Диагностика, кодиране и програмиране
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
milennyc написа:g_mihalev написа:...
За бега..... нищо никъде не се вади просто се спира чека за кантараПроцедурата е с Експерта, БМВ Скенера.....
Вади се, вади се ... иначе може да се наложи после колегата да пуска запитване за аербег модул.

- E39 Rider
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 21.05.2011
- Местоположение: г.Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 TU 1999г.
- Мечтае да кара: BMW М 5
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
колеги имам работещ дис искам да си прекодирам таблото на колата защото беше обикновено и сложих с малкия борд колата ми е е39 знам че тука сте с е46 но мисля че кодирането ще е същото мерси предварително.
- vladogsxr
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 12.07.2009
- Местоположение: Хюстан сити 6300
- Пол: Мъж
- Кара: 530D
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Айде сега да ви преслушам разбиращите знаете ли как се прави корекция на оборотите на празен ход на М57.
Пример от 780 да станат 680 или обратното

Пример от 780 да станат 680 или обратното



- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Колеги съжалявам за ламерските въпроси, за свое оправдание ще кажа че изчетох почти цялата тема, заедно с темата за грешките, но сега навлизам в нещата!
1.Интересува ме откъде мога да си изтегля работеща версия на ДИС.
2.С коя програмка мога да видя дефолт стойностите на дюзите, за да мога да ги сравня с тези от живите данни на инпата!
3.Откъде да видя гореспоменатите живи данни за дюзите през инпа-та.
1.Интересува ме откъде мога да си изтегля работеща версия на ДИС.
2.С коя програмка мога да видя дефолт стойностите на дюзите, за да мога да ги сравня с тези от живите данни на инпата!
3.Откъде да видя гореспоменатите живи данни за дюзите през инпа-та.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- saint85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 22.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw X3 Е83 М47
- Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
- Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Здравейте колеги, интересуват ме няколко неща:
1. От къде в ДИС или ИНПА мога да си проверя дюзите
2. Как мога софтуерно с ДИС/ИНПА да проверя подгревните свещите на печката
3. От къде мога да видя реалните километри на колата
4. Има ли вариант да се провери турбото с някакъв софтуер (ДИС/ИНПА или нещо друго)
П.С. Колата е е46 320д 2003г. лице
Благодаря предварително за отговора
1. От къде в ДИС или ИНПА мога да си проверя дюзите
2. Как мога софтуерно с ДИС/ИНПА да проверя подгревните свещите на печката

3. От къде мога да видя реалните километри на колата

4. Има ли вариант да се провери турбото с някакъв софтуер (ДИС/ИНПА или нещо друго)
П.С. Колата е е46 320д 2003г. лице

Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Използвам темата в нашия раздел, защото в другия би било безсмислено според мен. Та за какво става въпрос:
Някой знае ли на Е60 (с точност Е61) с НЦС Експерт коя е функцията за препрограмиране от обикновен стоп към диоден стоп. Бързам да поясня, че диодените стопове са оригинални на Хела и са монтирани на колата, а ефектът е, че мигачът свети по-бързо, все едно е изгоряла кружка и съответно свети чека на таблото за изгоряла кружка - ясно защо, заради промененото съпротивление. Сега, при нас го има същото и като програмиране може да се прави и през ДИС, ама знаете, че програмиране за Е60 в ДИС няма, има само диагностика, та затова питам за НЦСа. После, ако не се лъжа стоповете са прерогатив на Дженеръл модула GM5, ама в Е60 проверих, че такъв модул отсъства или поне наименованието е друго. Та за кой модул става въпрос, ако знаете, демек кой управлява стоповете! Ще съм ви благодарен, ако ме светнете, щото искам да му го направя на един приятел, който наскоро купи тая петица и сложи тези стопове!
Някой знае ли на Е60 (с точност Е61) с НЦС Експерт коя е функцията за препрограмиране от обикновен стоп към диоден стоп. Бързам да поясня, че диодените стопове са оригинални на Хела и са монтирани на колата, а ефектът е, че мигачът свети по-бързо, все едно е изгоряла кружка и съответно свети чека на таблото за изгоряла кружка - ясно защо, заради промененото съпротивление. Сега, при нас го има същото и като програмиране може да се прави и през ДИС, ама знаете, че програмиране за Е60 в ДИС няма, има само диагностика, та затова питам за НЦСа. После, ако не се лъжа стоповете са прерогатив на Дженеръл модула GM5, ама в Е60 проверих, че такъв модул отсъства или поне наименованието е друго. Та за кой модул става въпрос, ако знаете, демек кой управлява стоповете! Ще съм ви благодарен, ако ме светнете, щото искам да му го направя на един приятел, който наскоро купи тая петица и сложи тези стопове!
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Cinder написа:LCM е модула при Е60. Различен е преди/след фейслифт.
При Е60 не се казва така модула, а нещо подобно на LM AHL или само LM, но в NCS DUMMY не мога да открия функцията, която трябва да променя! Там са поосложнени нещата уви! Дори не знам дали стопът е нпрерогатив на лайт модула! Много ще се радвам някой да ме насочи с нещо!
- Sivako
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 739
- Регистриран на: 22.08.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: F20 116d / F01 750i xDrive
- Мечтае да кара: Колело
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Здравейте колеги.
Колата ми беше с дясна дирекция обърнах я и сега като натисна два пъти копчето за отключване (екстрата Easy entry) се сваля бившото шофьорско стъкло и сегашно пасажерско
, Някой може ли да ми обясни как да кодирам колата за ляв волан или поне как да направя и двете стъкла да се свалят като активирам Easy entry
Колата е 328ци Благодаря ви
Колата ми беше с дясна дирекция обърнах я и сега като натисна два пъти копчето за отключване (екстрата Easy entry) се сваля бившото шофьорско стъкло и сегашно пасажерско
, Някой може ли да ми обясни как да кодирам колата за ляв волан или поне как да направя и двете стъкла да се свалят като активирам Easy entry
Колата е 328ци Благодаря ви
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Жорка, или със новия скенер или със ССС Прогман-а трябва да стане - към края на месеца ми пристига 2.0 на Скенера и ако не си готов до тогава - ще ти услужа.
Сивако - какво разбираш под easy entry ?
Сивако - какво разбираш под easy entry ?
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Ванка, аз Е60-ката я препрограмирах още миналата година
, но оценявам разбира се! Всъщност даже ми се ще да чуя от теб отзиви за новия скенер, щото изглежда по-различен доста!

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
По-различен е доста.
И по сложен...меко казано
Като пристигне ще е повод да пием по нещо и да го разгледаме както трябва.

И по сложен...меко казано

Като пристигне ще е повод да пием по нещо и да го разгледаме както трябва.

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
аз съм работил със такъв скенер от Програматори и мога да кажа, че е доста по различен от 1.40 и при него явно още не е направен софтуера като хората и можеш само да сменяш вин и километри даже и в CAS-a, но пък не може както при 1.40 да ровиш в кодировката на модулите и да пускаш и спираш това, онова.
Може би тези пичове от програматори още нямат нужните ъбдейти.
Иначе с удоволствие и аз бих се присъединил към кафето със Ванката и Жорката
Може би тези пичове от програматори още нямат нужните ъбдейти.
Иначе с удоволствие и аз бих се присъединил към кафето със Ванката и Жорката

- Sivako
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 739
- Регистриран на: 22.08.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: F20 116d / F01 750i xDrive
- Мечтае да кара: Колело
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
За това нещо става на въпрос
Dimitroff"
Сивако - какво разбираш под easy entry ?
pazokolarov написа:
Само за Е46 купе - има допълнителна функция ”Easy Entry” - от заключено положение, след двукратно бързо задействане на отключването (от бутона на ключа или от ключалката на бравата) предните прозорци се отварят до край. Прозорците се затварят автоматично когато след това бъде отворена и затворена шофьорската врата.
Забележка: Тази функция подлежи на кодиране и е активна само когато не е кодирана функцията "selective unlock” .
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Sivako написа:За това нещо става на въпросDimitroff"
Сивако - какво разбираш под easy entry ?
pazokolarov написа:
Само за Е46 купе - има допълнителна функция ”Easy Entry” - от заключено положение, след двукратно бързо задействане на отключването (от бутона на ключа или от ключалката на бравата) предните прозорци се отварят до край. Прозорците се затварят автоматично когато след това бъде отворена и затворена шофьорската врата.
Забележка: Тази функция подлежи на кодиране и е активна само когато не е кодирана функцията "selective unlock” .
Ясно - ето, че и аз научих нещо ново

Мислех, че визираш "selective unlock", а то верно имало easy entry при купетата

Оци - с най-голямо удоволствие!

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани