Въпрос за странно виене

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1410
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: на жълтите павета
Кара: на бира и кебапчета
Мечтае да кара: М6-ца кабрио

Мнение от alexsch » 13 Сеп 2008, 18:13

това че спира да ти духа студено в задръстване е нормално- на компресора му трябват обороти. ако си стане жега просто форсирай на място и ще духне хладно.
ако вие като е пуснат климата а без нето спира няма как да е от турбото- то росто няма нищо общо в случая....за мен това виене (и аз о имам) е от компресора- той се чува....дали е нормално или не- това вече не знам!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 342
Регистриран на: 29.05.2006
Местоположение: Временно на планетата, жител на ЕU
Пол: Мъж
Кара: 330xdА
Детайли за колата: Става все още.

Мнение от ангелски » 13 Сеп 2008, 21:04

Здравейте,това прословуто виене не подобява ли малко шума на реактивен двигател на самолет?Като прочетох за проблема ми стана интересно и затова Ви задавам първо въпроса,а след отговора ще се опитам да Ви го обасня.
Ако имаш проблем, не трябва да се безпокоиш. Вариантите са два:
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 12.09.2008

Мнение от bobinedkov » 13 Сеп 2008, 23:59

самото виене се чува(поне при мен де)се едно има о6те един мотор ,който работи малко след самия мотор.Незнам как да го обясня.....абе горе долу е като звука от прибираща се ел.антена,сещаш ли се,нещо такова.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 678
Регистриран на: 1.07.2006
Местоположение: Дъблин
Пол: Мъж
Кара: F10 525D
Мечтае да кара: M5
Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....

Мнение от RIDDICK » 14 Сеп 2008, 0:13

ангелски написа:Здравейте,това прословуто виене не подобява ли малко шума на реактивен двигател на самолет?Като прочетох за проблема ми стана интересно и затова Ви задавам първо въпроса,а след отговора ще се опитам да Ви го обасня.


колега поне при мен е нещо подобно,ако не те затруднява би ли споделил малко инфо,мерси

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 342
Регистриран на: 29.05.2006
Местоположение: Временно на планетата, жител на ЕU
Пол: Мъж
Кара: 330xdА
Детайли за колата: Става все още.

Мнение от ангелски » 14 Сеп 2008, 13:24

Здравейте,ще се опитам да Ви обясня или да внеса малко инфо за тези шумове.Всички казвате,че шума се получава след пускане на климатика.Значи има две причини:
1. Вентилатора на кондезатора или казано по лесно и разбираемо,перката която се намира пред радиатора.Може да се види,като се погледне през бъбреците.Малко инфо за не:Тази перка се включва при пускане на климатика или когато колата загрее.Тя има 12 позиций на работа или 12 скорости на въртене.След 80Км/ч перката се изключва или се върти на минимални обороти.Сега си представете един винтилатор,който се върти много бързо,какъв шум издава или като пуснете климатика отидете отпред до бъбреците и сами ще се убедите.Не искам да влизам в подробнасти за този вентилатор,но той си е бая шумен и поводи за притеснения не трябва да има.
2. Шум който идва от компресора.По принцип компресора не работи постоянно и шума не трябва да е постояннен.Ако идва от него тук вече си е за притеснения.Ще се дават пари,а това не е никак приятно.
Да обобщим,ако шума е постоянен и с достигане на желаната температура вътре в купето,постепенно намалява,нямате причина за тревога.Ако шума се паявява периодичнo / например през половин или една минута,когато се пусне компресора /проблема става неприятен идва от компресора.
Надявам се да съм Ви помогнал малко,ако има колеги,който знаят повече,може да обменим мнения и да решим проблема.Поне при мен е така с тези шумове.
Ако имаш проблем, не трябва да се безпокоиш. Вариантите са два:
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 12.09.2008

Мнение от bobinedkov » 14 Сеп 2008, 14:24

при мене поне шумът започва да се чува като натисна газта,се едно като втори мотор,незнам как да го обясня,дори на място като форсирам,не е постоянен шум.
пример; давам газ стрелката на оборотомера си се движи с мотора,пада като мотора утихва,а шумът снамалява и спира след тва,абе като втори двигател се чува.


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 14 Сеп 2008, 15:10

много странно и при мойта каляска се получава някъв подобен шум след пускане на климата , наподобява периодична вибрация като от бас туба , едно такова вруум-вруум-вруум , питах тук-там и всички казват , че е нормално , явно е от вентилатора. Звука не се появява всеки път , но достатъчно често за да дразни

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 678
Регистриран на: 1.07.2006
Местоположение: Дъблин
Пол: Мъж
Кара: F10 525D
Мечтае да кара: M5
Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....

Мнение от RIDDICK » 14 Сеп 2008, 21:43

а моят шум пък е различен от това което споменават v-max i bobinedkov,при мен се получава след като потегля доо към 3-40км/ч и след това спира и като намаля до тази скорост пак леко се появява,като се замисля възможно би било да е завихряне на перката отпред :dunno: но си го има с или без включен климатроник така че....незная от кво може да е :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 342
Регистриран на: 29.05.2006
Местоположение: Временно на планетата, жител на ЕU
Пол: Мъж
Кара: 330xdА
Детайли за колата: Става все още.

Мнение от ангелски » 15 Сеп 2008, 12:10

Здравейте колеги,ако шума го има при изключен климатик,може да идва от ролките на ремака,може някоя да е леко изкривена.Рядко но се случва и шума се появява при различни обороти.След това може да има заминал лагер на динамото.Може да се провери,като се махне единия ремък и се запали колата,ако няма шумове се търси причината къдета се върти ремъка.Ако пак го има се сваля и другия и пак същата працедура.Сега ако го правите това,ще Ви дам някой съвети:
1.Преди да свалите ремъка отбележете посоката на въртене.
2.Свалянето става отдолу под колата.
3.Колата да е студена и не трябва да работи без ремъци дълго време,защото водната помпа при свален ремък не работи.
Ако имаш проблем, не трябва да се безпокоиш. Вариантите са два:
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 31.10.2007

Мнение от demonazzz » 15 Сеп 2008, 13:03

http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=59765

Вижте тази тема, да не е нещо подобно. При мен все пак май ще се окаже, че е от ремъка на динамото, които на пръв поглед изглеждаше ок, но като го свалихме от вътрешната страна беше целия напукан. Сега колата работи значително по-тихо, днес я подложих на 3 часа нон стоп шофиране (задръствания) в София и не се обади нито за миг.

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook