Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46 (2) - (архив)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Здравейте колеги, попрерових темата обаче не можах да намеря конкретен отговор на въпроса си, та той е: Понеже ще сменям колата и съм се насочил към E46 в частност дизел, разглеждам обявите по сайтовете и има много съмнително ниски оферти за E46 преди фейслифта, между 4500 и 6000лв и то доста на брой обяви, все ми се струва че има нещо съмнително в тези обяви. Ясно ми е че на 12-13 годишен дизел в БГ километража му е делен на 3-4 като е внесен, просто искам да знам това реални цени ли са или съмнително ниски.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Здравейте,
Знам, че доста се е изписало по темата и намерих много мнения из форума, но имам сериозна нужда от съвет, защото от доста време се чудя.
Много съм си харесал Е46 (като визия, марка, возия и т.н.), но не мога да реша коя разновидност. Със сигурност ще е преди фейслифта, защото за толкова стигат парите.
Не искам да започвам спор за дизел и бензин, защото всеки двигател (съответно и гориво) си има предимство, така че за всеки е строго индивидуално кое е по-добро. Аз не съм заклет фен нито на едното, нито на другото. И затова е голямата дилема.
От една страна предпочитам 320d (136к.с.), защото е доста по-икономична. За сметка на това, дизеловите май са малко по-скъпи от бензиновите, а читави се намират изключително трудно (и то на по-височки цени). Прочетох, че M47D20 има доста проблеми с турбото и ГНП, а един приятел кара Е39 525TDS и доста ме е наплашил с такива оплаквания.
От друга страна 318i/316i са с по-висок разход, но май по-лесно се намират запазени. Със сигурност ще сравня 318i и 320d, за да видя коя как върви, но предполагам, че няма да има особено голяма разлика.
Може ли някой накратко (и обективно) да ми синтезира впечатления от 318i и 320d? Каква е разликата в цените на читавите екземпляри? Каква ще е разликата в цената на поддръжката? Кои са най-сериозните проблеми при двете и колко ще ми струва да ги отстраня?
Не съм карал много коли и не разбирам особено много, така че ще съм ви много благодарен за мненията и съветите.
Знам, че доста се е изписало по темата и намерих много мнения из форума, но имам сериозна нужда от съвет, защото от доста време се чудя.
Много съм си харесал Е46 (като визия, марка, возия и т.н.), но не мога да реша коя разновидност. Със сигурност ще е преди фейслифта, защото за толкова стигат парите.
Не искам да започвам спор за дизел и бензин, защото всеки двигател (съответно и гориво) си има предимство, така че за всеки е строго индивидуално кое е по-добро. Аз не съм заклет фен нито на едното, нито на другото. И затова е голямата дилема.
От една страна предпочитам 320d (136к.с.), защото е доста по-икономична. За сметка на това, дизеловите май са малко по-скъпи от бензиновите, а читави се намират изключително трудно (и то на по-височки цени). Прочетох, че M47D20 има доста проблеми с турбото и ГНП, а един приятел кара Е39 525TDS и доста ме е наплашил с такива оплаквания.
От друга страна 318i/316i са с по-висок разход, но май по-лесно се намират запазени. Със сигурност ще сравня 318i и 320d, за да видя коя как върви, но предполагам, че няма да има особено голяма разлика.
Може ли някой накратко (и обективно) да ми синтезира впечатления от 318i и 320d? Каква е разликата в цените на читавите екземпляри? Каква ще е разликата в цената на поддръжката? Кои са най-сериозните проблеми при двете и колко ще ми струва да ги отстраня?
Не съм карал много коли и не разбирам особено много, така че ще съм ви много благодарен за мненията и съветите.
- ilia1984
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: 11.04.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Мечтае да кара: BMW
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
jamesj написа:Здравейте,
Знам, че доста се е изписало по темата и намерих много мнения из форума, но имам сериозна нужда от съвет, защото от доста време се чудя.
Много съм си харесал Е46 (като визия, марка, возия и т.н.), но не мога да реша коя разновидност. Със сигурност ще е преди фейслифта, защото за толкова стигат парите.
Не искам да започвам спор за дизел и бензин, защото всеки двигател (съответно и гориво) си има предимство, така че за всеки е строго индивидуално кое е по-добро. Аз не съм заклет фен нито на едното, нито на другото. И затова е голямата дилема.
От една страна предпочитам 320d (136к.с.), защото е доста по-икономична. За сметка на това, дизеловите май са малко по-скъпи от бензиновите, а читави се намират изключително трудно (и то на по-височки цени). Прочетох, че M47D20 има доста проблеми с турбото и ГНП, а един приятел кара Е39 525TDS и доста ме е наплашил с такива оплаквания.
От друга страна 318i/316i са с по-висок разход, но май по-лесно се намират запазени. Със сигурност ще сравня 318i и 320d, за да видя коя как върви, но предполагам, че няма да има особено голяма разлика.
Може ли някой накратко (и обективно) да ми синтезира впечатления от 318i и 320d? Каква е разликата в цените на читавите екземпляри? Каква ще е разликата в цената на поддръжката? Кои са най-сериозните проблеми при двете и колко ще ми струва да ги отстраня?
Не съм карал много коли и не разбирам особено много, така че ще съм ви много благодарен за мненията и съветите.
Колега помисли си колко караш ако минаваш по 10-12 000 км на година не ти трябва дизел! читав 2.0D в БГ забрави дори да дадеш повече пари пак ще е над 250 000 км. масово се внасят на 400-500 000 км

- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Колега, задаваш въпрос, на който и Господ не може да отговори. Купуваш кола на старо, около 10 годишна минимум.
1. Всичко е въпрос на голямо търсене, накрая преглед от специалист, иииииииииии дано имаш късмет.
2. Дизел на тия години..., не казвам нищо, защото нямам опит. Бензинова- повече харчи, но по-малко ремонти, ако ...виж т. 1 накрая.
3. Все пак колата е много хубава, така, че се хвърляй, парите се печелят, важното е да си здрав.
1. Всичко е въпрос на голямо търсене, накрая преглед от специалист, иииииииииии дано имаш късмет.
2. Дизел на тия години..., не казвам нищо, защото нямам опит. Бензинова- повече харчи, но по-малко ремонти, ако ...виж т. 1 накрая.
3. Все пак колата е много хубава, така, че се хвърляй, парите се печелят, важното е да си здрав.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
jamesj написа:Здравейте,
Знам, че доста се е изписало по темата и намерих много мнения из форума, но имам сериозна нужда от съвет, защото от доста време се чудя.
Много съм си харесал Е46 (като визия, марка, возия и т.н.), но не мога да реша коя разновидност. Със сигурност ще е преди фейслифта, защото за толкова стигат парите.
Не искам да започвам спор за дизел и бензин, защото всеки двигател (съответно и гориво) си има предимство, така че за всеки е строго индивидуално кое е по-добро. Аз не съм заклет фен нито на едното, нито на другото. И затова е голямата дилема.
От една страна предпочитам 320d (136к.с.), защото е доста по-икономична. За сметка на това, дизеловите май са малко по-скъпи от бензиновите, а читави се намират изключително трудно (и то на по-височки цени). Прочетох, че M47D20 има доста проблеми с турбото и ГНП, а един приятел кара Е39 525TDS и доста ме е наплашил с такива оплаквания.
От друга страна 318i/316i са с по-висок разход, но май по-лесно се намират запазени. Със сигурност ще сравня 318i и 320d, за да видя коя как върви, но предполагам, че няма да има особено голяма разлика.
Може ли някой накратко (и обективно) да ми синтезира впечатления от 318i и 320d? Каква е разликата в цените на читавите екземпляри? Каква ще е разликата в цената на поддръжката? Кои са най-сериозните проблеми при двете и колко ще ми струва да ги отстраня?
Не съм карал много коли и не разбирам особено много, така че ще съм ви много благодарен за мненията и съветите.
Моя съвет - ограничен бюджет - бензинов автомобил - стига сте гледали разхода казвам го от опит - това е последното ,а да задавш въпрос бензин<->дизел няма 1 мнение
Разлика и във вървенето има,всичко е според лични предпочитания - ние не можем да ти кажем какво да вземеш - това преценяш ти - ти ще я караш ти ще се радваш и ще се ядосваш

Под средно 20 000км на година - дизела не си избива поддръжката - която е наистина малко по-капризна а какво говорим за 11+годишна кола....

За всички останали въпроси - чети


bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- outworld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 333
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Е ти го отказа момчето Габриеле
Подкрепям Габриел, взимай бензин щом не разбираш, ще даваш повече на бензиностанцията, но много по-малко в сервиза - особено за преди фейса 


- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Моля за вашето мнение за този автомобил:
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
Някой може ли да даде съвет и по отношение на 318td и 320 td от серията compact.
Интересува ме най-вече издръжливост и поддръжка на двата мотора.
Поздрави
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
Някой може ли да даде съвет и по отношение на 318td и 320 td от серията compact.
Интересува ме най-вече издръжливост и поддръжка на двата мотора.
Поздрави
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Благодаря за мненията, наистина са ми много ценни.
Повече от 15 000km годишно със сигурност няма да правя.
Като гледам, явно ще търся 318-ка, а на 320d ще се навия само ако изскочи нещо изгодно покрай някой наистина сигурен познат. Виждам, че от дизеловата има доста оплаквания, но е нормално да са повечко, защото е по-разпространена като цяло. Иначе на тия километри (години) и дизел, и бензин си е до късмет. Все пак бензиновите се износват по-бързо.
Само се чудя колко е осезаема разликата между 316 и 318.
А за след фейса - останах с впечатлението, че при common rail-ите всичко е по-скъпо - и поддръжка, и ремонти...
Повече от 15 000km годишно със сигурност няма да правя.
Като гледам, явно ще търся 318-ка, а на 320d ще се навия само ако изскочи нещо изгодно покрай някой наистина сигурен познат. Виждам, че от дизеловата има доста оплаквания, но е нормално да са повечко, защото е по-разпространена като цяло. Иначе на тия километри (години) и дизел, и бензин си е до късмет. Все пак бензиновите се износват по-бързо.
Само се чудя колко е осезаема разликата между 316 и 318.
А за след фейса - останах с впечатлението, че при common rail-ите всичко е по-скъпо - и поддръжка, и ремонти...
- DiGital
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: на пълна газ
- Мечтае да кара: MB SLS AMG
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
jamesj написа:Здравейте,
Знам, че доста се е изписало по темата и намерих много мнения из форума, но имам сериозна нужда от съвет, защото от доста време се чудя.
Много съм си харесал Е46 (като визия, марка, возия и т.н.), но не мога да реша коя разновидност. Със сигурност ще е преди фейслифта, защото за толкова стигат парите.
Не искам да започвам спор за дизел и бензин, защото всеки двигател (съответно и гориво) си има предимство, така че за всеки е строго индивидуално кое е по-добро. Аз не съм заклет фен нито на едното, нито на другото. И затова е голямата дилема.
От една страна предпочитам 320d (136к.с.), защото е доста по-икономична. За сметка на това, дизеловите май са малко по-скъпи от бензиновите, а читави се намират изключително трудно (и то на по-височки цени). Прочетох, че M47D20 има доста проблеми с турбото и ГНП, а един приятел кара Е39 525TDS и доста ме е наплашил с такива оплаквания.
От друга страна 318i/316i са с по-висок разход, но май по-лесно се намират запазени. Със сигурност ще сравня 318i и 320d, за да видя коя как върви, но предполагам, че няма да има особено голяма разлика.
Може ли някой накратко (и обективно) да ми синтезира впечатления от 318i и 320d? Каква е разликата в цените на читавите екземпляри? Каква ще е разликата в цената на поддръжката? Кои са най-сериозните проблеми при двете и колко ще ми струва да ги отстраня?
Не съм карал много коли и не разбирам особено много, така че ще съм ви много благодарен за мненията и съветите.
Моето мнение е, че като модел 320д е по-приятна за каране кола, но аз бих я избрал пред 318-ката само ако ще я вадя от магазина.В случая с 12-годишни коли и ограничен бюджет като теглиш чартата годишно 318-ката с газов инжекцион ще ти излиза по-евтино.На тези 136-коня са прочути най-вече с проблемната нафтова помпа на Бош, която винаги може някъде да те остави на пътя докато при безнинката може да си доста по-спокоен и да си караш безгрижно необеспокояван от мисли за турбо, нафтова помпа, дюзи, подгревни свещи, маркучи за излишна нафта, засмукване на въздух в горивната система, замръзване на нафта и тн.За вървенето разликата не е огромна, но я има и се усеща, ако ти е бавна 318-ката има и 6-тима братя

- cHaunepucTa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 19.08.2010
- Пол: Мъж
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
m_paket написа:Моето мнение е, че като модел 320д е по-приятна за каране кола, но аз бих я избрал пред 318-ката само ако ще я вадя от магазина.В случая с 12-годишни коли и ограничен бюджет като теглиш чартата годишно 318-ката с газов инжекцион ще ти излиза по-евтино.На тези 136-коня са прочути най-вече с проблемната нафтова помпа на Бош, която винаги може някъде да те остави на пътя докато при безнинката може да си доста по-спокоен и да си караш безгрижно необеспокояван от мисли за турбо, нафтова помпа, дюзи, подгревни свещи, маркучи за излишна нафта, засмукване на въздух в горивната система, замръзване на нафта и тн.За вървенето разликата не е огромна, но я има и се усеща, ако ти е бавна 318-ката има и 6-тима братя
Ей това мнение най-много ми хареса, затова взех и бензин, даже дадох повече пари за бензиновата кола спрямо дизеловата - най-малкото дизеловите е46ци са по-разпространени.
Засега и разхода ми е близък с дизелката и вървежа си е доволен.
Дано само да е здрава.
Та, мойто мнение за колегата дето питаше по-горе е ясно...взимай бензинката.
- ivanofff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 20.12.2011
- Местоположение: Ст
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136к.с.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
m_paket написа:jamesj написа:Здравейте,
Знам, че доста се е изписало по темата и намерих много мнения из форума, но имам сериозна нужда от съвет, защото от доста време се чудя.
Много съм си харесал Е46 (като визия, марка, возия и т.н.), но не мога да реша коя разновидност. Със сигурност ще е преди фейслифта, защото за толкова стигат парите.
Не искам да започвам спор за дизел и бензин, защото всеки двигател (съответно и гориво) си има предимство, така че за всеки е строго индивидуално кое е по-добро. Аз не съм заклет фен нито на едното, нито на другото. И затова е голямата дилема.
От една страна предпочитам 320d (136к.с.), защото е доста по-икономична. За сметка на това, дизеловите май са малко по-скъпи от бензиновите, а читави се намират изключително трудно (и то на по-височки цени). Прочетох, че M47D20 има доста проблеми с турбото и ГНП, а един приятел кара Е39 525TDS и доста ме е наплашил с такива оплаквания.
От друга страна 318i/316i са с по-висок разход, но май по-лесно се намират запазени. Със сигурност ще сравня 318i и 320d, за да видя коя как върви, но предполагам, че няма да има особено голяма разлика.
Може ли някой накратко (и обективно) да ми синтезира впечатления от 318i и 320d? Каква е разликата в цените на читавите екземпляри? Каква ще е разликата в цената на поддръжката? Кои са най-сериозните проблеми при двете и колко ще ми струва да ги отстраня?
Не съм карал много коли и не разбирам особено много, така че ще съм ви много благодарен за мненията и съветите.
Моето мнение е, че като модел 320д е по-приятна за каране кола, но аз бих я избрал пред 318-ката само ако ще я вадя от магазина.В случая с 12-годишни коли и ограничен бюджет като теглиш чартата годишно 318-ката с газов инжекцион ще ти излиза по-евтино.На тези 136-коня са прочути най-вече с проблемната нафтова помпа на Бош, която винаги може някъде да те остави на пътя докато при безнинката може да си доста по-спокоен и да си караш безгрижно необеспокояван от мисли за турбо, нафтова помпа, дюзи, подгревни свещи, маркучи за излишна нафта, засмукване на въздух в горивната система, замръзване на нафта и тн.За вървенето разликата не е огромна, но я има и се усеща, ако ти е бавна 318-ката има и 6-тима братя
Сори,ама имате ли си на идея колко марки дизелови автомобили са с тази така наречена "проблемна помпа",то по тази логика най-добре ще е да яхаме по някоя Ладичка и да си свиркаме!Има една приказка:"Дизела си е дизел",който не е карал дизел няма как да знае за какво иде реч!

- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Бягай далеч от 318 бензин! Уникална флегма!
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Демирев написа:Бягай далеч от 318 бензин! Уникална флегма!
Най-после някой да го кажe - 318ка (118ks) е флегматична ! A на газ динамиката му се равнява с Пасат 1,6 .
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Предполагам, че е флегматична, но другите възможности са по-скъпи и от дизела, а разходът става астрономически.
Иначе със сигурност няма да я карам на нещо различно от бензин.
Иначе със сигурност няма да я карам на нещо различно от бензин.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани