Наколко вапроса пак...да се образоваме...
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- bojky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: '08 535d
- Мечтае да кара: F10 M550d
еми нз какво грее но току що се прибирам от ноща смяна и като я запалих пак онова гадно скърцане,из4аках я малко отиде до средата на синьото и като тръгнах няма да ви казвам неможа да излезе от синьото...нз но нещо и има на тази кола...и ще я карам на сервиз то е ясно...преди 2 мес помпата (830лв)....сега още нещо...ако погледна и ока4ването и там ще има....направоо 

- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
сменяй и 2та термостата заедно с антифриза , термостатите са евтини , оригиналните са под 200лв двата
- bojky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: '08 535d
- Мечтае да кара: F10 M550d
нз точно за кои два говориш ама като я взех и беше лепен "термостата на АЖР-а" така ми казааха 4е се казва тази 4аст от която изти4аше антифриз и купих нов и го монтираха и така...мисля 4е той е единия за който говориш или ...?
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
V-max написа:сменяй и 2та термостата заедно с антифриза , термостатите са евтини , оригиналните са под 200лв двата
Ако не се лъжа, при М47 и М47TU ( или M47N) има само един термостат, а два са на М57.

- Бояджиев1957
- Потребител
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: 18.10.2007
- Местоположение: Москва
Лъжеш се приятелю. На всички дизелови двигатели 4 и 6 цилиндрови има два термостата. Единият основен на охладителната система и втория е за EGR-а
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Искам да помоля някой да качи схема за местоположението на втория термостат.
Единият е до помпата, ясно, но другя не мога да го открия.
Единият е до помпата, ясно, но другя не мога да го открия.

- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Разбрах! "Включ-прев" демек
Благодаря!
За уточнение при М47N (M47TU) са малко по-различни:
основен термостат - сглобка 4
Номенклатурен номер : 11517805811
Описание : THERMOSTAT MIT ANSCHLUSSSTUTZEN PR
Ед.цена (с ДДС) : 74.52 BGL
термостат за ЕГР - 8
Номенклатурен номер : 11712247723
Описание : THERMOSTAT PR
Ед.цена (с ДДС) : 60.72 BGL
Зависи и от това с каква система е колата EU3 или EU4. Този е за EU3.
Има модели и без втори термостат за ЕГР-а:


Благодаря!
За уточнение при М47N (M47TU) са малко по-различни:
основен термостат - сглобка 4

Номенклатурен номер : 11517805811
Описание : THERMOSTAT MIT ANSCHLUSSSTUTZEN PR
Ед.цена (с ДДС) : 74.52 BGL
термостат за ЕГР - 8

Номенклатурен номер : 11712247723
Описание : THERMOSTAT PR
Ед.цена (с ДДС) : 60.72 BGL
Зависи и от това с каква система е колата EU3 или EU4. Този е за EU3.
Има модели и без втори термостат за ЕГР-а:

- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
Бояджиев1957 написа:Лъжеш се приятелю. На всички дизелови двигатели 4 и 6 цилиндрови има два термостата. Единият основен на охладителната система и втория е за EGR-а
и обикновенно проблемите идват от ЕГР термостата ....
- bojky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: '08 535d
- Мечтае да кара: F10 M550d
мерси колеги за отговорите...в понеделник ще ходя в сервиза да я видят и мисля да по4истя колекторите и агр-клапана....за да върви по добре колко би ми струвала тази процедура в сервиза според вас...а и установих 4е кората под колата ми е и4езнала безследно...нз къде може да е паднала и явно е останала в последния сервиз в който я оправях...но мисля 4е това също е една от при4ините като карам по бързо да пада температурата....4е се завихря студения въздух отдолу и охлажда двг...
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани