проблем,същите признаци като развален дебитомер

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Мнение от oci » 10 Мар 2009, 13:51

това не е филтър а клапан и за да го провериш когато работи колата отвори капачката за наливане на масло на двигателя ако прави вакуум значи клапана е заминал и затова ти тресе на ниски обороти нормално от там е да духа а не да смуче именно този клапа обезвъздушава картера на двигателя. :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 4.07.2007
Местоположение: варна

Мнение от radenko » 19 Апр 2009, 20:24

моля да обясниш по подробно това с отварянето на капачката и какво значи да прави вакум и как трябва да е нормално

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 13.09.2009

отговор

Мнение от indocile » 13 Сеп 2009, 17:20

Погледни на диагностиката сигнала за детонация.При мен беше проблемът от датчиците и колата се спъваше и аванса тракаше.Имах замърсена букса и от там бъркаше горивната смес и само с много леко подаване на газ успявах да тръгна без да забие.В Бош имат абсолютна диагностика .Гаражните сервизи използват орязяни версии на програмите.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 13.09.2009

отговор

Мнение от indocile » 13 Сеп 2009, 17:23

Погледни на диагностиката сигнала за детонация.При мен беше проблемът от датчиците и колата се спъваше и аванса тракаше.Имах замърсена букса и от там бъркаше горивната смес и само с много леко подаване на газ успявах да тръгна без да забие.В Бош имат абсолютна диагностика .Гаражните сервизи използват орязяни версии на програмите.

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook