всъщност каква е разликата в светлината от китайски и оригин

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Мнение от VRPerformance » 10 Окт 2008, 17:47

mili4uk написа:Колеги...
мислех да се изкажа крайно ... но се стърпях
Помислете и за другите участници в движението преди да сложите сини гадни ментаци - ксенони - заслепяват всички и са предпоставка за ПТП !
Може би говоря за точно определен ксенон... или и аз незнам как да си го обясня това явление, но срещам непрекъснато бакшиши и разни незнайни селски дупета с този шибан ксенон - свети адски силно, син е и е по-зле отколкото да карат на дълги срещу теб.

За моя радост.. не е от най-често срещаните този тип .... но определено като видя такъв вечер направо ми идва да го блъсна челно !
Имаше една готина табелка на един камион подходяща за случая :
КОЛЕГИ, ПЪТЯТ НЕ Е КОСМОС !
прав си колега,но много от тези хора неси регулират фаровете и те светят нависоко,което от свои ред води до заслепяване,аз съм на мнение че ако са добре регулирани фаровете няма да вреди,а да не говорим че повечето хора имат счупени фарове и въпреки това си слагат ксенон :roll:


VRPerformance

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 678
Регистриран на: 1.07.2006
Местоположение: Дъблин
Пол: Мъж
Кара: F10 525D
Мечтае да кара: M5
Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....

Мнение от RIDDICK » 10 Окт 2008, 20:54

Денис! написа:
RIDDICK написа:китаиските както изглежда а и по мои лични наблюдения светят по силно... :mhihi: и са много много по евтини

Аз не съм на същото мнение!
До сега съм карал само с оригинален и свети невероятно хубаво-чисто бяло! На скоро си взех китайски за едната кола и направо ми писна да ходя да правя рекламации :evil:
Постоянно прави бели,не иска да запали ту единия,ту другия!
А съм го купил чисто нов!
Китайския за мен не свети по силно!почти всички които си вземат китайски си го вземат 6000к-8000к и той свети мнг синио!
Моето мнение е,че няма по добра светлина от чисто бялата,но и китайския ксенон за мен е пълно менте! Има хора които карат от мнг време с китайски и нямат проблеми,но това рядко се случва!
Не случайно оригиналния ксенон струва около 3000лв повече когато си копуваш колата нова! :mhihi:




не налагам мнението си просто изказвам лично впечатление,имах Е36 фаровете ми бяха с лупи купих си ксенонов кит от ибей 4300к инсталирах си го на колата и над година нямах проблеми момчето на което я продадох не съм чул да се оплаква също,сравнявал съм ги с на приятел колата която е 2008 модел 330д и моят светеше по бяла и силна светлина...,сегашната ми кола е с оригинален ксенон не свети както китаиския силно,поне така ми се струва...може и да греша :(

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 12.06.2008
Местоположение: Burgas

китайски

Мнение от muzikanta » 12 Окт 2008, 14:29

Здравейте. Наскоро си взех някакви китайски. Сменях си фаровете. Досега не съм карал през ноща с тях. Вчера, като се прибирах от Варна всеки втори ми пускаше дълги. Какво да правя-нови крушки, може ли да се регулират, лупи..... моля за съвет

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 12 Окт 2008, 14:38

Трябат ти фарове с лупи колега. Ти като си сменял фаровете що не взе такива с лупи :roll:
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Re: китайски

Мнение от mili4uk » 12 Окт 2008, 19:31

muzikanta написа:Здравейте. Наскоро си взех някакви китайски. Сменях си фаровете. Досега не съм карал през ноща с тях. Вчера, като се прибирах от Варна всеки втори ми пускаше дълги. Какво да правя-нови крушки, може ли да се регулират, лупи..... моля за съвет


ми най-елементарното - насторй си фаровете да гледат надолу от копчето :) ако това не помогне... отиди някъде където ги регулират механично.
3-тото е ако си без лупи на форовете, просто прежали още едни 130-150 лв и си купи 4-5К келвина ксенони.


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 15 Окт 2008, 14:54

Аз на предното БМВ бях с лупи и ксенон на 8000к и нито заслепяваше нито беше "селско"

само немога да разбера какво значи селско баси осетете се малко стига глупости

Като си с разли4ен цвят от ОЕМ-ския и ве4е е селско краи !!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 15 Окт 2008, 15:04

Zaho написа:Аз на предното БМВ бях с лупи и ксенон на 8000к и нито заслепяваше нито беше "селско"

само немога да разбера какво значи селско баси осетете се малко стига глупости

Като си с разли4ен цвят от ОЕМ-ския и ве4е е селско краи !!!

Всеки с вкуса си.... нали знаеш....
8000 К е не селско а направо комично :help:
Но всеки сам си решава, въпрсоът е да не се пречи на другите участници в движението. А тоя 8000К свети много дразнещо и наситено,а реално осветява по-малко от фабричния (4300К) или друг кит с такава цветна температура.
Още повече че дори и някои фарове с лупи не са проектирани да светят с ксенон и също бия разсеяно.
Дори на едан Е46 (фейс-лифт) и сложиха някви афтър-маркет фарове (италиянски, забравих им марката) с лупи и ксенона светна супер зле....
А най-тъпото е че повечето слагат ксенон заради газарията, а не заради видимостта.
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 15 Окт 2008, 15:06

:mhihi: :mhihi: :mhihi: Както и да го гледаш ксенона осветява по добре Такаче това за гъзарията и за осветеноста малко ....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Мнение от mili4uk » 15 Окт 2008, 16:17

Zaho написа::mhihi: :mhihi: :mhihi: Както и да го гледаш ксенона осветява по добре Такаче това за гъзарията и за осветеноста малко ....


Колега... селско означава най-вече да пречиш на останалите шофьори... а това че някой безвкусен селски тупан с черна кола например си сложи синички ксенончета със синички на чистачките.... си е лично негов проблем !

Отделно от това... колко китайски ксенони съм виждал да тракат получавайки се ефекта блитц... не е истина !

Аз също мога да наредя една редица халогени на тавана с различни цветове и да карам така... хем ще ми е по-светло, хем по-забавно...


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 15 Окт 2008, 16:33

mili4uk написа:
Zaho написа::mhihi: :mhihi: :mhihi: Както и да го гледаш ксенона осветява по добре Такаче това за гъзарията и за осветеноста малко ....


Колега... селско означава най-вече да пречиш на останалите шофьори... а това че някой безвкусен селски тупан с черна кола например си сложи синички ксенончета със синички на чистачките.... си е лично негов проблем !

Отделно от това... колко китайски ксенони съм виждал да тракат получавайки се ефекта блитц... не е истина !

Аз също мога да наредя една редица халогени на тавана с различни цветове и да карам така... хем ще ми е по-светло, хем по-забавно...


За това което казваш Неспоря!

Но САМО заради цвета на ксенона да сложиш всички баварци под един знаменател "Селски" щото не е с 4300к ми разлиен Аиде стига !!!

Аз лично сега съм решил точно такъв да сложа 4300к и с ЦФЛ-ки жълто оранжеви но всеки които съм попитал за мнение в форума до сега ме е разубеждавал, че стои грозно Нестои като оригиналните (Може би на Инпро или Хела фар ще е различно )


А по темата за разликата м/у китаиския и оригиналния е наи съществена при включване! Китаиският първо присветва като светкавица на фотоапарат и после постепенно светва докато оригиналния просто си светва (пак е плавно но е толко бързо че чак не се забелязва)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Мнение от slitter » 23 Окт 2008, 1:13

aбеее, аман от този спор - сложил съм си не китайски, а корейски с вграден warning canceler, за да не ми свети таблото, настрил съм си фаровете и никой не ми присветква, че го заслепявам, а съм с рефлектори и да ви кажа нямам проблеми с паленето, ни зима, ни лете, изобщо нема грижи вече повече от година. седи супер красиво, щото е46 има рефлекторни кръгове във фара оребрени, който ограничават светлината да ходи нагоре. За справка - едно към едно такъв ксенон на а4 на един приятел с лупи не може да ми стъпи на малкия пръст като наситеност на светлината, при мен е по-добре в пъти. Аре да се престане вече да се дрънкат глупости. Ако някой иска нека си слага оригинален, ако иска да си слага само лупи, щото и лупи само се продават като кит за обикновен фар вече и не е скъпо въобще, ако искате си карайте с оригиналните крушки, квото искате, само спрете да бръщолевите, щото не сте прави...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 678
Регистриран на: 1.07.2006
Местоположение: Дъблин
Пол: Мъж
Кара: F10 525D
Мечтае да кара: M5
Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....

Мнение от RIDDICK » 23 Окт 2008, 1:59

slitter написа:aбеее, аман от този спор - сложил съм си не китайски, а корейски с вграден warning canceler, за да не ми свети таблото, настрил съм си фаровете и никой не ми присветква, че го заслепявам, а съм с рефлектори и да ви кажа нямам проблеми с паленето, ни зима, ни лете, изобщо нема грижи вече повече от година. седи супер красиво, щото е46 има рефлекторни кръгове във фара оребрени, който ограничават светлината да ходи нагоре. За справка - едно към едно такъв ксенон на а4 на един приятел с лупи не може да ми стъпи на малкия пръст като наситеност на светлината, при мен е по-добре в пъти. Аре да се престане вече да се дрънкат глупости. Ако някой иска нека си слага оригинален, ако иска да си слага само лупи, щото и лупи само се продават като кит за обикновен фар вече и не е скъпо въобще, ако искате си карайте с оригиналните крушки, квото искате, само спрете да бръщолевите, щото не сте прави...




:yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 28.09.2005
Кара: любимата ни марка да е първа ;)
Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)

Мнение от spower » 02 Дек 2008, 12:40

колеги и аз да се намеся в темата подариха ми ксенонов кит Н7 6000К марката е NEWCOMDIGI китайски на баластите пише ELECTRONOC BALLAST FOR HID 50W BULBS
V In 9-18V
V norm 13.2V
I in max 7A
P out 50W norm
T case -40 C +105 C марката е NEWCOMDIGI ,а на кабелчетата на кружките има лепенка 55W
че въпроса ми е дали ще трябва нещо допълнително да слагам за да не ми свети таблото ,че имам изгоряла крушка и дали няма да ми прави проблеми зимата с паленето и дали изобщо да го слагам ???
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25: :lalala: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

Мнение от kasabov » 02 Дек 2008, 13:39

Бил съм със и без лупи. Само ще ви кажа, че без лупи е най-голямата простотия която можете да направите :idea:

Ето някои факти от личен опит :)

1) ксенонът отделя много повече светлина от класическата крушка с реотан. И се отделя по различен начин (ъгъл и тн). Тоест - не е сметната за Е46 рефлектори. Т.е каквото и да правите ще блести и заслепява всички!
2) Свалете го надолу и: не само че пак си блести дори и на тировете и джиповете, ами и вие сами се заслепявате! Защото светлината е силна, отразява се във всичко - асфалт, знаци, табели, коли, лакът на боята им, стени. Вашите зеници се свиват и нищо друго не виждате. В страни сте като слепци 8)
3)Колкото и да е силна светлината, в лошо време и мокър асфалт пак не се вижда добре. Тя само се плъзга по асфалта и се отразява не към вас за да виждате, а към отсрещните. И така ги заслепявате и с отражението на земята и с крушките които в рефлектора са голи! И си остават голи дори да завъртите фаровете на 45 градуса към земата.
4)Говорите за повече светлина. Само да подметна, че повечето светлина не е нужна, тя пречи на вас самите.
5)Най-добре се вижда с 4100-4300. Другото е 5000-6000-8000 е селско, ама не само заради цвета. А щото не се вижда с него, и щото това е светлина с повече енергия която създава неудобство в отсрещният.
6)Бъдете сигурни, че оригналният ксенон с лупа е сметнат да отразява добре всичко на пътя. Да не заслепява. С достатъчен интензитет. Това важи и за оригиналният обикновен фар. Между другото дори 3те хиляди келвина са по-близки до слънчевата светлина от 4300 ксенон.
7)Китайският в рефлектор има много петна и никаква равномерна осветяемост. Силни дразнещи петна. Повярвайте ми , това си е много уморително и натоварващо.
8)Както и да го регулирате създава условия за ПТП.
9)Лупи за обикновена крушка + китайски ксенон = една идея по-добре, но само след задължително регулиране на фаровете. И пак блести! Само, че малко по-малко
10)Обикновеният фар на Е46 си е един от най-добите които съм виждал.
11)В европа ще ви спрат с китайският без лупи
12)Казвате , че имало коли с фабричен ксенон без лупи. Е ок, искам да питам дали не са сметнати рефлекторите им за ксенон, а? Май са. Затова Сивика не блести. Както и осветява равномерно. А мерцедеса го оставете, той е сигурно първият ксенон и пак не блести много. Дори фарът му не е с кристални стъкла.
13)Някой колега каза, че било красиво и, че рефлекторът бил назабен и седяло добре. Въпрос: Какво от това след като, не може да се гледа към рефлекторът или пък е много силно и не се вижда назабването. С обикновена крушка е красиво да.

оф , толкова са много простотиите на китайският, че имам чуството, че мода до безкрай да продължавам :lol:

В заключение - знам, че едва ли някой човек може да накара друг да повярва в нещо и много трудно се постига това. Който иска да се вслуша. И на един да съм повлиял , ще се радвам. Съветът ми е, или си вземете фарове на бош неоригинални, или си намерете оригинални от ebay. Или компромисен вариант фарове с лупи от корейсите примерно.

Или си запазете парите за нещо смислено. И си карайте с обикновеният фар :!: :idea:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1410
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: на жълтите павета
Кара: на бира и кебапчета
Мечтае да кара: М6-ца кабрио

Мнение от alexsch » 02 Дек 2008, 14:02

...а как седи въпроса за оригинален ксенон на Е46-ца (т.е. с оригинални лупи) но светещ слабо? дали крушките са отслабнали? и при това положение с какви да се сметнят- с оригинални или с китайски

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook