Малко помощ за ПЕЧКАТА Webasto

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Мнение от mili4uk » 25 Ное 2008, 10:09

Hugo Boss написа:Днес като запалих сутринта беше -7,5 градуса и чух някакъв странен шум от течащо нещо и в началото се стрснах. Ама после се сетих за този горивопровод за печката и реших че е той. Май минава някъде околу шофьорското място.


Колега... няма начин да чуеш как минава горивото по този горивопровод :) отделно той минава от другата страна а помпата както каза един колега се намира под прага на задната врата .
Днес ако успея да я сваля ще постна снимки....
и пак да задам въпроса .. кое управлява тази 12в. нафтова помпа ако някой знае да казва :?:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 6.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
Мечтае да кара: BMW

Мнение от cfk » 25 Ное 2008, 10:44

Колега, и аз имам подобен проблем с печката, пак е нафтова на Вебасто, сега чувам че имало и друг тип. Като запаля колата сутрин печката припалва за по 10 тина секунди и после спира за толкова, после пак пали и така, докато загрее. Карах колата на диагностика и компютъа не отчете проблем с печката, диагностчика каза че така си работела по принцип, не можело постянно да работи, не трябвало. Така че е добре и това да имаш предвид, да не би да си е ок и да я разбъзикаш. Според мен ако колата загрява за 6-7 минути няма какво повече да се иска, все пак ако печата я караше да загрява от -10 до 80 градуса за 2 минути може да спука нещо.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 380
Регистриран на: 8.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 525d '02
Мечтае да кара: 850i или M6

Мнение от Glamav » 25 Ное 2008, 10:57

Добре де колеги, дайте да намерим сервиз който се занимава и не са пълни тъпанари, защото подозирам че ще ида до РЕЯ, после... ще ни пишат по вестниците, мутрите с БМВ ... :evil:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Мнение от mili4uk » 25 Ное 2008, 11:27

Какво ми каза МАНУЕЛ-а :mhihi: :
Diesel
When starting the vehicle engine the heater goes in
standby. With a water circuit temperature below 60 °C and
an outside temperature below 5 °C (option with outside
temperature sensor) the starting sequence commences.
The glow plug and the combustion air fan are activated.
After 30 seconds the fuel dosing pump starts operation
and combustion air fan operation is suspended for
3 seconds. Subsequently the combustion air fan speed is
increased in two ramps within 56 seconds to nearly full
load operation. After a stabilisation phase (constant
speed) of 15 seconds the combustion air fan speed is
again increased in a ramp within 50 seconds to nearly full
load.
After reaching full load fuel delivery the glow plug is
deactivated and the combustion air fan operation
increased to full load.
During the subsequent 45 seconds as well as in normal
operation the glow plug functions as flame sensor to
monitor the flame condition.
After all these events the automatically controlled heating
operation starts. In case of a no flame condition or a
flameout, a restart is automatically initiated. If the no flame
condition persists, fuel delivery is stopped and the heater
enters an error lockout with a run-down of the combustion
air fan.
A flameout during normal combustion operation causes
an automatic restart.

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 13.05.2008
Детайли за колата: E39 525d Touring 2002

Вебасто във Варна

Мнение от sandik1 » 25 Ное 2008, 11:59

magiosnik^ написа:http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=103592&highlight=%EF%E5%F7%EA%E0

Ето една тема която отворих преди време .

И на мен все още ми е пълех X тази печка и принципа и ,... или с мойта има проблем кажете ми как да я разбера дали работи все пак времето застудя и вече може по лесно да се разбере ?


Във Варна на околовръстното между вятърна мелница и ул.Подвис )меб.плоскости Айсберг) има сервиз за печки Вебасто. Аз ходих при тях но беше топло и не успяха да я запалят принудително.Тестваха ми само отделните компоненти на печката и уж вс. беше ОК но сега като застудя,печката духа само студен въздух през ауспуха си.Ще ходя тази седмица да я видят защо не пали. Мое мнение за този сервиз е че имат желание да помогнат но нямат подходящата апаратура и опит. Но все пак си мисля че е по добре от Варна Карс.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Мнение от mili4uk » 27 Ное 2008, 10:29

Колеги....
ето по тази схема можете да се ориентирате какво и е на печката

http://www.techwebasto.com/heater_main/ ... 907636.pdf

Аз свалих дозиращата помпа, подкарах я и тази вечер ще я слагам и ще стискам палци да тръгне всичко ... ама да видим :)

Четох и една тема на кой за колко време му загрява колата...
при -2 градуса на вън без печката паля точно в 8.22 и в 8.25 тръгвам, минавам около 8 км в задръствания, стигам 8.45 и колата е подминала съвсем мъничко синиото и е ебаси студа !

С печката миналата зима : -2 градуса.... паля колата - стрелаката е почти е излязла от синьото, тръгвам и 1-2 минути след това - в колата АФРИКА !

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Мнение от Dimitroff » 12 Дек 2008, 2:18

Абе...вие дистанционни за печките имате ли?
Съжалявам, че така се намесвам в темата, но миналата седмица видях такова...някой от вас случайно да има ? :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 265
Регистриран на: 19.04.2008
Местоположение: русе
Пол: Мъж
Кара: Х5 Е70-3.0D
Мечтае да кара: BMW X6M

Мнение от bad_bad_boy » 12 Дек 2008, 5:19

mili4uk написа:Колеги....
ето по тази схема можете да се ориентирате какво и е на печката

http://www.techwebasto.com/heater_main/ ... 907636.pdf

Аз свалих дозиращата помпа, подкарах я и тази вечер ще я слагам и ще стискам палци да тръгне всичко ... ама да видим :)

Четох и една тема на кой за колко време му загрява колата...
при -2 градуса на вън без печката паля точно в 8.22 и в 8.25 тръгвам, минавам около 8 км в задръствания, стигам 8.45 и колата е подминала съвсем мъничко синиото и е ебаси студа !

С печката миналата зима : -2 градуса.... паля колата - стрелаката е почти е излязла от синьото, тръгвам и 1-2 минути след това - в колата АФРИКА !


колега и аз съм с вебасто работи си ! но как така на -2 градуса като я запалиш и е излязла от синия сектор, искаш да кажеш, че печката се пуска сама ли :?: Защото аз лично не съм го забелязал това :help:
ex E36-97"................ ex 525dA-02"-163kc++
ex 330d-00"-184kc......ex 320d-02"-150kc
ex E36-tds-97"...........ex 118d-05"-122kc
ex 320d-99"-136kc......ex 330d-03" - 184kc+
ex 320d-00"-136kc......ex 530dA-05" - 218 kc
ex E83-05"-3.0dA-204kc...ex E90-320i-150kc
E60-530xdA-231kc...ex.E60-530dA-sed-3БР.
now loading pleace wait..............

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Мнение от mili4uk » 12 Дек 2008, 10:12

bad_bad_boy написа:
mili4uk написа:Колеги....
ето по тази схема можете да се ориентирате какво и е на печката

http://www.techwebasto.com/heater_main/ ... 907636.pdf

Аз свалих дозиращата помпа, подкарах я и тази вечер ще я слагам и ще стискам палци да тръгне всичко ... ама да видим :)

Четох и една тема на кой за колко време му загрява колата...
при -2 градуса на вън без печката паля точно в 8.22 и в 8.25 тръгвам, минавам около 8 км в задръствания, стигам 8.45 и колата е подминала съвсем мъничко синиото и е ебаси студа !

С печката миналата зима : -2 градуса.... паля колата - стрелаката е почти е излязла от синьото, тръгвам и 1-2 минути след това - в колата АФРИКА !


колега и аз съм с вебасто работи си ! но как така на -2 градуса като я запалиш и е излязла от синия сектор, искаш да кажеш, че печката се пуска сама ли :?: Защото аз лично не съм го забелязал това :help:

Печката трябва да работи сама.. .да ! Няма да се включи ако ти е слаб акумулатора или си на резерва (това май го бях чел някъде)
Работи максимум 30 мин. или до достигане на 60 градуса на антифриза
След това почива малко.... и пак като срешне 3 градуса навън и студен антифриз... пак тръгва :)
Като запалиш е друго... там тя трябва да се включва до достигане на оптималната температура на антифриза при всички случай... освен разбира се когато е в Летен режим (странно но има летен и зимен режим на тези печки)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 12.02.2008
Местоположение: Пазарджик-Велинград
Пол: Мъж
Кара: X5
Мечтае да кара: MX5

Мнение от gido » 12 Дек 2008, 10:58

колега пиши най накрая твоита печка тръгнали

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1553
Регистриран на: 7.09.2008
Местоположение: около Пловдив
Кара: BMW 330cd

Мнение от unikalen88 » 12 Дек 2008, 11:37

а този летен и зимен режим предполагам се влиучат без нашата намеса (сами)или се баркам :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Мнение от mili4uk » 12 Дек 2008, 12:26

gido написа:колега пиши най накрая твоита печка тръгнали

Ами болна тема ми е ама ... твърде много се заиграх с печката и в крайна сметка тръгна и бях най-щасливия човек , работи известно време и с един приятел решихме да оправиме и неговата....
Бяха му казали че е изгоряло управлението. Реших да му дам моето управление и да видим дали ще тръгне! Тук е важно да отбележа че не беше с оригинално цд или ксетофон на БМВ.
След като сложихме платката на неговата кола, печката му не тръгна и най-интересното - cd player-a му спря тока. (незнам каква е връзката)
Казах му процедурата по която минах аз .. взех си платката и я поставих в моята кола.... За мое огромно съжеление и учудване (аз съм с оригинално BMW CD, на екрана на CD-то ми изписа DISABLE и не можеще да се включи CD-to нито радиото.
След дълго чудене, просто махнах кабела на печката и CD-то тръгна без проблеми. Дадох я на един пич които се осъмни в една част от схемата (нещо биполярно ми каза :) ) и го сменихме. След включването на ново на платката.... си изпуши както трябва и вече нямам печка :)
Сега си търся управление и аз :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Мнение от mili4uk » 12 Дек 2008, 12:31

unikalen88 написа:а този летен и зимен режим предполагам се влиучат без нашата намеса (сами)или се баркам :help:


Просто четох някъде за този режим... но немога да се сетя точно. Възможно е и да е автоматично.... но по-скоро ми се върти в главата че е ръчно. Има една буксичка на платаката за управление която има една ламаринка отгоре на нея... и май тя е ключа към различните режими... но пак казвам не съм сигурен така че не го приемаите за вярно това . Ако имам време ще се поразровя но и без това ми е достатъчно криво за моята печка.... ама се случват и инциденти :(

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 2.12.2008

Мнение от pejaka » 12 Дек 2008, 23:31

Колеги моята печка се вклучва само когато отлуча колата и поработва около 15 сек. и пак си мисля че колата ми загрява много бавно.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Мнение от mili4uk » 13 Дек 2008, 0:21

pejaka написа:Колеги моята печка се вклучва само когато отлуча колата и поработва около 15 сек. и пак си мисля че колата ми загрява много бавно.

Колега.... според мен и малкото инфо което ми даваш.... мога да ти дам съвет когато е студена колата и навън е студено да махнеш маркуча където идва за нафтата, да запалиш колата и да погледнеш дали идва нафта до печката.... предполагам че няма просто нафта.
Това означава... че или просто нафтовата помпа е прецакана или управлението.... най-добрия вариант да го провериш това е да пуснеш 12 волта на попмата (отдолу под прага на дясната врата се намира и ти трябва само канал и акумулатор с жички) и да чуеш дали ще цъкне (това е магнитен клапан и цъка само когато му подадеш 12 волта - по-точно 10,6) след като махнеш напрежението... пак трябва да цъкне !
Ако работи... значи на платката на управлението ти е изгорял едно .... все му забравям името с 3 крачета :) и трябва да се смени !
И разбира се става въпрос за печка WEBASTO THERMO TOP Z/C - D
Ако имаш гориво.. и тази дозираща помпа работи... което много ме съмнява... трябва да се погледне горелката на самата печка дали е ок - но тя според мен доста рядко се прецаква.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook