Въпрос за загоба на мошност

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Мнение от Dimitroff » 14 Дек 2008, 10:38

stanoi4o написа:Мерси и на колегата Димитров ще проверя и турбината но като слушам турбината си работи добре пак и на диагностиката ми казаха че надува добре а ти казваш че твоята се е оправяла след минута а моята като забие и не се оправя трябва да покарам 5 минути с малко газ и тогава тръгне и стигне до 2500 оборота и пак спре онзи ден ходих до Пловдив и по магистралата като заби на 120 и не мръдна изобщо държах газ до дупка 10 километра а тя си седи на 2500 оборота и не мърда


Е точно де :D
Тя и моята не даваше никакви признаци - нито шум, нито нещо да пуши, нито масло да лапа...ама като тръгна примерно по магистралата на натисна по-продължително над 150-160 и след време просто мощността падне, моментния разход при мен в такива моменти колкото и да натисках газ-та не се вдигаше повече от 12-14....и си знам - връщам газта почти докрай, покарам минутка 2 със 100-110 и след малко се оправя...докато един ден на едно кръстовище се включвам в движението и....абе шума е все едно отваряш бурканче с нещо...ама много по-силно пльока :mhihi: ... и едно стържене...едни пушеци...веднага в гаража .... и 5 дни по късно бях с ново турбо...


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 14 Дек 2008, 11:13

Това си е голям проблем! И колко ти струваше това удоволствие? Ремонтира старото турбо или ново? А беше ли сменял на време филтъра на картерните газове?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 23.11.2008

Мнение от stanoi4o » 14 Дек 2008, 14:23

Колеги да питан дали може нещо турбината да е пипана струва ми се че вакума движи много малко вилката на вакума движи около половин сантиметър така ли трябва да е на мен ми се струва че трябва да е повече
BMW 320 D

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Мнение от Dimitroff » 14 Дек 2008, 17:27

milennyc написа:Това си е голям проблем! И колко ти струваше това удоволствие? Ремонтира старото турбо или ново? А беше ли сменял на време филтъра на картерните газове?


направо взех ново турбо.
Старото смятам да го отремонтирам и да си го държа, ама още не съм го дал за ремонт.
Бях сменил филтъра на картерните газове, но немеца преди мен не го знам кога го е сменял.


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 14 Дек 2008, 18:07

Dimitroff написа:
milennyc написа:Това си е голям проблем! И колко ти струваше това удоволствие? Ремонтира старото турбо или ново? А беше ли сменял на време филтъра на картерните газове?


направо взех ново турбо.
Старото смятам да го отремонтирам и да си го държа, ама още не съм го дал за ремонт.
Бях сменил филтъра на картерните газове, но немеца преди мен не го знам кога го е сменял.


Така и не каза колко ти струваше смяната на новото турбо?

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Мнение от Dimitroff » 14 Дек 2008, 21:57

Съжалявам, колега - не съм видял, че си попитал.

Новото турбо заедно със свалянето на колекторите(да се почистят) и монтирането на турбото ми излезе някъде около 2300 лева.
(като почистването на колекторите ми беше безплатно, но си платих за монтажа на новото и демонтажа на старото).
Обясниха ми, че е крайно наложително при смяната на турбината с чисто нова такава да сменя и маслото...смених го, изпрах и въздушния филтър (моя не се сменя - почиства се с едни препаратчета)...нямам никакви проблеми след това...колата върви повече от преди (на максимална скорос - преди 200, сега прави 220, а последния път на връщане от София успях да чукна моментно 230, макар че доста рядко си позволявам да я напъна толкова) - смятам, че това е резултат от комплексна смяна на масло, турбина с клапана към нея, почистване на въздушния филтър, почистване на колекторите + качествено гориво с добавки, а и не на последно място температурата - беше през нощта около 21:30 някъде.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 405
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: '08 535d
Мечтае да кара: F10 M550d

Мнение от bojky » 15 Дек 2008, 0:38

Колеги за да не отварям нова тема,искам да ви попитам този клапан на турбото има една гай4ица на него до нея ли трябва да отваря или по малко?При мен има подобен проблем,в ниските обороти наема мн бавно и пове4е от 160-170 неможе да направи...и то от 130 мн бавно ги качва до там....тя и преди това не ми се струва мн бързо да ускорява...нз от какво е...един монтьор я погледна на бързо и каза 4е мъркуча към тубото бил сравнително мек,а трябвало да е като камък и вика търбото е...а то нито де омаслено нито да шума ми се струва странен...свири си стабилно..ама нз...аз мисля 4е е дебитомер,или поне се надявам :D


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 15 Дек 2008, 10:01

bojky написа:Колеги за да не отварям нова тема,искам да ви попитам този клапан на турбото има една гай4ица на него до нея ли трябва да отваря или по малко?При мен има подобен проблем,в ниските обороти наема мн бавно и пове4е от 160-170 неможе да направи...и то от 130 мн бавно ги качва до там....тя и преди това не ми се струва мн бързо да ускорява...нз от какво е...един монтьор я погледна на бързо и каза 4е мъркуча към тубото бил сравнително мек,а трябвало да е като камък и вика търбото е...а то нито де омаслено нито да шума ми се струва странен...свири си стабилно..ама нз...аз мисля 4е е дебитомер,или поне се надявам :D


Дебитомер е проблема... смяна и програмиране в М-кар и сме 6

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook