Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46 (2) - (архив)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Pinko_Mafia
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 27.05.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
пълно с разбирачи!българина разбира от всичко
тука така като гледам не сте и раждали,но и това знаете как става
Колата така или иначе се продаде и повече нямам намерение да се обеснявам.Като се занимавате от години само с продажба на коли тогава може да добиете представа за това колко може да се вземе една кола,за колко да се даде и т.н


св0006ав
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Pinko_Mafia написа:пълно с разбирачи!българина разбира от всичкотука така като гледам не сте и раждали,но и това знаете как става
Колата така или иначе се продаде и повече нямам намерение да се обеснявам.Като се занимавате от години само с продажба на коли тогава може да добиете представа за това колко може да се вземе една кола,за колко да се даде и т.н
Бате ти живееш в някакъв филм, честно


Твойта кола не я е обсъждал някой от поне десет мнения назад...
И не си мисли, че си първия дето продава коли

Аз за цената не съм казал нищо, според мен ако колата наистина е била добра технически (много рядко нещо за италиянка) цената беше супер... но има и един лаф (не го приемай лично пак) - "докато има балъци, ще има и тарикати"

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
NikVanov написа:Според мен разликите в мотора са минимални- само конските сили. Купетата са еднакви. Другото е въпрос на екстри, цвят, възраст, цена и т.н.
Усеща ли се реално тази разлика от 13 коня при карането? Или и двете са еднакво муднички?
Аз така или иначе се оглеждам и за двете, обаче се чудех дали да отпиша 316.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Pinko_Mafia написа:пълно с разбирачи!българина разбира от всичкотука така като гледам не сте и раждали,но и това знаете как става
Колата така или иначе се продаде и повече нямам намерение да се обеснявам.Като се занимавате от години само с продажба на коли тогава може да добиете представа за това колко може да се вземе една кола,за колко да се даде и т.н
Точно тука има доста хора (не казвам всички),които си разбират не просто от марката,а от точно този модел-ненапразно раздела е посещаван предимно от такива.
извинявам се за офф-топика
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Демирев написа:Е46 318 Купе - кабрио става 143 коня чак във фейслифта април - май 2003 г.
Ако си рейсърче, не търси 4 цл. бензини, защото са твърде тромави за гонки.![]()
4 цл. бензин на Бмв е в клас семеен.
318и 2.0 не знам колко е умрял , но къса 6 цилиндровата 20ка на динамика , при брутално по-нисък разход . Не искам да коментирам 4 цилиндровите мотори в БМВ , но така или иначе един от 30 цени "субектвините" качества на шестака .
Препоръчал съм на го 2ма приятели , да видим дали някой от тях ще се хвърли .
Някой да има наблюдения или коментар върху тези :
1 http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
2 http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
и тази
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
макар че не знам дали има смисъл да се коментира обръщана деснячка

- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
acho.rs написа:Демирев написа:Е46 318 Купе - кабрио става 143 коня чак във фейслифта април - май 2003 г.
Ако си рейсърче, не търси 4 цл. бензини, защото са твърде тромави за гонки.![]()
4 цл. бензин на Бмв е в клас семеен.
318и 2.0 не знам колко е умрял , но къса 6 цилиндровата 20ка на динамика , при брутално по-нисък разход . Не искам да коментирам 4 цилиндровите мотори в БМВ , но така или иначе един от 30 цени "субектвините" качества на шестака .
Препоръчал съм на го 2ма приятели , да видим дали някой от тях ще се хвърли .
Някой да има наблюдения или коментар върху тези :
1 http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
2 http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
и тази
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
макар че не знам дали има смисъл да се коментира обръщана деснячка
"To drive, the six-pot sounds better, and makes power even into the red zone. The four has good mid-range grunt, but runs out of steam above 6,000 rpm. Drive both, and see what's more important to you."
Затова"Ако си рейсърче, не търси 4 цл. бензини, защото са твърде тромави за гонки.

4 цл. бензин на Бмв е в клас семеен.

С други думи-ако търсиш икономия при семеен автомобил : N42 , ако искаш динамика и звук от 3000-7000 оборота: M52/M54
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
dr.peshev написа:acho.rs написа:Демирев написа:Е46 318 Купе - кабрио става 143 коня чак във фейслифта април - май 2003 г.
Ако си рейсърче, не търси 4 цл. бензини, защото са твърде тромави за гонки.![]()
4 цл. бензин на Бмв е в клас семеен.
318и 2.0 не знам колко е умрял , но къса 6 цилиндровата 20ка на динамика , при брутално по-нисък разход . Не искам да коментирам 4 цилиндровите мотори в БМВ , но така или иначе един от 30 цени "субектвините" качества на шестака .
Препоръчал съм на го 2ма приятели , да видим дали някой от тях ще се хвърли .
Някой да има наблюдения или коментар върху тези :
1 http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
2 http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
и тази
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
макар че не знам дали има смисъл да се коментира обръщана деснячка
"To drive, the six-pot sounds better, and makes power even into the red zone. The four has good mid-range grunt, but runs out of steam above 6,000 rpm. Drive both, and see what's more important to you."
Затова"Ако си рейсърче, не търси 4 цл. бензини, защото са твърде тромави за гонки.![]()
4 цл. бензин на Бмв е в клас семеен."
С други думи-ако търсиш икономия при семеен автомобил : N42 , ако искаш динамика и звук от 3000-7000 оборота: M52/M54
За М52 няма нищо вярно в това което казваш , но аз съм направил избора си . Питах за мнения по 3те обяви

- Wolfeye
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 30.05.2010
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата си!e46 320ci & e92 320d
- Детайли за колата: Devil heart.. Angel eyes...
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Да вмъкна лека корекциика, за да не стават обърквания.
318и - 143 коня (n42b20) двигател се внедрява в още в края на 2000 година при е46.
По-просто казано, този мотор не е обвързан задължително с фейслифт на купето
Същото важи и за M54 моторите.
318и - 143 коня (n42b20) двигател се внедрява в още в края на 2000 година при е46.
По-просто казано, този мотор не е обвързан задължително с фейслифт на купето

Същото важи и за M54 моторите.

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
acho.rs написа:Демирев написа:
"To drive, the six-pot sounds better, and makes power even into the red zone. The four has good mid-range grunt, but runs out of steam above 6,000 rpm. Drive both, and see what's more important to you."
Затова"Ако си рейсърче, не търси 4 цл. бензини, защото са твърде тромави за гонки.![]()
4 цл. бензин на Бмв е в клас семеен."
С други думи-ако търсиш икономия при семеен автомобил : N42 , ако искаш динамика и звук от 3000-7000 оборота: M52/M54
За М52 няма нищо вярно в това което казваш , но аз съм направил избора си . Питах за мнения по 3те обяви

Какво имаш в предвид с това изказване, колега, че ме обърка малко. По твоите думи разбирам, че по-добре икономична и пъргава 4 цилиндрова от тромава и неикономична 6 цилиндрова, което нещо не го проумявам. Поправи ме ако не съм те разбрал.
- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
,,Усеща ли се реално тази разлика от 13 коня при карането? Или и двете са еднакво муднички?
Аз така или иначе се оглеждам и за двете, обаче се чудех дали да отпиша 316.''
За съжаление имам опит само с 316. Сигурно е мудна при тая мощност и сходни купета, но ако не искаш да се гониш по светофарите с 330 не е проблем. На дълъг път си върви добре, повече от 150 км не вдигам по нашите пътища, ако знаеш как и кога да превключваш скоростите няма да те усетят, че си със 105 коня.
Аз така или иначе се оглеждам и за двете, обаче се чудех дали да отпиша 316.''
За съжаление имам опит само с 316. Сигурно е мудна при тая мощност и сходни купета, но ако не искаш да се гониш по светофарите с 330 не е проблем. На дълъг път си върви добре, повече от 150 км не вдигам по нашите пътища, ако знаеш как и кога да превключваш скоростите няма да те усетят, че си със 105 коня.
- lud fen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 1.05.2012
- Местоположение: варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Мечтае да кара: BMW M6 G-power
- Детайли за колата: Не е перфектна,но си я обичам..;pp
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
NikVanov написа:,,Усеща ли се реално тази разлика от 13 коня при карането? Или и двете са еднакво муднички?
Аз така или иначе се оглеждам и за двете, обаче се чудех дали да отпиша 316.''
За съжаление имам опит само с 316. Сигурно е мудна при тая мощност и сходни купета, но ако не искаш да се гониш по светофарите с 330 не е проблем. На дълъг път си върви добре, повече от 150 км не вдигам по нашите пътища, ако знаеш как и кога да превключваш скоростите няма да те усетят, че си със 105 коня.
Какви са най-срещаните проблеми при този двигател,ако можеш да ми кажеш

Аз не искам кола за гонки,защото още съм на 18 и мисля че тази кола ми пасва за момента, по на татък ще си взема по мощна


- Nedialkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 174
- Регистриран на: 7.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Детайли за колата: BMW
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
acho.rs написа:За М52 няма нищо вярно в това което казваш , но аз съм направил избора си . Питах за мнения по 3те обяви
Аз се бях насочил много към този мотор, а сега съм с М54 и грам не съжелявам.
За трите обяви по горе:
Първите две са с много гаден салон за спортно купе.
А за обръщаната с десен волан има голям шанс да е 1000 пъти по запазена от скъсаните от каране германки и италианки, само трябва да се види как е направена инсталацията, но това, че ръчната не е обърната говори и за немърливост.
Този 'икономичен' 4 цилиндров двигател ако започне да прави мизерии са бая пари за подръжка на валвотроника, работи като айромелка и хората който му разбират за ремонт са много малко и за газ там е пълен кошмар. Аз като искам да правя икономия и до 5,9 съм стигал извън града с темпомат на 87


- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Последна промяна Gqbriel на 08 Май 2012, 15:38, променена общо 1 път
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Nedialkov написа:acho.rs написа:За М52 няма нищо вярно в това което казваш , но аз съм направил избора си . Питах за мнения по 3те обяви
Аз се бях насочил много към този мотор, а сега съм с М54 и грам не съжелявам.
За трите обяви по горе:
Първите две са с много гаден салон за спортно купе.
А за обръщаната с десен волан има голям шанс да е 1000 пъти по запазена от скъсаните от каране германки и италианки, само трябва да се види как е направена инсталацията, но това, че ръчната не е обърната говори и за немърливост.
Този 'икономичен' 4 цилиндров двигател ако започне да прави мизерии са бая пари за подръжка на валвотроника, работи като айромелка и хората който му разбират за ремонт са много малко и за газ там е пълен кошмар. Аз като искам да правя икономия и до 5,9 съм стигал извън града с темпомат на 87но знам, че ако ми се кара има някой под капака
твърдо НЕ препоръчвам този мотор.
Да , но опитай се да убедиш някой който не е фен на БМВ да си купи 328-330ка за градска кола

То и аз съм като карам според ограниченита , свалям моята на 6-6,2 , но в града си мисля че Н42 ще даде към 3 литра надолу , а и данъка и застраховката е малко по-добре . Това са неща които интересуват масовия купувач . За газ не ми се коментира . Гледам дават на 318 ка 0-100км/ч за 9,3 сек , макс скорост 218км/ч и около 10 градско - хич не е зле за бензинов мотор .
Gqbriel
- баце ти дали не обърка темата

- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
328i има по-мълък разход имено градско ,спрямо 320i М52!И по каталог и реално!!!
Както ти каза колегата-ако ти се прецака валвтроника, 2 литра бензин по-малко ще ти излязат през носа!
Двойния ванус М52/54 се лекува лесно!
п.с.първата май най я бива,като изключим салона!-за да не съм



п.с.първата май най я бива,като изключим салона!-за да не съм

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани