Въпрос за загоба на мошност
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
stanoi4o написа:Мерси и на колегата Димитров ще проверя и турбината но като слушам турбината си работи добре пак и на диагностиката ми казаха че надува добре а ти казваш че твоята се е оправяла след минута а моята като забие и не се оправя трябва да покарам 5 минути с малко газ и тогава тръгне и стигне до 2500 оборота и пак спре онзи ден ходих до Пловдив и по магистралата като заби на 120 и не мръдна изобщо държах газ до дупка 10 километра а тя си седи на 2500 оборота и не мърда
Е точно де

Тя и моята не даваше никакви признаци - нито шум, нито нещо да пуши, нито масло да лапа...ама като тръгна примерно по магистралата на натисна по-продължително над 150-160 и след време просто мощността падне, моментния разход при мен в такива моменти колкото и да натисках газ-та не се вдигаше повече от 12-14....и си знам - връщам газта почти докрай, покарам минутка 2 със 100-110 и след малко се оправя...докато един ден на едно кръстовище се включвам в движението и....абе шума е все едно отваряш бурканче с нещо...ама много по-силно пльока

- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Това си е голям проблем! И колко ти струваше това удоволствие? Ремонтира старото турбо или ново? А беше ли сменял на време филтъра на картерните газове?
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
milennyc написа:Това си е голям проблем! И колко ти струваше това удоволствие? Ремонтира старото турбо или ново? А беше ли сменял на време филтъра на картерните газове?
направо взех ново турбо.
Старото смятам да го отремонтирам и да си го държа, ама още не съм го дал за ремонт.
Бях сменил филтъра на картерните газове, но немеца преди мен не го знам кога го е сменял.
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Dimitroff написа:milennyc написа:Това си е голям проблем! И колко ти струваше това удоволствие? Ремонтира старото турбо или ново? А беше ли сменял на време филтъра на картерните газове?
направо взех ново турбо.
Старото смятам да го отремонтирам и да си го държа, ама още не съм го дал за ремонт.
Бях сменил филтъра на картерните газове, но немеца преди мен не го знам кога го е сменял.
Така и не каза колко ти струваше смяната на новото турбо?
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Съжалявам, колега - не съм видял, че си попитал.
Новото турбо заедно със свалянето на колекторите(да се почистят) и монтирането на турбото ми излезе някъде около 2300 лева.
(като почистването на колекторите ми беше безплатно, но си платих за монтажа на новото и демонтажа на старото).
Обясниха ми, че е крайно наложително при смяната на турбината с чисто нова такава да сменя и маслото...смених го, изпрах и въздушния филтър (моя не се сменя - почиства се с едни препаратчета)...нямам никакви проблеми след това...колата върви повече от преди (на максимална скорос - преди 200, сега прави 220, а последния път на връщане от София успях да чукна моментно 230, макар че доста рядко си позволявам да я напъна толкова) - смятам, че това е резултат от комплексна смяна на масло, турбина с клапана към нея, почистване на въздушния филтър, почистване на колекторите + качествено гориво с добавки, а и не на последно място температурата - беше през нощта около 21:30 някъде.
Новото турбо заедно със свалянето на колекторите(да се почистят) и монтирането на турбото ми излезе някъде около 2300 лева.
(като почистването на колекторите ми беше безплатно, но си платих за монтажа на новото и демонтажа на старото).
Обясниха ми, че е крайно наложително при смяната на турбината с чисто нова такава да сменя и маслото...смених го, изпрах и въздушния филтър (моя не се сменя - почиства се с едни препаратчета)...нямам никакви проблеми след това...колата върви повече от преди (на максимална скорос - преди 200, сега прави 220, а последния път на връщане от София успях да чукна моментно 230, макар че доста рядко си позволявам да я напъна толкова) - смятам, че това е резултат от комплексна смяна на масло, турбина с клапана към нея, почистване на въздушния филтър, почистване на колекторите + качествено гориво с добавки, а и не на последно място температурата - беше през нощта около 21:30 някъде.
- bojky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: '08 535d
- Мечтае да кара: F10 M550d
Колеги за да не отварям нова тема,искам да ви попитам този клапан на турбото има една гай4ица на него до нея ли трябва да отваря или по малко?При мен има подобен проблем,в ниските обороти наема мн бавно и пове4е от 160-170 неможе да направи...и то от 130 мн бавно ги качва до там....тя и преди това не ми се струва мн бързо да ускорява...нз от какво е...един монтьор я погледна на бързо и каза 4е мъркуча към тубото бил сравнително мек,а трябвало да е като камък и вика търбото е...а то нито де омаслено нито да шума ми се струва странен...свири си стабилно..ама нз...аз мисля 4е е дебитомер,или поне се надявам 

- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
bojky написа:Колеги за да не отварям нова тема,искам да ви попитам този клапан на турбото има една гай4ица на него до нея ли трябва да отваря или по малко?При мен има подобен проблем,в ниските обороти наема мн бавно и пове4е от 160-170 неможе да направи...и то от 130 мн бавно ги качва до там....тя и преди това не ми се струва мн бързо да ускорява...нз от какво е...един монтьор я погледна на бързо и каза 4е мъркуча към тубото бил сравнително мек,а трябвало да е като камък и вика търбото е...а то нито де омаслено нито да шума ми се струва странен...свири си стабилно..ама нз...аз мисля 4е е дебитомер,или поне се надявам
Дебитомер е проблема... смяна и програмиране в М-кар и сме 6
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани