всъщност каква е разликата в светлината от китайски и оригин
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
46 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
прав си колега,но много от тези хора неси регулират фаровете и те светят нависоко,което от свои ред води до заслепяване,аз съм на мнение че ако са добре регулирани фаровете няма да вреди,а да не говорим че повечето хора имат счупени фарове и въпреки това си слагат ксенонmili4uk написа:Колеги...
мислех да се изкажа крайно ... но се стърпях
Помислете и за другите участници в движението преди да сложите сини гадни ментаци - ксенони - заслепяват всички и са предпоставка за ПТП !
Може би говоря за точно определен ксенон... или и аз незнам как да си го обясня това явление, но срещам непрекъснато бакшиши и разни незнайни селски дупета с този шибан ксенон - свети адски силно, син е и е по-зле отколкото да карат на дълги срещу теб.
За моя радост.. не е от най-често срещаните този тип .... но определено като видя такъв вечер направо ми идва да го блъсна челно !
Имаше една готина табелка на един камион подходяща за случая :
КОЛЕГИ, ПЪТЯТ НЕ Е КОСМОС !

VRPerformance
- RIDDICK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 678
- Регистриран на: 1.07.2006
- Местоположение: Дъблин
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....
Денис! написа:RIDDICK написа:китаиските както изглежда а и по мои лични наблюдения светят по силно...и са много много по евтини
Аз не съм на същото мнение!
До сега съм карал само с оригинален и свети невероятно хубаво-чисто бяло! На скоро си взех китайски за едната кола и направо ми писна да ходя да правя рекламации![]()
Постоянно прави бели,не иска да запали ту единия,ту другия!
А съм го купил чисто нов!
Китайския за мен не свети по силно!почти всички които си вземат китайски си го вземат 6000к-8000к и той свети мнг синио!
Моето мнение е,че няма по добра светлина от чисто бялата,но и китайския ксенон за мен е пълно менте! Има хора които карат от мнг време с китайски и нямат проблеми,но това рядко се случва!
Не случайно оригиналния ксенон струва около 3000лв повече когато си копуваш колата нова!
не налагам мнението си просто изказвам лично впечатление,имах Е36 фаровете ми бяха с лупи купих си ксенонов кит от ибей 4300к инсталирах си го на колата и над година нямах проблеми момчето на което я продадох не съм чул да се оплаква също,сравнявал съм ги с на приятел колата която е 2008 модел 330д и моят светеше по бяла и силна светлина...,сегашната ми кола е с оригинален ксенон не свети както китаиския силно,поне така ми се струва...може и да греша

китайски
Здравейте. Наскоро си взех някакви китайски. Сменях си фаровете. Досега не съм карал през ноща с тях. Вчера, като се прибирах от Варна всеки втори ми пускаше дълги. Какво да правя-нови крушки, може ли да се регулират, лупи..... моля за съвет
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Трябат ти фарове с лупи колега. Ти като си сменял фаровете що не взе такива с лупи 

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
Re: китайски
muzikanta написа:Здравейте. Наскоро си взех някакви китайски. Сменях си фаровете. Досега не съм карал през ноща с тях. Вчера, като се прибирах от Варна всеки втори ми пускаше дълги. Какво да правя-нови крушки, може ли да се регулират, лупи..... моля за съвет
ми най-елементарното - насторй си фаровете да гледат надолу от копчето

3-тото е ако си без лупи на форовете, просто прежали още едни 130-150 лв и си купи 4-5К келвина ксенони.
Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
- Zaho
-
-
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
Аз на предното БМВ бях с лупи и ксенон на 8000к и нито заслепяваше нито беше "селско"
само немога да разбера какво значи селско баси осетете се малко стига глупости
Като си с разли4ен цвят от ОЕМ-ския и ве4е е селско краи !!!
само немога да разбера какво значи селско баси осетете се малко стига глупости
Като си с разли4ен цвят от ОЕМ-ския и ве4е е селско краи !!!
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Zaho написа:Аз на предното БМВ бях с лупи и ксенон на 8000к и нито заслепяваше нито беше "селско"
само немога да разбера какво значи селско баси осетете се малко стига глупости
Като си с разли4ен цвят от ОЕМ-ския и ве4е е селско краи !!!
Всеки с вкуса си.... нали знаеш....
8000 К е не селско а направо комично

Но всеки сам си решава, въпрсоът е да не се пречи на другите участници в движението. А тоя 8000К свети много дразнещо и наситено,а реално осветява по-малко от фабричния (4300К) или друг кит с такава цветна температура.
Още повече че дори и някои фарове с лупи не са проектирани да светят с ксенон и също бия разсеяно.
Дори на едан Е46 (фейс-лифт) и сложиха някви афтър-маркет фарове (италиянски, забравих им марката) с лупи и ксенона светна супер зле....
А най-тъпото е че повечето слагат ксенон заради газарията, а не заради видимостта.
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- Zaho
-
-
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
Zaho написа::mhihi:![]()
Както и да го гледаш ксенона осветява по добре Такаче това за гъзарията и за осветеноста малко ....
Колега... селско означава най-вече да пречиш на останалите шофьори... а това че някой безвкусен селски тупан с черна кола например си сложи синички ксенончета със синички на чистачките.... си е лично негов проблем !
Отделно от това... колко китайски ксенони съм виждал да тракат получавайки се ефекта блитц... не е истина !
Аз също мога да наредя една редица халогени на тавана с различни цветове и да карам така... хем ще ми е по-светло, хем по-забавно...
Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
- Zaho
-
-
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
mili4uk написа:Zaho написа::mhihi:![]()
Както и да го гледаш ксенона осветява по добре Такаче това за гъзарията и за осветеноста малко ....
Колега... селско означава най-вече да пречиш на останалите шофьори... а това че някой безвкусен селски тупан с черна кола например си сложи синички ксенончета със синички на чистачките.... си е лично негов проблем !
Отделно от това... колко китайски ксенони съм виждал да тракат получавайки се ефекта блитц... не е истина !
Аз също мога да наредя една редица халогени на тавана с различни цветове и да карам така... хем ще ми е по-светло, хем по-забавно...
За това което казваш Неспоря!
Но САМО заради цвета на ксенона да сложиш всички баварци под един знаменател "Селски" щото не е с 4300к ми разлиен Аиде стига !!!
Аз лично сега съм решил точно такъв да сложа 4300к и с ЦФЛ-ки жълто оранжеви но всеки които съм попитал за мнение в форума до сега ме е разубеждавал, че стои грозно Нестои като оригиналните (Може би на Инпро или Хела фар ще е различно )
А по темата за разликата м/у китаиския и оригиналния е наи съществена при включване! Китаиският първо присветва като светкавица на фотоапарат и после постепенно светва докато оригиналния просто си светва (пак е плавно но е толко бързо че чак не се забелязва)
aбеее, аман от този спор - сложил съм си не китайски, а корейски с вграден warning canceler, за да не ми свети таблото, настрил съм си фаровете и никой не ми присветква, че го заслепявам, а съм с рефлектори и да ви кажа нямам проблеми с паленето, ни зима, ни лете, изобщо нема грижи вече повече от година. седи супер красиво, щото е46 има рефлекторни кръгове във фара оребрени, който ограничават светлината да ходи нагоре. За справка - едно към едно такъв ксенон на а4 на един приятел с лупи не може да ми стъпи на малкия пръст като наситеност на светлината, при мен е по-добре в пъти. Аре да се престане вече да се дрънкат глупости. Ако някой иска нека си слага оригинален, ако иска да си слага само лупи, щото и лупи само се продават като кит за обикновен фар вече и не е скъпо въобще, ако искате си карайте с оригиналните крушки, квото искате, само спрете да бръщолевите, щото не сте прави...
- RIDDICK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 678
- Регистриран на: 1.07.2006
- Местоположение: Дъблин
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....
slitter написа:aбеее, аман от този спор - сложил съм си не китайски, а корейски с вграден warning canceler, за да не ми свети таблото, настрил съм си фаровете и никой не ми присветква, че го заслепявам, а съм с рефлектори и да ви кажа нямам проблеми с паленето, ни зима, ни лете, изобщо нема грижи вече повече от година. седи супер красиво, щото е46 има рефлекторни кръгове във фара оребрени, който ограничават светлината да ходи нагоре. За справка - едно към едно такъв ксенон на а4 на един приятел с лупи не може да ми стъпи на малкия пръст като наситеност на светлината, при мен е по-добре в пъти. Аре да се престане вече да се дрънкат глупости. Ако някой иска нека си слага оригинален, ако иска да си слага само лупи, щото и лупи само се продават като кит за обикновен фар вече и не е скъпо въобще, ако искате си карайте с оригиналните крушки, квото искате, само спрете да бръщолевите, щото не сте прави...

- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
колеги и аз да се намеся в темата подариха ми ксенонов кит Н7 6000К марката е NEWCOMDIGI китайски на баластите пише ELECTRONOC BALLAST FOR HID 50W BULBS
V In 9-18V
V norm 13.2V
I in max 7A
P out 50W norm
T case -40 C +105 C марката е NEWCOMDIGI ,а на кабелчетата на кружките има лепенка 55W
че въпроса ми е дали ще трябва нещо допълнително да слагам за да не ми свети таблото ,че имам изгоряла крушка и дали няма да ми прави проблеми зимата с паленето и дали изобщо да го слагам ???
V In 9-18V
V norm 13.2V
I in max 7A
P out 50W norm
T case -40 C +105 C марката е NEWCOMDIGI ,а на кабелчетата на кружките има лепенка 55W
че въпроса ми е дали ще трябва нещо допълнително да слагам за да не ми свети таблото ,че имам изгоряла крушка и дали няма да ми прави проблеми зимата с паленето и дали изобщо да го слагам ???
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

Бил съм със и без лупи. Само ще ви кажа, че без лупи е най-голямата простотия която можете да направите
Ето някои факти от личен опит
1) ксенонът отделя много повече светлина от класическата крушка с реотан. И се отделя по различен начин (ъгъл и тн). Тоест - не е сметната за Е46 рефлектори. Т.е каквото и да правите ще блести и заслепява всички!
2) Свалете го надолу и: не само че пак си блести дори и на тировете и джиповете, ами и вие сами се заслепявате! Защото светлината е силна, отразява се във всичко - асфалт, знаци, табели, коли, лакът на боята им, стени. Вашите зеници се свиват и нищо друго не виждате. В страни сте като слепци
3)Колкото и да е силна светлината, в лошо време и мокър асфалт пак не се вижда добре. Тя само се плъзга по асфалта и се отразява не към вас за да виждате, а към отсрещните. И така ги заслепявате и с отражението на земята и с крушките които в рефлектора са голи! И си остават голи дори да завъртите фаровете на 45 градуса към земата.
4)Говорите за повече светлина. Само да подметна, че повечето светлина не е нужна, тя пречи на вас самите.
5)Най-добре се вижда с 4100-4300. Другото е 5000-6000-8000 е селско, ама не само заради цвета. А щото не се вижда с него, и щото това е светлина с повече енергия която създава неудобство в отсрещният.
6)Бъдете сигурни, че оригналният ксенон с лупа е сметнат да отразява добре всичко на пътя. Да не заслепява. С достатъчен интензитет. Това важи и за оригиналният обикновен фар. Между другото дори 3те хиляди келвина са по-близки до слънчевата светлина от 4300 ксенон.
7)Китайският в рефлектор има много петна и никаква равномерна осветяемост. Силни дразнещи петна. Повярвайте ми , това си е много уморително и натоварващо.
Както и да го регулирате създава условия за ПТП.
9)Лупи за обикновена крушка + китайски ксенон = една идея по-добре, но само след задължително регулиране на фаровете. И пак блести! Само, че малко по-малко
10)Обикновеният фар на Е46 си е един от най-добите които съм виждал.
11)В европа ще ви спрат с китайският без лупи
12)Казвате , че имало коли с фабричен ксенон без лупи. Е ок, искам да питам дали не са сметнати рефлекторите им за ксенон, а? Май са. Затова Сивика не блести. Както и осветява равномерно. А мерцедеса го оставете, той е сигурно първият ксенон и пак не блести много. Дори фарът му не е с кристални стъкла.
13)Някой колега каза, че било красиво и, че рефлекторът бил назабен и седяло добре. Въпрос: Какво от това след като, не може да се гледа към рефлекторът или пък е много силно и не се вижда назабването. С обикновена крушка е красиво да.
оф , толкова са много простотиите на китайският, че имам чуството, че мода до безкрай да продължавам
В заключение - знам, че едва ли някой човек може да накара друг да повярва в нещо и много трудно се постига това. Който иска да се вслуша. И на един да съм повлиял , ще се радвам. Съветът ми е, или си вземете фарове на бош неоригинални, или си намерете оригинални от ebay. Или компромисен вариант фарове с лупи от корейсите примерно.
Или си запазете парите за нещо смислено. И си карайте с обикновеният фар


Ето някои факти от личен опит

1) ксенонът отделя много повече светлина от класическата крушка с реотан. И се отделя по различен начин (ъгъл и тн). Тоест - не е сметната за Е46 рефлектори. Т.е каквото и да правите ще блести и заслепява всички!
2) Свалете го надолу и: не само че пак си блести дори и на тировете и джиповете, ами и вие сами се заслепявате! Защото светлината е силна, отразява се във всичко - асфалт, знаци, табели, коли, лакът на боята им, стени. Вашите зеници се свиват и нищо друго не виждате. В страни сте като слепци

3)Колкото и да е силна светлината, в лошо време и мокър асфалт пак не се вижда добре. Тя само се плъзга по асфалта и се отразява не към вас за да виждате, а към отсрещните. И така ги заслепявате и с отражението на земята и с крушките които в рефлектора са голи! И си остават голи дори да завъртите фаровете на 45 градуса към земата.
4)Говорите за повече светлина. Само да подметна, че повечето светлина не е нужна, тя пречи на вас самите.
5)Най-добре се вижда с 4100-4300. Другото е 5000-6000-8000 е селско, ама не само заради цвета. А щото не се вижда с него, и щото това е светлина с повече енергия която създава неудобство в отсрещният.
6)Бъдете сигурни, че оригналният ксенон с лупа е сметнат да отразява добре всичко на пътя. Да не заслепява. С достатъчен интензитет. Това важи и за оригиналният обикновен фар. Между другото дори 3те хиляди келвина са по-близки до слънчевата светлина от 4300 ксенон.
7)Китайският в рефлектор има много петна и никаква равномерна осветяемост. Силни дразнещи петна. Повярвайте ми , това си е много уморително и натоварващо.

9)Лупи за обикновена крушка + китайски ксенон = една идея по-добре, но само след задължително регулиране на фаровете. И пак блести! Само, че малко по-малко
10)Обикновеният фар на Е46 си е един от най-добите които съм виждал.
11)В европа ще ви спрат с китайският без лупи
12)Казвате , че имало коли с фабричен ксенон без лупи. Е ок, искам да питам дали не са сметнати рефлекторите им за ксенон, а? Май са. Затова Сивика не блести. Както и осветява равномерно. А мерцедеса го оставете, той е сигурно първият ксенон и пак не блести много. Дори фарът му не е с кристални стъкла.
13)Някой колега каза, че било красиво и, че рефлекторът бил назабен и седяло добре. Въпрос: Какво от това след като, не може да се гледа към рефлекторът или пък е много силно и не се вижда назабването. С обикновена крушка е красиво да.
оф , толкова са много простотиите на китайският, че имам чуството, че мода до безкрай да продължавам

В заключение - знам, че едва ли някой човек може да накара друг да повярва в нещо и много трудно се постига това. Който иска да се вслуша. И на един да съм повлиял , ще се радвам. Съветът ми е, или си вземете фарове на бош неоригинални, или си намерете оригинални от ebay. Или компромисен вариант фарове с лупи от корейсите примерно.
Или си запазете парите за нещо смислено. И си карайте с обикновеният фар


- alexsch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1410
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: на жълтите павета
- Кара: на бира и кебапчета
- Мечтае да кара: М6-ца кабрио
...а как седи въпроса за оригинален ксенон на Е46-ца (т.е. с оригинални лупи) но светещ слабо? дали крушките са отслабнали? и при това положение с какви да се сметнят- с оригинални или с китайски
46 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани