Кормилна рейка
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Dani Dupeto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 22.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 LCI 523i
mili4uk написа:аз я оправих моята при жан - рециклирах я и съм доста доволен засега : до тук около 2К км но да видим до кога ще издържи ...
засега съм адски доволен ... срещу 350 лв някъде
НИКАКЪВ ЖАН!
След като доста години печели от тези работи вече започна да се олива и с цени и с качество!
ПРЕПОРЪЧВАМ сервиза на Симеоновско шосе и бул.Г.М.Димитров. Има сервиз за рециклиране в паркинга на UNICORNO.
Рециклираха ми реъката за 260лв. и ми дадоха гаранция 6 месеца.
Мом4ето което ми ги препоръча кара 1 година без проблемно

- ukelichko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 2.04.2008
- Местоположение: Европейски съюз
- Пол: Мъж
- Кара: Комбайн
- Мечтае да кара: Фадрома
Добре де колеги. Някой замислял ли се е как се рециклира рейка. Моята не чука но съм имал проблеми с рейките на други автомобили. Та цялата работа е във втулките, които направляват движението на рейката. Те най-вероятно са от тефлон или могат да се изработят от тефлон. Системата с рециклирането е просто подмяната им. Ако е износено зъбното зацепване нищо не може да се направи, но това е малко вероятно по обясними причини. Та ако някой успепее да разглоби рейката рециклирането се състои в подмяната на две втулки, които могат да бъдат направени от среднокадърен стругар за около 10 лева. Най-голямата тънкост при разглобяването на една рейка е да не се наранят семерингите, които работят при високо налягане и една драскотина е достатъчна за да протече после масло. За тази цел частта на която са зъбите се увива с тиксо и няма проблем. При сглобяването също се ползва тиксо. Това е чалъма да не се съсипе една ейка при разглобяването. Имайте предвид че самата рейка е доста прост мехнизъм изпълнен с изключително висококачествени детайли(заради голямото налягане на което работи) и затова е скъпа. Пак акзвам че на БМВ не съм разглобявал но едва ли е нещо по-различно.
"...Та цялата работа е във втулките, които направляват движението на рейката. Те най-вероятно са от тефлон или могат да се изработят от тефлон. Системата с рециклирането е просто подмяната им. Ако е износено зъбното зацепване нищо не може да се направи, но това е малко вероятно по обясними причини..."
Колега, какво говориш, точно 2та зъба посредата, където се кара през повечето време заминават...А и с тези наши пътища - не разбирам за кви обясними причини говориш. Въпросът е, че някои рециклират и зъбите като слагат материал там, а е опасно.
Колега, какво говориш, точно 2та зъба посредата, където се кара през повечето време заминават...А и с тези наши пътища - не разбирам за кви обясними причини говориш. Въпросът е, че някои рециклират и зъбите като слагат материал там, а е опасно.
- ukelichko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 2.04.2008
- Местоположение: Европейски съюз
- Пол: Мъж
- Кара: Комбайн
- Мечтае да кара: Фадрома
Сори, не знаех че заминават и зъбите. На предишният ми автомобил Рено
само втулките се скапваха. Наваряването на зъбите наистина може и да е опасно защото се променя структурата на метала. Но като си помисля, зъбите се закаляват само повърхостно та най вероятно рециклираните зъби и тези покрай тях може да се износят просто по-бързо. Въпреки всичко съм със смесени чувства относно рециклирането на важни за безопасността системи

- gugichamp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: Оффия
- Пол: Мъж
Dani Dupeto написа:НИКАКЪВ ЖАН!
След като доста години печели от тези работи вече започна да се олива и с цени и с качество!
ПРЕПОРЪЧВАМ сервиза на Симеоновско шосе и бул.Г.М.Димитров. Има сервиз за рециклиране в паркинга на UNICORNO.
Рециклираха ми реъката за 260лв. и ми дадоха гаранция 6 месеца.
Мом4ето което ми ги препоръча кара 1 година без проблемно
И аз чувам такива неща за този Жан.Утре ще си взема моята кола от едно сервизче и ще изкажа впечатления за рециклираната ми рейка също така и колко пари ми е струвало удоволствието

от свинята лебед не става...
- gugichamp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: Оффия
- Пол: Мъж
Днес си взех мойта печка от сервиза с рециклирана рейчица и съм много доволен от усещането на волана.Друг е въпросът колко ще изкара,щото мойта беше тотал щета,но пак я направиха.момчетата са повече от точни и коректни.Ако някой се интересува каде им е сервиза да ми пише с радост ще го упътя 

от свинята лебед не става...
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
- oTECa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 2.07.2007
- Местоположение: Дупница
- Детайли за колата: 320д, 320и, 328и
- gugichamp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: Оффия
- Пол: Мъж
направиха ми я за два дни,а ми взеха 380лв., но мойта рейка беше тотал-щета,много зависи дали коя част на рейката е развалена,дали е рециклирана вече и т.н.
Най-добрия вариант е отиваш на място и си говориш с момчетата.Много са точни
Най-добрия вариант е отиваш на място и си говориш с момчетата.Много са точни

Последна промяна gugichamp на 27 Окт 2008, 21:15, променена общо 1 път
от свинята лебед не става...
- Dani Dupeto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 22.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 LCI 523i
В Пловдив рейки рециклират в село Скутаре. Тези дни ще водя и моята за ремонт. Досега не съм водил бмв-то там, но на един приятел с 320д му взеха около 130лв., но беше преди време и дано не лъжа, но беше горе долу толкова. Водил съм на родителите ми пежото и останах много доволен. Пежото е 306 и ремонта беше 80лв. обаче преди доста време. За гаранция не помня дали даваха.
- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
- dimo_atanasov
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 5.11.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E46
Re: Кормилна рейка
Здравейте, моята я ремонтираха общо /труд+рециклиране/ за 320 лв. В Пловдив в Автосервиз Христов на Карловско шосе. Усещането на волана е перфектно, колата се държи чудесно, но въпреки това на паваж или по неравности има съвсем леко глухо потропване. Собственика на сервиза /който ми е приятел/ ме успокоява че това е нормално при рециклирането и да карам и да не се притеснявам щом ме е пуснал на пътя, но все пак се замислям за нова рейка
.


35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани