Автоматични дневни светлини (фарове)?

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 09 Дек 2008, 7:55

"А" е точно това което ти трябва, фаровете гаснат напълно и се светват, но само когато е тъмно
аз също миналата година имах идея да го правя с лепенка, само не можах да се сетя как тази лепенка ще минава под чистачките и няма да се отлепя

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 6.03.2008
Местоположение: Варна
Кара: F11 520 D

Мнение от shaterhand » 09 Дек 2008, 10:02

При изключен автомобил и ри положение "A" на ключа - фаровете не светят, при даване на контакт светят.
Този сензор за светлините на предното стъкло под огледалото ли е?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 74
Регистриран на: 1.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F34 320d, F21 120xd

Мнение от dmblagoev » 09 Дек 2008, 11:36

shaterhand написа:Колеги, знаете ли каво измислих сега като ви слушам?
Имам сензор за автоматично включване на фаровете пр смрачаване - не мога ли просто да си оставя ключа на тази позиция и да сложа една лепенка на сензора (един вид да го лъжа че все е нощ..... :lol:


И аз се бях сетил за това,но се оказа,че няма как да се сложи лепенка върху него.


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 09 Дек 2008, 12:13

© написа:според мен тази функция най-вероятно се програмира
но все пак трябва да се пита в БМВ сервиз


ето го правилния отговор , едно посещение при месния дилър и сте готови - като за Швеция програмирани :mhihi: :mhihi:

Не виждам защо не ползвате многото сток функции и опции , а се мятате да добавяте измислени в БГ изобретения :idea:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 6.03.2008
Местоположение: Варна
Кара: F11 520 D

Мнение от shaterhand » 09 Дек 2008, 13:31

Ами много просто защо не ходим при оторизирания сервиз.....
Защото сме мнооого доволни от отношението и т.н...
Последна промяна shaterhand на 09 Дек 2008, 20:41, променена общо 1 път

ШОП
Аватар
Мнения: 3110
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: София
Кара: e87lci

Мнение от BMDrago » 09 Дек 2008, 14:08

Аз като ви казвам да си купиме софтуер-вие се ослушвате :mhihi: :mhihi:
Изображение


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 09 Дек 2008, 14:23

shaterhand написа:Ами много просто защи не ходим при оторизирания сервиз.....
Защото сме мнооого доволни от отношението и т.н...


не знам какво са ти направили , аз от Варна Карс съм много доволен - коректно и бързо си вършат работата , главния приемчик е супер точен и доста разбира, грижи се за БМВта от доста отдавна ;) Точно за такава работа едва ли ще имаш проблем с тях

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 29.09.2007
Местоположение: София

Мнение от Lino_Velev » 09 Дек 2008, 15:10

Аз от както съм я купил не съм въртял ключа от положение А. Като искам да не ми загасват фаровете през деня си цъкам фаровете за мъгла. Те през деня на никой не пречат, а вечер си ги спирам.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 24.09.2007
Местоположение: Велико Търново

Мнение от vladi_nn » 09 Дек 2008, 15:41

Виж тук.
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... B%E8%ED%E8
http://drl.hit.bg/ - а това е линк към човека който ги продава ;)

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 09 Дек 2008, 17:49

интересно, но е изключено да оставя светлините да се гасят от подобна джаджа т.е. не мога да и се доверя
най-добре е с препрограмиране
идеята с халогените също става, но все пак трябва да не забравяш да ги пуснеш след като запалиш, а и полицаите може да се заяждат

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 6.03.2008
Местоположение: Варна
Кара: F11 520 D

Мнение от shaterhand » 09 Дек 2008, 21:01

Колега V-max, веднага ти споделям личен челен опит.
Имам проблем с черен пушек при разко ускоряване. Както стигнахме до консенсус тук във форума - става въпрос за пробив в някои от маркучите или свръзка към турбото. Отивам аз и им казвам какъв ми е проблема и че евентуално може да е от горепосочените причини. Оставям колата, отивам след три часа и ми казват - турбото е наред - може би, повтарям "може би" има нужда от профилактика, която ще струва 300 лв, да оставя колата да го свалят и да го занесат на някакъв друг сервиз. Е, тука вече не са познали.
1. Не може без има му има нещо на турбото да му правят профилактика.
2. Не може без да са го отваряли да знаят колко ще ми струва това.
3. Не може аз да отивам в БМВ и да ми пращат турбото на квартален майстор - това е недопустимо. Аз ако исках да отида на такъв нямаше да отида при тях. Все едно да ми го занесат в Ауди или т.н.
4. Най дразнещо е, че през цялото време, човека за връзка с клиентите (или т.н. приемчик) се държеше доста"отвисоко" ( с очевидно презрение към клиента лаик) , без да взема предвид това което му казвам. Аз съм клиент и каквито и "тъпи" въпроси да задавам трябва да се обяснява и да се усмихва.
Само за справка - бях споменал във форума, че през октомви бях в BMW Welt в Мюнхен- има огромна зала-шоурум с много кътове за различни детайли по колите, за иновациите, симулатори и т.н. Имаше служители, които обясняваха изключително любезно и внимателно и т.н. и на последния турист всичко което питаха хората, а чух доста нелепи въпроси.

Та доста се бях понабрал тогава на сервиза във Варна. не очаквам това от дистрибутор на водещ производител на автомобили. Имаме още доста да учим по отношение на обслужването.

Така или иначе още си стоя с този проблем с пушека - ща не ща ще лежа под колата да гледам сам, защото някои не си вършат работата.


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 09 Дек 2008, 23:10

Не съм чел цялата тема, но мога да дам следния одговор.
Едно приятелче си взе бмв като моето нa което габаритите не гаснеха като мойте след махане на ключа.
Утиде в дару кар препрограмираха му го и сега е е като мен. Без оплаквания вече 3 месеца.
Изображение
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!


http://clip4e.com/play.php?id=45143


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 10 Дек 2008, 11:22

shaterhand написа:Колега V-max, веднага ти споделям личен челен опит.
Имам проблем с черен пушек при разко ускоряване. Както стигнахме до консенсус тук във форума - става въпрос за пробив в някои от маркучите или свръзка към турбото. Отивам аз и им казвам какъв ми е проблема и че евентуално може да е от горепосочените причини. Оставям колата, отивам след три часа и ми казват - турбото е наред - може би, повтарям "може би" има нужда от профилактика, която ще струва 300 лв, да оставя колата да го свалят и да го занесат на някакъв друг сервиз. Е, тука вече не са познали.
1. Не може без има му има нещо на турбото да му правят профилактика.
2. Не може без да са го отваряли да знаят колко ще ми струва това.
3. Не може аз да отивам в БМВ и да ми пращат турбото на квартален майстор - това е недопустимо. Аз ако исках да отида на такъв нямаше да отида при тях. Все едно да ми го занесат в Ауди или т.н.
4. Най дразнещо е, че през цялото време, човека за връзка с клиентите (или т.н. приемчик) се държеше доста"отвисоко" ( с очевидно презрение към клиента лаик) , без да взема предвид това което му казвам. Аз съм клиент и каквито и "тъпи" въпроси да задавам трябва да се обяснява и да се усмихва.
Само за справка - бях споменал във форума, че през октомви бях в BMW Welt в Мюнхен- има огромна зала-шоурум с много кътове за различни детайли по колите, за иновациите, симулатори и т.н. Имаше служители, които обясняваха изключително любезно и внимателно и т.н. и на последния турист всичко което питаха хората, а чух доста нелепи въпроси.

Та доста се бях понабрал тогава на сервиза във Варна. не очаквам това от дистрибутор на водещ производител на автомобили. Имаме още доста да учим по отношение на обслужването.

Така или иначе още си стоя с този проблем с пушека - ща не ща ще лежа под колата да гледам сам, защото някои не си вършат работата.


в този случай какво да ти кажа - първо радвай се , че са ти предложили такъв вариант за 300лв , защото по принцип там предлагат само смяна с нови части ... А пък това , че ще го носят в друг сервиз показва как от БМВ се адаптират към БГ реалността , вместо да сменят с ново ползват специализиран турбо сервиз (какъвто те не могат да бъдат, предполагам разбираш какво имам предвид). Цената от 300лв е съвсем нормална за тази операция , а наистина от спекла геометрия може да изпушва в началото , нещо което те спокойно виждат на тяхната апаратура. Такааа, стигнахме дотам , че вместо да си им сърдит трябва да си доволен , а защо ти не си го разбрал така не знам , така е тежко се работи с хората в БГ ... (мое мнение)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 6.03.2008
Местоположение: Варна
Кара: F11 520 D

Мнение от shaterhand » 10 Дек 2008, 11:55

Не знам какво са видели на апаратурата си, ама ми казаха че като се отвори щяло да се види, а иначе турбината била в параметри нормални.
Но ненормално беше отношението - това ме дразни. Да бяха ми го обяснили по-подробо и човешки.
Не сме длъжни всички да разбираме от всичко.
И освент това съм против "побългаряването" на БМВ услугите - като са се хванали ще го правят като хората - да не би да работят без пари? За ценоразписа който имат трябва да предлагат първокласни сервиз и обслужване.
Така мисля аз... :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2337
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N42B20 с ръкавици
Мечтае да кара: Spitfire

Мнение от Archangel » 10 Дек 2008, 12:58

Фаровете си имат опция Auto - но не знам колите с какви модули го имат това "А". Старият ми лайт-модул нямаше, когато го смених заради ксеноните - новият има "А". Аз в момента така си ги държа. Защото сензорът ми е изключен, той нали е в огледалото, а моето е нормално. Та когато са на "А" фаровете ми светят при запален двигател, и не светят при изгасен.
А точните положения са следните -
Изваден ключ/в 0-ва позиция - изгасени фарове
Първи контакт - само габарит
Втори контакт(аксесоари)/Запален двигател - включени фарове.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook