Защо ми е толкова шумна колата??
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- zlatina_zz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 12.09.2008
- Местоположение: ...в хармония
- Пол: Жена
brabusbg написа:
За маслото наистина не знам - просто все така ме съветват за 5W-40. Аз утре треба да сменям масло.. не знам ако трябва да си взема 10W-40.
Ще сменя и филтъра на картерните газове.
яВНО тези дето те съветват са толкоз разбирачи колега.Като стъпка номер едно аз бих сменила с 10В и после това,което е писал kubica по ред на номерата може да хвърлиш едно око.Но ако не можеш да се справиш сам ,влизай в бокса да видят корифеите,щото това тракането кофти история е верно..
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
значи проблемите ти за по-високия шум са няколко според мен,първо смени маслото с 10в-40(аз съм първи собственик на колата и е на 215хил км. и карам с точно такова масло,оригинал на бмв),второ щом ти е опушено около меката връзка директно сменяй,трето това че си махнал кат-а допринася за по-висок шум,четвърто трябва да отидеш при някой дизелджия да ти види центровката на помпата,понеже това тракане което говориш(без да го чуя,немога да кажа с точност) си мисля че е от по-голям аванс....brabusbg написа:zlatina_zz написа:Колега , на 250 000 км автомобил с 5W40( и то фалшив Кастрол-както казваш) това си е абсурд!Ти сигурен ли си ,че е на 250 000?Първи собственик ли си ?Да не говорим ,че ти го гори..Не мислиш ли ,че е време да преминеш на 10В40?
Втори собственик съм на колата, на 250 000 е, така ми излезеха реалните километри като я вързаха на компютър или не знам си там по какъв начин, иначе на километража си пише 170 000км.
За маслото наистина не знам - просто все така ме съветват за 5W-40. Аз утре треба да сменям масло.. не знам ако трябва да си взема 10W-40.
Ще сменя и филтъра на картерните газове.
Меката връзка я гледаха понеже и на мен ми се струва че шуми от там и ми казаха че е съвсем леко опушена но не изпускало от никъде.
След свалянето (изкормването) на катализатора определено стана малко по шумна колата. Има ли някакво гърне или.. не знам какво което може да се сложи на мястото на катализатора за да убере този шум?
А не разбрах от всичко горе писано - това силно и отчетливо тракане на дизела от какво може да е породено??
- zlatina_zz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 12.09.2008
- Местоположение: ...в хармония
- Пол: Жена
[quote="VRPerformance"]..четвърто трябва да отидеш при някой дизелджия да ти види центровката на помпата,понеже това тракане.. [quote]
ето.. ,значи е възможно и от това да е ,което предположих и аз..
ето.. ,значи е възможно и от това да е ,което предположих и аз..

- kubica
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: 15.12.2008
- Местоположение: в работата, в интернет и в колата...
- Пол: Мъж
- Кара: E90 318i 143PS
- Мечтае да кара: 516xd ако го изобретят
да, възможно е. центровка на помпа обаче не може от само себе си да се размести, ако не я пипа някой. най-често е свързано с износена (удължена или хлабава) ангренажна верига, или т.6 от написаните по-рано причини. 

- brabusbg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 355
- Регистриран на: 1.06.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E60 520d LCI
- Мечтае да кара: Самолет
Aми мисля че.. нещата се систематизираха вече... са ясни: Мека връзка, Верига и Центровка на помпата.
Някой ако има идея нека каже какво гърне или.. не нзма какво да се сложи на мястото на катализатора??? Че и това свирене през ауспуха и то как дразни!
Някой ако има идея нека каже какво гърне или.. не нзма какво да се сложи на мястото на катализатора??? Че и това свирене през ауспуха и то как дразни!

- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
свиренето през ауспуха ти е свиренето от турбото,чуваш директно него...brabusbg написа:Aми мисля че.. нещата се систематизираха вече... са ясни: Мека връзка, Верига и Центровка на помпата.
Някой ако има идея нека каже какво гърне или.. не нзма какво да се сложи на мястото на катализатора??? Че и това свирене през ауспуха и то как дразни!
- zlatina_zz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 12.09.2008
- Местоположение: ...в хармония
- Пол: Жена
brabusbg написа:Aми мисля че.. нещата се систематизираха вече... са ясни: Мека връзка, Верига и Центровка на помпата.
и масло колега и масло!10В40,да не забравиш утре..,че съветниците пак ше ти натикат 5в..
- Archangel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2337
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20 с ръкавици
- Мечтае да кара: Spitfire
zlatina_zz написа:brabusbg написа:Aми мисля че.. нещата се систематизираха вече... са ясни: Мека връзка, Верига и Центровка на помпата.
и масло колега и масло!10В40,да не забравиш утре..,че съветниците пак ше ти натикат 5в..
Те съветниците не грешат. Такова е маслото. По ЕТК и по ТИС препоръчителните масла за Е46 са 5/10W40. Вярно си е, че като си "преполови" колата живота(смятай към 200 000км.) е добре да се смени с по-гъсто масло, което да запълни механичните луфтове по двигателя.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
- zlatina_zz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 12.09.2008
- Местоположение: ...в хармония
- Пол: Жена
Archangel написа:
Такова е маслото.
.., което да запълни механичните луфтове по двигателя.
какова?
Ми точно де,говорим за едно и също .Тя колата му е на 250 000,що да не сложи 10В?
- brabusbg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 355
- Регистриран на: 1.06.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E60 520d LCI
- Мечтае да кара: Самолет
VRPerformance написа:свиренето през ауспуха ти е свиренето от турбото,чуваш директно него...
Eхеее ти съвсем в шах ме хвърли! Сериозен ли си! Това за първи път го чувам, просто си мислих че е някакво завихряне като го няма катализатора.
Кво идва сега - да свалям и турбината да я ремонтирам??
А по принцип тя се чува съвсем слабо.

- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
сериозен съм,ама това си е нормално да се чува като го няма катализатора несе плаши,даже като е студена забележи че може да се чува и по-силно....това нее признак по-който да си мислиш че ти е за ремонт....brabusbg написа:VRPerformance написа:свиренето през ауспуха ти е свиренето от турбото,чуваш директно него...
Eхеее ти съвсем в шах ме хвърли! Сериозен ли си! Това за първи път го чувам, просто си мислих че е някакво завихряне като го няма катализатора.
Кво идва сега - да свалям и турбината да я ремонтирам??
А по принцип тя се чува съвсем слабо.
- gugichamp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: Оффия
- Пол: Мъж
brabusbg написа:Aми мисля че.. нещата се систематизираха вече... са ясни: Мека връзка, Верига и Центровка на помпата.
Някой ако има идея нека каже какво гърне или.. не нзма какво да се сложи на мястото на катализатора??? Че и това свирене през ауспуха и то как дразни!
Здравей,колега!Относно системата за газовете бих те посъветвал да отидеш в "Крафт" и да има кажеш да ти сложат заглушител на генерацията,тъй като се махне катализатора колата определено си става по шумна.Аз отидох при тях,тъй като бях цепнал тръбата точно преди гърнето и тракаше и тресеше,та не се търпеше.Отидох при момчетата(в Дружба) и те ми казаха,че ще ми сменят цялата тръба до гърнето,и ако искам да ми сложат заглушител.Колата ми не смятах,че е шумна,но от както го сложих,честно казано разликата е ОГРОМНА!
от свинята лебед не става...
- brabusbg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 355
- Регистриран на: 1.06.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E60 520d LCI
- Мечтае да кара: Самолет
gugichamp написа:
Здравей,колега!Относно системата за газовете бих те посъветвал да отидеш в "Крафт" и да има кажеш да ти сложат заглушител на генерацията,тъй като се махне катализатора колата определено си става по шумна.Аз отидох при тях,тъй като бях цепнал тръбата точно преди гърнето и тракаше и тресеше,та не се търпеше.Отидох при момчетата(в Дружба) и те ми казаха,че ще ми сменят цялата тръба до гърнето,и ако искам да ми сложат заглушител.Колата ми не смятах,че е шумна,но от както го сложих,честно казано разликата е ОГРОМНА!
Не съм от София, но следващите две или три седмици ще съм в София че имам работа. Та би ли ми дал по точни координати къде се намира този сервиз?

Archangel написа:zlatina_zz написа:brabusbg написа:Aми мисля че.. нещата се систематизираха вече... са ясни: Мека връзка, Верига и Центровка на помпата.
и масло колега и масло!10В40,да не забравиш утре..,че съветниците пак ше ти натикат 5в..
Те съветниците не грешат. Такова е маслото. По ЕТК и по ТИС препоръчителните масла за Е46 са 5/10W40. Вярно си е, че като си "преполови" колата живота(смятай към 200 000км.) е добре да се смени с по-гъсто масло, което да запълни механичните луфтове по двигателя.
колега,автомобила като ми е на 357к километра,да не би да е пътник вече???
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]