въпрос за катализатора на е46 320д 2000г
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- alexsch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1410
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: на жълтите павета
- Кара: на бира и кебапчета
- Мечтае да кара: М6-ца кабрио
...е то по тая логика трябва да спрем от движение 100% от автобусите на градския и около 80% от останалите автомобили, щото всички бълват яко кълбета дим и сажди!
Здравей,
точно отговор от този сорт очаквах. Точно този начин на мислене е и една от причините да сме в това положение. Всеки казва: "Защо аз да не го правя, като другият го прави?" Така си мислят и политиците: "Защо аз да не крадя, като другите го правят?"
Ясно е, че автобусите замърсяват много повече от една кола, но вътре се возят да речем 20-30 човека. Ако го разделиш на всечки може и да не е много повече от това, което изхвърля твоята кола. Разбира се това са само предположения, нямам конкретни цифри.
Много казват, че колата вървяла много по-добре, след като го е махнал. Разбира се, че ще върви по-добре, след като е бил задръстен, как няма да върви по-добре. И всъщност колата не става по-бърза, а просто започва да върви така, както всъщност трябва. Когато човек си купува някаква кола, трябва да прецени дали може да я поддържа. Катализаторът също е консуматив, много по-рядко се сменя от от накладките например, но и той трябва да се смени в даден момент. Турбото също се сменя много рядко, но ако се счупи (не ви го пожелавам), предполагам, че ще го смените по-най бързият начин.
Не ме разбирайте погрешно и аз правя неща, които замърсяват природата. Прекарвам по-голямата част от годината в Германия и честно казано понякога направо ми скачат по-нервите с всичките безумни норми, които налагат за опазване на околната среда. Идеята ми е, че все някъде трябва да се започне и в крайна сметка отговорността е изцяло в наши ръце. Смяната на катализатора, а не махането му, например, е едно много добро начало!
Поздрави!
точно отговор от този сорт очаквах. Точно този начин на мислене е и една от причините да сме в това положение. Всеки казва: "Защо аз да не го правя, като другият го прави?" Така си мислят и политиците: "Защо аз да не крадя, като другите го правят?"
Ясно е, че автобусите замърсяват много повече от една кола, но вътре се возят да речем 20-30 човека. Ако го разделиш на всечки може и да не е много повече от това, което изхвърля твоята кола. Разбира се това са само предположения, нямам конкретни цифри.
Много казват, че колата вървяла много по-добре, след като го е махнал. Разбира се, че ще върви по-добре, след като е бил задръстен, как няма да върви по-добре. И всъщност колата не става по-бърза, а просто започва да върви така, както всъщност трябва. Когато човек си купува някаква кола, трябва да прецени дали може да я поддържа. Катализаторът също е консуматив, много по-рядко се сменя от от накладките например, но и той трябва да се смени в даден момент. Турбото също се сменя много рядко, но ако се счупи (не ви го пожелавам), предполагам, че ще го смените по-най бързият начин.
Не ме разбирайте погрешно и аз правя неща, които замърсяват природата. Прекарвам по-голямата част от годината в Германия и честно казано понякога направо ми скачат по-нервите с всичките безумни норми, които налагат за опазване на околната среда. Идеята ми е, че все някъде трябва да се започне и в крайна сметка отговорността е изцяло в наши ръце. Смяната на катализатора, а не махането му, например, е едно много добро начало!
Поздрави!
- Oleg-16V
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: Благоевград
- Кара: Bmw E46,04`330d
искам да напишете впечатления след махането на тези катализатори по добре ли почва да върви и пада ли разхода
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани