Обръщане на волан (десен-ляв) на E46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
61 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
PeYo написа:това е човека --->>> Предлагаме цялостна услуга - части, обръщане, стенд, обслужване и пастиране от професионалисти, с други думи - давате ни един очуk
ан автомобил с дясна дирекция - връщаме Ви чисто нов с лява дирекция, стремим се към 100% оригинален вид и го постигаме
Цените варират, зависи от автомобила, трудът е между 1000 лв. и 1600 лв. , в която цена са включени консумативите по обръ
щането, стенд, пастиране, цялостно почистване /изпиране ако времето го позволява/ , даваме гаранция за свършения труд!
***
Ей това се казва майтап....четох, четох смешки из този и подобни форуми за десни волани, обръщане и т.н. но на офертата на Митачето от Пловдив нервната ми система се ЗАШЕМЕТИ. А аз се позачудих да се смея ли да се стряскам ли, да бързам да звъня на Митака

За 1600лв може евентуално да се навие някой майстор на някоя обикновена кола като Пежо 106, Ситроен Саксо и подобни дори и сресен клас, но само за труд.
Правя умишлено отклонение от мисълтта си за да спомена, че лично аз от 10 години карам коли с десен волан, а в момента подготвяме 120 Д М Спорт за смяна на волана. Само частите са 3500лв. Не е ефтино, но на фона на бараките в БГ и качествените коли от Острова....Някой спомена за колите от Швейцария, понеже съм нов във форума и не ви знам всичките още, ще ви наричам колеги хаха за по-кратко. Та колега със "Швейцарско качество", имаш право ама не баш! Английските коли са ненадминати по поддръжка или поне бяха докато англичаните не почнаха да пускат всякакви ЛЕБЕДИ в страната си!!!
По-горе един друг колега шофьор се изказа, че шофьорите с десен волан са по-опасни. ПРАВИЛНО КОЛЕГА! И е сигурно заради опитни самоубиици зад ляв волан като теб, които отнемат предимство постоянно, не спазват знаците или карат някоя скъпа кола или джип и си мислят, че всички останали участници в движението сме длъжни да се съобразяваме с тях!
Онзи ден дори един неграмотник набор 84 ми смаза колата на Попа точно преди 5-те кюшета...."не бил видел 2-те коли до мен спрели на пешеходната пътека, а па мен ...." После някой зяпач тъп ще каже: "Ето тва беше кола с десен волан и заради това стана катастрофата"... Да да ама не, "шофьора в двустранния протокол се написа "ШОФИОР", а на дата на раждане на 2-те места имаше само цифрата 84!!! Само ще допълня, че имаше акт от преди седмица а от Новата Година имал 5 катастрофи... "Ама кво да направа батенце като не е мой буса" и аз си викам What tha fuck...
В заключение искам да кажа няколко отговорни думи по орношение на колите с десен волан:
Аз се занимавам с внос на ударени и здрави коли от Англия, мога да съдействам за смяна на волан, НАБАВЯНЕ НА ВСИЧКИ ЧАСТИ за обръщането на повечето марки, както и за авто-тенекеджийски услуги на разумни цени!!! Ако има хора интересуващи се оставям телефона си и ще допълня, че винаги имам доказателство в къщи за всичко от казаното по-горе от мен!
***
.
Колега малко по-спокойно,всеки има право на мнение и анонс.Повечето хора знаят кои са сериозните.А сега по темата Август 2008-ма се върнахме от англия с един френд който си взе 318д е46 от там.Намери си в една морга разтумбена 320д с частите и работата му стъпи на 3400 

- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Според мен-моето лично и скромно мнение е в такива теми да се изказват само хора,който или са карали или имат такива коли!Защото изказвания от сорта на"чух от един приятел "само объркват хората ,който се чудят дали си заслужава риска.Според мен не си заслужава,особенно в България-само пишман майстори.Ще дадете куп пари и пак нищо.Спомням си ,че преди време имаше един,който ми предлагаше тази"услуга" за скромната сума от 4000лв.
Аз карам кола с десен волан и честно да ви кажа нямя никакъв проблем с карането и всичко друго към него.Да наистина има разлика при изпреварване но се свиква не е така както го описват повечето-100% на сляпо!Но все пак всеки си има мнение по въпроса!

Аз карам кола с десен волан и честно да ви кажа нямя никакъв проблем с карането и всичко друго към него.Да наистина има разлика при изпреварване но се свиква не е така както го описват повечето-100% на сляпо!Но все пак всеки си има мнение по въпроса!
- The7omahawk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 10.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z3 Roadster 2.8
- Мечтае да кара: едно да беше...
Не, че ми разбира много главата, но не е ли по-добра идея да се купи едно такова
http://www.topobiavi.com/%D0%BA%D0%B0%D ... 63420.html
И да се кара с него, без да се разчовърква половината кола?
http://www.topobiavi.com/%D0%BA%D0%B0%D ... 63420.html
И да се кара с него, без да се разчовърква половината кола?

- Пепинко
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 17.02.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '02 Е46 N42B20; '99 E39 M52B20
- Мечтае да кара: ///M
clubzendo написа:Не разваляй автомобила,слагаш една камера+ хубаво 7" мониторче и си "капитан на кораб"
Камерата може да си я вържеш и към навигацията (ако я имаш) и тогава не си капитан на кораб и лично аз бих предпочел определено този вариант ако трябва да избирам.
П.П. Като си сложите цената за труд, материали и разправия...разликата в цената едва ли си заслужава. Имайте предвид, че който и да я прави, никога няма да е такава, каквато излиза от завода!

Realize..
Real eyes..
Real lies..
- g_ishkitiev
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 7.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 525d 2002год.
Re: Обръщане на волан (десен-ляв) на E46
Здравейте, тъкмо се регистрирах във форума.. надявам се скоро и аз да ставам BMW притежател
.
Темата за колите от Англия и мен ме интересува понеже имам доста познати от там и също ме блазни мисълта да си взема БМВ от там.. предимствата са - малко километри, колата не е карана с повече от 120-130. Може да си намериш кола на под 100 000км на цената на която може да намериш същия модел в БГ но вече издухана от всякъде.
Има си обаче и недостатъци - англичаните карат толкова добре колкото и приятелката ми ! пълна скръб, другият недостатък е влагата.. ако е на повечко години колата задължително е цялата ръждясала, късат се болтове после и т.н.
Според мен от там си струва да си вземеш кола, която тук е поне над 10-15х. лв. Няма смисъл да вземеш Е46, да ти излезе 5-6000лв с докарването, при положене че тук има такива за 9-10000.
Имам един приятел, той има сервиз и е обръщал на много коли воланите, т.е. те карат само такива коли - Аudi A6 Allroad , Range Rover (от новите), на БМВ са обръщали.. от него знам че на всички коли е възможно да се обръща волана. В техният сервиз всички сменени части се заменят с нови -кабели, табла, пластмаски - нищо не се преравя, удължава и т.н. Така става по-лесно , но и по-скъпо. Конкретно съм го питал за BMW E39 - мислих да си взимам едно 520i. Каза че ще струва към 5-6000лв. Така че по една проста сметка, трябва да вземеш по-скъпичка кола, че да ти излезе горе долу на сметка.
Иначе за каране с ДЕСЕН волан, дори и не си помисляйте!!! Особенно за кола като БМВ, не си струва да се отрепете за 2-3000лв спестяване. Аз карам от време на време едно Mitsubishi Pajero с обратен волан - за в града е супер. Но когато се наложи да го карам извънградско е кошмар. Добре поне, че е джип и по принцип не се кара с повече от 100-120. Колите лесно се изпреварват понеже виждаш отгоре тях, обаче като се бутнеш зад камион няма изпреварване, чакаш някой да изпреварва че да излезеш зад него.. в същото време да не пречиш и на другите отзад.
Абе гадна работа си е, освен това наистина има много голямо вероятност да се блъснеш някъде.
Иначе конкретно за Pajero-то, поне моето е направено така че да може да му се сменя волана (поне на пръв поглед) - има си дупки в рамата, така че да му преместиш кормилната кутиа и т.н.. Сигурно ще се наложи и да се сменят някой части де.. Но мен не ми се занимава да го обръщам и без това го караме рядко и предимно по нивите

Темата за колите от Англия и мен ме интересува понеже имам доста познати от там и също ме блазни мисълта да си взема БМВ от там.. предимствата са - малко километри, колата не е карана с повече от 120-130. Може да си намериш кола на под 100 000км на цената на която може да намериш същия модел в БГ но вече издухана от всякъде.
Има си обаче и недостатъци - англичаните карат толкова добре колкото и приятелката ми ! пълна скръб, другият недостатък е влагата.. ако е на повечко години колата задължително е цялата ръждясала, късат се болтове после и т.н.
Според мен от там си струва да си вземеш кола, която тук е поне над 10-15х. лв. Няма смисъл да вземеш Е46, да ти излезе 5-6000лв с докарването, при положене че тук има такива за 9-10000.
Имам един приятел, той има сервиз и е обръщал на много коли воланите, т.е. те карат само такива коли - Аudi A6 Allroad , Range Rover (от новите), на БМВ са обръщали.. от него знам че на всички коли е възможно да се обръща волана. В техният сервиз всички сменени части се заменят с нови -кабели, табла, пластмаски - нищо не се преравя, удължава и т.н. Така става по-лесно , но и по-скъпо. Конкретно съм го питал за BMW E39 - мислих да си взимам едно 520i. Каза че ще струва към 5-6000лв. Така че по една проста сметка, трябва да вземеш по-скъпичка кола, че да ти излезе горе долу на сметка.
Иначе за каране с ДЕСЕН волан, дори и не си помисляйте!!! Особенно за кола като БМВ, не си струва да се отрепете за 2-3000лв спестяване. Аз карам от време на време едно Mitsubishi Pajero с обратен волан - за в града е супер. Но когато се наложи да го карам извънградско е кошмар. Добре поне, че е джип и по принцип не се кара с повече от 100-120. Колите лесно се изпреварват понеже виждаш отгоре тях, обаче като се бутнеш зад камион няма изпреварване, чакаш някой да изпреварва че да излезеш зад него.. в същото време да не пречиш и на другите отзад.
Абе гадна работа си е, освен това наистина има много голямо вероятност да се блъснеш някъде.
Иначе конкретно за Pajero-то, поне моето е направено така че да може да му се сменя волана (поне на пръв поглед) - има си дупки в рамата, така че да му преместиш кормилната кутиа и т.н.. Сигурно ще се наложи и да се сменят някой части де.. Но мен не ми се занимава да го обръщам и без това го караме рядко и предимно по нивите

- ssound
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 31.07.2009
- Местоположение: русе
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact320тd/e30 318is
- Мечтае да кара: е30 m62b48is
Re: Обръщане на волан (десен-ляв) на E46
здравейте,пичове!искам да споделя с вас моят скромен опит в сферата на обръщането на дирекцията.аз съм собственик на бмw e46 от 3 месеца,купих си ударено такова от англия. за около 40 дни направих интервенцията.частите ми стъпаха около 2000лв.(грубо) признавам че работата се оказа повече от колкото очаквах,но при желание за работа нещата се получават
искам да се обърна към хората тук които са настроени негативно към обръщането на волан.купето на BMW е едно и също на автомобилите с лява и дясна дирекция.повечето технологични отвори,който са нужни за лявата дирекция са очертани или щамповани.или по просто казано всяко нещо си идва на мястото!!по време на работата на няколко пъти си казвах "повече няма да се хвана с тоя х.." но няма по голямо удовлетворение от това да видиш работата си завършена и да обърнеш едно кръгче седнал отляво!! 


- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: Обръщане на волан (десен-ляв) на E46
моето мнение че на е46 не си заслужава,щото цената на която ше я вземеш и докараш е около 3500-5000 лв, след това дори и да е възможно обръщането ще е около 2500-3500 зависи от обяви и тем подобни и кво стана 10000 то за десет може си вземеш нормална,десния волан е за хора които немога да отделят и нямат възможност за ляв а им се кара хубава кола 


Re: Обръщане на волан (десен-ляв) на E46
еми с обръщането ако ти седне 5-6000 си е далавера на фона на 10000лв все пак....спестяваш някакви си 4-5000лв....и аз съм се замислял защото имам приятел който обаче си кара един Опел с десен волан...но при положение че имам Е46 може да взема фейс,което е с по-малко години да си прехвърля това което ми трябва от моята и да си я продам остатъка на части горе-долу ще излезе нещо сносно....
- Rundev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 736
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: мадамите да крещят :)
Re: Обръщане на волан (десен-ляв) на E46
Чета глупости,глупости и пак глупости от всички.Карам десен волан от 1 година.Плъзгам го и му строшавам кокалите много по добре от хора с леви волани примерно.Та проблем изобщо не е да караш десен волан,то е като все едно никога не сте се качвали на ляв и за пръв път сядате зад десен.Левия след това ще ви изглежда по същия начин както в момента си мислите че е десния.Както и да е,относно обръщането сте се интересували много малко защото нямате такива коли а аз имам отдавана и преди това съм се интересувал.Обръщането няма никаква философия,ако наистина се поинтересувате ще разберете че дори и вие можете да си я обърнете с нужните части а те основно са рейка,табло и дреболии.Цялата процедура струва около 2000,2500 труд с части.естествено не си струва да обръщате както казвате че няма смисал,кочинки от 98-а,99-та,2000-та и така нататък до феиса,особенно ако са с най голямата екстра два предни ел.прозореца.Тогава найстина няма смисъл.На пролет или лятото дай боже всияко да е ОК,аз сам с помоща на моя майстор ще си обърна волана и ще ми излезе не повече от 2000 лева.Кабелите дори повечето са с аванс(вярно че са доста и можете да се объркате някъде но ако не сте газоръки проблема е нулев).До момента съм намерил рейката със таблото със дреболиите за 1000 лева.Още 1000 ще оставя на майстора ми с кеф че ще ми помага и че ще му ползвам сервиза.Изобщо не се плашете нищо страшно няма.Англииските коли са били с леви волани в завода и стоят всички уплътнениица,дупчици и места за болтове и така нататък.Така че колеги неговорете без да сте информирани.Преди и на мен ми изглеждаше страшно!
Re: Обръщане на волан (десен-ляв) на E46
виж сега....мини по пътя,после кажи че не е сложно и може и да си намериш и клиенти да изкараш и някой лев....




- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Обръщане на волан (десен-ляв) на E46
Rundev написа:Англииските коли са били с леви волани в завода и стоят всички уплътнениица,дупчици и места за болтове и така нататък.
E тва баш не ми стана ясно ... нали не искаш да кажеш, че ги правят с ляв волан и след това в англия си ги "оправят"

иначе успех! и дето каза колегата да споделиш впечатления после.

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
61 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани