаете ,че има много фактори , дори и размера на гумите.Така че тва със скороста е абсолютно относително.

Ами защото просто е невъзможно 230 с тази машинка сток ... и ми стана интересно ... а и без да се обиждаме, просто не ме ми е приятно ( а предполагам и на другите) да чета неверни неща
А, че не сме по темата да така е и казах сори за оффа ... ама не издържах :)
И още 1 въпрос ... защото не съм я пържил над 4400 оборота ... нали уж има ограничител на 4500 ??? как действа ... ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Пловдив

Мнение от unison » 06 Май 2009, 14:52

Ами от тука идва явно и разликата , вкарвал съм я спокойно и в 5000 оборота и нищо не ме е спирало.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 457
Регистриран на: 26.11.2008
Пол: Мъж
Кара: e46 320d, 330xd
Мечтае да кара: M4

Мнение от ThE BeAsT » 06 Май 2009, 17:13

Смел човек си ти :) аз не съм пробвал де ... ама знам, че имат ограничител на 4500 ... освен ако не са махани ...

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 21.01.2009

Мнение от Горан » 07 Май 2009, 11:16

при мен на 220 е на 4500 оборота, не сам напавал повече..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 736
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: мадамите да крещят :)

Мнение от Rundev » 07 Май 2009, 12:31

И от мен един дебитомер :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Пловдив

Мнение от unison » 07 Май 2009, 15:04

Вземи на заем от някой , един ел. клапан на турбото , сложи го и резултата ще е налице.Поне лесно се подменя , има два маркуча и един болт.:)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 6.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
Мечтае да кара: BMW

Мнение от cfk » 20 Юни 2009, 19:28

Днес и на мен ми направи същия проблем :confused: Ускорява добре на ниските предавки, но на 5та като дам газ набира до към 140-150, тогава спира и все едно не достига гориво, даже започва бавно да намалява :evil: И понеже колегата kmet не е писал как си е решил проблема, въпроса ми е последно дебитомер или клапанче :roll: :?:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Мнение от VRPerformance » 20 Юни 2009, 22:12

kmet написа:Благодаря, насочил съм се и аз към дебитомер или клапан.Много безаварийни на всички Ви.
Да попитам още нещо.Защо фаровете ми не винаги при включване се движат/тестват/?От врътката няма проблем.Имали случаи, при които те не се тестват самит?
турбото ти пренадува,а ЕКУ-то го отчита като грешка единствено като си натиснал педала на газта докрай и си го задържал за над 10 или повече секунди,тогава записва грешка и лимитира горивото на 25мг за цикъл и от там икономайзера няма как да отиде нагоре,проблема ти е в клапана който управлява геометрията или самата геометрия ти е зацапана и блокира,проверете и вакууми-те към турбото и управлението му :idea:
Последна промяна VRPerformance на 20 Юни 2009, 22:17, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Мнение от VRPerformance » 20 Юни 2009, 22:15

cfk написа:Днес и на мен ми направи същия проблем :confused: Ускорява добре на ниските предавки, но на 5та като дам газ набира до към 140-150, тогава спира и все едно не достига гориво,
така е недостига гориво...ЕКУ-то го лимитира,понеже превантивно спира турбината(зада несе счупи) и ако горивото си остане със същите милиграми,колата ще пуши като локомотив ;)


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 20 Юни 2009, 22:35

VRPerformance написа:
cfk написа:Днес и на мен ми направи същия проблем :confused: Ускорява добре на ниските предавки, но на 5та като дам газ набира до към 140-150, тогава спира и все едно не достига гориво,
така е недостига гориво...ЕКУ-то го лимитира,понеже превантивно спира турбината(зада несе счупи) и ако горивото си остане със същите милиграми,колата ще пуши като локомотив ;)



+1

А дебитомера не е проблем за това че не вдига повече от 140. Може да набира бавно но поне 190 би трябвало да ги направи. както каза колегата проблема в геометрията на турбото или някой клапан :idea:
Но за всеки случай откачи си дебитомера и пробвай пак. Ако пак я докараш до 140. Търси проблеа по управлението на турбото

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Мнение от VRPerformance » 20 Юни 2009, 22:48

milennyc написа:
VRPerformance написа:
cfk написа:Днес и на мен ми направи същия проблем :confused: Ускорява добре на ниските предавки, но на 5та като дам газ набира до към 140-150, тогава спира и все едно не достига гориво,
така е недостига гориво...ЕКУ-то го лимитира,понеже превантивно спира турбината(зада несе счупи) и ако горивото си остане със същите милиграми,колата ще пуши като локомотив ;)



+1

А дебитомера не е проблем за това че не вдига повече от 140. Може да набира бавно но поне 190 би трябвало да ги направи. както каза колегата проблема в геометрията на турбото или някой клапан :idea:
Но за всеки случай откачи си дебитомера и пробвай пак. Ако пак я докараш до 140. Търси проблеа по управлението на турбото
НЕ,не е проблема в дебитомера :)

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: stara zagora
Пол: Мъж
Кара: e39 530d e30 m50b25 e30 m40b16

Мнение от dinko_82 » 20 Юни 2009, 22:59

аз имам същиа проблем като на колегата cfk и същите симптоми дори преди два дни ми се пръсна марк4а от турбото към кулера дали е от ел. клапана на турбото :help:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Мнение от VRPerformance » 20 Юни 2009, 23:09

dinko_82 написа:аз имам същиа проблем като на колегата cfk и същите симптоми дори преди два дни ми се пръсна марк4а от турбото към кулера дали е от ел. клапана на турбото :help:
нормално е да се пръсне,все пак пренадува ;) няколко мнение п-нагоре писах каде може да е проблема,но несъм ясновидец и да ти кажа смени това или онова без да погледна колата ;)

П.с но на тези който имат този проблем,мога да им кажа на ЛС какво да направят и да им спестя около 130лв ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 6.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
Мечтае да кара: BMW

Мнение от cfk » 22 Юни 2009, 20:42

Днес опитах да сваля ел.клапана за вакума на турбото, тук благодаря та колегата VRPerformance за съветите, но не успях да развия болтовете с които е хванат :confused: Обаче ето какво ми направи впечатление :shock: :
Изображение

Лостчето на уейстгейта има ход но съвсем малък, на снимката се вижда до къде се издърпва максимум, преди не беше така. Та въпроса ми е при това положение възможно ли е ел.клапана да е малко прецакан, т.е. работи ама не както трябва или проблема е слаб вакум или прецакана мембрана на уейстгейта :?: :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Мнение от VRPerformance » 22 Юни 2009, 21:56

Хода на лостчето трябва да е 9-11мм,то си е нагласено от завода как трябва да баде и ако е разбутан значи там ти е проблема,трябва да го варнеш обратно както е било за да се оправи проблема и да спре да пренадува,Клапана няма да е развален от това,той си се разваля от времето,засега направи това което ти казах и виж как ще е колата ако пак има проблем,тогава трябва да се регулира наново лостчето.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook