Въпрос за накладки
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- b_velev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 26.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 1999 BMW 320D
А каква е минималната допустима дебелина? Мойте ги погледнах през джантите и покритието е горе долу колкото металната част на накладката. На мен ми се струва, че имат още доста живот. Питам, защото колата влиза в сервиза в петък и се опасявам да не ми сменят накладките профилактично, без да има нужда.
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
voodoo_child написа:А каква е минималната допустима дебелина? Мойте ги погледнах през джантите и покритието е горе долу колкото металната част на накладката. На мен ми се струва, че имат още доста живот. Питам, защото колата влиза в сервиза в петък и се опасявам да не ми сменят накладките профилактично, без да има нужда.
Щом ти е светнала лампата , трябва да ги смениш, също така и датчика. Ако ти се струват че има много от накладките, виж случайно задните да не са заминали

ПП: вчера както си пишехме за накладки и т.н. след като се качих в колата и покарах 5км. ми светна лампата - резултатът


"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- b_velev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 26.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 1999 BMW 320D
Задните даже са в по-добро състояние. Мислия си, че е само датчика е зминал. 18000 км ми се струват твърде малко за да се изхабят.
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Да не останеш изненадан след като сложиш новия датчик и лампата не изгасне/или светне при първото натискане на спирачките/ 

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- b_velev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 26.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 1999 BMW 320D
В петък ще кажат в сервиза. Но на майстора ще му е по-изгодно да са износенени и за това питам и тук.
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
voodoo_child написа:А каква е минималната допустима дебелина? Мойте ги погледнах през джантите и покритието е горе долу колкото металната част на накладката. На мен ми се струва, че имат още доста живот. Питам, защото колата влиза в сервиза в петък и се опасявам да не ми сменят накладките профилактично, без да има нужда.
Минималната допустима дебелина на накладките е 3мм, на предните дискове е 20,4мм а на задните - 17,4мм.
Ако сте си купували на скоро колите задължително проверете дебелината на дисковете. Някои тарикати продавачи ги стругават под минимално допустимата дебелина. На 5-та ми задните дискове са били струговани доста под допустимата дебелина и единият беше пукнат.
- b_velev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 26.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 1999 BMW 320D
Смених си датчиците , но индикацията не изгасна. Накладките ми са здрави. След колко км евентуално би трябвало да изгасне? Да пробвам ли да откача акумулатора за няколко минути?
Тия в сервиза не знаят ли какво трябва да се смени и да се направи?
Писна ми от некадърни майстори... сменят разни работи, а проблемът си стои - никой не носи отговорност за това че ме е накарал да сменя няколко здрави компонента докато улучим разваления - това тяхното си е тото.
Трябва повече натиск да им се оказва на тия, повече въпроси и недоволство - не ги жалете.
Писна ми от некадърни майстори... сменят разни работи, а проблемът си стои - никой не носи отговорност за това че ме е накарал да сменя няколко здрави компонента докато улучим разваления - това тяхното си е тото.
Трябва повече натиск да им се оказва на тия, повече въпроси и недоволство - не ги жалете.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
voodoo_child написа:Смених си датчиците , но индикацията не изгасна. Накладките ми са здрави. След колко км евентуално би трябвало да изгасне? Да пробвам ли да откача акумулатора за няколко минути?
карай спокойно-ще изгасне

- b_velev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 26.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 1999 BMW 320D
Да пробвам ли все пак. това с акумулатора. Имаше теми, в които се споменава, че помага.Страх ме е да не се омаже нещо по компютъра, ако го оставя толкова време без ток.
- overclock
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 9.07.2005
- Местоположение: София
- Кара: E36 316 96', Е46 316 03'
Нищо няма да омаже, най-много да изчисти и други натрупани грешки който не са свързани със светване на лампи по таблото.Имай впредвид, че ако си с оригиналното радио ще ти трябва и код.
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!
- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
voodoo_child написа:Да пробвам ли все пак. това с акумулатора. Имаше теми, в които се споменава, че помага.Страх ме е да не се омаже нещо по компютъра, ако го оставя толкова време без ток.
Колега ... не са ти поставили датчиците както трябва или някъде не правят контакт. Това с акумулатора си е откровена глупост.
Тази грешка не се записва в компютъра и ако е всичко наред трябва лампата да ти изгасне на секундата. Ако беше така
Това си е прост датчик в който или има отворена верига или няма.
Провери си буксите на датчиците, размести ги малко и ако всичко е както трябва 100% ще ти изгасне !
Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
- b_velev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 26.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 1999 BMW 320D
Не ми се вярва да мога да ги проверя тия неща по-добре от майстора. Каза ми, че всичко е проверил и би трябвало да изгасне. На много места във форума се споmенава, че сам загасвал датчика след извесстно време или след като се изключи акумулатора и за това питам. От къде мога да разбера какъв ми е кода на радиото?
voodoo_child написа:На много места във форума се споmенава, че сам загасвал датчика след извесстно време ..
А може би датчика изгасва сам след известно време защото му изгаря крушката


И мен ме "ужили" колега от форума:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=1393313#1393313
Все още чакам извинение ... като от умрял писмо!
среден разход
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=1393313#1393313
Все още чакам извинение ... като от умрял писмо!

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
tankishev написа:voodoo_child написа:На много места във форума се споmенава, че сам загасвал датчика след извесстно време ..
А може би датчика изгасва сам след известно време защото му изгаря крушката![]()
Класираш се за фън раздела!

34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани