Размисли върху живот на ГНП и Турбо
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Моята също е от Италия до колкото знам, та по КМ я взех на 162к а като я закачихме отначало на диагностиката показа колкото и на километража разлика 1 км
но след това някакъв друг тест мина също от диагностиката и показа : mileage : 200200
турбинката явно ми беше тръгнала и след леко ПТП си отиде
След смяната на турбото маслата и филтрите на горивния филтер пишеше 2001 от когато си е кола дефакто, та мисълта ми е че вс си е до поддръжка и начин на употреба.




турбинката явно ми беше тръгнала и след леко ПТП си отиде

След смяната на турбото маслата и филтрите на горивния филтер пишеше 2001 от когато си е кола дефакто, та мисълта ми е че вс си е до поддръжка и начин на употреба.
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Моята е внос от италия и километража сочи 357к(сечеше) и се оказа на толкова след различни тестове,но...всичко беше сменено,ходова част ,амортесьори и тн.Даже алтернатора беше правен(после ходих на тукашен майстор и се оказа че е правен ,но проблема идваше от силовият кабел дето влиза в алтернатора)
Колата нито пуши нито изпушва,пали и работи супер равномерно(да не и е уроки)
Един наш автопродавач беше внесал една 525ТДС 1998 г. и на километража и беше написал 180к,обаче ми се похвали че всъщност колата била на 450к и че цялата му сервизна книжка била изписана,даже са му добавяли страници...
Колата беше като чисто нова,всичко сменено,помпи,ходова част,турбо ,абе всичко и само в БМВ в италия,исках да я купя,ама не ми свали от цената,иначе беше перфектна,просто много гледана кола,километрите нямаха значение
Колата нито пуши нито изпушва,пали и работи супер равномерно(да не и е уроки)
Един наш автопродавач беше внесал една 525ТДС 1998 г. и на километража и беше написал 180к,обаче ми се похвали че всъщност колата била на 450к и че цялата му сервизна книжка била изписана,даже са му добавяли страници...
Колата беше като чисто нова,всичко сменено,помпи,ходова част,турбо ,абе всичко и само в БМВ в италия,исках да я купя,ама не ми свали от цената,иначе беше перфектна,просто много гледана кола,километрите нямаха значение
ами да ама какво да се прави такива са ни джамбазите във това число включвам и моята нищо че точно този приятел ми я продаде той си ми каза че не е пипал километража но си ми каза не вярвай на тези километри дето ги пише че със сигурност жабаря я е върнал просто не може дизел на 7 години да е на 160000 километра аз за това исках да ви кажа че изобщо не е сигурно че са ви на тези километри защото и във италия ги връщат
BMW 320 D
- kaspar_ivo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 27.06.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 318i
Ами аз мога да си изкажа мнението че според мен един италианец или германец няма значение къв е си купува Дизел защото му излиза по евтина нафтата тъй като 100% минават по 2-3к км на седмица. Но да го сметнем че минават по 4к на месец... това са около 48к на година умножете го по ...8-9 години и горе долу занете на колко Км са ви колите. Според мен това е реалността и не искам да натоварвам никой с моето мнение ама Дизел... на 150к.. на 8-9 години
тва в гаража ли е седял?! 


20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани